• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Palinoia schreef:
    (...)

    Gimme. <3


    OTOFT; Morgen optreeeeedeeeennnnn. :3 Nog steeds geen idee hoe ik die blouse langs mn ouders ga smokkelen though... Ghehe oeps. ;x En een lange, zwarte broek aan is ook niks. Maar 't komt wel goed. ^^


    haha TOO LATE


    i put the fun in funeral

    Omg mijn piano is gemaakt tussen 1887 en 1918 o_O Dat ding kan misschien al in drie eeuwen meegaan *-*

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 19:48 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Omg omg omg. Ik ben zo blij. Ik heb van heel dichtbij kort op elkaar foto's van een hommel kunnen maken die in een bloem kruipt en nu ga ik er een .gif afbeelding van maken ;D


    26 - 02 - '16

    Dus. Ik ben inmiddels bijna twee maanden geleden uit mijn relatie gestapt (na 2,5 jaar). Nu ben ik single.

    En nu is er een jongen die met enige regelmaat bij de kroeg komt waar ik vrijwilliger ben. Ik ben enige tijd geleden met hem aan de praat geraakt en heb mijn hart gelucht over mijn ex toentertijd (mijn god waarom eigenlijk..). Sindsdien praten we meer met elkaar (ook eens via facebook). Maar het voelt zo goed. Hij voelt zo goed. Het is eng hoeveel dingen we gemeen hebben, ook kwa karakter. Erg bijzonder. En ik besef steeds meer dat ik eigenlijk gewoon écht verliefd ben. Als in smoorverliefd. En het maakt me bang.

    Ik ben bang om verliefd te zijn, om weer close te worden met iemand. Daarbij ben ik echt extreem bang voor afwijzing. Ik word nerveus als ik in zijn buurt kom, voel oprecht de vlinders in mijn maag. Ik vind het verschrikkelijk omdat ik niet weet wat hij voelt.

    Oké ik moest dit even kwijt. :c


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik wil Pokemon Black 2 kopen, maar die kost gewoon fucking 52 euro. Ugh :C


    26 - 02 - '16

    Waarom ben ik zo moeeee. Pffft.


    Your make-up is terrible

    Rebirthing schreef:
    Ik wil Pokemon Black 2 kopen, maar die kost gewoon fucking 52 euro. Ugh :C


    This might help a little?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 20:34 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Badlands schreef:
    (...)

    This might help a little?


    Thank you <3


    26 - 02 - '16

    Nope, don't believe you.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DOH!


    Queer zijn is gewoon alles

    Furiosa schreef:
    Waarom ben ik zo moeeee. Pffft.

    Same here. Komt vast door het weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg, Broadchurch, don't make me cry. :c


    Caution first, always.

    Ik zou hier niet zo hard om moeten lachen...


    26 - 02 - '16

    Ik wil banaan, maar er zijn geen bananen meer ;/

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 22:06 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil.naar beeeed..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •