• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Qingsel schreef:
    Ik heb zo'n honger. D: En die lekkere geur vanuit de keuken... Het eten dat pas klaar is over een half uur... Waarom duurt het zo lang? Ik heb zo'n zin in die griekse overschotel.

    Ugh, tell me about it. Al hebben wij geen griekse overschotel hiero xd


    -

    Furiosa schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn nog niet eens aan het eten begonnen...


    Maar dan heb je die lekkere geur tenminste niet die het er nog eens in komt wrijven hoe lekker het zal zijn . :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gailsel schreef:
    (...)
    Ugh, tell me about it. Al hebben wij geen griekse overschotel hiero xd


    x) Food is too good. Het was heerlijk trouwens ^,^ #KomtHetErHierInwrijvenBijIedereen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh, you're making me cry. Jullie hoeven niet telkens te zeggen dat ik uit moet kijken dat ik niet te dik wordt. Het breekt me echt van binnen, en jullie weten verdomme dat ik al niet lekker in mijn vel zit. Donder op.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Haha, deze cursus is zo saai dat ik er aldoor om moet lachen. Wat verschrikkelijk zeg.

    Geen zin om te leren. Ugh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die lachband klinkt als een toilet dat doorgespoeld wordt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik mis je nu al...


    26 - 02 - '16

    Ik wil chips maar het is zo slecht voor je


    “A queen will always turn pain into power.”

    lol we zijn letterlijk drie jaar later en er staat nog steeds geen fatsoenlijk woord op papier. en dat noemt zich een schrijver. misschien als ik maar hard genoeg wens en nog steeds niks doe, dat het zichzelf gaat schrijven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil jou nu echt het huis uithebben, want je loopt het voor ons allemaal te verzieken.


    Stenenlikker

    Lieve, oude dametjes: Als je commentaar op me gaat leveren, maar je wil niet dat ik het hoor; doe het dan niet 20 centimeter naast mijn oor; danku


    Mhm?

    Lawl they really grew into stone cold bitches


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pleur op, mug.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja, rot op zeg. Als ik vragen heb over dat stomme, verplichte, kut feest mag ik naar een adres mailen dat niet eens op mijn berichten reageert. Verplicht feest m'n reet. Stik er lekker in.


    26 - 02 - '16