• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    aah john green je maakt me zo emotioneel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zonneallergie. ;-; Mag ik dan echt geen uurtje in de zon lopen...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Toch nog maar een episode Bones gaan kijken. Ik vind het niet leuk. Blijf gewoon van dit huis af. Ik woon hier. Dat wijf is misschien op vakantie, maar ikke niet ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Stop crying X, it's just a stupid serie...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yep Sarah nu zit je aan hem vast nice going.


    i put the fun in funeral

    Eennn alweer wakker. 4 uur slaap gehad. 4 en een half maximaaal. :/ Great...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Veel te vroeg uit bed, hoewel ik ook niet meer kon slapen en mijn wekker om twintig over negen ging. Straks naar centraal en dan met mijn laiverd even de stad in voor mijn piercing. I missed my love so much ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel done


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'm searching for something that I can't reach.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik word echt gek van die hond. Hoe harder je zegt dat het niet mag, hoe harder ze het nog eens doet en nog eens en nog eens en nog eens.


    Your make-up is terrible

    Kom op, Myke, nog even een paar dagen knallen voor geschiedenis en er een 9 van maken, daarna mag je weer andere dingen doen en je je laten afleiden. Focus, kid, focus!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tijd om weer verder samen te vatten. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Okay, ik heb een besluit genomen. Ik ga me even helemaal geen zorgen meer maken om shit waar ik me altijd zorgen om maak, ik ga voor mezelf zorgen en zelfzekerder worden en afvallen en lekker veel tan spray spuiten om van die bleke huid en littekens af te komen en ik ga maar eens lekker genieten van de zomer. Dat zijn mijn goede voornemens voor juli en ik ga ze nog volhouden ook. :')

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 13:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik mis school.


    Caution first, always.

    Schattenjacht op oma's zolder. Zoveel rotzooi, maar er ligt hier ook zoveel bijzonders


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.