• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Auau... Enorme spierpijn van het mountainbiken gister....


    Stenenlikker

    Panic attack.

    Also: can you not touch me like that. What is wrong with you?


    kindness is never a burden.

    Kerel, als jij vanavond ook maar één keer weer zo'n opmerking maakt of mij met één vinger aanraakt, ga ik een melding maken van jou. Je bent een lul, maar een lul die z'n werk doet is te verdragen. Jij, daarentegen, bent een incapabele lul, dus ik zou maar inbinden want elke fout die je maakt ga ik melden. Had ik vorige week al moeten doen, helaas te laat, maar ik zou maar oppassen als ik jou was. Ik ken mijn contract, mijn arbeidsvoorwaarden, de regels van de supermarkt en ik heb ouders die weten hoe ze hun rechtsbijstandverzekering moeten te gebruiken. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Damn it, pa! Zit jij altijd te zeggen dat we de tv moeten uitdoen als we niet meer kijken, ben je nu weggegaan terwijl je de tv laat opstaan! En dit is niet de eerste keer. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Lmao, typisch.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn leven ligt vanaf nu echt overhoop.. Hoe moeilijk is het om te stoppen met blowen? Denk je dat ik het leuk vind om na 3 jaar onze relatie te verbreken als dat moet? Nee, gewoon nee!

    I miss you.


    Willemijn, I love you, maar dat nummer is zoveel mooier als Mendez het zingt :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoooly shit, en toen vergeleek Wilders de islam met Nazi-Duitsland. Volgens mij verwisselt hij daar iets. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb zo'n honger. D: En die lekkere geur vanuit de keuken... Het eten dat pas klaar is over een half uur... Waarom duurt het zo lang? Ik heb zo'n zin in die griekse overschotel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Ik heb zo'n honger. D: En die lekkere geur vanuit de keuken... Het eten dat pas klaar is over een half uur... Waarom duurt het zo lang? Ik heb zo'n zin in die griekse overschotel.


    Mijn ouders zijn nog niet eens aan het eten begonnen...


    Your make-up is terrible

    Ik heb zo geen zin in lasagne --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aghhh waarom is hij zo leuk en waarom heb ik echt nul verstand van hoe relaties werken

    Blurryface schreef:
    Ik mis school.


    Mahw zullen we ruilen? :')

    Jorah schreef:
    (...)

    Mahw zullen we ruilen? :')

    Hahah, voor een dagje zou wel leuk zijn. ^^


    Caution first, always.