• Hallo iedereen ik zoek iemand die een cover voor mij wil/kan maken,

    Het verhaal gaat Misfits heten. Gebasseerd of het programma Misfits
    Samenvatting:

    Dit verhaal volgt vijf jonge twintigers, delinquenten die als straf maatschappelijke dienstverlening opgelegd kregen, in Wertham (een fictieve buurt in Londen), die tijdens hun eerste dag door een vreemde storm overvallen worden. Er vallen hagelstenen zo groot als bowlingballen neer. De groep wordt door de bliksem geraakt, en ontwikkelen allemaal superkrachten. Nina wordt telepathisch, Curtis kan de tijd terugdraaien, Alisha windt mensen seksueel op door hun huid aan te raken, Simon kan zich onzichtbaar maken en Nathan is er nog niet helemaal achter.
    Al snel merken ze dat ze niet de enige zijn en in gevaar zijn. Op hun eigen speciale manier ontwijken ze de problemen, althans..dat proberen ze.




    Foto's die erin moeten: Nina 1 of Nina 2 / Simon 1 of Simon 2 en deze en deze

    Voor de rest mag er natuurlijk ook heel veel van je eigen invulling in.

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 13:11 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik ga later wat proberen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjewel ik wacht af


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Eerste poging.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjewel voor het proberen, maar ik vind deze niet zo geschikt.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Het probleem zat 'm ook wat in dat ik niet weet welke sfeer ik hem moet geven, dus ik geen kleuraanpassingen heb gedaan. Welke sfeer moet het hebben? En wat heb je zelf in gedachten?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 17:26 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Omschrijving van de sfeer:
    Het verhaal opzich is een beetje komish, maar een komen duistere aspecten zoals moord, drugs, psyghishe problemen en eenzaamheid in voor.
    Aan de andere kant de stel Misfits hebben eindelijk een plekje gevonden waar ze bijhoren, dus her moet samenhang zijn.
    Simon en Nina worden mijn hoofdpersonages en die worden dan ook verliefd.

    plaatjes die de sfeer in de serie *waar ik het op basseer* beschrijven

    Deeze
    Die
    deze ook
    en dezeeee


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    De mijne heb je al (;


    Credendo Vides

    Hahah jah. Maar ik heb geen idee hoe ik een slotje hier op krijg, want ik ga gewoon die van jou gebruiken.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Misschien kan je het aanvragen en je kan het sowieso vermelden in het begintopic.


    Credendo Vides

    Melden en vragen om het te sluiten. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aw dankjewel! superbb


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."