• Ik heb zojuist een beetje (te?) impulsief mijn username veranderd van Basquiat naar Vause. Vause is de achternaam van Alex [Vause] in OITNB. Ik ben er eigenlijk best wel blij mee, want ik had echt niet verwacht dat deze nog beschikbaar zou zijn en tja, Alex is gewoon leuk.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Meruem schreef:
    (...)

    Die drie zijn inderdaad cool, maar Nicky hoort ook wel bij mijn favorieten. ^^

    Oh yess, zeker. Ze zijn allemaal zo leuk. Terwijl ik Piper echt helemaal niks vind. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oh yess, zeker. Ze zijn allemaal zo leuk. Terwijl ik Piper echt helemaal niks vind. :')


    Piper is gewoon irritant :'D


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Meruem schreef:
    (...)

    Piper is gewoon irritant :'D

    De eerste twee seizoenen ging het op zich nog wel, maar op de een of andere manier kan ik haar gezicht ook echt niet meer uitstaan. :'D
    Sorry als dit te off-topic gaat


    Caution first, always.

    Larkin schreef:
    (...)

    Bedankt voor je vriendelijke antwoord (:
    Is het een leuke serie? Waar gaat het over?


    Ik vind het een heel leuke serie, ja! Maar daar zal je natuurlijk zelf over moeten oordelen (;
    Het gaat over een vrouwengevangenis en het leven van de gevangenen, met veel humor en ook wel wat drama af en toe. Nu moet ik toegeven dat ik echt niet goed ben in omschrijven, dus ik raad je aan om het gewoon zelf een keer te gaan kijken voor een echt goede indruk!