• Hellow. c:

    Laatst vroeg ik me af hoe mensen hun handschrift eruit ziet, dus ik dacht: Laat ik maar even een topic maken voor als mensen het misschien willen tonen. Ik heb rare interesses, ik weet het, maar ik vind het altijd leuk om verschillende manieren van letters schrijven te zien, haha. Hoe ik schrijf heb ik trouwens op de prent gezet, omdat ik geen idee had wat ik moest schrijven. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat een super leuk idee. Mijn handschrift komt er nog aan, maar dan zou ik een papiertje moeten zoeken en ja.. nee. Morgen zal ik misschien eventjes wat schrijven! :'D

    Je hebt trouwens een fascinerende H, Leah. (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 21:32 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Oeh, mijn topics ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat gaaf!

    Ik heb mijn hele website handgeschreven. ^^ Hij is eigenlijk nog niet af, maar jullie mogen wel even kijken: http://sarahminck.nl/

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 21:45 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zal morgen eens kijken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marijsel schreef:
    Wat een super leuk idee. Mijn handschrift komt er nog aan, maar dan zou ik een papiertje moeten zoeken en ja.. nee. Morgen zal ik misschien eventjes wat schrijven! :'D

    Je hebt trouwens een fascinerende H, Leah. (:


    Haha, bedankt. (: Mijn H verschilt wel eens van een drukletter tot dat, maar ik probeer deze meer te gebruiken omdat ik die persoonlijk mooier vind dan een drukletter. ^^

    Hooverphonic schreef:
    Wat gaaf!

    Ik heb mijn hele website handgeschreven. ^^ Hij is eigenlijk nog niet af, maar jullie mogen wel even kijken: http://sarahminck.nl/


    Hoe gaaf! Ik vind dat jij echt een heel leuk geschrift heb en man, wat is die site mooi. :o

    -- Ik ben trouwens heel blij dat er zo positief gereageerd wordt! *O*

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 21:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn handschrift is net zo lelijk als...iets lelijks. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik heb echt niks te doen, dus hier is een foto van mijn gekriebel:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat leuk! Ik heb een heel standaard handschrift, haha.


    Your make-up is terrible



    Hehe

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 22:27 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Willekeurige pagina uit mijn oude agenda

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 22:29 ]


    i put the fun in funeral

    MT, ik zal nog wel eens een foto posten ;)


    What would Emma do?

    Haha, ik ben eigenlijk best tevreden met mijn handschrift. Ik kan ook vrij makkelijk aanpassingen maken als ik dat wil, bijvoorbeeld dat ik de g en de j nu als een soort kleine q schrijf, dus met het streepje recht naar beneden. Mijn handschrift is echt heel veel veranderd de laatste paar jaar.

    Zal morgen of zo even een foto maken :^)

    Hooverphonic schreef:
    Wat gaaf!

    Ik heb mijn hele website handgeschreven. ^^ Hij is eigenlijk nog niet af, maar jullie mogen wel even kijken: http://sarahminck.nl/

    Je website ziet er echt heel gaat uit! Je tekeningen zijn supermooi! (:

    Wat betreft mijn handschrift, dat ziet er ongeveer zo uit:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb een heel lelijk handschrift.
    En laat ik nu net het vak handschrift krijgen op mijn studie.


    Tell me about it, stud.

    Oh wat een leuk idee!
    Ik heb zelf twee handschriften, de eerste gebruik ik als ik heel snel wil schrijven, op bv grote proefwerken of als ik aantekeningen moet meeschrijven met een leraar die heel snel praat. De tweede gebruik ik meer als ik gewoon de tijd wil nemen voor schrijven, en geen haast heb. En voor natuurkunde en wiskunde, omdat dat schuine handschrift niet fijn is met cijfers en formules ^^


    Ik dacht ik schrijf een stukje Alice in Wonderland voor jullie over (:


    I solemnly swear that I am up to no good.