• Hellow. c:

    Laatst vroeg ik me af hoe mensen hun handschrift eruit ziet, dus ik dacht: Laat ik maar even een topic maken voor als mensen het misschien willen tonen. Ik heb rare interesses, ik weet het, maar ik vind het altijd leuk om verschillende manieren van letters schrijven te zien, haha. Hoe ik schrijf heb ik trouwens op de prent gezet, omdat ik geen idee had wat ik moest schrijven. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    oeioeioei haha


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Mijn handschrift is ehm — wisselend. Ik heb mooie schrijfdagen en lelijke schrijfdagen. En mijn handschrift wisselt eigenlijk voortdurend.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als ik iets aan elkaar geschreven zie staan denk ik altijd dat het kinderen (rond twaalf) zijn, omdat ik zelf ook zo schreef toen ik een stuk jonger was. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan echt niet aan elkaar schrijven, dan kan ik het zelf niet eens meer lezen (x


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell



    Hier is het dan. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Qingsel schreef:
    @Jacco en Britt: Ga weg. (cat) Jullie handschrift is te fab omg. JACCO DFQ HOE KAN EEN
    JONGEN ZO AFGHKFLA PRACHTIG SCHRIJVEN. Okay, guys, mijn handschrift komt hier niet in xd Te lelijk.
    Lees het nu pas. Uhm, gayskills lieve schat hahahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Et voila, met m'n tablet XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel veel verschillende handschriften hierzo. Zo mooi :3

    Nou, de mijne (van het maken van genetica opgaven voor mijn hertentamen XD)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.