• Hellow. c:

    Laatst vroeg ik me af hoe mensen hun handschrift eruit ziet, dus ik dacht: Laat ik maar even een topic maken voor als mensen het misschien willen tonen. Ik heb rare interesses, ik weet het, maar ik vind het altijd leuk om verschillende manieren van letters schrijven te zien, haha. Hoe ik schrijf heb ik trouwens op de prent gezet, omdat ik geen idee had wat ik moest schrijven. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Boneta schreef:



    Wat heb jij een mooi handschrift, Jacco! Heel veel anderen hier ook. Ik zal deze week ook even mijn handschrift posten. ^^(:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    Bij mij wil het handschrift nog wel eens verschillen. Het ligt er meestal aan met wat voor pen ik schrijf


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am


    Veel plezier met nekken breken
    Xx Tinypic


    Edit: HIJ IS RECHT. TINYPIC. WAT. FIRST TIME IN MY LIFE.
    DIT MOET IK VIEREN DOOR TE STOPPEN MET HET LEREN DAT IK TOCH AL NIET DEED.

    Edit II: En hij is weer schuin

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 20:50 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ^Is dat neue kontakte hehehe


    I got bored


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    ^Is dat neue kontakte hehehe


    Hahaha, die methode gebruik ik op school ook x)
    Alleen mijn docent kan niet uitleggen. Maar dit is even heel erg off topic, I'm sorry


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hecuba schreef:
    ^Is dat neue kontakte hehehe


    It is yesss. Morgen proefwerk woehoe.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:


    voor mij betekent het;
    blokletters, basisschoolletters, los, vast, scheef, recht, groot, klein, duidelijk, onduidelijk, breed, smal etc.


    Spinning around, I'm weightless.

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:


    Voor mij is dat het verschil tussen snel en traag. Traag is altijd veel mooier natuurlijk :)


    What would Emma do?

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:


    Als alleen ik het hoef te lezen, schrijf ik heel erg slordig en scheef, maar als iemand anders het moet lezen schrijf ik netter. ^^


    wat was dit ookalweer

    Op dit moment schrijf ik zo :'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 21:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:


    Ik heb zeg maar niet 2 of meerdere hele verschillende handschriften, maar als ik schrijf heb ik vaak 2 verschillende l'en en a's en dat soort dingen. Het is niet dat het er in eens anders uit ziet, maar mijn letters veranderen om de keer dat ik ze schrijf (vage uitleg tbh, maar ja x) )


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell





    Dit zijn wat voorbeeldjes van wat voor soort handschriften ik heb


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wel grappig om al die verschillende handschriften te zien :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kile schreef:
    Op dit moment schrijf ik zo :'D



    Mijne lijkt hierop, enkel minder mooi afgewerkt. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys