• Hellow. c:

    Laatst vroeg ik me af hoe mensen hun handschrift eruit ziet, dus ik dacht: Laat ik maar even een topic maken voor als mensen het misschien willen tonen. Ik heb rare interesses, ik weet het, maar ik vind het altijd leuk om verschillende manieren van letters schrijven te zien, haha. Hoe ik schrijf heb ik trouwens op de prent gezet, omdat ik geen idee had wat ik moest schrijven. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Somnephilia schreef:
    Mijn handschrift verandert constant (: Ik heb 2 manieren om een h, b en k te schrijven, 4 voor een f, 3 voor een l, 3 voor een g, y en j en mijn r verandert ook geregeld ^^


    Ik ook, komt mede omdat ik mijn handschrift nogal lelijk vind :').

    @Qing, ik druk inderdaad hard maar idk why :') het drukt inderdaad een beetje door maar voor de rest is er niet echt een probleem en ik vind het wel fijn schrijven, hoewel, als ik snel schrijf druk ik amper en ziet mijn handschrift eruit als gekras.


    I just caught the wave in your eyes

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik heb gemerkt dat iedereen zo hard op zijn pen duwt, dan gaat je blad toch krom? (:
    — Ik duw niet hard xd je kan het vaak amper lezen xd



    Dit is het als ik op een normaal tempo schrijf, en eronder snel. (: Ik duw meestal ook niet heel hard, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    oeh mt


    Spinning around, I'm weightless.

    Haha:) veel mooie handschriften hoor:)!


    Ik zelf heb niet echt een foto meer maar ik zal morgen of vandaag nog eentje posten(K)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Jullie schrijven allemaal mooi, ik zal later eens kijken om hier iets neer te zetten, niet dat mijn handschrift zo prachtig is.


    16 - 09 - '17

    Ik zal ook mijn handschrift eens delen :) Ik doe ook een klein beetje aan kalligrafie, dus heb ik daar ook even een voorbeeldje van bijgezet.


    What would Emma do?

    ^ HAHAHAHAHAH ik schrijf ook te klein :x maar hahaa die onthoud ik voor als mensen weer gaan klagen over de mijne en gosh die is prachtig *-*

    @Lucca: geloof me, ik wissel ook vaak xd hangt van de dag af of zo x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Okay je ziet eigenlijk amper een verschil geloof ik :').


    I just caught the wave in your eyes

    Nebthet schreef:
    (...)
    Wauw, beautiful! Kun je me misschien helpen/uitleggen met hoe je zo'n site maakt? Ik heb zoiets altijd al gewild, maar het lukte nooit. Ik wist nooit hoe dat moest.

    Oh, en ik zal zo eens in de middag mijn handschrift laten zien :'D


    Haha, is niet heel simpel uit te leggen. Ik doe alles met codes (html en php) en ontwerp alles zelf. De meeste templates van codes enzo heb ik wel van internet afgeplukt of creëer ik via andere programmaatjes. Ik gebruik trouwens het programma PlashFXP 5 (is gratis)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf



    Dit gebeurt er als ik me verveel.



    En dit is mijn gekrabbel normaal


    Spinning around, I'm weightless.

    @Jacco en Britt: Ga weg. (cat) Jullie handschrift is te fab omg. JACCO DFQ HOE KAN EEN
    JONGEN ZO AFGHKFLA PRACHTIG SCHRIJVEN. Okay, guys, mijn handschrift komt hier niet in xd Te lelijk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahahaha Qing, nu wil ik jouw handschrift zien c:


    Spinning around, I'm weightless.

    De eerste is laat geschreven, toen ik moe was. De tweede is mijn normale handschrift (en Frans).




    Ex astris, sciencia

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Haha, is niet heel simpel uit te leggen. Ik doe alles met codes (html en php) en ontwerp alles zelf. De meeste templates van codes enzo heb ik wel van internet afgeplukt of creëer ik via andere programmaatjes. Ik gebruik trouwens het programma PlashFXP 5 (is gratis)

    Oh shoot, dus dan gaat het nogal moeilijk om zelf een site te maken? Cuz I don't know nothing about that kind of shit. Hmm, but ik ga in ieder geval wel kijken hoe dat programma is. Thanks.

    OT: Ik heb een heel veranderlijke handschrift, but here it is.


    † Love? I want to sleep.