• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze fleurde helemaal op en glimlachte tevreden. Dat was al een positief punt. Langzaam knikte ze als non-verbale antwoord op zijn vraag.
    "Vrijdag vertrekken ze. Ze blijven niet eens tot mijn verjaardag." Spijtig schudde ze haar hoofd.
    "Je moest nog antwoorden op mijn truth," grinnikte ze.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Oh, arme jij," fluisterde hij meelevend terwijl hij haar een zijlingse knuffel gaf. Hij vloekte in zichzelf dat ze het niet vergeten was en besloot te liegen.
    "Ik heb zo nu en dan wel wat korte relaties gehad, maar nog nooit iets echt serieus. Ik kan me maar moeilijk binden, denk ik." Hij zweeg even en keek haar aan. Haar haren waaiden wat in haar gezicht en hij duwde ze aan de kant. Hij vond het leuk om dat te doen en hij wist dat meisjes er vaak door begonnen te zwijmelen.
    "Truth or dare, prinsesje," grijnsde hij. Hij hoopte vurig dat ze het tweede zou kiezen.


    Mhm?

    Ze haalde even gespeeld onverschillig haar schouders op.
    "Oh, of misschien waren zij niet de ware," knipoogde ze speels. De wind blies weer zachtjes en vertederd glimlachte ze naar hem.
    "Mh, jij mag eens kiezen," besloot ze.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 14:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sorry Qing, I have to but: blies*


    I just caught the wave in your eyes

    Hij lachte luidop. "Ja, misschien niet."
    Hij keek haar diep in de ogen aan en keek of hij de gok moest wagen. Het was waarschijnlijk nog veel te vroeg, maar het moment was perfect. Hoe ze zo tegen hem aanzat en naar hem opkeek, hoe hun benen nonchalant over de tak bungelden en af en toe elkaar aantikten, hoe de wind met haar haren speelde, het was allemaal helemaal goed.
    "Kus me," fluisterde hij, met een kleine, speelse glimlach.


    Mhm?

    Na het huis gestofzuigd te hebben en alle troep die op de grond lag – opgeruimd te hebben besloot hij even te kijken bij Jace. Stiekem liep hij naar de keuken en keek naar hoe ze luidkeels meezong met de radio en tijdens het koken een beetje stond te dansen. Geamuseerd keek hij naar haar en pakte ondertussen stiekem een zak bloem uit een kas naast hem. Met een hand vol bloem liep hij op haar af en hij grijnsde even terwijl hij zijn gezicht bij haar oor bracht.
    "Boe," zei hij zacht met een lage stem en tegelijkertijd gooide hij het hoopje meel in haar gezicht "En hoe gaat het met onze keukenprinses?" vroeg hij lachend en grijnsde naar haar.


    I just caught the wave in your eyes

    Nadat ze de tomaten had gesneden, pureerde ze die in een blender en goot alles in een pannetje zodat het licht zou sudderen. Jace bleef gewoon vrolijk meezingen en zo af en toe een spatel als haar microfoon gebruiken, terwijl ze een oogje op de tomatensaus hield.
    Net toen ze de saus wilde proeven, gooide Ash meel in haar gezicht en was ze helemaal van haar stuk gebracht. Ze keek hem verontwaardigd aan en legde haar spatel neer, voordat ze de meel van haar gezicht afhaalde. ''Asshole.'' Jace pakte haar spatel weer van de aanrecht en gooide de koude tomatensaus zijn richting op. ''Hoe het met mij gaat? Het gaat heel goed?'' Ook al wist ze dat haar donkere lokken nu spierwit waren, keek ze hem met een grijns aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ash keek haar grijnzend aan maar keek verbaasd naar haar toen hij de klodder saus op zijn trui zag en ook wat verdwaalde spetters sierde zijn neus. Hij likte het van zijn neus af – geheim talent, hij kon zijn neus aanraken met zijn tong – en pakte toen weer een handvol bloem uit het pak en gooide het haar kant op.
    "Fijn om te horen," zei hij lachend en keek haar grijnzend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    De geur van nicotine kroop haar neus in, iets waar ze lichtelijk aan gewend was door haar vader's vrienden, maar wat meteen irriteerde.
    Ze zuchtte - het was inderdaad een chaos, een ongeorganiseerde, rommelige chaos. Het viel voor de meeste mensen vast wel mee, maar De schoonheidsfreak in haar gilde, maar dat liet ze niet merken.
    Ze zou nu, natuurlijk, kunnen doen alsof er niks aan de hand was en gewoon tussen de rommel plaats kunnen nemen, maar dat zou ze zichzelf nooit kunnen vergeven. Met een glimlach om haar lippen draaide ze zich om naar Will. Óf hij zou dit heel vreemd vinden, want die kans was er zeker, of hij zou haar dankbaar zijn. Het was fifty-fifty kans.
    "Je hebt vast wel een stofzuiger, een aantal citroenen en schoonmaakdoekjes voor me, toch? Oh, en een manier om muziek af te spelen."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jace keek hem met een triomfantelijke grijns aan en fronste even toen hij spetters saus van zijn neus aflikte. ''Oh wauw.'' lachte ze en schudde haar hoofd, maar voordat ze weer iets kon zeggen belandde weer een handjevol meel op haar kleren. Ze draaide zich om en pakte de rest tomaten die ze niet in de blender had gedaan, maar wel had gesneden en gooide die zijn kant op. Het belandde net op zijn kleren en gezicht, waardoor ze even grijnsde toen ze een stukje tomaat naar beneden zag glijden.
    ''Oh, en hoe gaat het met jou Ash?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler lachte zachtjes en schudde zijn hoofd. Hij focuste zich maar op het spel en het ging inderdaad een stuk beter dan daarnet.
    Dat betekende echter niet dat hij al goed was, zeker niet. ''Ik ben hopeloos..'' mompelde hij met een kleine glimlach als er weer een pass mis gaat..


    El Diablo.

    Het was een vreemde vraag maar dit betekende hopelijk wel dat se hem begon te vertrouwen - of ze vond de troep echt extreem erg.
    "De stofzuiger pak ik zo wel, doekjes liggen ergens in de kast en ik geloof dat we inderdaad ergens citroenen moeten hebben," antwoordde hij lachend. "Is het zo erg hier?"
    Ondertussen had hij de radio aangezet en natuurlijk was het net reclame, waardoor ze nu naar spotjes over autoschade mochten luisteren.
    "Ik had ook niet echt bezoek verwacht, anders had ik wel opgeruimd, " verontschuldigde hij zich
    Dan had het er tenminste nog toonbaar uit gezien. "Heb je trouwens nog een voorkeur voor muziek?"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ze glimlachte. "Ik kan gewoon niet zo goed tegen rommel, en jullie kunnen vast wat hulp gebruiken. En je zou me een enorm plezier doen met Drake, momenteel."
    Ze bond haar haar, dat al lang niet meer stijl was, in een knot bovenop haar hoofd.
    Ergens vond ze het ongemakkelijk, om met deze jongen alleen in één ruimte te zijn, dat gebeurde haar niet vaak. Ze probeerde dit echter niet te veel te laten merken - jongens vielen nou eenmaal niet op onzekere meisjes.
    "Laat me raden...," haar ogen gleden over de ruimte. "Jij bent degene die deze walm aan rook veroorzaakt heeft, hè?"
    Ondertussen had ze een doekje weten te bemachtigen, en ze gooide het ding dat ze nat had gemaakt in zijn richting, waarna het ding met een klets in zijn gezicht kwam. Ze kon het niet laten om even hardop te lachen, zo hard dat ze bijna schrok van het geluid.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    "Misschien kunnen we je mobiel wel gewoon aan de boxen aansluiten? Daar heb je vast muziek op staan toch? Je hebt wel gelijk, die walm is geheel mijn schuld." Hij hoopte maar dat ze niet zou afknappen op het feit dat hij rookte.
    De natte doek raakte zijn gezicht en hij lachte, maar natuurlijk kon hij dit niet zomaar laten gebeuren. Hij doopte de doek in de emmer zodat hij goed droop en duwde hem daarna lachend in haar nek.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    "Oh prima, dankjewel voor het vragen," grijnsde hij semi-sarcastisch en gooide weer wat bloem in haar gezicht. Vervolgens draaide hij zich om en pakte een spuitfles met mosterd. Gelukkig had ze een schort aan en was ze zo goed als beschermd tegen wat er ging gebeuren. Grijnzend stond hij tegenover haar terwijl hij de fles op haar richtte.


    I just caught the wave in your eyes