• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze voelde hoe de mosterd op haar wang terechtkwam en ze trok een zuur gezicht. ''Gad-ver-damme.'' Zo snel mogelijk veegde ze de saus van haar gezicht af en keek hem verontwaardigd aan. Ze had niks meer om te gooien, dus ze stapte naar voren en spreidde haar armen. ''Wedden dat het ook bij jou staat?'' Jace grijnsde even en veegde de mosterd dat op haar hand zat in zijn haren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathaniel moest zacht grinniken om haar opmerking en keek haar even vertederd aan. "Schattig zeg kleine meisjes. Maar dan draag ik je toch lekker als mijn zeemeermin ofzo." zei hij met een speelse grijns om haar iets te plagen. Bij haar volgende woorden knikte hij vrolijk. "Eh, ja Elles die bij Max was vandaag." glimlachte hij en een gevoel van opluchting ging door hem heen toen ze zei zat ze wel wilde gaan. "Dat word leuk! Goede muziek, samen wat dansen vrienden maken..." somde Nathan op. "Word gezellig en zeker als je er ook zal zijn." glimlachte hij

    -sorry ben inspiloos :c -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Langzaam opende ze haar ogen weer en keek recht in de groene kijkers waarin ze ooit verdronken was. Ze had het echt gedaan, ze had hem echt gekust en ze vond het heerlijk. Dit was de beste kus ooit; romantisch, teder, voorzichtig en vooral liefdevol. Een onbeschrijflijk gevoel ontstond in haar buik, maar ze probeerde zichzelf wijs te maken dat ze niet verliefd was. Dat kan toch nog niet! Je kent hem pas hooguit een paar uur.
    Ze glimlachte tevreden en legde haar hoofd weer tegen zijn schouder. Haar benen bewoog ze rustig heen en weer en terwijl ze wind zachtjes met haar haren speelde, sloot ze haar ogen weer. De aangename stilte die er heerste tussen hen, werd verbroken door haarzelf.
    "Dat was... Magisch," zei ze rustig en opende haar ogen weer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ashton lachte terwijl hij de mosterd in zijn haren voelde en schudde zijn hoofd.
    "En? Fabuleus toch?" lachte hij en draaide een rondje om zijn as. Vervolgens spreidde hij zijn armen, om haar een knuffel te geven, gezien hij onder de mozzarella zat. Zijn shirt kon hij dadelijk wel weggooien, gelukkig was het een eenvoudig wit t-shirt.
    "What about a warm hug?" grijnsde en omhelsde haar stevig.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler lachte en schudde zijn hoofd. ''Mhm, beetje onhandig eh?'' grijnsde hij en hij tilde haar weer makkelijk op de bank. ''Mhm, als het zo moeilijk te geloven is moet ik het misschien nog wat vaker zeggen.'' zei hij glimlachend. Hij boog naar haar toe en wou net een snelle kus op haar hoofd drukken, toen ze opkeek. Haar zachte lippen belanden op die van hem en langzaam boog hij terug. ''Eh...'' mompelde hij, awkward..


    El Diablo.

    Ik heb echt geen idee hoe ik een exit moet schrijven zonder het al te dramatisch te maken.

    Ze lachte en voelde hoe hij haar weer op de bank tilde. Ze moest blozen en wilde net naar hem opkijken toen ze een stel lippen op de hare voelde. Zijn lippen waren ontzettend zacht en eigenlijk wilde ze niets liever dan hem terugkussen, maar toen kwam het besef: ze kende hem nog niet eens een dag! Onthutst voelde ze hoe hij zich al terugtrok, maar veel te langzaam dus duwde ze hem van zich af. Haastig kroop ze achteruit op de bank en maakte zo afstand tussen hun tweeën.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 20:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ''Heel mooi,'' grijnsde ze en voelde hoe hij zijn armen om haar lichaam wikkelde. Op één of andere manier voelde zijn armen om haar lichaam veilig en ze glimlachte even. ''Een warme knuffel is helemaal goed.'' lachte ze en trok zich weg. ''Geel haar, maar natuurlijk. Staat je wel leuk hoor.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ze lachte even. "Dan zie ik je dus sowieso zaterdag weer," glimlachte Regina hem vrolijk toe. Ze was even stil en keek toen Nathaniel serieus aan. "Maar even dat je het weet, ik ben niet schattig," zei ze hem toen en bleef hem nog even aankijken. Toen richtte ze haar aandacht weer op het meer dat voor hen lag. "Ik denk niet dat jij hier kan staan, niet dat ik weet hoe diep het is, maar het lijkt mij toch best diep." zei ze toen en keek weer naar Nathan. Regina ging in kleermakerszit zitten en trok haar vest uit omdat ze het warm kreeg. Ze veegde weer wat haren uit haar gezicht. Ze keek glimlachend naar anderen in het park, sommigen waren aan het sporten, anderen kwamen picknixken en weer anderen kwamen met kleine kinderen sie dan ruimte hadden om te spelen. Regina keek toen weer naar Nathan.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Tyler beet even op zijn lip en keek naar Rae die nu aan de andere kant van de bank zat. ''Ik, eh... Dat was niet bepaald de bedoeling..'' zei hij en hij keek naar haar op. Dit was zeker niet de bedoeling. Hij wist ook wel dat dit niet binnen een paar uur moest gebeuren, dat ging gewoon fout...


    El Diablo.

    "Nu zijn we allebei Olaf, hoewel jij wel dichterbij hem in de buurt kom..." zei Ashton terwijl hij haar even bekeek en hij blikte vooral naar haar witte haren. "Dankjewel hoor, wit staat je ook heel mooi." hij knipoogde naar haar en keek toen om zich heen. De keuken zag er nu basically uit alsof er een olifanten kudde doorheen was gemarcheerd.
    "Dat wordt weer opruimen."


    I just caught the wave in your eyes

    Okay and she's leaving. Dan is Tyler en Reagan dus afgesloten voor vandaag I guess? Misschien kunnen we nog ff doen alsof ze elkaar's nummer hebben? Dan kunnen ze nog appen ofzo :').


    Reagan staarde naar de muur voor zich en was het spel voor haar helemaal vergeten. Wat was er toenet gebeurd? Hij had haar gekust, een paar uren na hun eerste ontmoeting. Deed hij het daarvoor? Al de complimenten, de donuts? Wilde hij enkel dat ene ding van haar wat de meeste jongens altijd al hebben gewild van meisjes? Ze schudde haar hoofd en beet op haar lip, waarschijnlijk kon ze maar beter gaan.
    "Uhm ik ga maar weer eens, het is ook al weer wat later. Eh... thanks nog." haastig stond ze op van de bank, begon haar schoenen weer aan te trekken en pakte haar spullen.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze trok een pruillip en schudde haar hoofd. ''Moet ik dat zien als een compliment?'' Lachte ze en draaide zich om, om de keuken te bekijken. ''Zullen we eerst onszelf opruimen?'' Ze keek hem even aan en haalde haar schouders op. ''Heb je misschien wat kleren? Je hebt de mijne.. Tja.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, is goed :'D Gosh, this feels like a break up. I don't like it (cat)


    Tyler bleef nog even zitten en liet alles tot hem doordringen. He fucked up... He fucked up so bad...
    Dit zou hem weer een tijd duren om alles goed te maken, net nu alles gewoon goed ging. ''Rae.. Het was echt niet de bedoeling. Ik meen het..'' zei hij snel en hij stond ook op. Hij kon het altijd proberen..


    El Diablo.

    "Olaf is awesome, dus ik zou zeggen, ja," hij lachte en knikte toen. "Of course, als je wilt mag je ook even douchen..." hij keek even bedenkelijk en liep toen naar zijn kledingkast. Hier haalde hij een grijze joggingbroek uit en een blauwe trui. "Voilà."


    I just caught the wave in your eyes

    Yeah :'). Omg yes indeed D: Tylan feels, bad feels. I ship them wayyyy too hard. Omfg. (cat). Weet je, eigenlijk moet ze iets vergeten zijn :'). Een BH zou het grappigst zijn maar die heeft ze niet uitgetrokken.


    Reagan keek geschrokken op toen ze voetstappen hoorde achter zich en zag Tyler staan. Ergens voelde ze zich schuldig en wilde ze hem een knuffel geven, maar waarvoor? Waarvoor zou ze zich nu schuldig moeten voelen? Ze schudde haar hoofd en keek naar de grond terwijl ze haar keel even schraapte.
    "I-ik.." begon ze zachtjes. "I-ik zie je morgen wel..." ze draaide zich weer om en met haar spullen in haar hand liep ze naar de voordeur. Ze keek nog even naar hem om voordat ze de deur opentrok en naar buiten stapte. De zon scheen fel in haar ogen en zachtjes sloot ze de deur achter zich terwijl ze de straat opliep. Waar was ze in godsnaam beland? Ze had geen idee en alles leek op elkaar, uiteindelijk besloot ze maar een taxi te bellen. Deze kwam even later aangereden en ze stapte in terwijl ze haar adres mompelde tegen de chauffeur. Deze knikte en in stilte reden ze naar haar huis. Eenmaal daar betaalde ze de chauffeur en afwezig liep ze het huis in en smeet haar tassen op de grond. Uit de vriezer haalde ze een bak ijs en ze plofte neer op haar bank en zette Teen Moms op van MTV, de ironie.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 21:42 ]


    I just caught the wave in your eyes