• Omdat deze meid zoveel voor mij betekent, krijgt ze van mij haar eigen topic!

    Dus iedereen, wees eens even lief en zeg gelukkige verjaardag tegen Jorah. And yes that's an order!

    En het is een groot feest, want Lieke is 16 geworden. Sweet hobbit 16!






    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jorah schreef:
    Dudeee Nana, je had me nog wel even mogen waarschuwen pik, ik kom er nu pas achter dat dit topic bestaat :'D
    Bedankt allemaal, I feel very special right now :3
    Ik heb het redelijk laat aangemaakt, dus waarschijnlijk ben je die avond niet meer online gekomen. (joehoe). Btw, call me pik one more time ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Avandra schreef:
    (...)Ik heb het redelijk laat aangemaakt, dus waarschijnlijk ben je die avond niet meer online gekomen. (joehoe). Btw, call me pik one more time ...


    I see haha! Maar het kwam doordat ik ineens felicitaties van vreemden in mijn GB kreeg dat ik begon te vermoeden dat een van mijn vrienden wat uit had gehaald, anders had ik helemaal niks doorgehad hahahaha!
    M'kay, alleen omdat je zo lief was om toch nog aan mijn verjaardag te denken ;P

    Jorah schreef:
    (...)

    I see haha! Maar het kwam doordat ik ineens felicitaties van vreemden in mijn GB kreeg dat ik begon te vermoeden dat een van mijn vrienden wat uit had gehaald, anders had ik helemaal niks doorgehad hahahaha!
    M'kay, alleen omdat je zo lief was om toch nog aan mijn verjaardag te denken ;P
    Hahah. Score!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Nooh. Kom ik een dag niet op Facebook en alles, ben jij jarig.
    Afijn, alsnog van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je een fijne dag gehad. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OakenshieId schreef:
    Nooh. Kom ik een dag niet op Facebook en alles, ben jij jarig.
    Afijn, alsnog van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je een fijne dag gehad. ^^


    Ik ben diep beledigd Natas ;p
    Het was een heerlijke dag, en t weer zat ook nog eens mee (: