• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Go you! Ik hoop echt dat het je zal helpen om je goed in je vel te voelen, Erieka. (:


    Thanks c;
    Er waren twee wachtenden voor mij, naar wat ik heb gehoord, dus ik hoop dat 't een beetje snel zal gaan (:


    26 - 02 - '16

    Haal me uit dit huissss ;-;
    Waarom wil niemand met me naar het strand.


    i put the fun in funeral

    In deze hitte die vet ranzige keuken schoonmaken. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hm, zo gesprek voor stage. Hopelijk word ik aangenomen en fiets ik dat eind in deze hitte niet voor niets :'D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 12:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Furiosa schreef:
    11kg is een feit, fuck yeah.



    Yeaah, go you! I'm proud of you! <3


    OTOFT: Hoe moeilijk kan het zijn om 10 foto's te hebben met vrienden? Heel moeilijk dus. :'D Ik moet es wat meer foto's gaan maken, lolol.
    &Mama heeft nog een Indiana Jones boekje gevonden! Yaaaay! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Diploma in the pocket en ik kan alleen maar huilen want ik wil niet weg.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voel mij eindelijk wat beter. Accepteer mijn lichaam meer en ik snap meer wat er nou echt met mij aan de hand. Misschien gaat het dan toch nog allemaal goed komen. Nu nog opzoek naar een echte goede opleiding en dan ben ik helemaal blij.


    Danmarks Dynamite.

    Manderly schreef:
    In deze hitte die vet ranzige keuken schoonmaken. :c


    Ik heb het gisteren ook gedaaaaan! Zo trots dat het lukte ^^
    Good luck :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Deze koele wind is heerlijk :3

    Ook lekker, hebben ze inmiddels het water er al drie uur af liggen terwijl het een uurtje zou duren. Ik heb dorsttttttttt.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Yeah stageplek is een feit! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je bent zooooooo irritahaant.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Larkin schreef:
    Yeah stageplek is een feit! *O*


    Congrats!


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil mijn spel! Jullie zeiden dat het tussen 3 en 5 werkdagen zou duren en er zijn er nu al 6 voorbij. Als jullie me oplichten hè... D:<


    26 - 02 - '16

    Zelfgemaakte ijskoffie is zo ongelooflijk lekker. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it