• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Royai schreef:
    You don’t get to break somebody’s heart and still say you care about them.


    Skyrim mods... ik ga helemaal kapot hier. :')


    Caution first, always.

    Slapen helpt definitely om je een beter humeur te geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Just push play
    They're gonna bleep it anyway *-*

    Damn, waarom is mijn moeder toch zo ontzettend lui en kan ze me niet gewoon even een lift geven naar school of zo. Zesde keer deze week in een stinkende bus zitten die altijd te laat komt. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morgen is payday! Hopelijk krijg ik deze keer over de 400. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb wel zin in die introductiedag en zo, klas zien, taal en rekenvaardigheid meten etc. Maar ik wil niet tot half 5 zitten o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, is het "zwarte piet is discriminatie" nu alweer bezig? Hebben die mensen niets beters te doen met hun leven?

    // Hoera, vandaag 3 jaar samen met mijn liefje :3

    Zenuwachtig voor rapport! Mweh :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is echt bizar heet in de tuin, holy shit. :'l


    Caution first, always.

    Waarom kwam ik daar niet eerder achter? Ik wilde het zo graag zelf doen en zelf betalen..

    Bekijk het dan ook maar, eigenwijs kind.


    'Darling, just hold on'

    Volgens mij ben ik de enige die van dit weer zin krijgt om te eten.


    Your make-up is terrible

    Waarom ben ik nou weer als een van de eerste klaar en kan ik 2 uur gaan wachten -.- half 2 begint deel twee van deze dag pas. Aargh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil gewoon even rustig in mijn bed liggen. Als dat al teveel gevraagd is. Het is niet omdat jij vandaag nog iets te doen hebt, dat ik ook een actieve dag moet hebben.


    <3