• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    A-attest. Maar niet goed genoeg voor jullie? :/


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Biep boep biep, veel te warm om rijles te hebben.


    i put the fun in funeral

    Ik erger me vandaag letterlijk overal aan, bah.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Overkill schreef:
    Biep boep biep, veel te warm om rijles te hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Flauwgevallen :') Wauw. Voelt slecht.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het wordt me te warm deze week. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Het wordt me te warm deze week. :c


    Petitie om Nederland wat dichter richting de Noordpool te slepen. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Petitie om Nederland wat dichter richting de Noordpool te slepen. :3


    Ghehe eigenlijk wel ja. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een kutdag. De vrienden van mijn vrienden liggen me écht niet, oh my god. Het zijn zo van die types die op de grond spugen, mensen kennen bij wie ze drugs kunnen regelen als ze dat willen, rotzooi op de grond gooien en fietsen van mensen vernielen. Ik snap echt niet wat ze in die mensen zien. D: En nog erger is dat ik iemand op straat ben tegengekomen die ik hélemaal niet wilde tegenkomen, waarna die idioten een vriend van 'm hebben lastigvallen. Vervolgens mis ik bijna mijn bus, val ik bijna flauw van de hitte en wanneer ik dan eindelijk doodmoe thuis aankom en wil gaan douchen en even helemaal niks doen, begint mijn moeder te roepen dat we per se moeten gaan zwemmen en dat ik absoluut niet thuis kan blijven, terwijl ik compleet afgemat ben en me hartstikke schaam voor mijn lichaam op dit moment. Oh en dan valt een of andere stalkerige jongen me nog lastig en zit-ie de hele tijd te vragen waarom ik geen antwoord geef. Like, no. Iedereen, laat me gewoon even met rust alsjeblieft. :c

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 14:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Palinoia schreef:
    Het wordt me te warm deze week. :c

    Nederlanders willen hitte, nou dan krijgen ze dat. :'D
    Het aantal keer dat ik te horen heb gekregen dat het 'geen mooi weer is', 'het almaar regent (staat gelijk aan kutweer blijkbaar), 'te fris is', etc. is ontelbaar. Daarna komt direct de zin met dat ze zon willen. Waarom begrijp ik niet: ik vind dit gewoonweg geen goed klimaat daarvoor, dan wordt het direct heel benauwd, en regen staat bij mij nog altijd op numero uno. Het redt plantenleventjes!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yes! Yes! Yes! Weer werk! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het weer zo heel lekker. Maar ze haten mij, want ik word ziek. D:


    Your make-up is terrible

    Het is zo warm. Waarom kan het niet gewoon zo warm als gisteren zijn? Gisteren was het heerlijk, vandaag is het te warm.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh hoe smal moet een fucking lip hoop/lip ring zijn voor mij om niet te groot te zijn D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stop shouting, I'm not useless.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"