• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Ik kan daar zo niet tegen. Gaat ze alle schuld op mij afschuiven en doen alsof zij zo heel zielig is. En nu negeren mijn ouders mij omdat ik heb gezegd dat ze niet gelijk slachtoffer moet gaan spelen. Oeps..


    Ik heb precies hetzelfde. Ze zegt ook altijd "Ja je vindt me alleen lief als ik alles toelaat en wanneer ik een keer nee zeg word je boos" :'). Moeder dingetje denk ik..

    Lolicia schreef:
    Laat het weer omslaan.


    Yes please.


    26 - 02 - '16

    Ben ik dan de enige die dit weer wel oké vind? Niet te warm en niet te koud, gewoon goed. Als het regent is het niet goed, als het zonnetje schijnt is het al helemaal niet goed. Mensen, what is the problem D:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 20:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms gaat het niet om wát er wordt gezegd, maar om de manier waaróp het wordt gezegd. :x

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 20:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I've been eating too much.
    Help me.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    I've been eating too much.
    Help me.


    Ik moest zo hard lachen hier om. [Ivm met TOP]


    Danmarks Dynamite.

    Larkin schreef:
    Ben ik dan de enige die dit weer wel oké vind? Niet te warm en niet te koud, gewoon goed. Als het regent is het niet goed, als het zonnetje schijnt is het al helemaal niet goed. Mensen, what is the problem D:


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Ik moest zo hard lachen hier om. [Ivm met TOP]

    Ik was Ride aan het luisteren terwijl ik zowat dood ging en ik kon alleen dat meezingen. :')


    Caution first, always.

    Toen de mods de wedstrijden opengooiden verwachtten ze vast niet negen WvW wedstrijden. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik voel me zo vies als hij zo naar me kijkt. Kijk gewoon niet op zo'n manier naar me, dan is alles goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben eindelijk tevreden over mijn profiel. Woohoo. Ik heb er wel een uur over gedaan x_X


    26 - 02 - '16

    Hoezo ben ik degene die net te laat is? Jij had me ook een berichtje kunnen sturen. Lekker gemakkelijk om op mij af te schuiven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lekker oude F.C. De Kampioenen-afleveringen kijken. Ik zeg altijd: als je niet kijkt, dan zie je niet. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    'Hallo Sarita,
    Ik heb jouw toets nogmaals nagekeken. Je hebt een 5,7, dus boven een 5.5. Deze toets hoef je niet meer te herkansen.'

    OH YES. Nog maar drie dringen herkansen en ik ben over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Morticia schreef:
    (...)
    Je gedraagt je absoluut niet kinderachtig; als jij ermee zit, is het belangrijk. Misschien helpt het als je even uithuilt, bij mij kan dat althans wel een boel helpen. Probeer aan fijne dingen te denken, ook al kan het soms lastig zijn. Ik ben nu online op mobiel, dus kan geen gif-plaatje zoeken, maar: * hug *
    Hopelijk gaat alles snel weer wat beter.


    Ahw dankjewel! Ik heb gewoon het gevoel dat ik me zo ontzettend hard aanstel :') ugh, en ik heb niet eens een concrete reden, gewoon dat gevoel. Ugh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys