• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Ugh.


    26 - 02 - '16

    Laat deze week snel voorbij zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Laat deze week snel voorbij zijn.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I'm all out of ideas


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Happy to have such an awesome friend in my life. Really makes my day much better.

    En en en, vandaag voor het eerst dit jaar in het water geweest, dat was wel lekker!


    Danmarks Dynamite.

    Oh mijn god, meen je die? Jij komt aan met een kinderachtige reactie, zegt iemand iets over mijn reactie en dan moet je per se nog even "dit!" zeggen? Lieve schat, hou oud ben je nou eigenlijk?

    Altijd fijn dat mijn moeder het slachtoffer gaat spelen in een ruzie. 'Ja, want ik rkijg overal de schuld van.'en 'Ik mag helemaal niks zeggen in dit huis als het jullie niet zint.' Mens, gooi jezelf weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nooit geweten dat hummus zo lekker is ^^ Waarom heb ik het nooit eerder geprobeerd?

    Ik hou zoveel van dit weer, shorts all around! Alleen jammer dat ik donderdagochtend nog een her heb en dus vandaag lekker in de bieb zat. Ach ja, eigen schuld. Bijna klaar tho!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik voel me zo ongelukkig en eigenlijk wil ik heel hard huilen en ik weet gewoon even niet meer wat te doen, gah nu gedraag ik me echt zo kinderachtig. Ik ben het allemaal zo zat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laat het weer omslaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Painkiller schreef:
    Ik voel me zo ongelukkig en eigenlijk wil ik heel hard huilen en ik weet gewoon even niet meer wat te doen, gah nu gedraag ik me echt zo kinderachtig. Ik ben het allemaal zo zat.

    Je gedraagt je absoluut niet kinderachtig; als jij ermee zit, is het belangrijk. Misschien helpt het als je even uithuilt, bij mij kan dat althans wel een boel helpen. Probeer aan fijne dingen te denken, ook al kan het soms lastig zijn. Ik ben nu online op mobiel, dus kan geen gif-plaatje zoeken, maar: * hug *
    Hopelijk gaat alles snel weer wat beter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daaamn, ik moet sparen! Al die leuke jurken in een prijsklasse die ik zelf ook al bedacht had en dus niet té duur vind. Oepsie! :'D
    ''Yolanda, ga nú weg van die kledingsite!''
    ''Ja, Yolanda.''
    x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kishimoto schreef:
    Altijd fijn dat mijn moeder het slachtoffer gaat spelen in een ruzie. 'Ja, want ik rkijg overal de schuld van.'en 'Ik mag helemaal niks zeggen in dit huis als het jullie niet zint.' Mens, gooi jezelf weg.


    Dat doet mijn moeder ook altijd :^)

    Vause schreef:
    (...)

    Dat doet mijn moeder ook altijd :^)


    Ik kan daar zo niet tegen. Gaat ze alle schuld op mij afschuiven en doen alsof zij zo heel zielig is. En nu negeren mijn ouders mij omdat ik heb gezegd dat ze niet gelijk slachtoffer moet gaan spelen. Oeps..


    "Ignite, my love. Ignite."