• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Novoselic schreef:
    Lekker oude F.C. De Kampioenen-afleveringen kijken. Ik zeg altijd: als je niet kijkt, dan zie je niet. :'D


    Ieuww dat is echt élk jaar weer :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ieuww dat is echt élk jaar weer :')

    Ik kijk echt nooit naar Eén, dus vind ik het voorlopig nog allemaal leuk en nostalgisch, haha. Ook al heb ik écht een hekel aan lachbanden, maar ik hou van flauwe, domme humor, lol. :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 22:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik kijk echt nooit naar Eén, dus vind ik het voorlopig nog allemaal leuk en nostalgisch, haha. Ook al heb ik écht een hekel aan lachbanden, maar ik hou van flauwe, domme humor, lol. :')


    Hahah ik keek vroeger (lees: alle jaren behalve deze) altijd :') Ik ken ze nu al wel vanbuiten :'D
    Oh.. God, haha. Ik vind het zo flauw, dat ik er spontaan van moet lachen xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is zo niet goed. Volgens mijn urenrapport heb ik 80 uur te weinig stage gelopen. Dat kan dus echt nooit kloppen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kom nou gewoon thuis... Ik wil naar huis toe

    Ik ben nu al zo zenuwachtig voor donderdag, alfkdslkjfd. Ik overleef het niet denk ik :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    It hurts.


    Zo benieuwd welke sites allemaal gaan crashen straks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't wanna hurt people.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom ben ik zo raar. Het jeuken van een muggenbult is super irritant, maar soms vind ik het ook ZO lekker om helemaal los te gaan op het krabben van die muggenbult :"D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Waarom ben ik zo raar. Het jeuken van een muggenbult is super irritant, maar soms vind ik het ook ZO lekker om helemaal los te gaan op het krabben van die muggenbult :"D


    Vind je t erg, ik lachte hierom :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Vind je t erg, ik lachte hierom :'D

    Dat mag, ik moet er zelf ook om lachen :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    frnkiero schreef:
    Oh mijn god, meen je die? Jij komt aan met een kinderachtige reactie, zegt iemand iets over mijn reactie en dan moet je per se nog even "dit!" zeggen? Lieve schat, hou oud ben je nou eigenlijk?


    Aah de dertienjarige die alles van de wereld weet.


    i put the fun in funeral

    Oh, fijn...Ik ga nu al dood van de warmte bij 29 graden. Aanstaande zaterdag gaat het 40 graden worden.
    Yup...Ik ga smelten, net zoals Olaf in Frozen.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oefff, zoveel salt and vinegar.


    Caution first, always.