• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    • Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    • Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    • Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    • Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Greenleaf
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    • [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    • Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”



    Nathaniel Scot Parrish Maverick
    Son of Hermes ° 18




    Diep zat ik verwikkeld in een gevecht met mijn deken, het stukje stof lag verwikkeld om mijn bovenlichaam heen en door de piepende zonnestraaltjes die door mijn ruit heen schenen kon ik de slaap niet meer vatten. Al helemaal niet toen de vogels met hun zang begonnen opende ik vermoeid mijn ogen om dan te merken dat ik weer lekker vroeg opgestaan was. Of tja rond negenen van relatief vroeg als je Nathaniel heet.
    Uiteindelijk ging ik wat rechter in mijn bed zitten en strekte ik me uit om daarna mijn blik door de enorm rommelige cabine te laten glijden. Slechts enkele bedden waren nog mooi opgemaakt van de mensen die terug naar huis waren gekeerd. En nu je het zegt kwamen de meeste vandaag terug. Een lichte grimas krulde om mijn lippen. Eindelijk werd eens tijd dat er weer een pak leven bij kwam hier op kamp. Ik begon het al saai te vinden.
    Gezien ik hier al sinds mijn dertiende praktisch woon, doordat mijn moeder overleden is en mijn adoptie ouders zelfs nooit mensen waren heb ik al veel mensen zien komen en gaan. Ik kende ook bijna het hele kamp en ik miste sommige van mijn maatjes wel de normale periode.
    Maar eindelijk is het zomervakantie
    Met die gedachte slingerde ik mijn benen uit het bed en klauterde ik recht waardoor het deken van me af viel en ik me iets naakt voelde. Ah ik had tenminste nog een boxer short aan… Mijn bruine ogen scanden even de vloer opzoek naar nog een proper stel kleren en ondertussen vond ik nog eens spullen die ik dacht kwijt te zijn of spullen die niet eens aan mij toebehoren, maar ze lijken me mooi dus houd ik ze lekker.
    Na mijn kleren bijeen geraapt te hebben en een propere boxer uit te la gehaald te hebben vertrok ik naar de badkamers om me wat op te frissen en te douchen. Eens daar gooide ik mijn boxer in de wasmand en kroop ik onder de koude stralen die me meteen een stuk wakkerder maakten. Het kletterende geluid van het water deden me even genietend mijn ogen sluiten en zo’n goed kwartier vertoefde ik me onder de douche waar ik helaas afscheid van moest nemen en gauw droogde ik me af en deed ik mijn kleren aan wat bestond uit een goedzittende short en een grijze tanktop met daaronder mijn goed afgesleten vans. Mijn haren zaten weer wild op mijn hoofd en waren al bijna droog toen ik de Cabin uitliep en rondkeek of ik bekende mensen zag.





    Esmeralda Thekla D'Aramitz
    Daughter of Nemesis °16




    Zwart
    Het leek gewoon alsof ik mijn ogen niet meer kom openen of zelfs wilde openen. Alsof ik hier al dagen lag en niemand me wakker kwam maken. Ik had geen dromen, maar ook geen nachtmerries alsof ik gewoon door een oneindig zwart gat aan het vallen was.
    Een diepe teug adem vulde mijn longen als ik wakker schiet. Mijn groene kijkers waren wijd open gesperd en keken angstis door de ruimte heen. Waar was ik in hemelsnaam? Mijn borst ging hevig op en neer en mijn ademhaling was onregelmatig. Even kwam het weer zwart voor mijn ogen omdat ik te rap rechtop was gaan zitten, maar na enkele seconden ging het duizelen weer weg. Het was ook op dat moment dat ik het brandende gevoel in mijn arm opmerkte die omwonden was in een soort linnen die al iets rood aan het kleuren was.
    Hoe lang lag ik hier al?
    Ik meende me te herinneren dat het de twaalfde Juli was gezien ik naar de voetbalmatch van mijn broer moest maar wat er daarna gebeurt was wist ik niet meer maar het was zeker geen voetbal. Mijn ogen scanden de ruimte in terwijl ik rustig mijn ademhaling weer onder controle kreeg .Het leek op een … Ziekenboeg? Even wreef ik over mijn slapen heen gezien ik last had van barstende hoofdpijn. Ik wist dat er een gat was in mijn geheugen en ik had het recht te weten wat er die dag gebeurd was.
    Ik haalde een hand door mijn krullende lokken en stond dan recht gezien ik hier het fijne van wilde weten. De kleren die ik aan had – wat bestond uit een kanten crop top en een lange rok- waren best vuil en iets beteuterd keek ik naar mijn rok die gescheurd was. Die was net nieuw…
    Met stille passen liep ik het hutje uit en neep even mijn ogen dicht door het felle licht die buiten scheen. Eens mijn ogen aan het licht gewend waren keek ik nieuwsgierig rond en vol verbazing keek ik naar de omgeving. Het zag er gewoon prachtig uit, ze zon scheen ook hoog aan de heldere hemel maar er was een zacht briesje die woei.
    Waar was ik?
    Verward en schichtig liep ik door het veld heen , hopend iemand te vinden die me kon uitleggen wat er aan de hand was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JACOB "JAKE" FRANCES CAMPLING

    Iris • 17

    Ik puf even een zucht uit. Het is zo warm. Ook mijn reis hiernaartoe wil niet zo makkelijk zijn. Ik sta met mijn ene voet op de trapper en met mijn andere voet op de grond. Ik rust even uit van de best wel zware fietstocht.
    De meesten zouden je echt voor gek verklaren als je deze reis aflegt op de fiets, maar misschien klopt dat ook wel. Misschien ben ik dat ook wel, gek. Ik zou dat eigenlijk ook niet als iets negatiefs beschouwen. Lopen is zo saai en zo vermoeiend. Fietsen is ook vermoeiend, maar het is een ander soort vermoeiend en hoewel het misschien een beetje lastig is, is het wel een stuk leuker dan lopen, dus doe ik dat.
    Bovendien kan ik wel veel aan en word ik niet zo heel snel moe.
    Ik stap weer op mijn fiets en meteen fiets ik na drie meter weer een half meter diep gat in. Ik ga weer een helling op en dan over een tak heen. Zo gaat het ongeveer de hele weg.
    Doordat het kamp zo afgelegen ligt en er niet heel duidelijke paden naar toe leiden, is er zeker ook geen geasfalteerd fietspad waar ik over heen kan gaan om er te komen. Thuis zijn alle wegen gewoon geasfalteerd en eigenlijk ga ik daar overal heen op de fiets. Het is dan weliswaar een crossfiets, waardoor dit bos nog wel enigszins begaanbaar is.
    Tijdens het fietsen verheug ik me al op het kamp. Ik heb de mensen er eigenlijk wel gemist. Ik heb er vrienden, maar ook familie. Meestal zie ik ze dan een heel jaar niet. Thuis heb ik eigenlijk ook wel veel vrienden, maar dat zijn meer groepen. Hier heb ik echt vrienden waar ik apart close mee ben.
    Na nog ongeveer een halfuur gefietst te hebben, kom ik eindelijk aan op het kamp. Ik zie er al een paar groepjes staan met mensen die ik goed of vaag ken.
    Omdat ik niet echt veel mensen zag waarmee ik heel veel had, kwakte ik mijn fiets neer en liep ik door met mijn grote rugzak op mijn rug. Ik had enkel een rugzak mee. Zoveel spullen had ik niet nodig, dus paste het makkelijk allemaal daar in.
    Ik rende een stukje en sprong daarna op de rug van iemand die me een stukje bekender was dan al die andere demigods in het begin. Echt lang bleef ik niet zitten; ik gleed meteen weer naar beneden.
    "Yoo Kaij, gabber, gozer, makker." groette ik hem ook enthousiast.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 21:35 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Blake Crevan Orcus

    Head Counselor of the Cabin of Hades • 21


    Na een tijdje besloot Blake gewoon in de boom te gaan liggen. Als er iets groots zou komen, zal hij het wel aan kunnen of het in ieder geval horen. Hij kijkt dan ook omhoog naar het groene bladerdak als hij luistert hoe alles ritselt. “Wat heeft die boom jou aangedaan?” Hoort hij dan opeens waardoor hij overeind komt. De stem was zacht, maar het had er bepaalde dreiging bij zonder het teveel te maken. Blake kijkt naar beneden en ziet de Redhead van de dag ervoor. “Ik kwam eigenlijk hier om je nogmaals te bedanken voor gisteren. Niet dat ik je wilde volgen. Nou ja, dat heb ik dus wel gedaan. Maar. . .” Ratelt ze en toch stopt ze zichzelf om te ademen. “Dank je wel,” mompelt ze en Blake voelt een glimlach aan zijn mondhoeken trekken.
    'Geen enkel probleem kleine Redhead.' Zegt hij toch vriendelijk tegen het kleine meisje dat zo onder hem stond.
    Ze ziet er ongemakkelijk uit terwijl ze het volgende zegt. “Pas je op dat je niet valt?” Blake kan het niet laten om even met haar te dollen. Hij wikkelt zijn voeten rond een tak, maar buiten het gezichtsveld van het meisje voor hem. "Aan vallen doe ik ook niet." Zegt Blake als hij zichzelf verschuift waardoor hij "valt". Zijn lichaam slingert van de boom af en voordat hij valt houd hij zijn lichaam vast door het te dragen met zijn voet. Zijn voet zat slim achter een stevige tak waardoor hij zichzelf kon houden. Blake grijnst en doet zijn handen op de grond en laat de rest van zijn lichaam soepeltjes op de grond komen, al was het deze keer met beide voeten in plaats van het bang makende wat hij net deed door bijna op zijn hoofd te landen.
    "Zie je? Aan vallen doe ik niet." Zegt hij dan met een knipoog.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    Daniël "Danny" Hyde
    × Athena × 17 × Head Counselor ×



    Het is een mooie dag vandaag. Niet dat het normaal gesproken niet zo is, want het feit dat Mr. D het weer naar zijn wens aan kan passen, zorgt ervoor dat het weer meestal prima is. Zo ook vandaag. Ik ben zo onderhand al wel een half uur wakker, waardoor ik nogal aan het stressen ben de boel op orde te krijgen. De kinderen van Athena mogen dan misschien wel slim zijn, maar dat maakt hen niet direct minder slordig. Om eerlijk toe te geven ben ik waarschijnlijk een van de ergste, gezien mijn sokken van vorige week nog onder mijn bed liggen. Ik kan er niet wakker om liggen, maar het geeft niet bepaald een goede indruk aan mijn cabin-genoten. Dit is namelijk mijn eerste zomer als "Head Counselor". Onze vorige HC is eind vorig jaar gaan studeren aan de universiteit, waardoor ik de kans heb gekregen zijn plek over te nemen.

    Zodra de cabin er weer toonbaar uitziet, ga ik naar buiten. Bij The Big House staan al een aantal halfgoden druk verhalen met elkaar uit te wisselen over alles wat er thuis gebeurd is. Een aantal gezichten herken ik van vorige jaren, sommigen komen mij niet bekend voor. Dat betekend niet direct dat dit hun eerste jaar is, gezien ik niet bepaald bekend ben onder de kampers. Waarschijnlijk komt het voor sommigen dan ook als een verassing dat ik HC ben geworden. Ik begin richting The Big House te lopen, om te zien of er al enkele halfbroers of -zussen zijn gearriveerd.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 22:01 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Valene bezweek bijna toen ze de wegen herkende die toonde dat het kamp dicht bij was. Ze had eigenlijk heel de nacht in de snikhete auto van haar opa en oma gezeten, die maar niet sneller wilden rijden dan 60 km. De reis had eeuwen geduurd en ze had niet geweten dat ze zoveel kon zweten. De auto stopte plotseling en Valene vloog tegen de voorste stoel aan. 'Lieverdje verder gaan we niet'. Fronsend kwam ze omhoog en keek naar het bospad. Haar oma stapte uit de auto en hielp Valene eruit alsof ze een hulpeloos kind was. Haar opa pakte ondertussen haar super mega grote koffer met bijpassende tassen er bij. Valene reisde in stijl alleen keek ze nu een beetje beteuterd naar de smalle wieltjes op het modderige pad. Als laatste kreeg ze haar mooie handtas in haar handen gedrukt en twee kussen op haar voorhoofd. Voor ze het wist startte de auto en verdween deze langzaam uit het zicht. Valene bleef een poosje staan en keek naar haar spullen en toen naar de omgeving en ze vond het redelijk knap van zichzelf dat ze nog niet in paniek was geraakt. Ze haalde diep adem en hing de verschillende weekendtassen om zich heen. Daarna hees ze haar handtas op haar schouder en trok ze de koffer achter zich aan. Het enige voordeel was dat de zon niet zo fel scheen op haar schouders zodat ze niet helemaal verbrand aan zou komen. Ploeterend legde ze de weg af en pas toen ze het kamp in zicht kreeg begon ze opgelucht adem te halen. Die opluchting stopte meteen toen ze zag hoe ze er uit zag, gruwelijk voor Valenes doen. Ze versnelde haar pas en keek niemand aan toen ze naar haar cabin vluchtte, rende eigenlijk. Toen ze daar aangekomen was zette ze haar spullen neer en slaakte een gefrustreerde kreun en ijsbeerde even de kamer door. Ze sjorde haar vieze jeans naar beneden en trok een turquoise short aan die bij haar nagels matchte. Ze maakte haar leren bruinen laarsjes schoon die weer bij haar sieraden paste en zo zag ze er weer tip top in orde uit, wat je trouwens niet kon zeggen van haar koffer. Ze beet even op haar lip maar draaide zich toch om om de cabin te verlaten. Ze was nog niet eens bekende tegen gekomen of misschien was ze ze wel tegen gekomen maar had ze ze niet kunnen begroette. Valene had niet echt een vriendengroep of mensen met wie ze close was, dit miste ze weleens al was Jake echt wel een broertje voor haar verder ging ze met iedereen wel om. Eigenlijk had ze zin om terug te lopen en haar nieuwe boeken uit haar koffer te pakken en deze te gaan lezen zodat ze helemaal weg kon zinken in andere werelden. Ze zuchtte even dromerig en moest zichzelf wakker schudden. Ze liep een stukje verder en ze herkende de enthousiaste stem van Jake en haar hoofd draaide zich in de richting waar deze vandaan kwam. Ze moest zich in houden om geen hallucinaties te maken van dansende eenhoorns daarom liep ze gewoon maar zijn richting uit en begon te lachen toen ze hem beter kon bekijken. Ze liep op hem af en woelde met haar hand door zijn haren en liep met een grijns verder naar The Big House en draaide zich al lopend even om en stak haar hand op als begroeting. 'Spreek je straks nog wel'! Ze draaide zich om en liep in een loop huppel pas verder om te kijken of er al nieuwe gezichten waren.
    Toen ze er eenmaal was zag ze Danny ook aan komen en twijfelde wat ze nou moest doen daarom kwam er een ongemakkelijke hallo uit haar mond die hij misschien niet eens had gehoord. Daarom stak ze ook nog eens heel sullig haar hand op wat ze eigenlijk niet had moeten doen. Ze schudde het van zich af en versnelde haar pas om naast hem te kunnen lopen. Met een iets vastere stem begroette ze hem nogmaals en glimlachte dit keer zelfverzekerder. Ze moest niet zo raar doen anders dadelijk ging hij nog wat van haar denken, dat ze hem leuk vond ofzo. Wat niet zo was, dacht ze dan. Ze keek omhoog en lachte dit keer met haar tanden bloot 'alles goed met je'? Ze meende het echt met deze vraag. Heel vaak stelde je zo'n vraag uit beleefdheid maar Valene was er echt nieuwsgierig naar.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 22:29 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Eris Persephone Sephtis

    † Daughter of Hades † negentien †




    Eris was een van de Demigods die heel het jaar op het Camp verbleven doordat het leven bij haar moeder gewoonweg de hel voor haar was. Dit was redelijk ironisch, als je bedacht dat Eris de dochter van de god van de onderwereld is. Na zeven jaar was dit Camp meer een thuis voor haar, dan haar ouderlijk huis ooit was geweest. Haar broer Than had haar er wel bij geholpen om zich hier te settelen en door hem kwam het dat ze zich hier thuis voelde. Voornamelijk in de tijd ná de zomervakantie was het erg fijn doordat het dan zo rustig was en Eris met niemand rekening hoefde te houden en niet bang hoefde te zijn dat iemand door haar afweermechanisme zou prikken. Sowieso was alles op het Camp dan ook veel relaxter en Than en zij gingen vaak op reis.

    Nu was het dus 15 juli en zouden langzamerhand steeds meer Demigods naar het Camp komen, oude maar ook nieuwe. Eris zat hier niet echt op te wachten. Ze was niet echt van de sociale contacten of het vrienden maken. Voor haar was deze dag een dag als alle andere maar daar leek de rest het niet mee eens te zijn en dus was dat reden genoeg voor Eris, om met een gezicht dat op onweer stond rond te lopen. Ze kon niet goed tegen al het vrolijke geklets, de enthousiaste verwelkomingen en de duizenden knuffels. Eris moest hier eerder van kotsen, meer omdat ze niet begreep dat mensen zo veel vertrouwen in een ander konden hebben, vrienden waren, dan omdat ze lichamelijk contact of geklets vies vond. Eris begreep het simpelweg niet doordat ze geen liefde kende. De enige band die ze had was met Than, en dit was een bloedband en zoiets was niet te verbreken voor haar. Ze waren praktisch een en dezelfde persoon, Eris móést Than haast wel vertrouwen, ze had geen andere mogelijkheid en die wilde ze ook niet.

    In gedachten verzonken had Eris zichzelf opgefrist. Toen ze de badkamer uitstapte schudde ze haar gedachtes van zich af en wierp een blik in de kamer. Hun Head Counseler Blake was al verdwenen, Avery zag ze ook niet - die was vast al buiten, zoals meestal - en ook Than zag ze niet. Ze zuchtte teleurgesteld, Than was misschien de enige die haar een beetje beter had kunnen laten. Omdat Than hier niet was, besloot Eris maar om buiten te gaan kijken. Ze pakte haar oversized spijkerjack van de kapstok en trok deze over haar zwarte Mickey Mouse t-shirt aan. Haar rode lokken bond ze naar achter in een strakke paardenstaart en zette haar zonnebril op. Eris kon vrij slecht tegen zonlicht en kreeg er al gauw hoofdpijn van, blijkbaar had ze toch echt iets met de duisternis.

    Buiten zag Eris hier en daar wat groepjes net aangekomen Demigods. Ook zag ze Kaij met een gitaarkoffer, verwonderd vroeg ze zich af of ze überhaupt geweten had dat hij gitaar speelde. Kaij was een van de weinige mensen waaraan ze zich niet zo irriteerde, hoewel hij graag in de aandacht stond was er een natuurlijke rust over hem. Vorige zomer kwam ze hem een keer tegen in het bos terwijl ze beiden aan het hardlopen waren, verder hadden ze niet veel contact met elkaar gehad. Ze zou hem nu kunnen begroeten echter, dat was niks voor haar. Ook was Kaij met een van zijn vrienden, de te enthousiaste en te drukke Jake, iemand waar Eris dan weer niet goed mee om kon gaan. Misschien had Eris gewoon een hekel aan alle vrolijke, positieve mensen omdat zij niet zo kon zijn, maar daar tegenover stond dat Eris in ieder geval slim genoeg was om niet zo naïef te zijn zoals zij. Chagrijnig liep Eris dan ook verder, hopend dat ze Than tegen zou komen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 17:12 ]


    I am not as think as you drunk I am


    Kaij Silvano Gualtiero

    Apollo - 18


    Vlak voordat ik mijn Cabin bereikt heb, voel ik ineens een gewicht aan mijn rug hangen - nog meer dan mijn rugzak - en ik val bijna om. Vlak voordat ik mijn evenwicht echt verlies, verdwijnt het gewicht en ik kan nog net overeind blijven, al gaat het met moeite.
    "Yoo Kaij, gabber, gozer, makker," hoor ik een bekende stem en met een glimlach draai ik me om naar Jake - die het natuurlijk is. Ik had het kunnen weten. Ik overweeg om ook op zijn rug te springen, maar zie hier toch vanaf omdat we dan in elk geval op de grond zullen belanden.
    "Yoo Jake, kornuit, amice, buddy," begroet ik hem dan maar overdreven terug. "Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n kleine rugzak te hebben?" Ik wijs naar zijn rugzak die echt twee keer zo klein als de mijne is. Zo heel veel neem ik geloof ik niet eens mee, maar toch zou er niks meer in mijn XXL-rugzak passen. Oké, misschien neem ik dan toch veel mee maar hoe krijgt hij het dan voor elkaar om zo weinig mee te nemen?
    "Anyway, hoe was school? Fantastisch neem ik aan?" Ik grijns en begin weer te lopen om mijn spullen toch maar eens te dumpen. Jake loopt ongetwijfeld mee, want we hebben veel te bespreken in al die tijd dat we elkaar niet gezien hebben.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Myah Kallyope Abella
    Hecate • 19



    Een vermoeide zucht rolde over mijn lippen — echter kon de slaap me niet meer vatten, wat betekende dat ik toch maar opstond. Het was de dagelijkse routine van me in opstaan: ik ben nou eenmaal geen lange slaper. Geluidsloos (om niet mijn kamer genoten te wekken) trok ik een simpele grote, grijze trui aan — met een gescheurde zwarte jeans. Lusteloos wierp ik een blik in een smalle spiegel en haalde snel een hand door mijn witblonde lokken, voor ik de Cabine strompelend maar zacht verliet.
          Echter — kort daarop, sloop ik ietwat sneller terug de Cabine in om vanonder mijn bed een oud, vergeeld boekje en een pen te halen. Het duurde ook maar luttele seconden voor ik weer in de frisse ochtendlucht stond.
    Sinds de winter was ik begonnen aan kleine verhaaltjes, gedichten of frustraties op te schrijven — en het boekje was tot nu toe enkel en alleen in bezit van mij en niemand —zover ik wist— wist van mijn kleine, en emotioneel intieme boekje. Voor een aantal momenten wou ik het ook nog zo houden, alhoewel waarschijnlijk enkele personen er ooit wel eens weet van zouden krijgen.
          In een redelijk gemoedelijk tempo wandelde ik naar mijn gebruikelijke plek, aan de rand van het bos. Ik liet me tegen de boom zakken, en zat zo tegen de boom aan op de grond. Vrijwel meteen daarna pakte ik het boekje — om een gedichtje erin te schrijven.
          "Hé."
          Verschrikt keek ik op, en schoof meteen het boekje achter mijn rug — verstopt tussen de boom en mij, in. Ik werd meteen rustiger toen ik omhoog blikte naar Acis, en vormde mijn lippen tot een smalle streep. Hij zou waarschijnlijk denken dat ik één of andere spastische gek was. Zo subtiel mogelijk — schoof ik enkele witblonde plukken voor mijn wangen, om de rozige wangen op mijn witte huid te verbergen.
          "Benieuwd naar het gegeven of er nieuwe Demigods aan zullen komen deze zomer? Of verwacht je iemand van vorig jaar die je graag weer wil zien?" Ik trok mijn smalle schouders op, en volgde Acis' blik naar de Big House. "Nee, eigenlijk helemaal niet zo. Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet over nagedacht, en jij? Verwacht jij iemand? Of nou ja — verheug jij je op de nieuwelingen? Of, juist niet?" Ik keek hem schuin aan van mijn gehakkel en gestamel — en klopte uiteindelijk met mijn vlakke hand naast me, om meer daden als woorden te verspillen.
    Het leek haast alsof daden me beter deden als woorden, gezien ik me altijd in zijn bijzijn versprak vooral de laatste tijd. Bovendien waren in het algemeen daden voor mij beter als woorden. Het enigste waar ik mijn woorden leek te kunnen vervormen, is in mijn geheime boekje.
          "Boe!"
          Verschrikt schoot ik rechter overeind, en wierp ook een bozige blik op Thalia die achter de boom tevoorschijn kwam. Het boekje probeerde ik te verschuiven, zodat hij wat in hoger gras lag en vanuit de positie van mijn twee vrienden niet zichtbaar was. Hopelijk.
          "Hallo Thalia," mompelde ik ook zachtjes, echter had ik geen enkele toon van boosheid in mijn stem. Hoe zou ik ook? "Kom beide zitten," glimlachte ik naar de twee, echter richtte ik me op Acis — waar me een zwarte streep op zijn voorhoofd opviel. "Wat is dat?" Een heel kort, klein lachje rolde over mijn lippen, waarna ik mijn vingertoppen even over de streep haalde en ze bestuderend bekeek. "Olie of zoiets? Was je weer vroeg het bed uit?" Een heel lichte, decente glimlach omspeelde mijn lippen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ivory Eos Abella • Hecate






    Ook al was het vroeg in de ochtend. De blondine lag allang in het blauwe water. Het was bloedheet en ze had besloten om af te koelen in het water. Ze was dol op zwemmen, omdat ze altijd een gevoel had dat ze zich even losmaakte van de zwaartekracht. Ze dook even onderwater en zwom naar de bodem toe. De vissen krioelde om haar heen en ze lachte zacht, waardoor ze weer omhoog moest om adem te halen. Ze kwam weer boven het wateroppervlak en nam een diepe teug. De nieuwe zuurstof stroomde door haar longen en gaven haar een lichtelijk gevoel dat ze leefde. Ze grinnikte even toen ze aan de reactie van haar vriendje: Augustus dacht. Hij vond het nooit leuk als ze ging zwemmen en ze kon het hem natuurlijk ook niet kwalijk nemen. Ze wist wat er met zijn half zusje was gebeurd en durfde niet aan het idee te denken dat dat met haar zusje zou gebeuren. Ze zwom iets meer richting het diepere gebied en keek naar de zon die al een tijdje geleden was opgekomen. Ze was vroeg wakker geworden en had de slaap niet meer kunnen vatten, dus was ze wakker gebleven, totdat ze haar Cabin uit mocht. Ze dook weer onderwater en zwom opnieuw naar de bodem om naar de vissen te kijken. Ze zag ze in verschillende kleuren en vond ze prachtig. Ze kreeg door dat ze opnieuw adem nodig had en wilde weer omhoog gaan. Plots voelde ze hoe haar voet klem kwam te zitten en vlug keek ze omlaag om de oorzaak te zien. Haar voet zat vast in een soort van wortel en ze kreeg het niet los. Haar messen lagen nog op het strand en dat vervloekte ze. Ze voelde hoe haar adem langzaam opraakte en hoe hard ze ook trok, ze kwam niet los. Ze wilde gillen om hulp, maar dat was zinloos. In volle paniek probeerde ze vuurballen op de wortel af te schieten, maar dat had al helemaal geen baat. Ze zag bubbels uit haar mond schieten en opeens stopte ze met tegenstribbelen. Ze merkte hoe haar lichaam zwaar werd en haar haar langs haar gezicht vloog. Ze keek hoe de bubbels boven het opervak open spatte en toen lag ze daar in volle rust in het water.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 23:07 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Juniper Celena Blackwood • Apollo






    Ze schoot de ene na de andere pijl af en voelde de kracht die de boog haar gaf. De pijlen vlogen prachtig in het doel op precies de plekken die zij wilde. De boog van vijfentwintig pond was fijn om mee te schieten en ze deed het dan ook vaak. Het was lekker licht en ze hoefde zich niet heel erg in te spannen. De pees trilde opnieuw toen de pijl los vloog en ze besloot te stoppen. Misschien waren er nu al mensen die ze kende.
    Toen ze alles eenmaal had opgeruimd liep ze richting de hekken om hopelijk bekende gezichten tegen te komen. Ze hoopte vooral op het weerzien van haar halfbroer, aangezien het al weer een tijdje geleden was sinds ze hem had gezien. Plots hoort ze twee bekende stemmen die haar als muziek in de oren klonken. Daar liepen haar halfbroer en haar beste vriend. Jackpot!!
    Ze rende op ze af en vloog Kaij om de hals.
    'Broertje' riep ze uit en ze drukte een kus op zijn wang. Vervolgens keerde ze zich naar Jacob en drukte ze ook een kus op zijn wang om hem vervolgens ook te omhelzen. Toen ze ze eenmaal had losgelaten barstte ze uit.
    'Ik heb jullie gemist!' was het eerste wat ze zei. 'Hoe gaat het? Kom op, ik wil alles weten!'
    Ze grijnsde van oor tot oor en kon niet wachten om te horen hoe het leven van haar twee beste vrienden was gegaan.


    "Rebellion's are build on hope"


    Augustus Nikolaj Josephs



    Het was mooi zonnig weer buiten en ik was al vroeg opgeweest sinds ik net terug kwam van mijn thuis. Erg lang was ik er niet geweest in tegenstelling tot de meeste Demi-gods maar er even tussenuit was echt geweldig geweest. Gezien Ivy en haar zusje het kamp niet verlaten wilde ik haar gaan opzoeken en ging ik van bij de Big house vandaan om naar de Hecate Cabin te gaan, maar daar lag ze niet. Hoewel ik haar enorm goed kende was het voor me altijd een raadsel waar ze zich vertoefde maar nu aangezien van het weer... Een rilling ging over mijn lichaam heen, ze was vast verkoeling gaan zieken bij het meer.
    Met rustige passen ging ik eerst naar de Ares Cabin waar ik mijn rugzak dropte en enkele van mijn Halfzussen en broers begroette en daarna sjokte ik richting de wateren. Een frons vormde zich op mijn voorhoofd toen daar ook geen teken van Ivory te vinden was en een diepe zucht verliet mijn lippen. Waar moest ik nou gaan zoeken? NEt toen ik me wilde omdraaien om mijn speurtocht verder af te leggen zag ik vanuit mijn ooghoeken wat glinsteren. Hier klopte iets niet, ik nam een korte sprint naar de glinsterende voorwerpen en deze bleken haar messen te zijn. "Ivy!?" riep ik en zag toen beweging in hat water. Ik voelde het bloed door mijn aderen sneller pompen dan normaal en mijn ademhaling versnelde even. Ze zou toch niet? Toen het water stil werd klikte er wat in mijn hoofd. Ivory zat daar in het water en ze kwam niet boven. Ondanks mijn grote water vrees nam ik een aanloop richting het water en dook ik het meer in. Mijn adem stokte in mijn keel en hoe erg ik mijn ogen ook wilde toe nijpen en naar boven zwemmen hield ik me sterk en speurde ik het water af naar Ivy.
    Even dacht ik het mis te hebben, en zwom ik iets naar boven, maar dan zag ik de bekende blonde lokken in het water dansen.
    Zo snel als ik kon zwom ik naar haar toe en keek ik haar geschrokken aan. Ik voelde hoe mijn adme stilaan op begon te geraken dus ik moest snel zijn. Vanuit mijn broekzak haalde ik een dolk tevoorschijn en ik was even zo opgelucht dat ik echt overal iets scherp zitten had. Gauw sneed ik de waterplanten door die haar voet omwikkeld hadden en nam ik Ivory vast in mijn rechter arm waarna ik met de rechter door het water klauterde om boven te geraken. De adrenaline steeg en zonder te beseffen blies ik mijn laatste beetje adem uit, waardoor mijn mond zich vulde met het gore water en ik deze zo snel mogelijk dicht deed doormiddel van mijn lippen op elkaar te persen. Het licht kwam dichterbij en eindelijk kwamen we te boven waardoor ik gauw het water uitproestte en even naar adem snakte. Met Ivy nog steeds in mijn éne arm probeerde ik haar ook boven te houden terwijl ik naar de oever zwom en haar daar voorzichtig neer legde en zelf ook de oever op klom als een kat die net uit het water kwam. Op mijn handen en knieën ging ik naar Ivorys bewusteloze lichaam toe en keek bang even rond. Ik had echt geen idee wat ik moest doen, ik sloeg enkele keren zacht op haar kaak, maar besefte gauw dat het niet veel hield en begon daarna met mijn kleine beetje kennis mond op mond beademing uit te oefenen en haar een hart massage te geven in de hoop het water uit haar longen te halen. "Come on Ivy." mompelde ik met trillende stem en voelde tranen opwellen. "Doe me dit alsjeblieft niet aan, je kunt dit meid word gewon wakker." jammerde ik en drukte mijn lippen weer op de hare in een nieuwe poging tot mond op mond.


    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 23:40 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Daniël "Danny" Hyde
    × Athena × 17 × Head Counselor ×



    Niet veel later ben ik bijna bij The Big House. Ik meen iets te horen en wanneer ik dan over mijn schouder kijk, zie ik een meisje, waarvan haar rossige haar vrijwel het eerste is dat opvalt, haar hand naar me opsteken. Vervolgens versnelt ze haar pas zodat ze naast me komt lopen. Even glimlach ik wat ongemakkelijk, ter begroeting. Haar naam schiet me niet veel later te binnen. Valene, dochter van Iris. Ik heb haar vorig jaar wel eens op het kamp gezien, maar heb nooit de moed gehad een echt gesprek met haar aan te knopen. Zij is eigenlijk altijd degene die de eerste stap zet, net zoals nu. 'alles goed met je?' Ik neem aan dat deze vraag enkel uit beleefdheid wordt gesteld, waardoor ik enkel antwoord met: 'Prima, hoe is het met jou?' Ik stop mijn handen weg in de zakken van mijn broek, gezien ik geen idee heb waar ik ze laten moet. Het is niet dat het per se Valene is die mij ongemakkelijk maakt, want ik heb dit met alle meiden. En het is verschrikkelijk. Toch is het al verbeterd ten opzichte van de voorgaande jaren, gezien ik toen al begon te stotteren bij het begroeten van een meisje. Hierdoor heb ik ook wel eens het idee dat men mij niet serieus neemt, dus doe ik mijn best het te veranderen. Het schiet alleen nog niet erg op.

    Ik blijf op een afstandje staan en kijk naar de Demigods die zich daar al verzameld hebben. De groep groeit snel, al is lang niet iedereen aanwezig. Chiron wacht nog altijd op de dag waarbij iedereen gewoon op tijd bij The Big House aanwezig is, maar het ziet er naar uit dat Chiron nog wel een tijdje kan wachten op deze dag. Demigods zijn namelijk niet bepaald de meest gestructureerde personen op deze wereld, hoe graag hij het ook mag willen. Ik werp vervolgens een blik opzij naar Valene. Soms vraag ik me af hoeveel tijd ze wel niet dagelijks aan haar uiterlijk besteed, gezien ze er altijd goed uit lijkt te zien. Ik weet dat van mij niet hetzelfde gezegd kan worden, maarja, ik heb nou eenmaal betere dingen te doen dan uren voor de kast staan, me afvragend welke kleding het best bij elkaar past.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ivory Eos Abella • Hecate






    Ergens voelde ze lichtelijk hoe er iemand naast haar was. Ook al was alles zwart, ze merkte de aanwezigheid van een ander persoon.
    Al gauw voelde ze de verlossing van het water en hoe ze het strand werd opgesleurd. Ergens in de verte hoorde ze iemand iets roepen. Haar naam schoot voorbij.
    Plots schoten haar ogen open en schoot het water uit haar mond. Haar longen stroomde leeg en ze hoestte al het water op. Ze hijgde diep en haar longen brandde door de zuurstof. Lieve help, ze was bijna dood geweest. Verschrikt keek ze op naar de persoon die haar had gered en toen ze zag wie het was, zonk het lood in haar schoenen.
    'Oh god, Gus,' mompelde ze. Nog steeds met een lichte verstikking door haar longen. 'Oh, het spijt me.'
    Hij was nat, hij was het water in gegaan voor haar. Ze voelde het schuldgevoel door haar lichaam kruipen en ze keek hem recht aan. Ze pakte zijn hand vast en glimlachte zacht.
    'Het spijt me zo' zei ze toen en ze trok zich dicht tegen hem aan. Ze voelde zijn ademhalen en het gebonk van zijn hart. De jongen had doodsangst uitgestaan en dat was haar schuld. Ze voelde zich belachelijk schuldig en nam het besluit dat ze nooit meer zonder dolk ging zwemmen. Ze was dol op zwemmen, maar dit was te gek voor woorden. Het feit dat Gus één van zijn ergste nachtmerries had moeten trotseren om haar te redden, zorgde er voor dat haar schuldgevoel zich vergrootte.
    'Het gaat goed,' mompelde ze tegen zijn natte shirt aan. 'I'm okay.'
    Ze hoopte dat de woorden hem zouden kalmeren, of op zijn minst zouden geruststellen. Dit was totaal niet het plan om zo de dag te beginnen. Dit was een vreselijke manier om de dag te beginnen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 23:57 ]


    "Rebellion's are build on hope"


    Augustus Nikolaj Josephs



    Wanhpoig had ik pogingen gedaan om Ivory te helpen maar niets leek te werken, tot ze plots rechtschoot en het water uit haar longen hoestte. Verbijsterd had ik haar aangekeken, maat tegelijk ook bezorgd en opgelucht. 'Oh god, Gus,' mompelde Ivy al had ze nog wat problemen met haar ademhaling. 'Oh, het spijt me.' fluisterde ze vervolgens en ik schudde zucht mijn hoofd. "Ivy ik was echt bang dat ik je kwijt zou geraken." zuchtte ik opgelucht en merkte hoe haar koude maar zachte hand die van mij vast nam en troostend vlocht ik onze vingers samen waarna ze tegen me aan kwam kruipen en ik beschermend mijn armen om haar heen sloeg en rustig over haar rug heen wreef. 'Het spijt me zo' had ze nog gezegd maar het enige wat ik terug deed waren sussende geluiden om haar weer op haar gemak te brengen. "Je kon er toch niets aan doen schat, maar laat me nooit meer zo schrikken oké?" zei ik met een waterig glimlachje en drukte een kusje op haar voorhoofd. Mijn ene hand maakte ik weer los en streelde zacht haar wang waarna ik een verdwaalde blonde lok van haar voorhoofd veegde en vervolgend een vluchtig kusje op haar lippen drukte. Mijn bezorgde blik had haar zeker niet onopgemerkt gebleven want ze mompelde dat ze oké was. Mijn ademhaling was weer op een bijna normaal tempo al klopte mijn hart toch nog wat sneller dan gewoonlijk , maar dat is deels door Ivory gezien ik niet weet wat zonder haar te moeten.
    Ik hield mijn armen zo dat de ene haar rug ondersteunden en de andere hield ik onder haar knieholtes zodat ik haar kon optillen in een 'prinsessenhouding'. en dan stond ik met haar in mijn armen recht. "Kom laten we naar je Cabin gaan, straks word je nog ziek." hoewel ik nog steeds bezorgd was om haar probeerde ik niet te laten merken en haar zo wat op te beuren.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!