• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    • Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    • Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    • Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    • Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Greenleaf
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    • [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    • Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    //MT


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valene Bride Aslan

    __________________________________________________


    Valene keek hem met een lach aan 'dat was géén beleefdheids vraag' ze tikte hem op zijn neus en lachte hem toe. 'Maar met mij gaat het over het algemeen best prima, alleen zitten mijn spullen onder de aarde en de takjes'. Ze keek even moeilijk maar haar gezicht klaarde snel weer op 'maar ik ben blij dat ik er weer ben'. Ze haalde een hand door haar haren en stopte waar hij ook stopte. Ze leunde op haar linkervoet en zette haar hand in haar zij en geeuwde even waardoor ze haar hand naar haar mond bracht. Ze was immers heel de nacht opgebleven dus vond ze het nog best knap dat ze nog best enthousiast kon zijn. 'Hoe was het dit jaar zonder ons'? Ze keek opzij en bracht haar koude hand naar haar warme voorhoofd en zuchtte even om de verkoeling. Ze had het echt heel warm en ze had geen idee hoe het kwam maar de gedachten aan een koude douche die ze zo meteen ging nemen verzachtte het een beetje of ze ging ergens zwemmen. Ze verplaatste haar gewicht op haar rechter voet en wapperde zichzelf wat koelte toe 'heb jij het ook zo warm' pufte ze terwijl ze hem aan keek. Zover ze kon zien had niemand er echt last van maar Valene wapperde steeds sneller. Ze keek even naar Danny maar kon het niet meer aan om te wachten en mompelde een verontschuldiging en snelde in een hoog tempo richting de cabins waarachter een deel van de rivier in twee einden stopten. De rivier liep dwars door het bos maar eindigde net uit het bos zodat ze zich niet in het bos bevond. Haar wangen waren rood aangelopen, deels van schaamte en deels door de warmte. Ze kwam uiteindelijk bij de uiteindes uit en trok alles uit behalve haar lingerie (haar onderbroek was er een met hartjes) (deze had ze gekregen van haar oma) Ze liet zich in het frisse water zakken maar spaarde haar haar door dit boven zich vast te maken in een knot. Ze leunde met haar armen op de kant en legde haar hoofd op het koele gras en zuchtte genietend. Het was waarschijnlijk allemaal net iets te veel geweest zonder slaap en zoveel gezweet in de auto. Dan ook nog die warme zon die nu al heel erg fel scheen. Ze werd weer wat rustiger en liet zich los van de kant om wat in het water te drijven. Ze sloot haar ogen en droomde langzaam weg.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Acis Griffin Ambrose
    Hephaestus • Head Counseler • 21


    Gedurende de tijd waarin ik richting Myah ben gewandeld zijn er meerdere Demigods aangekomen op Camp — waardoor ik flauw mijn mondhoeken de hoogte in laat glijden. Hierdoor zouden alle leden van de Hephaestus Cabin weer bij elkaar komen en wellicht zouden er deze zomer nieuwelingen zijn die te weten kwamen dat mijn vader tevens hun vader was. Deze gedachten laten mijn hoofd even spinnen, waardoor ik besluit ze direct te vergeten.
          “ Nee, eigenlijk helemaal niet zo. Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet over nagedacht, en jij? Verwacht jij iemand? Of nou ja — verheug jij je op de nieuwelingen? Of, juist niet?”
    Wanneer Myah haar handen op het gras naast zich laat komen, laat ik mijn lichaam voorzichtig op de grond glijden en vouw mijn benen in een ongemakkelijke kleermakerszit. Zitten op de grond was niet iets wat ik vaak deed, waardoor ik me niet bepaald thuis kon maken in de houding. Echter, blijven staan scheen me ook vreemd aangezien Myah dan constant naar me op zou moeten kijken.
          “Alle leden van de Cabin zullen weer terug zijn, dus daar moet ik straks even naartoe om alles in goede banen te leiden. Misschien zijn er nieuwe bijgekomen. . .” Myah’s vraag over het gegeven of ik het leuk vond dat alle Demigods weer terug kwamen liet ik in het midden hangen zonder te antwoorden. Doordat ik het gehele jaar op kamp was, voelde het meer als mijn thuis dan het scheen te zijn voor de Demigods die veilig naar hun families konden om school te gaan volgen. Vele van de Demigods hier zouden die luxe nooit ofte nimmer kunnen ervaren.
          “Boe!”
          Knipperend weet ik mijn kijkers over mijn schouder te richten — om zo Thalia te onderscheiden die een stukje boven de grond achter ons aan komt gezweefd. Myah scheen te zijn geschrokken van Thalia’s actie, waardoor ik niet anders kan dan zacht grinniken. Ikzelf kende Thalia al lang genoeg om te weten op welke vreemde momenten ze op kon duiken en wat ze zou proberen om me te laten schrikken. Thalia wist daarentegen goed dat ik geen persoon was die snel schrok — maar zelfs ik had zo mijn zwakke punten.
          “Hallo Thalia.”
          “Hé Thal.”
          Met een warme glimlach vouw ik een van mijn armen rondom de onderbenen van het zwevende meisje en weet haar op deze wijze tegen me aan te trekken. Grijnzend tracht ik haar een beetje naar beneden te trekken, maar doordat ik zit weet ik dit helaas niet voor elkaar te krijgen.
          “Wat is dat?”
          Plotselinge aanraking van Myah’s vingers op mijn voorhoofd maken het dat ik probeer om mijn kijkers op mijn eigen voorhoofd te richten, waardoor ik voor een seconde scheel kijk. Vervolgens weet ik mezelf de zwarte smeer te herinneren en voel mijn wangen rood worden. Had ik hem er toch maar afgehaald — ik had immers kunnen weten dat er een opmerking over gemaakt zou gaan worden.
    “Olie, of zo iets? Was je weer vroeg het bed uit?” Myah’s woorden slaan de hamer op de kop over hoe mijn ochtend was gelopen. Maar ik gaf niet graag terug dat ik vroeg uit bed was omdat ik absoluut niet kon slapen. Eens heb ik dat tegen een oudere Demigod verteld en toen kreeg ik een gehele preek over hoe belangrijk slaap wel niet voor je was. Het was misschien ook niet slim geweest om dat tegen een Hypnos kind te vertellen, maar alsnog.
          Verwoed tracht ik de streep van mijn voorhoofd te vegen, maar ik weet dondersgoed dat het tevergeefs is. “Kan wel, ik heb vanmorgen al een klein begin gemaakt aan de nieuwe wapens voor de lessen van de aankomende zomer. Thalia, heb jij al oude vrienden terug gezien?” Om Myah’s vraag over mijn slaapgebrek te ontwijken richt ik mijn blik omhoog naar het meisje dat ik haar gehele leven al kende.


    • • •


    Nova Paislee Branch
    Demeter • 18


    Wanneer de jongeman een glimlach om zijn mondhoeken weet te laten verschijnen, kan ik me enigszins ontspannen aangezien hij het geen enkel probleem schijnt te vinden dat ik hem de bossen in ben gevolgd. “Geen enkel probleem, kleine Redhead.” Voordat mijn wangen de kans weten te krijgen om rood te worden, laat ik de woorden uit mijn mond vloeien over het gegeven dat hij op zou moeten passen om niet uit de boom te vallen.
          “Aan vallen doe ik niet.”
          Knipperend houd ik mijn hoofd even schuin — wie deed er nou niet aan vallen? Alhoewel ik niet de allergrootste kluns was binnen Camp was ik ook wel eens gevallen en ik kon me niet voorstellen dat er iemand op de wereld was die nooit ofte nimmer zou vallen.
    Voordat ik de kans krijg om mijn gedachten aan de jongeman uit te spreken, zie ik zijn lichaam naar voren vallen en komt er een kleine schreeuw over mijn lippen naar buiten. Geschrokken houd ik mijn handen naar voren uitgestoken, ook al weet ik dondersgoed dat ik niet zou moeten proberen om hem op te vangen aangezien ik anders zelf verpletterd zou worden.
          Echter — mijn ademhaling stopt voor een moment als de jongeman halverwege zijn val tot stilstand komt en ik kan zien dat hij zijn voet vast heeft weten te haken tussen de tak en de boom. Hij had me gefopt, schiet er verontwaardigd door mijn gedachten. En ik stond hier als een volslagen idioot met uitgestoken handen alsof ik hem zou kunnen helpen.
    Helemaal wanneer de jongeman met soepele bewegingen opnieuw op zijn voeten weet te komen, laat ik mijn handen snel langs mijn lichaam vallen. Waar zat ik met mijn hoofd? Het was overduidelijk dat hij goed voor zichzelf kon zorgen en mijn hulp absoluut niet benodigd had.
          “Zie je? Aan vallen doe ik niet.”
          Met vuurrode wangen weet ik mijn blik voor even op de grond te richten, zoekende naar een pakkende opmerkingen die ik zou kunnen maken om hem op zijn plaats te zetten. Maar zoals gewoonlijk kan ik niets vinden en kijk ik hem slechts met een voorzichtige glimlach aan terwijl mijn handen zich in mijn rokje in en uit knijpen om maar iets te omvatten.
          Voordat ik het in de gaten heb sta ik hem verschillende seconden aan te staren terwijl mijn gedachten compleet leeg zijn — een vervelende trek waardoor ik anderen ontzettend ongemakkelijk kon maken. Razendsnel weet ik mijn hoofd heen en weer te schudden en mijn keel te schrapen, alsof ik over iets aan het nadenken was. “Weet je dat ik je al de hele avond en dag “Hades—knul” in mijn gedachten noemen aangezien ik je naam niet weet? Het klinkt misschien stom maar het is best irritant en ik zou graag je naam willen weten.” Opnieuw stop ik met praten om een teug adem te nemen. “Dus. . . hoe heet je?”
    Met grote kijkers houd ik mijn blik op de jongeman gericht terwijl ik me bedenk dat ik wel pushend over zou moeten komen. Wie weet hield hij helemaal niet van zulke vragen of überhaupt van gezelschap. “Ik ben Nova,” zeg ik er daarom snel achteraan. “Dochter van Demeter, maar. . . dat had je zelf al wel uitgevogeld denk ik. . .”

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 17:11 ]


    •

    Myah Kallyope Abella
    Hecate • 19



    "Alle leden van de Cabin zullen weer terug zijn, dus daar moet ik straks even naartoe om alles in goede banen te leiden. Misschien zijn er nieuwe bijgekomen. . ." Ik knikte even — en probeerde een niet al te grote teleurstelling te laten zien, aangezien het vanzelfsprekend is dat Acis (als Head Counseler) naar zijn Cabin moet al zou het vele malen leuker geweest zijn als hij veel langer kon blijven om te praten.
    Inmiddels was ook Acis in een kleermakerszit gaan zitten, echter sloeg ik mijn armen om mijn knieën en trok ze naar me op als een barrière. Een lichte zucht rolde over mijn lippen over het gegeven dat ik geen thema wist aan te spreken. Ietwat moe wreef ik over mijn ogen — en kamde snel met mijn smalle vingers door mijn witblonde lokken.
          Kort daarop schrok ik me kapot, na Thalia's verrassende verschijning. Echter — erom lachen kon ik niet, zoiets was me al vaak genoeg in het verleden gebeurd. Mijn lippen vormden zich tot een smalle streep, echter was ik niet boos jegens Thalia gezien het een goede vriendin is. Maar alsnog bezorgden me zulke plotselinge momenten rillingen.
    Uiteindelijk wist ik een geforceerde glimlach rond mijn smalle lippen te zetten, toen Acis' Thalia naar zich toetrok. Ik besloot dan ook enkel wat zwak te glimlachen, en de verte in te kijken om geen last te zijn.
          "Kan wel, ik heb vanmorgen al een klein begin gemaakt aan de nieuwe wapens voor de lessen van de aankomende zomer. Thalia, heb jij al oude vrienden terug gezien?" Ik knikte dan maar simpel — en staarde de verte hernieuwd in. De twee hadden echt een goede zuster en broeder band, alhoewel ze het niet van elkaar waren — en dan voelde ik me weer overbodig, waardoor ik startte te zwijgen.
          Ik verschoof me dan ook wat, om zo niet meteen naast hun te zitten.



    • • •



    Xzavier Talon Ambrossiano
    Hecate • 19



    Een zachte kreun rolde over mijn lippen, nadat ik mijn benen over het bed zwierde — en zo er zonder enige moeite van tekort aan slaap, eruit stapte. Ik wisselde mijn joggingbroek niet, echter wisselde ik mijn slaapshirt voor het typische Camp shirt om. Na enkele aarzelingen deed ik het Camp shirt weer uit, om een gebloemd shirt aan te trekken. Het daarop volgende moment haalde ik mijn hand door mijn lokken — om zo de Cabin te verlaten, gezien ik niet erg veel zin had om erin te blijven. Bovendien kon ik van de heerlijke natuur en het heerlijke weer genieten.
          Op een gemoedelijk tempo wandelde ik richting een plaats waar ik rust gevonden had, en waar ik was omgeven door vele verscheidene bloemen en planten — natuurlijk de portie zonnestralen niet te ontgaan.
          Nadat ik me wat stormig op het mos had laten vallen, concentreerde ik me op mijn gave en trachtte zo verschillende plantjes de grond uit te halen. Als een klein kind begon ik te grijnzen, terwijl ik me op de verschillende tonen kleur van om me heen in me opnam. Ik zou zo wel naar de Big House gaan, al had ik er nu nog niet heel erge zin in. Bovendien was er nu nog een sprankel vrije tijd.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Victoria Dana Davison
    "I don't want to win, I have to."
    Nike × 15



          Met lichtelijke moeite wist ik mijn bed uit te komen. Mijn rugzak had ik de vorige avond al gepakt en mijn kleding lag, wonder boven wonder, al klaar op mijn stoel. Mijn voeten nestelen zich in het tapijt naast mijn bed. Ik pak mijn setje kleding en loop rustig naar de badkamer, om daar de douche aan te zetten. Niet veel later dender ik aangekleed naar beneden, waar ik mijn vader en stiefbroertje een knuffel geef, en afscheid neem. Ik heb zin in deze zomer, eindelijk weer al mijn vrienden zien, trainen op Camp, Capture The Flag. Er is altijd genoeg leuks te doen. Stiekem hoop ik dat Cleo op een wonderbaarlijke wijze een crush op me heeft ontwikkeld, en dat dat uitkomt, gezien ik sinds afgelopen zomer ineens enorm begon te crushen op een van mijn beste vriendinnen. Maar dat zal wel niet, dat lijkt me namelijk nogal onmogelijk,

    × × × × × × × × × × ×

          Na een lange taxirit en een stuk gewandeld te hebben, kom ik aan bij Camp Half-blood en tot mijn teleurstelling zie ik zo snel niemand die ik ken, of nouja, iemand waar ik heen zou lopen. Mijn grote rugzak, die overigens bijna uit elkaar barst, zet ik op het gras neer, en ik ga er zelf naast zitten, om nog even rustig te kijken of ik vrienden zie, die ik helaas niet spot. Met een kleine zucht sta ik weer op uit de comfortabele houding en begin richting mijn Cabin te lopen, met het plan om daar zo mijn spullen te droppen.


    take me back to the basics and the simple life





    Cleopatra Phoebe North
    "The first time you fall in love, it changes you forever."
    • Daughter of Zeus • Seventeen years old • Aerokineses • Outfit • Hairstyle •




    Op deze dag had ik na de zomervakantie van vorig jaar het hele jaar opgewacht. Iedereen zou weer terug keren naar het kamp en ik zou mijn vrienden weer zien en met ze kunnen trainen, lol maken en gezellig met ze bij het kampvuur kunnen zitten. Met een lichte zucht liep ik naar de schietschijf en trok daar al mijn pijlen uit, die ik snel in de pijlenkoker propte. Hierna liep ik weer naar Cabin 01, mijn cabin. Ik deed zo stil mogelijk om niemand wakker te maken die nog lag te slapen en legde mijn boog onder mijn bed en hing de pijlenkoker aan de hoek van het bed. Na dit liep ik zo snel mogelijk en stil mogelijk uit de cabin. Kijkend of ik bekenden zag.
    Er waren zeker wat bekenden, maar de gene die ik juist zocht zag ik niet. Waarschijnlijk was Victoria er nog niet of was ze al bij haar cabin. Sinds vorige zomer had ik een crush gekregen op Vic, maar ergens wist ik dat het niet wederzijds zou zijn. Want, wie wordt er nu ook verliefd op een van haar beste vriendinnen? Nou ik dus met mijn domme kop.
    Ik begon te lopen naar de Nike cabin, kijkend of ze er al was en uiteindelijk zag ik haar die richting oplopen. Een glimlach sierde mijn lippen en ik trok snel een sprintje naar haar toe, waarna ik naast haar begon te lopen. ''Vic! Wat fijn je weer te zien!'' zei ik enthousiast met de glimlach nog rondom mijn lippen. ''Heb je alweer zin in de zomer?''

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 21:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Daniël "Danny" Hyde
    × Athena × 17 × Head Counselor ×



    Wanneer Valene zegt dat dit geen beleefdheidsvraag is, trek ik enigszins verbaast een wenkbrauw op. Ik weet nu al helemaal niet wat ik met de situatie aanmoet. Vervolgens tikt ze op mijn neus. Ik begin te grinniken, terwijl ik het bloed naar mijn hoofd voel stromen. Ik mag hopen dat ik niet zo rood wordt als ik denk dat ik word. 'Maar met mij gaat het over het algemeen best prima, alleen zitten mijn spullen onder de aarde en de takjes.' Ik vraag nog hoe het komt dat alles onder de aarde zit, maar ze is me al voor met haar volgende vraag. 'Hoe was het dit jaar zonder ons?' Ik denk even terug aan alles wat er op het kamp is gebeurd, wat eigenlijk niet zo heel veel is. Het is een rustig jaar geweest. 'Ehh.. Saai is denk ik de beste verwoording.' Pas nu valt het me op dat ze er wat vermoeid uitziet. Ze vraagt me of ik het ook zo warm heb, waarop ik knik. Ja, ik heb het warm. Ik dacht alleen dat dit aan mijzelf gezien mijn gestuntel lag. Gelukkig niet. Misschien valt het dan toch niet zo op. Ik hoop het maar. Al wapperend met haar handen voor verkoeling, loopt Valene weg. Even twijfel ik, maar ik besluit haar na nog een blik op de rest te hebben geworpen achterna te gaan. Ieder gezelschap is beter dan in je eentje toe moeten staan kijken hoe iedereen gezellig aan het praten is.
    Niet veel later sta ik bij de rivier. Ik zie nog net hoe Valene zich van haar kleding ontdoet en wend beschaamd mijn blik af. Wanneer ik er redelijk zeker van ben dat Valene in het water is, kijk ik weer haar kant op. Haar haar heeft ze in een knot gebonden en ik zie haar ontspannen met haar armen op de kant leunen. Ze ziet er al minder vermoeid uit zo en ik vraag me af of ze het gesprek met mij vernoeiend heeft gevonden. Vervolgens laat ze zichzelf van de kant wegdrijven en ik kan zelfs vanaf hier zien hoe ze wegdroomt. Even glimlach ik, waarna ik me toch maar weer omdraai en wegloop, om haar niet uit haar dagdroom te halen. Ik ga weer terug naar the big house. Misschien dat er zo onderhand nog iemand is gearriveerd waar ik een praatje mee kan maken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Victoria Dana Davison
    "I don't want to win, I have to."
    Nike × 15



          Nog voordat ik de Nike Cabin bereikt heb, zie ik Cleo in de verte aankomen. Een brede glimlach vormt zich op mijn gezicht als ze hierheen rent en naast me komt lopen.
    ''Vic! Wat fijn je weer te zien!'' zegt ze enthousiast ''Heb je alweer zin in de zomer?'' Ik glimlach naar het blonde meisje en sta even stil om haar een korte knuffel te geven.
    "Cleoo! Ik heb je echt gemist en ja, ik heb hartstikke zin in deze zomer!" antwoord ik haar, om vervolgens de deur van Cabin 17 open te trappen.
    "Wacht even hoor, ik ben zo terug," zeg ik tegen haar, waarna ik de Cabin in ren om mijn spullen even snel te droppen. Uit mijn tas gris ik mijn deodorant, en spray ik er even snel mee onder mijn armen. Mijn handen haal ik vluchtig door mijn haren en mijn kleding trek ik weer even netjes, om vervolgens snel de veters van mijn all-stars opnieuw te strikken. Mijn enorm grote rugzak gooi ik soepeltjes op mijn bed om daarna weer naar buiten te lopen, waar Cleo nog altijd staat.
    "Duss, wat nu?" vraag ik haar terwijl ik haar glimlachend aan kijk.


    take me back to the basics and the simple life


    Thalia May Jove
    Zeus • 15 jaar • Head Counselor




    Myah schrikt zo erg dat ze bijna van de grond af komt. Even kijkt ze me boos aan, maar het lukt niet helemaal.
    "Hallo Thalia," zegt ze, een glimlach door haar stem heen klinkend. Ik wet maar al te goed dat Myah nooit echt boos op mij kan zijn.
    Acis schrikt helemaal niet, hij draait zich slechts kalmpjes om en grinnikt. "Hé Thal." Hij haakt één van zijn armen om mijn benen heen en trekt me naar hem toe. Dat lukt nog wel, maar omdat hij in een zittende positie zit krijgt hij me niet naar beneden getrokken. De wind staat sterk onder mijn voeten en geeft me genoeg ondersteuning. Toch laat ik mezelf een beetje zakken zodat hij me een knuffel kan geven.
    "Kan wel, ik heb vanmorgen al een klein begin gemaakt aan de nieuwe wapens voor de lessen van de aankomende zomer," antwoordt Acis een vraag die Myah waarschijnlijk eerder had gesteldt. "Thalia, heb jij al oude vrienden terug gezien?" vraagt hij aan mij. Even kijk ik goed naar zijn gezicht - een zwarte smeer olie op zijn voorhoofd en zijn wangen een beetje rood. Dat laatste bevestigd mijn vermoeden maar weer eens over een crush op een bepaald meisje. Als sinds kleins af aan heb ik het mezelf aangeleerd om goed mensen te kunnen lezen - en bij de jongen die ik al mijn gehele leven ken is dat totaal geen probleem.
    Myah wordt bijna meteen stil, en schuift zo onopvallend mogelijk weg - zoals gewoonlijk wordt ze stil als er teveel mensen in haar omgeving zijn. Ik plof dus maar tussen de twee in zodat we gewoon met z'n drieën naast elkaar zitten.
    "Nog niet, ik was eigenlijk meteen op zoek naar jullie," vertel ik hem. Jenna is eenmaal al op kamp, Victoria heb ik nog niet gezien maar die zal wel bij Cleo zijn - tussen die twee zie ik ook een opbloeiende liefde, alhoewel die wel veel duidelijker is dan tussen die van mij twee vrienden. Volgens mij hebben ze het zelf niet eens door - Acis in ieder geval niet. Of Myah überhaupt Acis leuk vindt, kan ik niet eens zien.
    Ik laat mezelf dan helemaal op de grond ploffen - iets wat ik amper doe. Ik ben bijna altijd wel in de lucht, de aarde raak ik amper aan. Meestal slaap ik zelfs tegen het plafond. Daarom laat ik mezelf ook nogal ongecontroleerd vallen en kom oncomfortabel neer op die vloer, die veel harder is dan de lucht. Even krimp ik ineen, maar nog geen seconde later wordt mijn gezicht weer een gecontroleerd masker van de vrolijke Thalia. Mijn stuitje doet toch behoorlijk wat pijn, maar dat hoeft niemand te weten.
    "Jullie?" voeg ik nog even toe aan mijn antwoord, waarna ik zowel Acis als Myah aankijk.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Acis Griffin Ambrose
    Hephaestus • Head Counseler • 21


    Alhoewel de witblonde jongedame enige reactie weet te schenken door het hoofd heen en weer te laten gaan, ben ik niet geheel tevreden. Normaal gesproken zou ze in zijn gegaan op het gegeven dat ik al vroeg bezig was met de voorbereidingen, maar op het moment scheen iets haar tegen te houden. Voor een moment ben ik bang dat het door Thalia zal komen, alleen dat kan ik me vrijwel niet voorstellen omdat ze beiden in dezelfde vriendengroep zitten. Juist het gegeven dat Myah en Thalia vriendinnen waren geworden vond ik fantastisch aangezien ik met beiden een ontzettende goede band op heb weten te bouwen.
    Echter — op het moment dat Myah van me vandaan weet te schuiven kan ik het niet voorkomen dat er een pijnlijke flits over mijn gezicht heen schiet. Waarom wilde ze niet naast me blijven zitten? Misschien stonk ik naar de kenmerkende geuren van de smederij, sommige Demigods konden die geur absoluut niet waarderen alhoewel ik het de fijnste geur ter wereld vind. Daarbij heeft Myah er nooit ofte nimmer over geklaagd. . . Voordat ik verder na kan denken over het gegeven dat Myah niet naast me wil zitten, weet Thalia tussen ons in te ploffen en wordt mijn aandacht verschoven door het gegeven dat ze voor een minimaal moment een gepijnigde gezichtsuitdrukking op weet te zetten. Hoogstwaarschijnlijk was ze opnieuw te hard terecht gekomen op de grond: een eigenschap die ze de laatste tijd vaker toonde aangezien ze meer zweefde dan wandelde.
          “Nog niet — ik was eigenlijk meteen op zoek naar jullie. Jullie?”
          Schouderophalend leun ik wat naar achteren om mijn hand langs Thalia’s ruggengraat te laten glijden om te controleren of ze nog heel is. Glimlachend laat ik mijn hand weer knedend omhoog glijden zodat ik hoop dat wat spanning van haar pijn is verdwenen.
    “Nog niemand gezien. Direct na de smederij ben ik Myah gaan zoeken, omdat ik weet dat zij ergens alleen zou zitten en ik de drukte van de aankomst ook wel wilde vermijden.” Zuchtend haal ik opnieuw een hand door mijn haren terwijl mijn kijkers over de nieuwelingen glijden. “Ik ben benieuwd of er een nieuwe van Hephaestus bij zit. . .” mompel ik dan zachtjes. Diep van binnen kon ik een ontzettende haat hebben jegens de anderen Hephaestus kinderen omdat dat betekende dat mijn Goddelijke vader mijn moeder ontrouw is geweest, ook al is ze overleden. Echter — uiteindelijk hield ik van ze alsof het mijn volle familie was en zou ik die haat nooit ofte nimmer uitspreken.


    •

    JACOB "JAKE" FRANCES CAMPLING

    Iris • 17

    Kaij draaide zich met een glimlach naar me om. "Yoo Jake, kornuit, amice, buddy," Groet hij me dan terug. Daarna wijst hij naar mijn rugzak.
    "Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n kleine rugzak te hebben?" Ik grijns. Eerlijk gezegd verbaas ik me er ook nog wel een beetje over. "Little people need a little little stuff." Antwoord ik op zijn vraag. Met mijn 1.66 was ik nou niet bepaald de allergrootste, waardoor mijn kleding natuurlijk ook niet de allergrootste maat had.
    "Anyway, hoe was school? Fantastisch neem ik aan?" vraagt hij dan grijnzend. Hij vervolgt zijn pas en ik volg hem, want - duh - we zijn midden in een gesprek en ik heb hem enorm veel te vertellen.
    "Ja, het was helemaal geweldig." Herhaal ik zijn sarcastische opvatting over school. Mijn sarcasme is nou niet bepaald het sarcasme, maar ik hoop dat dit er nog wel mee door kan gaan.
    "Nou ja, de chicks waren wel echt geweldig. Alles was weer een jaartje groter, allemaal een beetje lustiger." Ik knipoogde naar Kaij alsof ik een echte casa nova geweest was. Niet dat dat niet zo was, natuurlijk was ik wel goed met meisjes, maar zomaar iedere avond een ander meisje het bed in slepen deed ik echt niet. Eerlijk gezegd vond ik dat een beetje respectloos.
    "Man, ik heb je gemist, dude." Ik stomp Kaij in zijn zij. Tenminste, de hoogte van mijn zij. Waarschijnlijk zit bij hem omgeveer zijn heup.
    Plots voelde ik een hand door mijn haar woelen. Snel trok ik mijn hoofd weg, het was een automatisme. Niet dat ik het nou zo erg vond als mijn haar een beetje door de war stond, wat het na al dat fietsen waarschijnlijk toch al stond.
    Ik keek achter me en zag dat het mijn half-zus Valene was die mijn geweldige kapsel verpest had. Ze liep inmiddels alweer weg en stak haar hand naar me op.
    "Spreek je straks nog wel!" Riep ze naar me, waarna ze weghuppelde.
    Ik richtte me weer op Kaij. "En hoe was het bij jou?" Ik trok mijn casa nova knipoog gezicht weer op. "En nog wat gescoord?"
    Op dat moment kwam er andere schoonheid aangerend. Deze keer was het niet mijn, maar Kaij's zus. Ze gaf hem een zoen op zijn wang en ook ik kreeg er één, waarna ze ons omhelsde.
    "ukreiveisd" Ik maakte een geluid alsof ik stikte in haar omhelzing.
    "Ik heb jullie gemist!" was het eerste wat ze uitriep, nadat ze ons - gelukkig - losgelaten had.
    "Hoe gaat het? Kom op, ik wil alles weten!" Met een grote grijns op haar gezicht liep Juni zo ongeveer te stuiteren dat we er weer waren. Normaal zou ik ook ongeveer zo zijn, maar ik vond dat ik me vandaag al genoeg ingespand had tijdens de fietstocht. Later zou de drukheid vast weer terugkomen, dus gunde ik mijn medemens nu eventjes wat rust.
    "Nou, het was eigenlijk wel heel erg leuk zonder jullie." Zei ik, vooral indrukleggend op de laatste twee woorden.
    "Weetje, eigenlijk zijn jullie echt heel stom." Een paar seconden keek ik hen serieus aan, waarna het mijn beurt was ze haast dood te knuffelen in een omhelzing.
    "Nee hoor, ik heb jullie ook heeeeeeeel erg gemist." zei ik toen overdreven.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Myah Kallyope Abella
    Hecate • 19



    Een zachte zucht rolde over mijn lippen — en ik voelde de blikken overduidelijk op me branden. Twijfelend beet ik hard in mijn onderlip, echter bleef ik voor me uit staren. Sinds ik vrienden heb op het Camp ben ik stukken gelukkiger, en ik voel me niet meer zo afgewezen — maar alsnog was er een groot deel van mijn verleden wat niet uit me wou gaan: het bleef als een schaduw rondlopen. En het maakte me elke morgen weer onzeker. Ik had zelfs moeite om met mijn beste vrienden mezelf te zijn — want dat kon ik nooit, behalve van mijn boekje.
          Ik wist mezelf weer wat naar Acis en Thalia toe te draaien, toen de blondine tussen ons in plofte — echter bleef mijn blik langs hun heen glijden, de verte in. "Nog niet — ik was eigenlijk meteen op zoek naar jullie. Jullie?" Alsof iemand me had aangestoten alsof ik in slaap zou zijn gevallen, knipperde ik even verdwaasd met mijn kijkers en richtte mijn blik toen op het tweetal. "Nog niemand gezien. Direct na de smederij ben ik Myah gaan zoeken, omdat ik weet dat zij ergens alleen zou zitten en ik de drukte van de aankomst ook wel wilde vermijden." Ietwat getroffen door enkele woorden, keek ik als gehypnotiseerd naar Acis — die een hand door zijn donkere, krullende lokken haalde.
          "Ik ben benieuwd of er een nieuwe van Hephaestus bij zit. . ."
          "Ivy was nog aan het slapen," mompelde ik zachtjes.
          Ook de zachte toon van Acis ontging me niet, waardoor ik voorzichtig mijn vingertoppen op zijn knie plaatste en er zacht over heen wreef — met mijn vingertoppen. "Maak je geen zorgen," mompelde ik dan ietwat zachtjes en trok vrijwel meteen mijn hand terug — die als het ware leek te branden onder de aanraking van zijn been. Ik slikte en vouwde mijn handen in elkaar.
          "Thalia, heb je Nathaniel al gezien?"
          Ik liet mijn blik weer van de twee naar een andere richting gaan, en keek uiteindelijk weer wat triester. Het jaar zou weer beginnen, en telkens aan het begin van het jaar moest ik onwillekeurig aan pap denken — gezien ik er nog telkens niet over heen was. En nooit was het me gelukt om met zijn geest te praten, met vele anderen wel echter met de zijne niet.
          "Ik mis m'," mompelde ik zachtjes voor me uit — zonder werkelijk te beseffen dat ik nog gezelschap had van twee personen. Ik wreef even doelloos over mijn arm en trok de (te) lange mouwen tot over mijn handen, om zo weer mijn armen om mijn knieën te slaan.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ivory Eos Abella • Hecate






    "Ivy ik was echt bang dat ik je kwijt zou geraken." zuchtte hij en ze hoorde opluchting in zijn stem. Hij had zijn armen over om haar heen geslagen en wreef over haar rug. De sussende geluidjes die hij maakte, stelde haar op haar gemak en ze ademde nu rustig. Ze voelde hoe haar stem het ook weer normaal ging doen en het meeste water uit haar longen was verdwenen. "Je kon er toch niets aan doen schat, maar laat me nooit meer zo schrikken oké?" zei hij en ze glimlachte toen hij een kus op haar voorhoofd drukte. Hij maakte zijn hand los uit de hare en streelde zacht haar wang en hij nam toen gelijk een verdwaalde pluk mee. Vervolgens drukte hij snel een kus op haar mond en hierdoor verscheen er een glimlachje op haar gezicht. Plots tilde hij haar op en onder haar knieholtes en voelde ze zijn hand op haar rug. Voor ze het wist stond hij rechtop en zei hij: "Kom laten we naar je Cabin gaan, straks word je nog ziek."
    Ze schoot in de lach en schudde zuchtend haar hoofd.
    'Ik kan zelf lopen Gus,' mompelde ze. 'Nogmaals, I'm fine.' Ze liet zich uit zijn armen glijden en stond even wankel op haar benen en liep vervolgens terug naar haar messen en warme kleding. Ze trok het zwarte, losje truitje aan en ook een korte broek, om zich vervolgens weer naar Gus te keren. Ergens las ze nog bezorgdheid in zijn ogen, maar ze gaf hem een liefelijke glimlach en liep vervolgens op een vrolijk tempo naar hem toe en drukte een lange kus op zijn mond.
    Toen ze hem losliet liet zijn een klein vuurballetje in haar hand springen en met een grijns op haar mond zei ze: 'My heart burns for you.'
    Ze grinnikte en drukte nog een kus op zijn wang om hem vervolgens aan zijn hand mee te trekken, doen alsof er net niks was gebeurd.
    'Maar hoe was je vakantie nou? Vertel me er alles over!' zei ze, terwijl ze stevig doorliep.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 8:31 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Blake Crevan Orcus

    Head Counselor of the Cabin of Hades • 21


    Een kleine grijns vormt zich op zijn lippen als hij valt. De kleine Redhead had haar armen uitgestoken, vast uit reflex, om hem op te vangen. Als dat het geval was geweest had hij haar zonder moeite verpletterd, maar het gebaar betekende genoeg voor Blake. Toen hij haar hing had ze haar handen uitgestoken gelaten alsof ze bevroor door zijn kleine grap. Pas als Blake met zijn beide benen op de grond staat, fijn en wel om er bij te zetten, laat ze haar handen naast haar hangen.Na mijn uitspraak kleuren haar wangen de kleur van haar haar en werpt ze haar blik op de grond. Blake ziet dat ze nadenkt, maar blijkt het niet te vinden als ze een zachte glimlach naar hem stuurt.Het is even stil, maar het is niet meteen ongemakkelijk. Haar knalgroene ogen staren me echter aan en het lijkt alsof ze even haar eigen lichaam verlaten heeft. Als ze haar hoofd schud en haar lokken rond haar vallen lijken ook haar ogen levendiger en weet Blake dat ze terug is. Ze schraapt haar keel en begint te ratelen.
    “Weet je dat ik je al de hele avond en dag “Hades—knul” in mijn gedachten noemen aangezien ik je naam niet weet? Het klinkt misschien stom maar het is best irritant en ik zou graag je naam willen weten.” Ze merkt het op en stopt om adem te halen. “Dus. . . hoe heet je?” Haar ogen hebben contact met die van Blake en een kleine twinkel vult de zijne. Een grijns speelt zich op zijn lippen als hij de woorden die ze sprak opnieuw afspeelt. “Ik ben Nova,” zegt ze snel. “Dochter van Demeter, maar. . . dat had je zelf al wel uitgevogeld denk ik. . .” praat ze door en Blake zijn grijns wordt breder.
    "Dus.. Nova.' Haar naam spreekt hij uit met een speelse ondertoon, alsof hij haar naam zo goed mogelijk wilt uitspreken en er uit wilt laten schijnen. "Je denkt dus de HELE avond en dag aan me.' De speelse ondertoon verlaat zijn stem geen seconde als de plaaggeest die hij is. "Maarr zodat ik een naam heb in je dagdromen.' Hij geeft een knipoog na het laatste woord waarna Blake verder gaat. 'Ik ben Blake.' Blake blijft vriendelijk aangezien hij De dochter van Demeter niet wou afschrikken en een beetje speels zijn en plagen kon geen kwaad.

    Sterling "Chav" Chavez Orcus

    Head Counselor of the Cabin of Hypnos • 18


    Chav kijkt een beetje verslagen als zijn broer weg loopt.Hij kent zijn broer door en door, maar toch is er el lichte pijn als hij boos op hem wordt. Chav staat bij The Mess Hall en pakt snel een broodje en loopt door naar The Big House. Hij kijkt rond of hij bekende ziet en loopt een beetje rond. Hij begroet mensen die hij kent en kijkt in de dromen van mensen die nog slapen. Als hij een van zijn slapende vrienden buiten ziet liggen, maakt hij diegene wakker.
    "Laat me toch eens lekker slapen Chav." Krijgt hij dan gemurmeld waarna hij een schoen tegen zich aangegooid krijgt. Het laat Chav lachen en zijn gave een beetje misbruiken, maar een geintje kon geen kwaad. Hoe dichter hij bij de Big house kwam hoe meer hij aanvoelde alsof iemand in een diepe slaap was. Als hij daar bijna is verdwijnt diegene met de diepe slaap, als aankondiging dat diegene wakker is, Chav loopt dan ook door. Echter ziet hij opeens een meisje. Ze had grote bruine lokken, die gekrult waren, en een getinte huid. Ze leek verward als ze rondkeek en hij zag de wond die ze opgelopen had, waar linnen omheen zaten, en de lichte scheuren in haar kleding. Iemand had duidelijk dus niet zo een goed welkom dan anderen. Chav volgt het meisje dat door het veld heen loopt en met zijn lange passen haalt hij haar in.
    "Heey.. Is alles oke?" Vraagt hij lichtelijk bezorgt aangezien ze er aangevallen uitzag. "Sorry ik ben trouwens Chav." Stelt hij zich snel voor om het meisje voor hem meer op haar gemak te laten voelen.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia




    Cleopatra Phoebe North
    "The first time you fall in love, it changes you forever."
    • Daughter of Zeus • Seventeen years old • Aerokineses • Outfit • Hairstyle •

    [left]
    Ze omhelsde me kort eventjes en mijn hart maakte een sprongetje. "Cleoo! Ik heb je echt gemist en ja, ik heb hartstikke zin in deze zomer!" antwoordde ze me na dat ze me los liet. De glimlach rondom mijn gezicht werd iets groter. "Mooi zo!" glimlachte ik. Toen Vic zei dat ze zo terug was en haar Cabin in liep begon ik wat te frummelen aan het geblokte blousje die om mijn middel zat vastgeknoopt.
    "Duss, wat nu?" Ik keek op en zag dat de blondine al redelijk snel weer buiten was. "Hm, we kunnen in het gras liggen en niets doen, trainen of gezellig op de klimmuur?" stelde ik voor waarna ik haar aankeek en weer aan mijn blouse begon te frummelen. Het was al redelijk zonnig vandaag wat zou betekenen dat het vast veels te warm werd om vanmiddag te trainen en ook al had ik al booggeschoten zo net, trainen met iemand anders er bij was wel zo leuk en gezellig.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 11:30 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded