• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    • Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    • Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    • Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    • Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Greenleaf
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    • [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    • Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Anastasia "Ana" Blake
    × Hermes × 15 ×



    Mijn reis naar kamp is verre van comfortabel te noemen. Het begon deze ochtend al met mijn moeder. We hadden afgesproken dat ze me vlakbij het kamp af zou zetten, waardoor ik enkel het laatste stuk hoefde te lopen, maar een ruzie tussen ons heeft ervoor gezorgd dat ik het nu zelf uit mag zoeken. De reden dat ik dus mooi van mijn laatste zakgeld de bus kon gaan pakken.

    Het gehele jaar is niet bepaald soepel verlopen. Ik ben voor het eerst in drie jaar terug gegaan naar mijn moeder, in de hoop de relatie tussen ons te kunnen herstellen. In het begin is dit ook goed gegaan. We leken bijna een normaal gezin. Bijna. Een maand later ging het weer fout. Sindsdien zijn we elkaar eigenlijk een beetje uit de weg gegaan, wat achteraf misschien niet de beste oplossing is geweest, maar wel beter dan constante ruzie. Soms zaten we gezamenlijk aan tafel te eten en was alles goed, maar meestal sloot ik mij op in mijn kamer of kroop ik via het raam naar buiten om vervolgens een aantal dagen weg te blijven. Nee, mijn bezoek aan huis heeft weinig veranderd.

    De bus heeft me een redelijk stuk van kamp aan de weg afgezet, waardoor ik nu het laatste stuk ben gaan lopen. Het is nog vrij vroeg, maar toch is het al erg warm. Mijn jasje heb ik al uitgetrokken en om mijn middel gebonden. In mijn rugzak paste het namelijk niet meer.

    Na nog ruim een half uur te hebben gelopen, loop ik eindelijk het kamp binnen, waarna ik opgelucht adem haal. Ik heb de neiging me in het gras te laten vallen, gezien ik nu al zweet als een otter. Toch bedenk ik me dat ik hiermee beter even kan wachten, waarna ik op weg ga naar Cabin 11, het gebouw waar de kinderen van Hermes verblijven, samen met enkele nog niet erkende Demigods. Stiekem hoop ik Nathaniel daar te zien. Hij is namelijk een van de weinigen die ik daadwerkelijk ben gaan beschouwen als een soort broer. Dit komt deels ook wel doordat hij het hele jaar op het kamp is en er dus sinds ik op kamp terecht ben gekomen ook altijd is geweest. Al denkend over wie ik nog meer tegen zou kunnen komen, loop ik naar de Cabin.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Than Methusael Sephtis
    Hades • Umbrakinesis • Bored

          Ik wordt wakker als de zon vervelend in mijn ogen schijnt. Met een zucht kom ik overeind en wrijf ik de slaap uit mijn ogen. Oh ja. Het is die dag. Vandaag komen alle nieuwe Halfbloods en alle Halfbloods die de vakantie weg zijn geweest terug. Ik haat een hand door mijn rommelige ochtend haar en zwaai mijn voeten over de rand van mijn bed. Geweldig. Het was eindelijk een beetje rustig in het Camp.
          Nadat ik me snel aangekleed heb, een plens water in mijn gezicht gegooid heb en mijn haar een beetje fatsoenlijk gestyled heb ga ik opzoek naar mijn zus. Ik zie haar nergens in de Cabin, dus besluit ik maar naar buiten te gaan. Ik kom verschillende andere tegen, maar zoals gewoonlijk draai ik gewoon mijn hoofd weg zonder iemand te begroeten. Ik wil mijn zoektocht na een kwartier bijna opgeven en opzoek gaan naar wat te eten als ik de geverfde haren van mijn zus zie. Ik versnel mijn pas wat en zodra ik bij haar kom, drapeer ik één arm om haar schouders.
          Eris is de enige met wie ik ooit mezelf heb kunnen en willen zijn en dat weet ze. Het geld voor ons allebei een beetje. We kennen elkaar gewoon door en door waardoor we ook bijna geen geheimen van elkaar kunnen hebben, al zouden we het proberen.
          'Hee zusje,' begroet ik haar. Ik laat mijn arm van haar schouders afglijden en stop ze in de zakken van mijn donkere spijkerbroek. Ik schenk haar een waterig glimlachje.
          'Lekker geslapen?' Mijn poging om een gesprek aan te knopen gaat net zo soepel als gewoonlijk. Kuch. Gelukkig weet Eris meestal wat ze moet zeggen en daarnaast zijn stiltes tussen ons wel gebruikelijk, dus ze zijn al heel lang niet meer awkward.

    [Sorry voor dit prut stukje, hopelijk kan je er wat mee ;c]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Kaij Silvano Gualtiero

    Apollo - 18


    "Little people need a little little stuff," antwoordt Jake me en ik woel plagend door zijn haar.
    "Ja, het was helemaal geweldig," antwoordt hij net zo sarcastisch als ik hem over school gevraagd had. "Nou ja, de chicks waren wel echt geweldig. Alles was weer een jaartje groter, allemaal een beetje lustiger." Hij knipoogt en ik lach. "Casa nova," antwoord ik nog steeds lachend.
    "Man, ik heb je gemist, dude," zegt hij vervolgens en hij stompt me tegen mijn heup. "Ik jou ook," zeg ik terwijl ik hem een duw tegen zijn schouder geef.
    In de verte zie ik Eris staan en ik steek even mijn hand op maar ik denk niet dat ze me gezien heeft. Ik weet niet precies wat er met Eris is, maar ze wil erg graag mensen afstoten, wat voor mij alleen maar meer reden is om met haar om te gaan en ik ben ook vastbesloten om erachter te komen wat er achter die muur verstopt zit.
    Jake's halfzus verschijnt plots naast hem om door zijn haar te woelen. Voor iemand iets kan zeggen, is ze alweer weg terwijl ze van een afstand "spreek je straks nog wel!" roept.
    "En hoe was het bij jou?" vraagt Jake vervolgens aan mij. "En nog wat gescoord?"
    Voor ik antwoord kan geven, staat Juni plots voor ons en we omhelzen elkaar. "Broertje!"
    "Zusje!" roep ik terug, waarna ze ook Jake omhelst.
    "ukreiveisd" is het antwoord van Jake.
    "Ik heb jullie gemist!" roept ze ."Hoe gaat het? Kom op, ik wil alles weten!"
    "Nou, het was eigenlijk wel heel erg leuk zonder jullie," antwoordt Jake met extreem veel nadruk op de laatste twee woorden en ik stomp hem tegen zijn schouder.
    "Wij houden ook veel van jou hoor," zeg ik tegen hem.
    "Weetje, eigenlijk zijn jullie echt heel stom." Hij kijkt heel even serieus en knuffelt ons vervolgens plat.
    "Nee hoor, ik heb jullie ook heeeeeeeel erg gemist," zegt hij vervolgens overdreven en gelukkig laat hij ons snel los.
    "Ik heb je ook gemist, Juni," zeg ik tegen mijn halfzusje. "Hoe was het zonder ons? Vast ontzettend saai hè?" Terwijl we verder lopen sla ik mijn ene vrije arm om haar heen.
    "Maar goed, Jake, als antwoord op jou vraag, er was wel een nieuw meisje, ja," vervolg ik mijn gesprek met Jake. "We hebben een tijdje gedatet tot ik haar zoenend met een ander betrapte. Dus ik ben hier single, grijp je kans." Lachend spreid ik mijn armen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Diana Aimee Contouré
    Aphrodite • Amokinesis • Enjoying the sun

          Zoals gewoonlijk sta ik nadat ik wakker ben weer minstens een half uur voor de spiegel. Mijn haar wil niet echt meewerken deze ochtend, dus na een hoop gesteggel besluit ik het maar in een losse franse vlecht te vlechten en het daar bij te laten. Ik kijk naar buiten en zie dat het heerlijk weer is. Dat wordt dus een rokje of een jurkje. Uiteindelijk ga ik voor een rood, los rokje en een zwart hemdje en als ik wat mascara en lippenglos heb aangebracht, verlaat ik de Cabin van Aphrodite om vervolgens opzoek te gaan naar iemand die me kan vermaken op deze heerlijke ochtend.
          Waar zouden Victoria en Valene kunnen zijn? Ik besluit eerst maar eens bij de rivier te gaan kijken, gezien Valene daar vaak te vinden is en het is vooral vandaag een heerlijke dag om aan de rivier te zitten en je voeten in het coole water te stoppen. Ik ben dan ook niet verbaasd als ik in de verte Valene's rode haar zie en op een drafje loop ik haar kant op waarbij het gras tussen de tenen van mijn blote voeten kriebelen.
          'Goedemorgen, Val,' zeg ik op een hoge, haast zangerige stem en ik laat me naast de rivier in het gras zakken terwijl ik toekijk hoe het water in de rivier rustig tussen alle rotsen door kabbelt. Het is een fijn en rustgevend geluid en ik snap best dat vele zich hier vaak verstoppen als ze even wat rust en kalmte willen. Ik laat mijn voeten in het water zakken en zucht opgelucht van de koelte die het water brengt. Mijn ogen zakken langzaam dicht terwijl de zon mijn huid opwarmt en ik watch tot Valene uit haar droomtoestand komt en reageert op mijn begroeting.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valene Bride Aslan

    -———————-——————-—


    In Valenes dagdroom was ze er bijna achter gekomen wie haar zo zweverig en verliefd maakte totdat ze een zangerige stem alles hoorde verbreken. Ze tilde jaar hoofd half overeind en zag Diana zitten. Een brede glimlach kwam op haar gezicht en enthousiast zwom ze terug. 'Dianaaa'! Ze klom de kant op en plofte naast haar neer in het gras. 'Hoe is het'? Haar rede glimlach zat nog steeds op haar gezicht en ze veegde wat natte slierten haar weg van haar ogen. 'Je hebt met wel mijn droom verstoord maar vooruit ik neem het je niet kwalijk'. Ze knipoogde en ging naar achteren liggen zodat alles sneller droogde. Ze had Diana best gemist, ze werden steeds closer met elkaar. Dat besefte ze eigenlijk nu pas en ze draaide zich een beetje naar haar toe 'het was heel saai bij mij thuis zonder jou'. De zon scheen op haar natte lichaam wat zich langzaam liet drogen. 'Ik had het zo warm en toen' ze bleef even stil en kreunde toen beschaamd 'ik heb me zo idioot gedragen Diana'. Ze wapperde zich koelte toe omdat haar wangen rood waren geworden. 'Ik ben als een of andere sukkel zo snel mogelijk hier naar toe gerend terwijl ik met Danny stond te praten. Maar ik had het opeens zo warm'. Ze sloeg zichzelf op haar voorhoofd en liet zich zuchtend achterover vallen 'die denkt nu zeker dat ik gek ben ofzo en dan ook nog dat stomme idee om tegen hem te gaan praten, waarschijnlijk kent hij me niet eens' pufte ze en ze kwam weer omhoog 'zo en dat waren mijn problemen weer voor vandaag'. 'Ik moest het even kwijt' verontschulde ze zich en ging in een kleermakerszit zitten en trok ondertussen haar topje weer aan. Ze wurmde zich daarna ook weer in haar broek en lachte even 'vraag me niet waarom ik deze oma onderbroek aan heb. Ik heb hem ook echt van mijn oma. Ik kreeg geen geld mee omdat ze ze zelf ging uitzoeken. Misschien is dat de reden waarom ik geen jongens om me heen heb. Ik mis mijn lingeriesetjes die in de kliko liggen'. Ja haar oma had geschokt gereageerd toen ze haar setjes had gezien en had ze meteen weggegooid en daarna kreeg Valene niet eens geld om nieuwe te kopen, nee hoor ze was ze zelf gaan halen tot Valenes ergernis. Ze ging weer zitten en plukte wat grassprietjes uit het gras en ze keek opzij naar Diana.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 16:14 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 11:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aron Seely Devland || Son of Tyche || 20 || Not ready to wake up yet

    Eén enkele zonnestraal in het gezicht. Het was de ondergang van elke diepe slaap die een lichaam over zich heen kon roepen. Ik kreunde en draaide mij om. Rot zon. Hoelaat was het überhaupt? Vast nog ver voor de middag. En waar kwam al dat helse kabaal vandaan? Ik trok mijn kussen onder mij vandaan en verborg mijn hoofd eronder in een poging het geluid en licht buiten te sluiten. Het hielp een beetje, maar het bleek toch dat voor nu mijn geluk op was.
    Uiteindelijk kwam ik dan toch maar overeind en taste mij een weg door de kamer om mijn bril te vinden. Ik stond er tot mijn opluchting net niet op en zette het glaswerk voor mijn ogen. Meteen nam de wazige kamer vaste vorm aan. Mijn blik ging naar de klok om te zien dat het net negen uur was geweest. Waarom was iedereen in godsnaam al zo druk en wakker en alles? Oh wacht… mijn blik vond de kalender. Natuurlijk, het was de vijftiende. Er kwamen vandaag waarschijnlijk flink wat halfgoden aan op het kamp. Ik liep naar de gordijnen en sloot ze beter, zodat de streep licht die de kamer in scheen verdween. Ik dook mijn bed weer in en bleef daar op mijn rug liggen. Ik was geen ochtendmens. Het liefst bleef ik tot diep in de nacht op en kwam ik er pas rond het middageten uit. Als mensen nou iets zachter konden zijn.
    Er klonk een luide klap van buiten en het geluid vervaagde. Wat een geluk. Tevreden draaide legde ik mijn bril weer naast mij neer op het bed en sloot mijn ogen. Eigenlijk kon ik best nog wel even doorslapen, zolang niemand mij stoorde. Ik was zelf niet weggeweest. Ik had niet heel veel te zoeken gehad in de wereld buiten het kamp op mijn vader na en die was toch beter af zonder mij daar. Het was niet dat ik het stiefmonster expres zijn leven uit had gewerkt, het was immers een ongeluk, maar soms had ik het idee dat hij mij toch als verantwoordelijke zag. Ik zuchtte, dat zou ik zelf ook gedaan hebben, als ik het niet zover mogelijk had weggestopt, zoals ik nu ook weer deed. Ik moest mij niet zoveel bezighouden met dat soort zaken. Ik zat hier prima, had geluk wanneer ik het nodig had en het was lekker warm weer. Misschien dat ik daar vanmiddag nog wel even van zou genieten. In ieder geval zou het vanavond vast heel aangenaam zijn. Met deze gedachte dreef ik weer af naar dromenland, precies de plek waar ik wilde zijn op dit moment. Het was immers nog steeds veel te vroeg.



    Grachelle “Gracy” Andrews || Daughter of Ares || 17 || Running, jumping and failing

    Het was nu een aantal minuten dat in afscheid had genomen van mijn ouders en broertje. Ik miste ze stiekem nu al, maar ik deed mijn uiterste best mij te concentreren op het beboste pad voor mij dat mij elke keer weer naar het kamp leidde. Ik kende het nu zo ongeveer uit mijn hoofd, maar omdat ik liever rende en sprong dan rustig liep en over takken heen stapte, vereiste het toch nog concentratie en dat was nou niet bepaald mijn sterkste punt. Ik had al een aantal prachtige rollen over de grond moeten maken en hoewel ik mij met de behendigheid van een dochter van Ares herstelde, zat ik ondertussen onder de aarde, takjes en andere troep. Niet dat het mij veel kon schelen. De andere halfgoden in het kamp zouden toch niet op mij letten, iets wat ik heerlijk vond. Eigenlijk was ik gewoon alleen close met mijn gezin en Kaela, de enige die er misschien nog een opmerking over zou kunnen maken, maar dan meer als een grap dan gemeen bedoeld. Ik sprong over een hoge tak en rolde weer over de grond, omdat ik was afgeleid tijdens de landing, door een geluid dat ergens vanachteren kwam. Waarschijnlijk gewoon een dier of zo. Toch versnelde ik mijn pas, tot ik uiteindelijk het kamp had bereikt. Ik was er. Ik had het weer gehaald.
    Snel klopte ik mijn korte broekje en hemdje af en trad het kamp binnen. Mijn blik viel gelijk op de drukte bij the big house en ik besloot er met een grote boog omheen te lopen richting de cabins. De hitte drong nu eigenlijk pas echt door, doordat de bomen op het kamp minder dicht op elkaar leken te staan op sommige plekken, waardoor de zon direct op mijn huid brandde. Ik gooide mijn grote rugzak over mijn schouder naar voren en viste er een flesje water uit, terwijl ik op mijn gemak naar de cabin van de kinderen van Ares liep. Daar dumpte ik mijn spullen op mijn bed en besloot direct weer naar buiten te stappen om te genieten van het lekkere warme weer. Dit betekende echter niet dat ik van plan was mij onder de mensen te begeven. Nee, ik zocht een rustig plekje op het kamp afgezonderd van alle andere, waar ik het mij gemakkelijk maakte en zachtjes deuntjes neuriede die in mij opkwamen. Ik zou thuis echt missen, daar was ik zeker van, maar de trainingen en opdrachten zouden dat wel goed maken. Daar was ik van overtuigd. Dat deden ze immers altijd. Ik kwam overeind en raapte een stok van de grond om er voorzichtig een punt aan te maken, terwijl ik om mij heen keek. Ik kon haast niet wachten tot de volgende activiteit. Misschien was het wel slim om binnenkort even onder een douche te stappen of iets dergelijks. In ieder geval voor ik wel ergens heen zou gaan waar mensen waren. Straks dacht men nog dat ik één of ander monster was, wat op zich wel grappig was, maar vast niet heel erg gewaardeerd zou worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Victoria Dana Davison
    "I don't want to win, I have to."
    Nike × 15



          "Hm, we kunnen in het gras liggen en niets doen, trainen of gezellig op de klimmuur?" Stelt Cleo voor, waarna ze even aan haar blouse frummelt. Mijn ogen glijden aandachtig over het meisje heen, terwijl een glimlach nog altijd mijn gezicht siert. Ik zucht even zachtjes, hopend dat, op een dag, een wonder uitkomt en blijkt dat zij mij ook leuk vind, want naar hoe het er nu uit ziet, is dat allesbehalve het geval.
    "Eh, we kunnen inderdaad gaan trainen, of," zeg ik terwijl ik mijn blik over de valei laat glijden, en een simpele knot in mijn losse haar maak, gezien de haren klam zijn en plakken van de hitte. "we kunnen gaan zwemmen." Maak ik mijn zin af. Ondanks dat ik geen kind van Poseidon ben, houd ik er van om lekker relaxed een beetje te zwemmen en in het water te dobberen, zeker als het warm is.
    "Kies jij maar, mij maakt het niks uit." Voeg ik nog toe, en als ze even weg kijkt laat ik mijn blik weer over haar mooie gezicht glijden, haar blonde lokken, glinsterende ogen, en.. Alles.


    take me back to the basics and the simple life



    Esmeralda Thekla D'Aramitz
    Daughter of Nemesis °16




    Nog steeds gedesoriënteerd liep ik door het lichtgroene grasveld heen die er een stuk anders uitzag dan ik gewoon was, alsof het allemaal maar een illusie was. In de verte was het geluid van lachende mensen te horen en ook meende ik het geluid van stomend water te horen hier niet ver vandaan wat misschien kon betekenen dat er hier een rivier was. De vogels floten een vrolijk lied en de wind ruiste door de bomen heen. Het leek allemaal zo vredig een plek waar de Grootsteden totaal niet tegenop konden. Terwijl ik rustig om me heen kijk hoorde ik het gras achter me ritselen alsof er iemand achter me aan zat. Geschrokken draaide ik me dan ook om als mijn gedachten ook waar leken te zijn.
    Een jongen die wat ouder leek te zijn dan mij was me achterna gelopen en keek me vragend aan. Hij leek zo'n tien centimeter boven me uit te steken en had lichtbruine haren met lichte slag en erg aansprekende bruine ogen die me deden denken aan de heerlijke chocolade gemengd met zoete karamel. Wat verward keek ik de jongen aan, gezien ik bijna leek te verdrinken in zijn bruinige kijkers en hoewel hij er erg vriendelijk uitzag vertrouwde ik het hele gedoe niet echt.
    "Heey.. Is alles oke?" de ondertoon in zijn stem klonk lichtelijk bezorgd en wat ongemakkelijk wreef ik wat over mijn linkerarm heen, mijn vingers waren ijzig koud wat best verfrissend was gezien de zon op mijn licht getinte huid begon te branden. Ik stelde me iets wantrouwig op en keek de jongen zwijgzaam aan, maar uiteindelijk ontspande ik me toen hij zich begon voor te stellen. "Sorry ik ben trouwens Chav." waren zijn woorden en kort beet ik op mijn droge lippen waarna ik toch besloot om wat te zeggen.
    "Waar ben ik? Ik herinner me niets meer van de afgelopen dagen en word dan wakker in een totaal onbekende plek met een verwonde arm en gescheurde kleren. Dus nee het is niet oké..." mijn stem klonk nog wat schor gezien ik vast al dagen niets gezegd had en ik klonk ook nog eens best wanhopig wat ik ook wel was. Ik wilde weten wat er gaande was. "Mijn naam is trouwens Esmeralda, maar iedereen noemt me Esmée." vervolgde ik zachtjes en keek de jongen even beschaamd aan, gezien ik onterecht tegen hem was uitgevlogen. "Heet spijt me, ik heb gewoon het gevoel dat ik dagen heb liggen slapen. Maar ik wil terug naar huis, wat moet mijn vader wel niet denken? Straks zoekt hij me nog of denk hij dat ik ben weggelopen." even was ik in paniek en friemelde ik nerveus aan mijn kapotte rok. Esmée niet flippen, zeker niet in het bijzijn van een leuk uitziende jongen...
    Mijn blik ging van de jongen naar de mensen in de verte en dan zag ik ook iets wat leek op hutjes . Wat was deze plek? Een zomerkamp?




    [face=times][center]


    Augustus Nikolaj Josephs



    Ivy begin te lachen om mijn actie en schudde zuchtend haar hoofd waardoor ik haar met een opgetrokken wenkbrauw aankeek.'Ik kan zelf lopen Gus,' mompelde ze en ik opende even mijn mond om haar tegen te spreken maar alweer was ze me voor 'Nogmaals, I'm fine.' met die woorden gleed ze uit mijn armen zodat ze weer met haar beide benen op de grond kwam te staan en met een toch redelijk bezorgde blik die ik niet wilde laten uitschijnen liep ze half wankelend naar haar spullen toe. Als ze zou vallen ging ik haar niet oprapen, zo koppig ben ik wel. Als ze het niet wil dan ga ik haar ook niet helpen... Misschien achteraf wel na een duidelijk 'ik zei het toch.' Echter wist ze goed haar plan te trekken en deed ze haar kleren weer aan -die toch nat zouden worden-,waarna ze terug mijn richting uitliep. Ze glimlachte liefjes en liep vrolijk mijn kant uit en kwam wat dichter naar me toe om dan vervolgens haar lippen op die van mij te drukken en met een glimlach kuste ik haar gewillig terug en sloeg mijn armen om haar middel heen. Een tegenstribbelend geluidje verliet dan ook mijn mond als ze haar lippen van de mijne afhaalde. De grijns om haar lippen deed me automatish ook grijnzen en ik keek geamuseerd toe hoe ze met de krachten die ze van haar moeder geërfd had een klein vuurballetje liet verschijnen op haar handpalm. 'My heart burns for you.' grinnikte ze en drukte dan een kus op mijn wang. "Mooi zo, dan kan het je lekker opwarmen van je verfrissende duik." zei ik plagend maar vervolgde algauw met 'I would do anything for you'. Ivory nam mijn hand vast en trok me mee. Hoewel we beiden zijknat waren leek het alsof er niets gebeurd was en waarschijnlijk zou wat er net gebeurd was ook niet meer aangehaald worden.
    'Maar hoe was je vakantie nou? Vertel me er alles over!' tevreden met haar nieuwe onderwerpskeuze dacht ik even goed na. Ondanks dat ik slechts twee weken ben weggeweest van het kamp had ik best veel met mijn familie gedaan. "Wel afgezien van de monsters die ik tegenkwam onderweg had ik het erg naar mijn zin. Mijn moeder was absoluut verrast sinds het ook haar verjaardag was en ik heb ondertussen ook nog eens een groot deel van de familie gezien, die denken dat ik op militaire school zit. Verder heb ik met Thobias en Raven verschillende uitstapjes gedaan zoals de zoo , het strand en Raven heeft me zelf mee gesleurd naar één of andere film met gele mannetjes ofzoiets best belachelijk maar het was geweldig om ze zo gelukkig te zien. Maar verder verliep het erg rustig, veel mocht ik ook niet buiten gezien met de monsters maar hé hoewel ik het fantastisch vond om ze weer te zien is het kamp wel nog altijd mijn thuis." zei ik met een glimlach "En hier? Nog veel gebeurd toen ik weg was?" vroeg ik haar terug met een lichte grijns om mijn lippen. "Je hebt het toch niet op z'n kop gezet hé?" grapte ik.




    Nathaniel Scot Parrish Maverick
    Son of Hermes ° 18




    Vrolijk had ik met wat mensen zitten praten, sommige waren oude vrienden die ik weer terug zag, anderen waren nieuw en haf ik ze wat uitleg over het kamp gedoe waarbij ik hen wat op hun gemak probeerde te stellen. Terwijl ik bezig was met Carter zag ik vanuit mijn ooghoeken een oude bekende rondlopen, namelijk Ana mijn halfzusje. Ze zag er uitgeput uit en leek me ook niet op te merken wat ik wel begreep gezien het hier krioelde van mensen. Ik haf Carter dan ook een schouderklopje en melde dat ik even weg ging waarna ik me uit de menigte vertoefde richting Cabin 11 oftewel mijn cabin.
    "Ana!" riep ik ook vrolijk zodra ze weer in mijn zicht kwam en enthousiast spurtte ik naar haar toe waardoor ik haar bijna omver liep. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar ik een stevige knuffel. Anastasia was iets jonger dan mij maar ik kon erg goed met haar overweg plus ze is mijn kleine zusje. "Bleh wat plak jij zeg." mompelde ik toen ik haar los liet en grijnsde dan als teken dat het een grapje was. "Hoe gaat ie? Ging het een beetje thuis?" dit maal was ik best serieus. Ik wist van haar moeilijke relatie met haar moeder en begreep ook niet waarom ze terug was gegaan. Mijn arm sloeg ik om haar schouder heen en met een brede glimlach keek ik het bruinharige meisje aan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 16:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Anastasia "Ana" Blake
    × Hermes × 15 ×



    In de chaos herken ik zo gauw niemand. Net wanneer ik van plan ben de Cabin binnen te lopen, hoor ik achter me een bekende stem. 'Ana!' Ik draai me om en zie daar dan Nathaniel staan. Ik kan niet anders dan glimlachen wanneer hij naar me toe komt en me knuffelt. Even grinnik ik. 'Jaja, ik heb jou ook gemist.' Vervolgens maakt hij een opmerking over dat ik plakkerig aanvoel, waarbij ik mijn schouders ophaal. Alsof je met dit weer iets anders verwacht. Ik heb hem wel degelijk zien grijnzen, maar heb geen zin in te gaan op mijn reis naar het kamp met in de hoofdrol, de stinkbus. Niet dat ik geen stank gewend ben, maar het blijft onprettig. 'Hoe gaat ie? Ging het een beetje thuis?' Aan zijn toon kan ik horen dat hij zich dit wel serieus afvraagt. Ik heb de neiging het met een grapje af te doen, maar vraag me af of hij dat wel accepteert. Wanneer hij zijn arm rond mijn schouders slaat, zucht ik. 'Op zich prima, afgezien van het feit dat ze een kreng blijft en ik me afvraag wat Hermes ooit in haar heeft gezien,' Uit irritatie trap ik iets weg dat voor mijn voeten ligt 'maar gelukkig stond mijn hutje dat ik toen heb gebouwd er nog steeds, dus dat viel mee.' Vervolgens kijk ik hem aan, me afvragend of hij nu verwacht dat ik hem alles vertel of dat hij het hier liever bij laat. Persoonlijk zou ik er wel behoefte aan hebben om even mijn hart te luchten, maar ik heb het idee dat het zo met die drukte niet echt het beste moment is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Thalia May Jove
    Zeus • 15 jaar • Head Counselor




    Acis, die alles altijd op valt, ziet mijn uitdrukking voor de ene seconde dat het te zien is natuurlijk meteen. Hij laat zijn hand over mijn rug glijden en masseert het een beetje. Het helpt tegen de pijn, maar mijn stuitje is toch echt de oorzaak. Ik ben natuurlijk wel wat pijn gewend, maar deze natuurlijke verwonding raakt me toch meer dan dat je helemaal verwondt een monster vecht. Kom op, Thal, doe eens normaal.
    De meeste meisjes zouden zwijmelen als iemand als Acis zo over je rug wrijft, maar dat geldt totaal niet voor mij. Het is eerder raar en onnatuurlijk om zo over Acis te denken - alsof hij echt mijn broer is.
    “Nog niemand gezien. Direct na de smederij ben ik Myah gaan zoeken, omdat ik weet dat zij ergens alleen zou zitten en ik de drukte van de aankomst ook wel wilde vermijden,” vertelt hij, nadat hij zijn hand van mijn rug gehaald heeft en verplaatst naar de grond naast hem. Ik werp een blik op Myah, en moet me heel erg inhouden om niet te gaan grinniken. Ze staart naar Acis alsof hij een god is - wat hij natuurlijk ook gedeeltelijk is. Als ik eerder al twijfels had gehad over haar gevoelens naar Acis, zijn die nu ook weer verdwenen. '
    "Ik ben benieuwd of er een nieuwe van Hephaestus bij zit..." vervolgt hij, waarna hij de verte in kijkt. Ondanks dat hij het nooit direct heeft gezegd, weet ik dat zijn band met de andere Hephaestus kinderen niet geweldig is. Waarom weet ik niet, maar ik heb een vermoeden dat het iets te maken heeft met een zekere vader die wel heel veel vrouwen leuk vindt.
    "Ivy was nog aan het slapen," is Myah's reactie op mijn vraag. Ze praat zacht, haast onverstaanbaar, maar dat zijn zowel Acis als ik wel gewend aan haar. Acis zelf praat ook wat zachter, ik ben eigenlijk de enige die altijd goed verstaanbaar - soms een beetje te verstaanbaar - praat. Myah lijkt nog steeds niet helemaal op aarde met ons, maar toch legt ze een hand op Acis' knie en wrijft er zachtjes overheen met haar vingers. Dan trekt ze haar hand snel terug, alsof ze toen pas door had wat ze nou eigenlijk aan het doen was.
    "Maak je geen zorgen," mompelde ze, maar of ze het nou had tegen haarzelf of Acis, dat zou ik niet weten. Ze slikt en vouwt haar benen tussen haar armen.
    "Thalia, heb je Nathaniel al gezien?" vraagt ze, alhoewel ze me niet aankijkt. Ze had het net zo goed tegen de boom tegenover haar kunnen hebben, als er een nymph in had gewoond die Thalia heet dan.
    "Niet sinds gisteren, nee," zeg ik tegen Myah. Het is even stil, waarna Myah heel erg zacht, nog zachter dan normaal, mompelt: "Ik mis hem."
    Mijn wenkbrauwen schieten de lucht in. We hebben Nat gisteren allebei nog gezien, hoor. Een stemmetje achter in mijn hoofd vertelt me dat ze het niet over hem heeft, maar iemand anders.
    Zonder er echt over na te denken, haal ik mijn mes uit zijn magische hoes om mijn middel. De riem en de hoes zijn een cadeau van mijn vader, nadat ik succesvol een Quest had geleidt en afgerond. Myah en Nathaniel waren degene die ik mee had genomen. Het liefste had ik Acis er ook bij gehad, zeker nadat we samen op een Quest zijn geweest van Nola. De nu tweeëntwintig jaar oude vrouw was toen achttien en een goede vriendin van zowel mij als Acis. Ondanks dat ik pas negen was, nam ze mij ook mee. Nu studeert ze in New Rome, en zien we haar maar af en toe. Maar wat betreft mijn Quest, had Rachel's voorspelling duidelijk gezegd dat Acis niet mee kon - niet letterlijk zo, maar het was duidelijk.
    In ieder geval, na de Quest gaf mijn vader met de riem en hoes cadeau. Ik trek het mes eruit en gooi het weg, richtend op een boom verderop. Voordat het de boom aan kan raken, laat ik het terugvliegen naar mijn hand.
    Qua wapens kan ze overal wel redelijk mee omgaan dankzij haar levenslange training, maar messen werpen is sowieso haar favoriet. Nadat ze haar Quest succesvol afronde, heeft ze van haar vader een cadeau gekregen - een dolk in een hoes dat ze aan haar middel kan hangen, maar het is een magisch mes. Wanneer ze hem uit de hoes trekt, neemt het de vorm aan van het soort mes dat ze nodig heeft op dat moment - het kan zowel een botermesje zijn als een soort van zwaard. Daarnaast zal het altijd terug keren naar haar hand op het moment dat zij het wilt. Niet zoals Percy's zwaard, dat het magisch naar zijn zak terug keert, maar dat hij meer terug vliegt naar haar hand. Messen werpen kan Thalia heel erg precies, en ze gooit bijna nooit mis.


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT


    Bowties were never Cooler



    Nathaniel Scot Parrish Maverick
    Son of Hermes ° 18




    'Jaja, ik heb jou ook gemist.' grinnikte ze en haalde onverschillig haar schouders op na mijn opmerking. Nadat ik mijn arm over haar schouder had geslagen en mijn vraag had gesteld zuchtte Ana even voor ze haar verhaal deed 'Op zich prima, afgezien van het feit dat ze een kreng blijft en ik me afvraag wat Hermes ooit in haar heeft gezien,' mompelde ze en ik keek haar even opbeurend aan. "Nou nou, ik ben blij dat hij een 'slechte maak' heeft in vrouwen, anders was de fantastische, coole lieve Anastasia er nooit geweest." grijnsde ik en woelde even door haar bruine haren heen. "Komaan laten we wat gaan eten, na je lange reis heb je vast wel trek of dorst niet? "zei ik enthousiast en haalde mijn arm van haar schouder gezien het zo al warm genoeg was. en ik haalde even kort een hand door mijn haren. Zelf had ik nog niet ontbeten, maar erg veel at ik ook weer niet. Soms sloeg ik zelfs ontbijt over omdat ik me overslapen heb, maar vandaag kan er heus wel een appeltje in. "Of heb je andere plannen ?" Ik wachtte rustig aan de deurpost en leunde tegen de muur aan afwachten tot ze klaar zou zijn om mee te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Anastasia "Ana" Blake
    × Hermes × 15 ×



    Het is grappig hoe Nathaniel op de een of andere manier altijd lijkt te weten wat hij moet zeggen. Dit heb ik, geloof ik, nog nooit aan hem toe te geven en waarschijnlijk ga ik dat ook niet zo snel doen. 'Nou nou, ik ben blij dat hij een 'slechte maak' heeft in vrouwen, anders was de fantastische, coole lieve Anastasia er nooit geweest.' Hij grijnst even en woelt door mijn haar. Ik mag hopen dat het door het warme weer niet zo vettig is als dat ik denk dat het is, want dat zou ongemakkelijk zijn. Ik besluit niet op de reactie in te gaan, omdat ik niet echt weet wat ik erop moet zeggen. 'Komaan laten we wat gaan eten, na je lange reis heb je vast wel trek of dorst niet?' Het water loopt me haast al in de mond bij de gedachte aan iets te eten en een glas cola om iets af te koelen. Door de ruzie met mijn moeder vanochtend, heb ik niks gegeten. Op het moment dat ik beneden kwam, had ik algauw door dat ze niet normaal kon doen, waarop ik mijn spullen heb gehad en weg ben gegaan. Hierdoor heb ik nu dus behoorlijke trek. 'Of heb je andere plannen ?' 'Neee, eten klinkt goed.' Even glimlach ik naar hem. Zijn enthousiasme is redelijk aanstekelijk. Of komt het gewoon door de trek dat ik nu haast heb? Ik loop vervolgens het gebouw in en dump mijn tas op mijn bed, waarna ik zijn pols vastpak en hem mee trek naar het de plek waar we altijd eten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eris Persephone Sephtis

    † Daughter of Hades † negentien †



    Eris schrok wakker uit haar chagrijnige gedachtegang over hoe vervelend deze dag wel niet was, - kom op, allemaal nieuwe enthousiaste demigods en knuffelende mensen, daar werd je toch niet goed van? - toen er een arm om haar schouders gedrapeerd werd. Eris hoefde niet op te kijken om te weten dat het Than was, ze voelde het gewoon aan zijn aanwezigheid maar ook was er niemand anders die het zou durven. "Hee zusje," begroette Than haar waarna hij zijn arm van haar schouders liet glijden en zijn handen in de zakken van zijn donkere spijkerbroek liet verdwijnen. Dit was een houding die Than vaak aannam, misschien omdat hij er dan nog onverschilliger en afstandelijker uit zag dan hij al was. Eris keek naar hem op en hij schonk haar een waterig glimlachje waar ze op reageerde met een glimlach die er eerder uitzag als een grimas. "Hey Thannie," zei ze met een gemeende toon van liefkozing in haar stem.

    Even blikte Eris weg van Than en in de verte zag ze Kaij zijn hand naar haar opsteken. Inwendig schrok ze hier van, maar van buiten gaf ze geen kik en hield haar gezicht strak in de plooi. Ze wilde niet dat Kaij te dichtbij kwam, vorig jaar had ze een foute keus gemaakt toen ze er niet gelijk vandoor ging in het bos maar ze had gehoopt dat het voorbijgegane jaar ervoor gezorgd zou hebben dat Kaij haar vergeten was. Vlug richtte ze haar aandacht weer op Than, ze deelde veel met haar broer maar ze wilde dit iets onbelangrijks laten, en het zou belangrijk en echter worden als ze Than over Kaij zou vertellen. Sowieso wist ze ook niet wat ze dan überhaupt zou moeten vertellen, er was naar normale maatstaven eigenlijk niets voorgevallen. Maar ja, Eris leefde dan eigenlijk ook niet naar de normale maatstaven.

    Terwijl ze zo aan het peinzen was had Than haar blijkbaar een vraag gesteld want hij keek haar iet wat vragend aan. "Uhm..," mompelde ze terwijl ze op haar lip beet. "...Ik werd even afgeleid door de kotsneigingen die in me op komen door al die knuffelende mensen.." wist ze zich snel te redden en trok haar neus op, "Wat zei je precies?" voegde ze er aan toe. Than was nooit soepel in het starten van gesprekken, hij was dan ook meer van het doen. Zij was dit gewend, anderen konden dit wel eens vreemd vinden maar veel gesprekken voerde Than dan ook niet met anderen. Eris was dan vaak ook diegene die altijd haar woordje klaar had, zowel tegenover Than als tegenover anderen. Zo had ze zich net ook zo snel weten te redden.. Ze hoopte ook maar dat Than het niet gemerkt had.

    Achter Than zag ze nog hoe Juniper Kaij omhelsde. Eris besefte dat wat het ook was met Kaij, ze zou nooit met hem om kunnen gaan want ze was niet zoals hij of zoals de mensen om wie hij gaf. Dat Juniper het zusje van Kaij was, gaf Eris nog meer reden voor haar vijandige houding tegenover het meisje wat haar broer van haar wilde stelen...


    I am not as think as you drunk I am