• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    Gereserveerd - Greenleaf
    Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    Gereserveerd - Solemnly
    Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Juniper Celena BlackwoodApollo






    "Zusje!" roept Kaij en ze moet er door lachen.
    "ukreiveisd" hoort ze Jake zeggen en hierdoor schiet ze al helemaal in de lach. Ze had de mannen gemist en vond het heerlijk om ze weer terug te zien.
    "Nou, het was eigenlijk wel heel erg leuk zonder jullie," zegt Jake en hij legt wel heel veel nadruk op de laatste twee woorden. Ze keek hem even verbaasd aan en trok haar wenkbrauwen naar hem op en ze zag hoe Kaij hem een stomp gaf.
    "Wij houden ook veel van jou hoor," zegt Kaij tegen hem en ze kreeg weer gelijk een glimlach op haar gezicht.
    "Weetje, eigenlijk zijn jullie echt heel stom."
    Nu schrok ze toch wel een beetje, maar vervolgens grijpt hij hun beiden en voelt ze hoe ze wordt plat geknuffeld.
    "Nee hoor, ik heb jullie ook heeeeeeeel erg gemist," zegt hij en ze lacht weer.
    "Ik heb je ook gemist, Juni," zegt Kaij en ze grijnst flauw.
    'Tuurlijk mis je mij. Wie niet.' zegt ze en ze steekt haar tong naar hem uit.
    "Hoe was het zonder ons? Vast ontzettend saai hè?"
    Ze barst in lachen uit en voelt hoe hij een arm om haar heen slaat, terwijl ze doorlopen.
    'Echt super saai inderdaad,' zegt ze. 'Maar ik heb mijn flirts gehad.' Ze voelt onmiddellijk een blos over haar wangen trekken als ze aan Than denkt.
    "Maar goed, Jake, als antwoord op jou vraag, er was wel een nieuw meisje, ja," zegt Kaij tegen Jake. "We hebben een tijdje gedatet tot ik haar zoenend met een ander betrapte. Dus ik ben hier single, grijp je kans."
    Lachend spreid hij zijn armen en ze trekt haar wenkbrauwen op.
    'Dat klinkt positief' zegt ze en ze tolt met haar ogen. Uit haar ooghoek ziet ze Than en ze dacht even oogcontact met hem te hebben, maar het zat vast in haar hoofd. Than zag haar niet zitten en daar moest ze aan wennen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 19:02 ]


    "Rebellion's are build on hope"


    Diana Aimee Contouré
    Aphrodite • Amokinesis • Enjoying the sun

          'Dianaaa!' Ik wordt meteen begroet, zodra Valene door heeft dat ik er ben. 'Hoe is het?' vraagt ze me terwijl ze de kant op komt. 'Je hebt met wel mijn droom verstoord maar vooruit ik neem het je niet kwalijk.' Ik lach zachtjes en volg haar voorbeeld door naar achter in het gras te gaan liggen.
          'Goed,' reageer ik. 'Gisteravond laat aangekomen, dus ik ben best moe, maar het is fijn om hier weer terug te zijn. Met jou?' De zon warmt mijn bleke huid op en terwijl het eventjes stil valt, sluit ik genietend mijn ogen.
          'Het was heel saai bij mij thuis zonder jou. Ik had het zo warm en toen-,' Ik open mijn ogen als de stilte valt. Er is duidelijk iets aan de hand en dat wordt bevestigd als ze beschaamd kreunt. 'Ik heb me zo idioot gedragen Diana.' Uh oh, wat is er nu weer gebeurd. 'Ik ben als een of andere sukkel zo snel mogelijk hier naar toe gerend terwijl ik met Danny stond te praten. Maar ik had het opeens zo warm. Die denkt nu zeker dat ik gek ben ofzo en dan ook nog dat stomme idee om tegen hem te gaan praten, waarschijnlijk kent hij me niet eens. Zo en dat waren mijn problemen weer voor vandaag. Ik moest het even kwijt.'
          'Waarom zou hij je een idioot vinden als je het heet hebt?' vraag ik verbaasd terwijl ik toekijk hoe ze haar ondergoed bedekt. 'Oké het was misschien niet echt een soepele achtige, maar-,' ik haal mijn schouders op, '- ik denk niet dat je daar zo'n problemen mee zal hebben.' Ik grinnik zachtjes en duw mezelf overeind.
          Vraag me niet waarom ik deze oma onderbroek aan heb. Ik heb hem ook echt van mijn oma. Ik kreeg geen geld mee omdat ze ze zelf ging uitzoeken. Misschien is dat de reden waarom ik geen jongens om me heen heb. Ik mis mijn lingeriesetjes die in de kliko liggen.' Een hoge lach verlaat mijn keel en ik haal een hand door mijn bruine haar.
          'Arme jij. We moeten maar weer eens nodig gaan shoppen... Mijn oma keurt ook bijna niks goed. Als er ook maar een beetje huid zichtbaar is, keurt ze het af. Gelukkig heeft ze mijn kleren niet weggegooid maar me gewoon de hele zomer gedwongen om iets "fatsoenlijks" te dragen, maar daar zijn we nu vanaf,' zeg ik opgewekt. 'Hee, trouwens, zullen we opzoek gaan naar Vic? Ik heb haar nog niet gezien en ik ben benieuwd hoe haar vakantie was!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Than Methusael Sephtis
    Hades • Umbrakinesis • Awkward

          Haar glimlach is niet echt de vrolijkste, maar echt veel mee dan een grimas ben ik toch niet gewend van Eris.
          'Hey Thannie.' Ik kreun zachtjes. Die bijnaam is echt vreselijk. Tot nu toe is Eris de enige die hem gebruikt en dat is nog tot daar aan toe - hoewel ik het niet erg waardeer - maar straks gaan andere hem ook gebruiken en dan...nee, ik heb geen zin in de aandacht die ik daarvan zal krijgen.
          'Noem me alsjeblieft gewoon Than,' mompel ik, lichtelijk beschaamd. Ik volg Eris haar blik richting Kaij en mijn blik valt op Juniper die naast hem staat. Even ontmoeten onze blikken elkaar en de kleur trekt uit mijn gezicht. Haar had ik niet verwacht zo vroeg al te zien. Ik slik en wend snel mijn blik af. Juniper en ik hebben een tijdje terug een kus gedeeld en sinds dien heb ik haar eigenlijk geprobeerd te ontwijken, iets waar ik normaal altijd heel goed in ben, maar nu kom ik haar ineens overal tegen. Typisch. We hebben niet echt gepraat sinds die zoen en ik weet dat ik er iets over moet zeggen, maar ik heb geen idee wat ik ervan moet denken. Ik heb nog nooit eerder iemand gezoend. Ik doe daar niet aan. Ik hecht me niet aan mensen. Ik spreek mezelf toe dat ik mijn gedachten op een rijtje moet krijgen en Juniper moet negeren. Al zou ik iets met haar willen, het kan niet. Dat weet ik maar al te goed. We gaan geen relaties aan met mensen, behalve met Eris. Zij is de enige die te vertrouwen is.
          'Uhm...,' mompelt Eris en ze wekt me uit mijn gedachten, 'wat zei je precies?' Even kijk ik haar lichtelijk verward aan en dan bedenk ik me dat ik zojuist een vraag stelde, maar ik was zo in gedachten verzonken, dat ik helemaal vergat dat Eris daar nog op moest antwoorden of dat ik überhaupt de vraag had gesteld.
          'Of je lekker geslapen had,' mompel ik, een laatste blik op Juniper werpende.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    • Hermes • 17 •
    Ik was gister doodmoe aangekomen op het kamp. Normaal deed de reis me zeker al geen goed, omdat ik nu ik schaduwreizen ongeveer onder de knie had, ik die weg gebruikte. Ik was doodop naar de cabin van mijn grootvader, en daarmee mijn vader, gestrompeld en was met kleren en al in mijn bunk in slaap gevallen. Vanochtend had ik lekker gedoucht en had schone kleren aangetrokken. Nu was ik hier ook een keertje een weekje in de winter geweest, maar dat deed ik nooit meer, want het werd hier echt steenkoud. Ik snapte niet hoe je dat kon overleven. Nu liep ik gewoon in een flanel over mijn t-shirt en een lange broek. Het was niet alsof het nu 35 graden was ofzo, en het was nog best heel fris 's ochtends. Ik zette mijn pet nog over mijn zwarte haren, die voor de zomer iets korter waren geknipt, maar nogsteeds wild rond mijn hoofd piekten. Ik trok mijn gympen aan en hobbelde de cabin uit, om te gaan kijken of ik mijn half-neefjes en nichtjes kon vinden. Nogsteeds voelde ik me een beetje een buitenbeentje, maar gelukkig waren er meerdere kinderen zoals ik. Daar was ik over de jaren achter gekomen, en dat was wel een grote opluchting geweest. Met mijn zwarte haar en donkere ogen had ik namelijk niet echt tussen de Hermes kinderen gepast, maar door mijn getinte huid ook niet bij de Hades kinderen. Ik was gewoon een vreemd buitenbeentje, maar ik had ermee leren leven en leek zelfs vrienden te hebben. Nu stuiterde ik richting the Big House, want zelfs al had ik de dyslectie van mijn ouders niet, maar hun ADHD zeker wel. Gelukkig was dat niet vreemd hier. Ik voelde nog even aan mijn kin, maar die was nog flink glad, dus scheren hoefde niet. Onderweg naar the Big House, kwam ik Danny tegen. Hij was een jongen van rond mijn leeftijd en ik mocht hem eigenlijk wel. "Hey Danny" zei ik vrolijk. Mijn accent was heel duidelijk hoorbaar. Aan het einde van kamp klonk ik vaak grotendeels normaal. "Hoe gaat het ermee? Lang niet gezien." Ik vond het gewoon fijn om een vrolijk kletspraatje te houden, zelfs al ging het over helemaal niets. Kamp was leuk, maar rondhangen met mensen was nog veel beter. Alleen zijn was niets voor mij, net als mijn grootvader had ik het liefst altijd iets of iemand om me heen, zelfs al was het een dier, en Danny was goed gezelschap.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 20:10 ]


    Bowties were never Cooler

    [noa, Jen is er al de hele zomer hehe]


    Spinning around, I'm weightless.

    Acis Griffin Ambrose
    Hephaestus • Head Counseler • 21

    Minimale seconden glijden voorbij op het moment dat ik aan de aankomende Hephaestus kinderen start te denken, waarna ik besluit om het onderwerp achter me te laten aangezien ik er niet over in wil zitten. Alsof mijn Goddelijke vader ook maar iets om me zou geven op het moment dat ik over hem in zou zitten, anders was hij wel eens op komen dagen binnen de grenzen van Camp Half—Blood. Hoofdschuddend laat ik mijn gedachten richting de twee jongedames naast me schuiven. Zojuist heeft de witblonde jongedame laten weten waarom ze hierheen was gekomen, maar het is het moment dat ze haar hand op mijn knie weet te plaatsen dat ik mijn wenkbrauwen in een verbaasde frons laat glijden.
          “Maak je geen zorgen.”
          Glimlachend voel ik een warm gevoel door mijn lichaam glijden door het gegeven dat een van mijn beste vrienden me op mijn gemak wil laten voelen rondom het onderwerp van mijn Goddelijke vader. Alhoewel ik er niemand over heb verteld, schenen ze perfect aan te voelen dat ik er enkele problemen mee ondervond. Voordat ik kan reageren op de geruststellende woorden starten de twee jongedames een gesprek over Nathaniel — een jongeman die ik niet bepaald kon peilen binnen Camp Half—Blood en waardoor ik ook niet begrijp dat zij hem zo fantastisch vonden. Echter, ik zou er zoals gewoonlijk mijn mond over houden aangezien ik me er niet mee wilde bemoeien.
    Enkel op het moment dat Myah een zachte “ik mis hem” uit weet te stoten kan ik mezelf niet bedwingen en kijk met een fronsende gezichtsuitdrukking opzij. Waarom zou ze Nathaniel missen als ze hem de voorgaande dagen nog gezien had binnen het kamp? Verbeten klem ik mijn kaken op elkaar, aangezien ik de verwarde gevoelens eigenlijk niet wil voelen.
          Wanneer ik mijn kijkers op mijn handen laat rusten, merk ik dat er kleine vlammen rondom mijn vingertoppen zijn verschenen welke ik direct laat verdwijnen. Stomme emoties en gevoelens — altijd de redden dat ik mijn krachten niet meer onder controle kon houden. Waarom was het voor andere Demigods zo ontzettend gemakkelijk was om hun krachten uit te oefenen, zoals Thalia met haar zweven. Echter, daarbij kon ik natuurlijk opmerken dat Thalia een dochter was van de grootste God aller tijden en dat daar bepaalde voordelen aan moesten zitten.
          “Hebben jullie nog bepaalde dingen nodig voor de aankomende lessen?” Voor even laat ik mijn blik naar het mes van Thalia glijden. Wat ik er voor over zou hebben om zoiets te ontwerpen. . . “Vanavond ga ik toch nog wel even naar de smederij en dan kan ik wat tijd vrij maken voor speciale verzoeken van twee van de leukste meiden op Camp.” Er weet voor een halve seconde een jongensachtige grijns rondom mijn mondhoeken te verschijnen. Normaal hield ik niet van dat soort uitspraken aangezien ik zo simpelweg niet in elkaar zat, maar voor Myah en Thalia maakte ik maar al te graag een uitzondering om aan te geven wat ze voor me betekenden.



    Nova Paislee Branch
    Demeter • 18

    Wanneer ik mijn kijkers in de exemplaren van de jongeman vast weet te haken, besef ik me plotseling dat ze een groene kleur hebben — een gegeven wat ik van te voren niet had durven verwachten van een zoon van Hades. Vanaf mijn kindertijd is groen mijn favoriete kleur geworden, simpelweg door het gegeven dat deze veel voor zal komen binnen de natuur en dat altijd een zwakke plek voor me is geworden dankzij mijn Goddelijke moeder. Bij de kijkers van de jongeman scheen het dat de kleuren van onze direct omgeving werden geabsorbeerd zodat ze alsmaar groener schenen te worden.
          “Dus. . . Nova.”
          Slechts door het gegeven dat hij mijn naam uit weet te spreken, voel ik mijn wangen weer licht verkleuren. Waarom kon hij me het gevoel geven dat hij het enkel en alleen al geamuseerd vond om met me te praten? Alsof dat hetgeen was waar hij het overige gedeelte van de dag van zou kunnen leven: wat natuurlijk gigantische onzin was.
    “Je denkt dus de hele avond en dag aan me.” Alhoewel mijn wangen voorheen slechts een lichte kleur roze hadden, veranderen ze nu naar een dieprode kleur die overeen zal komen met mijn haren. Had ik daadwerkelijk gezegd dat ik zo vaak aan hem had gedacht? Dat was absoluut niet mijn bedoeling. . . Natuurlijk was hij wel in mijn gedachten geweest, maar constant? Nee. Dat zou ik nooit ofte nimmer van mezelf verwachten en kon het daarom niet geloven. “Maar, zodat ik een naam heb in je dagdromen: ik ben Blake.” De knipoog die hij me weet te geven zijn uiteindelijk de druppel die de emmer over doet lopen waardoor ik mijn blik beschaamd afwend. Wat was ik in hemelsnaam aan het doen met zo’n zelfverzekerde jongeman? Zelfs nu al voelde ik dat hij me naar zich toe probeerde te trekken zodat ik uiteindelijk alles zou doen wat hij maar zou willen — precies zoals de meeste andere Demigods in het Camp.
          “I — Ik dacht niet de hele tijd aan je. Misschien is het beter als ik terug ga. . . Het spijt me.” Met een verontschuldigende blik kijk ik omhoog, niet bepaald zeker van het gegeven waar ik me voor verontschuldigde. Echter, ik zou wel iets fout gedaan hebben en ik was niet van plan om langer het onderwerp te zijn van zijn grappen. “Fijne dag,” mompel ik dan zacht en haast onhoorbaar.


    JACOB "JAKE" FRANCES CAMPLING

    Iris • 17



    Kaij vertelt Juni dat hij haar ook gemist heeft, waarop zei nogal arrogant reageert. Natuurlijk is dat de bedoeling, als grap. Ze steekt haar tong er bij uit.
    "Hoe was het zonder ons? Vast ontzettend saai hè?" Vraagt Kaij dan, waarop zij in lachen uitbarst. Kaij slaat een arm om Juni heen, waardoor ik een beetje alleen loop.
    "Ik wil er ook bij." zeg ik met een zeurderig stemmetje alsof ik een klein jongetje ben, wat ik ook ben, maar in deze situatie qua leeftijd.
    Ook ik sla een arm om Juni, waardoor we nu erg onhandig lopen.
    "Echt super saai inderdaad," Beantwoordt ze Kaij's vraag. "Maar ik heb mijn flirts gehad" Dat laatste veroorzaakte een aantal rode blosjes op haar wangen.
    "Zozo, weet je zeker dat het niet meer was dan alleen maar flirts?" Vraag ik geïnteresseerd. De manier waarop ze erover praat, wijst er gewoon op dat het misschien wel wat meer was dan enkel flikflooien.
    "Maar goed, Jake, als antwoord op jou vraag, er was wel een nieuw meisje, ja," Ik verzet mijn interesse naar Kaij en kijk hem nu aan. "We hebben een tijdje gedatet tot ik haar zoenend met een ander betrapte. Dus ik ben hier single, grijp je kans."
    Ik probeer mijn lachen in te houden. Ik weet het, het is echt gemeen, maar ik moet gewoon lachen.
    "Nou, had je weer de goede uitgekozen." Zeg ik als ik de opborrelende lach heb weten te stoppen.
    Hij spreidt zijn armen en ik laat Juni los om in zijn armen te springen en mijn benen als een soort aapje om hem heen te klemmen.
    "Yes, eindelijk kan Jaij/Kake waarheid worden!" Roep ik alsof ik er erg lang op heb gewacht.
    Na een aantal seconden zak ik echter al weer neer op de grond. Lang zit ik er niet, want meteen spring ik weer op.
    "Zullen we onze bruiloft op het strand houden?" Fantaseer ik. "En dan draagt wil ik een wit pak dragen, want dat maakt me bruiner. En oh ja, ik wil dan wel een heuse visagist om me op te maken, want anders durf ik echt niet te verschijnen hoor. Ik ben natuurlijk al prachtig van mezelf, maar ik wil dat het echt een speciaal moment wordt; een moment om niet te vergeten."
    Ik ratel aan een stuk door. Dit is ook wel mijn bekende woordenlawine.
    Ik kijk naar Juni. "Oeh, maar jij gaat wel ons bruidsmeisje worden he? Je moet natuurlijk ook getuige zijn! Jij mag dan ook opgemaakt worden door de visagiste, maar in tegenstelling tot mij heb jij het wel echt nodig." Ik steek mijn tong naar haar uit.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    (MT)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."


    Ryan Andrews
    Hecate • 17 jaar



    Half hijgend kom ik aan boven op de berg van Camp Half-Blood. Even kom ik op adem tegen Thalia's Pine Tree - in en uit, in en uit. Laten we zeggen dat een jaar niet trainen zijn tol wel eist - tegen het einde van de zomer zal ik wel weer in top conditie zijn, maar goed.
    Even bekijk ik Camp - vanaf hier is het een mooi uitzicht. De hutjes staan in hun gewoonlijke omega positie, de Hecate Cabin helemaal aan het uiteinde. Cabin 20. De Big House staat dichterbij, aan mijn linkerkant. De zon schijnt, en ik wordt vanzelf weer vrolijk. Ik ben weer terug op Camp.
    Eerst loop ik op mijn gemakje naar de Big House - mijn spullen heb ik allang naar de Hecate Cabin gevlogen, zodat ik ze niet mee hoefde te slepen. Hopelijk heb ik Myah en Ivory geen hartaanval gegeven door mijn spullen ineens door de deur te laten zweven. De meeste andere Hecate kinderen zijn er net als ik niet gedurende het jaar.
    Nadat ik me heb gemeld bij Chiron en Mr. D (oftewel Dionysus, de wijn God) wandel ik op mijn gemakje door Camp heen, af en toe mensen begroetend maar bovenal genietend van het feit dat ik terug ben.
    Dan zie ik Xzavier van Cabin 12 tussen de bloemen zitten. Vele verwarren hem als een kind van Demeter, omdat hij de gave heeft om planten te laten groeien, maar daadwerkelijk is hij een zoon van Dionysus. Even twijfel ik, maar dan plof ik naast hem neer tussen de bloemen, hopend dat ik geen planten plet door erop te gaan zitten.
    "Heey, Xzav," zeg ik, met een glimlach. Xzavier is zeker wel een aardige jongen en één van mijn vrienden op Camp. Ondanks dat ik eigenlijk op zoek was naar Victoria, kan ik hier ook wel even met Xzav gaan praten.
    "Hoe gaat het?" vraag ik hem, waarna ik een bloem pluk en hem op mijn palm leg. Dan concentreer ik me, waarna de bloem langzaam in de lucht begint te zweven. Magie beoefenen is altijd erg belangrijk als Hecate kind, en ook al is de Mist mijn sterke punt, ik moet me ook concentreren op de wat anderen dingen. Die zijn ook belangrijk. Ik werp een blik op Xzav, waardoor ik mijn concentratie verlies en de bloem weer terug in mijn palm valt. Ugh.


    “A queen will always turn pain into power.”



    Nathaniel Scot Parrish Maverick
    Son of Hermes ° 18




    'Neee, eten klinkt goed.' glimlachte ze en dropte eerst haar spullen voordat ze mijn pols vast nam om me vervolgens mee te sleuren naar The Mess Hall waar het eten al rijkelijk klaarstond voor de uitgehongerde Demi gods. Eens we daar aankwamen keek ik even rond, het was nog redelijk rustig hier en ik zag al een plekje die nog vrij was. "Leef je uit." grijnsde ik naar Ana die vast baste van de honger en zelf nam ik een appel en een glas water. Ik besloot alvast naar het plekje te gaan aan de Hermes Tafel en wachtte rustig af tot ze kwam. Ondertussen nam ik een hap van de groene zurige appel die erg sappig was en prutste met mijn vingers even aan de tafel. De tafel deed me weer terugdenken aan de eerste dag dat ik hier was, toen mijn vader me nog niet erkend had als zijn zoon, toch was ik automatisch aan deze tafel gaan zitten zonder het ook maar te beseffen dat ze ingedeeld stonden. Op zich vonden ze het geen probleem gezien alle demi goden die hun goddelijke ouder nog niet kennen naar de Hermes cabin worden gestuurd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Anastasia "Ana" Blake
    × Hermes × 15 ×



    Het valt me enigszins op dat het nog rustig was bij The Mess Hall, maar daar kan ik niet bepaald wakker om liggen. Het betekend alleen maar dat er meer eten voor mij is! Nu ik al het voedsel zo voor mijn neus zie liggen, merk ik pas hoeveel trek ik heb. 'Leef je uit.' Ik begin te grijnzen. 'Oh dat komt wel goed, wees maar niet bang.' Terwijl Nathaniel zelf niets meer dan een appel en een glas water pakt, neem ik een bord en gooi het vol. Even twijfel ik of ik niet gewoon een glas cola zou pakken. Ik ben wat dat betreft er echt aan verslaafd, maar realiseer me ook wel dat het misschien nog iets te vroeg is voor frisdrank. De laatste keer dat ik 's ochtends aan de cola ging, heb ik geloof ik de hele dag lopen stuiteren, omdat ik druk was. Ik pak toch maar een glas water en plof tegenover Nathaniel aan de Hermestafel. Hij ijkt diep in gedachten, terwijl hij zijn appel op eet, dus val ik maar direct aan op een broodje belegd met een plak ham. Eigenlijk hou ik helemaal niet van zo'n simpel broodje, maar wanneer je honger hebt smaakt alles goed.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 17:09 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Daniël "Danny" Hyde
    × Athena × 17 × Head Counselor ×



    Ik loop weer terug naar The Big House. Onderweg zie ik hier en daar wat Demigods bij elkaar staan. Iedereen lijkt druk met elkaar in gesprek te zijn, waardoor ze mij niet opmerken. Of zien ze me wel, maar reageren ze gewoon niet? Ik weet het niet. Het enige dat ik weet is dat ik het waarschijnlijk nooit zal weten, dus ga ik er maar gewoon vanuit dat ze me niet zien.

    Niet veel later sta ik weer bij The Big House. Het is zo te zien al drukker geworden. Ik vraag me af hoeveel Demigods van mijn gebouw er hier nu aanwezig zijn. Ergens ben ik toch wel zenuwachtig. Hoe zullen ze reageren zodra ze horen dat ik de nieuwe Head Counselor ben? Ik stop mijn handen weg in de broeken van mijn zak en wacht totdat ik iemand herken, om daar een praatje mee te kunnen maken. Op dit soort dagen valt het me tegen hoeveel Demigods ik eigenlijk ken, maar ik neem me dan wel weer voor dat ik de hele zomer de tijd heb om hen te leren kennen, wat een goed vooruitzicht is. Wanneer ik iemand mijn naam hoor noemen, schrik ik op uit mijn gedachten. Ik herken het accent vrijwel meteen. 'Hoe gaat het ermee? Lang niet gezien.' Het is grappig hoe Miguel eigenlijk helemaal niet lijkt op de kinderen van Hades, maar juist veel meer op Hermes en zijn nakomelingen. Voor zover ik weet zijn de Hadeskinderen juist liever alleen, maar Miguel lijkt dit juist maar niks te vinden. Tenminste, die indruk heb ik vorige zomer wel gekregen. Ik glimlach even naar de jongen. 'Inderdaad. Met mij is alles prima. Hoe is het met jou? En hoe is het dit jaar gegaan?' De eerste vraag stel ik meer enkel uit beleefdheid, maar ik vraag me wel echt af hoe het voor hem buiten het kamp is geweest. Ik mis het namelijk wel om in de "echte" wereld rond te hangen. Kamp is leuk, maar in de echte wereld weet je pas wat je waard bent. Toch durf ik nog altijd niet terug naar mijn opa en oma. Misschien zodra ik oud genoeg ben om op mezelf te kunnen wonen, dat ik wel eens een poging zou wagen om het kamp te verlaten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ivory Eos AbellaHecate






    "Mooi zo, dan kan het je lekker opwarmen van je verfrissende duik." zei hij en ze grinnikte. 'I would do anything for you'.
    Ze bloosde door de woorden en ze glimlachte flauwtjes.
    "Wel afgezien van de monsters die ik tegenkwam onderweg had ik het erg naar mijn zin. Mijn moeder was absoluut verrast sinds het ook haar verjaardag was en ik heb ondertussen ook nog eens een groot deel van de familie gezien, die denken dat ik op militaire school zit. Verder heb ik met Thobias en Raven verschillende uitstapjes gedaan zoals de zoo , het strand en Raven heeft me zelf mee gesleurd naar één of andere film met gele mannetjes ofzoiets best belachelijk maar het was geweldig om ze zo gelukkig te zien. Maar verder verliep het erg rustig, veel mocht ik ook niet buiten gezien met de monsters maar hé hoewel ik het fantastisch vond om ze weer te zien is het kamp wel nog altijd mijn thuis." zei hij en er verscheen een glimlach op zijn gezicht.
    "En hier? Nog veel gebeurd toen ik weg was?" vroeg hij aan haar. "Je hebt het toch niet op z'n kop gezet hé?"
    Ze begon te lachen en zwierde ondertussen hun armen heen en weer.
    'Nou..' begint ze. 'Nu je het er over hebt.'
    Er verscheen een onheilspellende grijns op haar gezicht.
    'Er waren een paar jongens op kamp die me wel zagen zitten. Ben zelfs nog een paar keer uitgevraagd.'
    Ze keek naar zijn gezicht om een reactie te zien. Ze sprak de waarheid, er waren wat jongens geweest en ze had ze natuurlijk allemaal afgewezen.


    "Rebellion's are build on hope"


    Kaij Silvano Gualtiero

    Apollo - 18


    Eris reageert niet op mijn opgestoken hand wat mijn vermoeden dat ze me niet gezien heeft, bevestigt. In mijn hoofd maak ik een mentale notitie om haar later op de dag even op te zoeken om haar te begroeten.
    "Tuurlijk mis je mij. Wie niet," zegt Juni tegen ons en ze steekt haar tong uit. Als antwoord prik ik in haar zij.
    "Ik wil er ook bij," zegt Jake zeurderig als ik een arm om Juni heen sla en hij slaat ook een arm om Juni heen. Ik lach om zijn toon. "Gedraag je niet zo naar je lengte, kleintje," zeg ik plagend tegen hem.
    "Echt super saai inderdaad," vervolgt Juni, "maar ik heb mijn flirts gehad."
    "Zozo, weet je zeker dat het niet meer was dan alleen maar flirts?" vraagt Jake de vraag die ik me ook afvroeg. Aan haar is te zien dat het waarschijnlijk meer dan alleen een flirt was.
    Ik trek een wenkbrauw op, aangezien ik de grote broer ben en dus iedereen die ook maar enigszins in de buurt van mijn kleine zusje - zelfs halfzusje - probeert te komen, moet afkeuren en haten uit principe. "Al zo serieus dat ik ze als grote broer zijnde moet gaan bedreigen dat ze je met respect behandelen en dat ze als ze je hart breken een paar gebroken botten kunnen verwachten?" Vervolgens lach ik. Juni kan zich prima redden, daar hoef ik me geen zorgen om te maken, al ben ik ergens ook wel serieus. Doe mijn zusje pijn en je krijgt met mij te maken.
    "Dat klinkt positief," zegt Juni op mijn verhaal over mijn ex en ze rolt met haar ogen.
    "Nou, had je weer de goede uitgekozen," zegt Jake vervolgens lachend.
    "Natuurlijk," antwoord ik. "Ik maak altijd de juiste keuzes."
    Als ik mijn armen spreid. laat hij Juni los en springt in mijn armen terwijl hij zijn benen om mij heen slaat. Aangezien ik deze actie verwacht had - ik ken Jake langer dan vandaag - krijg ik het voor elkaar overeind te blijven staan.
    "Yes, eindelijk kan Jaij/Kake waarheid worden!" roept hij uit. Het vastklemmen duurt niet erg lang - wat ik helemaal niet erg vind want hij klemt best hard - en hij zakt snel op de grond, waarna hij met zijn te vele energie overeind springt.
    "Zullen we onze bruiloft op het strand houden?" begint hij met iets wat ongetwijfeld een lang monoloog gaat worden. "En dan draagt wil ik een wit pak dragen, want dat maakt me bruiner. En oh ja, ik wil dan wel een heuse visagist om me op te maken, want anders durf ik echt niet te verschijnen hoor. Ik ben natuurlijk al prachtig van mezelf, maar ik wil dat het echt een speciaal moment wordt; een moment om niet te vergeten."
    Hij kijkt even naar Juni.
    "Oeh, maar jij gaat wel ons bruidsmeisje worden he? Je moet natuurlijk ook getuige zijn! Jij mag dan ook opgemaakt worden door de visagiste, maar in tegenstelling tot mij heb jij het wel echt nodig." Hij steekt zijn tong uit en lijkt al klaar met praten te zijn. Zo heel lang was hij niet eens aan het woord.
    "Zullen we niet eerst op een eerste date gaan en daarna onze bruiloft bespreken? Of gaan we vast namen voor onze kinderen kiezen?" vraag ik lachend. "En natuurlijk moet het Kake worden, want dat klinkt als cake en dat is een goede naam want ik weet dat ik om op te eten ben." Aangezien we blijkbaar bezig zijn met onze tong naar elkaar uit te steken, doe ik dat ook maar, waarna ik in mijn zak naar mijn pakje sigaretten, waarna ik er een opsteek. Ik weet dat ik voor de vakantie maar een beperkte voorraad heb en waarschijnlijk ook niet aan meer kan komen waardoor ik zuinig moet zijn, maar je bruiloft moeten bespreken leek me een goede reden om er toch een te nemen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Roxanne Sappho Parva

    Athena -- 17 jaar


    Ik verslaap me nooit. Nooit, maar dan ook echt nooit. Ik ben altijd op tijd en meestal zelfs veel te vroeg. Juist daarom was het natuurlijk te verwachten dat ik juist vandaag dwars door mijn wekker heen zou slapen en dat ik een uur later door mijn vader gewekt werd met de mededeling dat hij naar zijn werk vertrekt en de vraag of ik vandaag niet naar het kamp zou gaan.
    Gehaast kleed ik me aan, borstel mijn haren terwijl ik tegelijk mijn tanden poets en storm naar beneden, waar mijn stiefmoeder met een kop thee zit. Zij zou me naar het kamp brengen vandaag.
    "Ik breng je pas als je fatsoenlijk hebt ontbeten," zegt ze als ik tegen haar zeg dat ik nu echt weg moet. Aangezien ik op geen enkele manier anders bij het kamp kom, ga ik zitten en werk snel een boterham naar binnen, waarna ik mijn tas in de auto dump en tegen haar zeg dat we nu toch écht weg moeten.
    Uiteindelijk, voor mijn gevoel duurt het eeuwen, drinkt ze de laatste slok van haar thee op en pakt de autosleutels. De klok geeft ondertussen bijna negen uur aan, dus we zijn echt laat. Ik had er ondertussen al moeten zijn.

    ---

    De autorit gaat snel en gelukkig is de afstand niet zo groot, waardoor we toch al redelijk snel op het punt zijn waar we afscheid moeten nemen. Het is er rustig, zoals normaal maar meestal is dat omdat ik te vroeg ben, niet omdat ik te laat ben. Ik geef haar snel een knuffel, zeg dat ze goed voor mijn vader moet zorgen en dat we elkaar aan het einde van de zomer weer zullen zien, waarna ik mijn tas op mijn rug hijs en me in de richting van het kamp begeef.
    Ik kom niemand tegen, maar dat had ik ook niet verwacht. Het is niet zo dat ik nou echt goede vrienden heb die me hier helemaal zullen staan opwachten enzo. Hoewel ik echt probeer om bij de rest te horen, weet ik dat ik er toch niet helemaal bij hoor en op sommige dagen maakt het me ook helemaal niks uit. Ik houd wel van rust, maar ik houd niet van eenzaamheid.
    Eenmaal echt bij het kamp aangekomen, is het zelfs betrekkelijk rustig. De meeste mensen zijn al alle kanten opgegaan om vrienden te zoeken en bagage te droppen en de rest staat elkaar in hun hechte vriendengroepen te begroeten, dus ik sta er een beetje verloren tussen. Normaal ben ik voor dit al weg hier en heb me met een boek teruggetrokken, dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.