• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1




    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Wowow wat een liefde <3.



    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Yu Don't make me do this :'D I probably will... #Luciano AF :Y)


    El Diablo.

    Wanneer jullie ook starten, kunnen jullie ALSJEBLIEFT IK SMEEK JULLIE niet te snel gaan :'). Ik wil het homecoming gedeelte niet missen en ik heb drie perso's die best wel wat ingewikkelde leuke relaties hebben en als ze er dan niet zijn is dat zo van "derp." voor de rest wens ik jullie heel veel plezier c:

    XOXO


    I just caught the wave in your eyes

    Boschetto schreef:
    @Yu Don't make me do this :'D I probably will... #Luciano AF :Y)


    DO IT DO IT DO IT. En dan is het zo stil en komt de DJ vet droog met *krekelgeluid*. Indeed #Luciano FTW :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    Finn Lesley Montgomery
    Cara vindt Finn een beetje té. Ze vindt dat zijn arrogantie en populariteit een beetje naar zijn hoofd gestegen is, en probeert hem zo veel mogelijk te ontwijken.
    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone
    Hoewel Cara twee jaar jonger is dan Cristiano, vindt ze hem erg aardig en kunnen de twee het goed vinden. Er is een hoop geflirt tussen de twee, gezien hun eigenschappen, en ze is graag in het gezelschap van deze jongen.
    Jessica 'Jess' Mia Crawford
    Hoewel Jess Cara erg aardig lijkt, zal ze niet snel op het meisje afstappen. Cara heeft het namelijk niet zo erg op cheerleaders. Toch heeft ze geen problemen met het meisje.
    Jacelyn Viona Kennedy
    Cara vindt Jacelyn een beetje vervelend over komen. Van wat ze heeft kunnen zien weet Cara dat het meisje een vriend heeft en alsnog all over alle andere jongens is. Cara vindt dit raar, en de arrogante houding vindt ze ook niet leuk. Cara zal dus uit haar buurt blijven.
    Benjamin George O'Donnel
    Hoewel Cara hem wel mag, vindt ze zijn relatie met Jessica en zijn 'man-slut-houding' maar niets. Ze vindt hem dus aardig, maar daar blijft het ook wel bij.
    Abigail 'Abby' Monroe
    Cara zal Abby op proberen te vangen als ze net op school komt, omdat ze vindt dat iedereen een kans verdient. Later zal ze het waarschijnlijk goed met het meisje kunnen vinden en zullen ze goede vrienden worden.
    Hadley Ayden Galloway
    Cara vindt Hadley een heel aardig meisje, en de twee zijn goede vrienden. Cara vindt het fijn om met Hadley om te gaan, door haar positieve houding en omdat zij - net als Cara- erg eerlijk is.
    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    Doordat ze veel met Cristiano omgaat, is Cara in contact gekomen met Lucas. Ze vindt hem erg aardig, en de twee zijn aardig goed bevriend. Cara vindt het fijn om met de jongen te praten, omdat ze beiden een nogal lastige jeugd hebben gehad.
    Juliet Marie Maverick
    Cara en Juliet zijn erg goed bevriend, en Cara probeert er zo veel mogelijk voor het meisje te zijn.
    Kyros Raith
    Cara weet niet zo goed wat ze van Kyros vindt, aangezien ze niet veel met de jongen gepraat heeft. Hij lijkt haar wel aardig, en ze vindt het feit dat hij in een band zit heel cool, maar daar houdt het op.
    Vanx Royce Barnes
    Cara vindt Vanx en haar tweelingbroer een beetje eng, en probeert zo veel mogelijk uit hun buurt te blijven; zij zijn het soort mensen die haar al eerder in de problemen gewerkt hebben, en daar heeft Cara geen behoefte aan.
    Cassandra 'Cass' Jordan West
    Cassandra en Cara waren vroeger buurmeisjes, en waren toen onafscheidelijk. Toen ze naar de middelbare school ging, en Cassandra het jaar later volgde, werd al snel duidelijk dat ze in compleet verschillende groepen zaten. Toch hebben de meisjes een hechte band en spreken ze elkaar nog erg veel.
    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    Hoewel Cara soms ongelooflijk meisjesachtig kan zijn, zijn zij en Charlotte goede vrienden. Ze zijn beiden erg impulsief, kunnen ontzettend hyper zijn en zijn vaak ook vrolijk. Beide meisjes zijn positief ingesteld, en dit alles draagt bij aan een goede relatie tussen de twee.
    Tobias "Toby" Cameron Hades
    Cara weet niet zo goed wat ze van Tobias vindt, omdat hij hel verschillend doet bij verschillende mensen, en ze weet dus nooit of ze de 'echte' Tobias te pakken heeft.
    Ira Keano Venson
    Hoewel Cara niet zo veel heeft met de populaire kant van de school, is ze via Cassandra terecht gekomen bij Ira, die uiteindelijk toch haar aandacht heeft weten te trekken door het feit dat hij toch wel erg vriendelijk was. Ze kwam erachter dat hij erg op haar leek, en Cara vindt deze jongen dan ook erg aardig.
    Lachlan Hudson Gregory.
    Aangezien Lachlan nieuw is, zal Cara hem ook opvangen, maar later weet ze niet goed wat ze met hem aan moet aangezien hij nogal gesloten is en zij compleet het tegenovergestelde.
    Nathan Cole Parker
    Aangezien Nathan een stereotype jock is, het soort persoon dat Cara niet kan uitstaan, ontwijkt Cara de jongen, en vindt ze hem ook niet aardig.



    Laten we pls snel beginnen omg
    - Also, als iemand nog ingewikkeldere relaties met Cara wil, graag. Ik heb nu maar wat gedaan, hehe.


    Spinning around, I'm weightless.

    Haha, en Chris echt zo van "Twee jaar geleden was dit een stuk leuker weet je?''
    I should stop :'D


    El Diablo.

    Lizor schreef:
    (...)




    I just caught the wave in your eyes

    Boschetto schreef:
    Haha, en Chris echt zo van "Twee jaar geleden was dit een stuk leuker weet je?''
    I should stop :'D

    Okay I'm missing something hahah, can you explain? hehe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gaskarths schreef:
    (...)



    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zie nu pas dat er een praattopic was ha wauw.


    Spinning around, I'm weightless.

    Lizor schreef:
    (...)
    Okay I'm missing something hahah, can you explain? hehe


    Well.. Chris moest twee jaar geleden naar het gevangenis en nu had ik het geweldige stomme idee om hem op de dag van homecoming vrij te laten en dan komt hij daar aan van suprise suprise. I'm back :'D


    El Diablo.

    Complexes schreef:
    Finn Lesley Montgomery
    Cara vindt Finn een beetje té. Ze vindt dat zijn arrogantie en populariteit een beetje naar zijn hoofd gestegen is, en probeert hem zo veel mogelijk te ontwijken.
    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone
    Hoewel Cara twee jaar jonger is dan Cristiano, vindt ze hem erg aardig en kunnen de twee het goed vinden. Er is een hoop geflirt tussen de twee, gezien hun eigenschappen, en ze is graag in het gezelschap van deze jongen.
    Jessica 'Jess' Mia Crawford
    Hoewel Jess Cara erg aardig lijkt, zal ze niet snel op het meisje afstappen. Cara heeft het namelijk niet zo erg op cheerleaders. Toch heeft ze geen problemen met het meisje.
    Jacelyn Viona Kennedy
    Cara vindt Jacelyn een beetje vervelend over komen. Van wat ze heeft kunnen zien weet Cara dat het meisje een vriend heeft en alsnog all over alle andere jongens is. Cara vindt dit raar, en de arrogante houding vindt ze ook niet leuk. Cara zal dus uit haar buurt blijven.
    Benjamin George O'Donnel
    Hoewel Cara hem wel mag, vindt ze zijn relatie met Jessica en zijn 'man-slut-houding' maar niets. Ze vindt hem dus aardig, maar daar blijft het ook wel bij.
    Abigail 'Abby' Monroe
    Cara zal Abby op proberen te vangen als ze net op school komt, omdat ze vindt dat iedereen een kans verdient. Later zal ze het waarschijnlijk goed met het meisje kunnen vinden en zullen ze goede vrienden worden.
    Hadley Ayden Galloway
    Cara vindt Hadley een heel aardig meisje, en de twee zijn goede vrienden. Cara vindt het fijn om met Hadley om te gaan, door haar positieve houding en omdat zij - net als Cara- erg eerlijk is.
    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    Doordat ze veel met Cristiano omgaat, is Cara in contact gekomen met Lucas. Ze vindt hem erg aardig, en de twee zijn aardig goed bevriend. Cara vindt het fijn om met de jongen te praten, omdat ze beiden een nogal lastige jeugd hebben gehad.
    Juliet Marie Maverick
    Cara en Juliet zijn erg goed bevriend, en Cara probeert er zo veel mogelijk voor het meisje te zijn.
    Kyros Raith
    Cara weet niet zo goed wat ze van Kyros vindt, aangezien ze niet veel met de jongen gepraat heeft. Hij lijkt haar wel aardig, en ze vindt het feit dat hij in een band zit heel cool, maar daar houdt het op.
    Vanx Royce Barnes
    Cara vindt Vanx en haar tweelingbroer een beetje eng, en probeert zo veel mogelijk uit hun buurt te blijven; zij zijn het soort mensen die haar al eerder in de problemen gewerkt hebben, en daar heeft Cara geen behoefte aan.
    Cassandra 'Cass' Jordan West
    Cassandra en Cara waren vroeger buurmeisjes, en waren toen onafscheidelijk. Toen ze naar de middelbare school ging, en Cassandra het jaar later volgde, werd al snel duidelijk dat ze in compleet verschillende groepen zaten. Toch hebben de meisjes een hechte band en spreken ze elkaar nog erg veel.
    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    Hoewel Cara soms ongelooflijk meisjesachtig kan zijn, zijn zij en Charlotte goede vrienden. Ze zijn beiden erg impulsief, kunnen ontzettend hyper zijn en zijn vaak ook vrolijk. Beide meisjes zijn positief ingesteld, en dit alles draagt bij aan een goede relatie tussen de twee.
    Tobias "Toby" Cameron Hades
    Cara weet niet zo goed wat ze van Tobias vindt, omdat hij hel verschillend doet bij verschillende mensen, en ze weet dus nooit of ze de 'echte' Tobias te pakken heeft.
    Ira Keano Venson
    Hoewel Cara niet zo veel heeft met de populaire kant van de school, is ze via Cassandra terecht gekomen bij Ira, die uiteindelijk toch haar aandacht heeft weten te trekken door het feit dat hij toch wel erg vriendelijk was. Ze kwam erachter dat hij erg op haar leek, en Cara vindt deze jongen dan ook erg aardig.
    Lachlan Hudson Gregory.
    Aangezien Lachlan nieuw is, zal Cara hem ook opvangen, maar later weet ze niet goed wat ze met hem aan moet aangezien hij nogal gesloten is en zij compleet het tegenovergestelde.
    Nathan Cole Parker
    Aangezien Nathan een stereotype jock is, het soort persoon dat Cara niet kan uitstaan, ontwijkt Cara de jongen, en vindt ze hem ook niet aardig.



    Laten we pls snel beginnen omg
    - Also, als iemand nog ingewikkeldere relaties met Cara wil, graag. Ik heb nu maar wat gedaan, hehe.


    @Britt i approve ^^

    @Deni HAHAHAHAHA omfg waarom vind ik dat allemaal grappig xd.


    I just caught the wave in your eyes

    Boschetto schreef:
    (...)

    Well.. Chris moest twee jaar geleden naar het gevangenis en nu had ik het geweldige stomme idee om hem op de dag van homecoming vrij te laten en dan komt hij daar aan van suprise suprise. I'm back :'D

    Hahah dat is best hilarisch lol


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ha dat vind ik leuk oeps.

    Iemand nog bijzondere relaties met Cara? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil maandag beginnen. Ik moet namelijk morgen eerst werken en dan ga ik naar een soort festival dus ik kan morgen zelf niet posten haha. Ik wil er zeker voor zorgen, speciaal voor Gaskarths, dat we niet te snel gaan. Homecoming zal nog even duren. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking