• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1




    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh God Anouk *v* He's so cool eheheh

    Hmm Mag ik er misschien nog een meisje bij? :3 Misschien een zus/nicht van iemand ofzo ? :3 word een naïef meisje die misschien meegesleurd word in bad stuff etc ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Omfg kunnen Finn en Nathan beste vrienden zijn? Ze zijn beiden het perfecte voorbeeld van jocks, so they match!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Solitaire schreef:


    Nathan Cole Parker

    Volledige naam: Nathan Cole Parker.
    Leeftijd: Achttien.
    Geslacht: Mannelijk.
    Status: Jock, hij is een van de jongens die in het football team speelt en is onmisbaar.
    (...)

    Innerlijk: Nathan is het stereotype van een jock en ondanks hij absoluut geen slechte jongen is gedraagt hij zich wel zo. Hij is erg fanatiek en is al zo sportief sinds zijn tienerjaren, Nathan heeft zijn kwaliteiten opgebouwd en kwam zo in het football team terecht. De jongen heeft altijd geluk gehad dat hij zo atletisch was want hij is niet bepaald snugger en je zou zijn IQ met dat gene van een goudvis kunnen vergelijken.
          Nathan geeft vrij weinig om afspraken en regels, het is waarschijnlijk een van zijn meest slechte eigenschappen. Te laat komen bij trainingen en lessen, niet zijn huiswerk maken en doen waar hij zin in heeft dat somt Nathan prima op. Net zoals het feit dat hij soms vreselijk arrogant kan zijn en laten we niet vergeten dat hij ook nog eens vreselijk populair is wat zijn ego alleen maar oppompt. Hij heeft veel vrienden en is erg bekend bij de meisjes, het is namelijk een romanticus van hier tot Tokyo. Zelf is hij niet de beste vriend die je zou kunnen hebben, het is een enorme flapuit en niet betrouwbaar maar als er iets is zal hij er altijd voor je zijn – Nathan is geen persoon die je zomaar zou laten vallen.
          Nathan kickt op ruzie en drijft mensen vaak tot het uiterste, hij vindt een goede vechtpartij op zijn tijd het grappigste wat er is. Hij is dan ook zeker niet de grappigste maar hij lacht om vrijwel alles.
    Nathan is altijd al jaloers geweest en heeft dat nooit echter onder controle gekregen, hij is een persoon die snel op zijn teentjes is getrapt als hij niet zijn zin krijgt. Hij is een geboren leider; al zegt hij dat zelf. Het liefst heeft hij zelf de touwtjes in handen maar dat kan helaas niet altijd.
    Ook is Nathan altijd vreselijk luidruchtig en soms weleens een tikkeltje asociaal toch zal hij altijd zijn excuses aanbieden. Nathan is erg vergevensgezind en langer boos blijven dan een halfuur lukt hem niet. Hij is heerlijk flexibel waardoor hij het niet moeilijk vindt om sorry te zeggen, ook past hij zich makkelijk aan; aan zowel de omgeving als de mensen.
          Nathan is niet bepaald een feestbeest maar misbruikt alcohol meer dan meisjes, hij doet het zodat het wat makkelijker voor hem wordt om tegen iemand te praten want ondanks dat hij sociaal is blijft hij het lastig vinden.
    –– Wilskrachtig
    –– Doorzetter
    –– Kinderachtig
    Uiterlijk:
          • Donkerbruine, wilde haren.
          • Groene, amandelvormige ogen.
          • Gespierd lichaam.
          • 1,79m ongeveer.
          • Ruikt altijd sterk naar deodorant.
          • Makkelijke kledingstijl, spijkerbroeken en lekker zittende shirts.
          • Niet ijdel maar zelfs heel makkelijk, pakt het eerste op wat hij tegenkomt.
          • Op zich redelijk witte tanden en een prachtige glimlach.
    Relaties: Wie wilt?
    Extra:
    Nathan heeft een tijdje heel veel gerookt maar heeft het geminderd toen hij in het football team terecht kwam. Ook stal hij vaak drank uit supermarkten wat hij nog steeds wel eens doet aangezien hij niet werkt en dus op het geld van zijn ouders leeft.
    Hij houdt van muziek en kan gitaar spelen maar daar houdt het dan ook echt op.


    Ze zijn beide footballplayers, en Ira kan nog wel een mannelijke vriend gebruiken. >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oh nee wacht negeer mijn eerdere reactie. Nu ik hem helemaal gelezen heb, zie ik ze meer voor me als "nep" vrienden als in ze moeten bevriend zijn omdat ze in hetzelfde team maar eigenlijk zijn ze heel anders. Finn is namelijk super fanatiek en zou nooit te laat komen. How about that?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raccoon schreef:
    Oh God Anouk *v* He's so cool eheheh

    Hmm Mag ik er misschien nog een meisje bij? :3 Misschien een zus/nicht van iemand ofzo ? :3 word een naïef meisje die misschien meegesleurd word in bad stuff etc ^^


    Oeh ze kan misschien de nicht zijn van Ryder en Vanx? ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Raccoon schreef:
    Oh God Anouk *v* He's so cool eheheh

    Hmm Mag ik er misschien nog een meisje bij? :3 Misschien een zus/nicht van iemand ofzo ? :3 word een naïef meisje die misschien meegesleurd word in bad stuff etc ^^


    Zeker! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vydas schreef:
    (...)

    Oeh ze kan misschien de nicht zijn van Ryder en Vanx? ^^


    Als jullie dat beide goed vinden dan ga ik haar zo maken ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Juliet & Tobias zijn beide af.
    Iemand die nog relaties met ze wil?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Raccoon schreef:
    (...)

    Als jullie dat beide goed vinden dan ga ik haar zo maken ! :3


    Ik heb het net even aan Xanthe aka de schrijfster van Ryder gevraagd en ze vond het niet erg. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Cara op pagina 1 is af c:

    Relaties? c:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 19:50 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Complexes schreef:
    Cara op pagina 1 is af c:

    Relaties? c:


    Ik vind haar echt leuk! (:
    Ik heb Chris en/of Cass voor je?


    El Diablo.

    Zouden jullie het leuk vinden als er iets van een homecoming komt? Of liever niet? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Zouden jullie het leuk vinden als er iets van een homecoming komt? Of liever niet? c:


    Ja! c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ziegler schreef:
    Zouden jullie het leuk vinden als er iets van een homecoming komt? Of liever niet? c:


    + een Bonfire party. ;d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yes! ^^


    El Diablo.