• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1




    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat Cara en Chris het heel goed kunnen vinden, en een hoop heen en weer geflirt?
    En Cara en Cass ook wel goed, maar op school zal Cara zich een beetje van haar af houden ivm dat ze niet zo met de populaire mensen is? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zal de RPG openen met een mededelingvrouwtje dat vertelt over alle komende activiteiten. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En ja omg homecoming!


    Spinning around, I'm weightless.

    Zijn alle characters al af, eigenlijk?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Complexes schreef:
    Ik denk dat Cara en Chris het heel goed kunnen vinden, en een hoop heen en weer geflirt?
    En Cara en Cass ook wel goed, maar op school zal Cara zich een beetje van haar af houden ivm dat ze niet zo met de populaire mensen is? c:


    Met Chris klinkt goed ^^
    Misschien dat Cass en Cara buren zijn en vroeger zowat beste vriendinnen waren. Maar toen de middelbare school kwam dat ze beide met andere groepen omgingen, maar nu nog steeds een vrij goede band hebben?


    El Diablo.

    Chris en Cass zijn beide af trouwens, er kunnen hoogstens nog wat relaties bijkomen ^^


    El Diablo.

    Ziegler schreef:
    Zouden jullie het leuk vinden als er iets van een homecoming komt? Of liever niet? c:


    Yas!


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga even een lijstje maken met alle karakters die helemaal af zijn, zodat we een beetje weten hoe het er voor staat! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boschetto schreef:
    (...)

    Met Chris klinkt goed ^^
    Misschien dat Cass en Cara buren zijn en vroeger zowat beste vriendinnen waren. Maar toen de middelbare school kwam dat ze beide met andere groepen omgingen, maar nu nog steeds een vrij goede band hebben?


    Ja dat is een goeie c: ^^

    Ik ga straks even een relatielijstje maken whieee


    Spinning around, I'm weightless.

    Ziegler schreef:
    Zouden jullie het leuk vinden als er iets van een homecoming komt? Of liever niet? c:


    YAAAAS

    ws mis ik dat wel tho :c


    I just caught the wave in your eyes

    Eh Ziegler/Sanne, mijn personage staat op plaats vier, met user Mirin er naast, terwijl mijn reservering ergens onderaan staat haha. Ik ben Timlin ipv Mirin ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Kyros is af op zijn uiterlijk na haha c; en homecoming yes please!
    Dan kan Kyros misschien met zijn bandje optreden

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 20:42 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Riley Samantha Knox



    Leeftijd:
    Ze is net 16 jaartjes oud geworden Riles verjaard op 28 Februari wat haar het sterrenbeeld vissen schenkt
    Geslacht:
    Female
    Status:
    Naïeve / Surfer Girl
    Innerlijk:

    X Vriendelijk & Vrolijk
    X Meestal positief ingesteld & ook erg naïef
    X Rap om te praten & vertrouwd te rap mensen
    X Verandert rap om mensen tevreden te stellen, maar heeft niet gauw familie op
    X Dromerig & Rap van stapel
    X Artistiek & houd enorm van surfen en skaten
    X Nieuwsgierig & avontuurlijk
    X Houd van lachen en kan best grappig zijn
    X Vaak geen eigen mening en cijfert zichzelf te rap weg
    X Zoetekauw

    Uiterlijk:


    Fc: Bridget Satterlee

    Riley is een mooie jongedame die nog net niet uit haar puberteit is. Ze meet 1m68 wat ze zelf erg klein vind en heeft een magere bouw doordat ze eigenlijk nooit zo veel eet. Riles heeft honingblonde haren die soms wat bruiner lijken dan normaal en verder heeft ze groenbruine ogen wat je eigenlijk doen denken aan chocolatmint ijs, wat tevens ook haar favoriet is. Riley is niet echt een meisjes meisje maar draagt soms wel eens lichte naturel make up of mascare, wel kan ze niet zonder haar lichte lipgloss.
    Riley haar kledingstijl varieert enorm, van hipster naar gypsy naar grunge etc. Ze draagt wat ze leuk vind staan maar zorgt er wel altijd voor dat het niet al te lelijk is zodat de fashion police haar niet komt arresteren.


    Relaties:

    Finn Lesley Montgomery:
    Lachlan Hudson Gregory:
    Cristiano Ignazio Barone: Ze mag de knappe badboy wel, -meer in rpg :3- Daarnaast vind ze hem ook nog eens ontsettend knap, maar dat is Riles nu eenmaal. Ze heeft een zwak voor leuke jongens.
    Cara Jessica Smith: ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en zijn vriendinnen van elkaar.
    Jessica Mia Crawford: Op zich mogen de twee elkaar maar ze kennen elkaar niet niet genoeg m ze als vriendinnen te zien.
    Jacelyn Viona Kennedy:
    Benjamin George O'Donnel:
    Abby Monroe: Ze kan het best goed vinden met het nieuwe meisje en worden vriendinnen.
    Hadley Ayden Galloway:
    Lucas Isaac Hughes: Riley kent de jongen nu al een tijdje en ze mag hem wel -ook omdat hij erg knap is en ze een zwak heeft voor leuke jongens- Echter is hij niet zo'n goed invloed oor haar.
    Michella Jaci L'Amour:
    Juliet Marie Maverick:
    Ryder Lincoln Barnes:
    Kyros Raith:
    Ethan Hunt:
    Vanx Royce Barnes:
    Jason Ryan Grimes: De twee kunnen het best goed vinden met elkaar.
    Cassandra 'Cass' Jordan West: Hoewel Cassandra één van de populaire meiden is, doen ze wel vriendelijk tegen elkaar en begroeten elkaar ook wanneer ze elkaar tegenkomen op de gang.
    Charlotte Kate Green:Ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en zijn vriendinnen van elkaar.
    Kendall Florènce Richele
    Tobias "Toby" Cameron Hades
    Ira Keano Venson Riles kan het goed vinden met de jongeman, ze zijn beiden erg verslaafd aan snoep en komen af en toe eens bij elkaar om snoep bedelen als hun voorraad ten einde is.
    Syden Ara Emerson
    Owen Damien Devine
    Nathan Cole Parker Nathan en Riley kunnen het best vinden, ze gaan vaak naar feestjes samen en Riley misbruikt een beetje het feit dat hij altijd aan alcohol weet te geraken en dan mag ze ook wat van hem -gezien ze normaal nog niet mag drinken-
    Brad Aaron Wilson Aaron is haar beste vriend en Riles zou ook niet weten wat zonder hem te moeten. Ze kent hem door en door en dat is omgekeerd ook het geval. Ze vind het geweldig om met hem te kunnen praten en gaat geregeld ook naar zijn theather voorstellingen. Ze vind het dan ook belachelijk dat mensen hem daarom neerbuigend aankijken en ze zal alles voor hem doen.
    Myah Keene Riley mag het meisje heel erg en de twee zijn dan ook erg goede vriendinnen van elkaar.
    Gabriël 'Gabe' Caleb Ashworth



    Extra: Haar oom is de vader van Vanx en Ryder wat haar dus hun nichtje maakt, daarnaast kun je altijd bij Riles om snoep bedelen gezien ze altijd wel wat mee heeft, gezien haar lichte suikerverslaving. Verder is Riley dol op de zee met name de golven, ze is een echte surfer girl en houd ervan op op een surfboard te staan en één te lijken met de zee.
    Ook is ze erg naïef en kan het zijn dat ze -in de rpg- naar de 'badass' kant gaat.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 21:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lizor schreef:
    Kyros is af op zijn uiterlijk na haha c; en homecoming yes please!
    Dan kan Kyros misschien met zijn bandje optreden


    Oh oh mag Lucas dan de bassist zijn :Y)?


    I just caught the wave in your eyes

    Timlin schreef:
    Eh Ziegler/Sanne, mijn personage staat op plaats vier, met user Mirin er naast, terwijl mijn reservering ergens onderaan staat haha. Ik ben Timlin ipv Mirin ;p


    Oh wauw, lekker scheef van mij! Ik pas het aan! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking