• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1




    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sociopaths schreef:
    Hm, ik neem dan toch maar een jongen. Status, rich asshole en faceclaim Ryan Kelley ^^


    Ik zet je erbij!
    Nu is het voor mij heel verleidelijk om een meisje te maken met zo'n jongen. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een meisje, FC Holland Roden ^^


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    Mag ik een meisje, FC Holland Roden ^^


    Ik zet je erbij! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik twijfel of ik nog een alternative girl zal maken met als fc Cara..... Ugg en ik kan ws niet meedoen vanwege mijn vakantie twee weken lang D:


    I just caught the wave in your eyes

    Weet iemand nog een leuk typetje dat ik kan maken als meisje? c: Ik had me voorgenomen om één karakter te nemen, maar ik kan het niet laten haha. Misschien een ex van iemand?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 20:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaskarths schreef:
    Ik twijfel of ik nog een alternative girl zal maken met als fc Cara..... Ugg en ik kan ws niet meedoen vanwege mijn vakantie twee weken lang D:


    Ik doe het maar gewoon... I guess :'). Omfg de twijfels but I can't resist. Wanneer open je het topic denk je? Want het is wel jammer als ik zoveel mis met drie char's :')...


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Ik doe het maar gewoon... I guess :'). Omfg de twijfels but I can't resist. Wanneer open je het topic denk je? Want het is wel jammer als ik zoveel mis met drie char's :')...


    Sowieso pas na het weekend want ik moet heel het weekend werken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Sowieso pas na het weekend want ik moet heel het weekend werken!


    Ahaha dan ben ik net gone, mja gaan dan maar niet te snel alsjeblieft :'D.


    I just caught the wave in your eyes

    JASON RYAN GRIMES
    ''Carry on wayward son.''





          NAAM • 
          • Jason
          • Ryan

          LEEFTIJD • 
          Achttien, jarig op 1 januari.

          GESLACHT • 
          Mannelijk

          STATUS •
          Jason staat bekend als de 'rich asshole' van de school, wat betekent dat hij een arrogante rijkeluiskind is die alles krijgt. Hij is gewend om alles te krijgen wat hij wilt. Hierdoor zit hij dan ook wel in de populaire groep van de school.

          INNERLIJK • 
          • Wat je als eerst zult verwachten van een verwende jongeman, is dat Jason erg arrogant is. Hij zet zichzelf boven anderen omdat hij geld heeft en dit heeft hij vaak ook niet in de gaten. Je kan dan zo nu en dan een paar opschepperige opmerkingen van hem krijgen, maar je moet er maar eenmaal aan wennen. Als je hem iets beter kent, is hij net iets anders dan hij tegen andere mensen doet.
          • Ook kan je makkelijk zeggen dat hij erg verwend is. Zijn familie zit in heel erg in de business en zo krijgt hij ook makkelijk het geld mee. Daardoor is hij gewend te krijgen wat zijn hartje begeert –– van prachtige auto's tot een appartementje in New York. De enige nadeel van het krijgen wat je hartje begeert, is dat hij absoluut niet tegen zijn verlies kan. Jason kan hierdoor ook zo af en toe agressief worden als hij verliest.
          • Zijn attitude buitenshuis is meestal I-don't-care-I'm-fabulous gedrag en het kan hem absoluut niet schelen wat mensen over hem denken –– hij vindt zichzelf als hij nu is wel prima.
          • Jason is sociaal te noemen, maar niet tegen de nerds of outsiders, meer bij zijn vrienden kan hij sociaal overkomen. Hij is echte prater en probeert dan ook meestal een gesprek aan te knopen met de eerste en beste persoon. Waar hij dan niet zijn best voor doet is het gesprek levend houden, dus als het sterft gaat hij meestal weg van zijn gesprekspartner en een nieuwe zoeken. Jason kan tijdens het gesprek ook wel af en toe een flirtmove proberen te maken –– hij is een echte flirt als het daar op aankomt.
          • Tijdens het gesprek kan hij ook een paar grapjes maken, maar hij heeft een slechte humor volgens de meeste mensen. Hier trekt hij zich nergens van aan en gaat gewoon door met zijn slechte grappen.

          UITERLIJK •
          RELATIES •
          EXTRA •
    • Hij gaat regelmatig naar de schietbaan

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 20:35 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ach ja yeauleau mag ik een alternative girl met als FC Cara Delevingne?


    I just caught the wave in your eyes


    Cassandra 'Cass' Jordan West














    Naam: Cassandra 'Cass' Jordan West.
    Haar naam wordt vaak afgekort naar Cass of Cassie.
    Cassandra ~ shining upon man
    Jordan ~ The river of judgment

    Leeftijd:
    Ze is 16 jaar en geboren op 27 november. Dit maakt haar een boogschutter.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Status:
    Cass is erg populair op school, al heeft ze zelf ook wel door dat het een vrij oppervlakkige status is. Net zoals de rest van de 'populaire groep' eigenlijk. Ze is mooi, heeft een goed karakter voor in de groep, weet wat een goed feest is etc. Dat is de reden dat ze populair is. Ze geniet er nu wel van, maar weet ook heel goed dat ze weer iets moet opbouwen hierna. Iets waar ze ook bekend om staat is dat ze erg slim is, maar het weet te mengen met een druk sociaal leven.
    Innerlijk:
    Cass kan een erg aardig en zelfs lief meisje zijn. Dit is echter alleen bij de mensen die ze wel mag/waar ze om geeft. Haar vrienden zijn erg belangrijk voor haar en voor hen zal ze er dus altijd zijn. Inclusief lieve kant. Ze zal haar vrienden ook altijd proberen te helpen, of ze nou zelf iets moet doen of alleen advies geven. Voor haar vrienden zal ze door het vuur gaan, hoe dan ook. Ze is dan wel weer het type dat niet snel een tweede kans geeft, alleen als ze vind dat je het écht verdiend. Heb je het dus als vriend verpest bij haar, dan kan je het meestal ook moeilijk weer goed maken.
    Cass is een sociale, maar ook charmante dame. Deze twee kenmerken zorgen ervoor dat ze populair is en blijft. Ze heeft er namelijk geen problemen mee om mensen om haar vingers te wikkelen. De mensen die ze dan ook daadwerkelijk mag worden dan al snel tot haar grote vriendengroep gerekend. Ze heeft er geen problemen mee om naar mensen toe te stappen, het is een koud kunstje voor haar. Een echte flirt kan je haar niet noemen. Ze doet het óf om haar zin te krijgen, óf als ze echt dronken is. Voor de rest zal ze alleen flirten als je daadwerkelijk iets voor haar betekent.
    Wat mensen niet snel van haar verwachten, is dat ze erg intelligent is. Opvallend intelligent eigenlijk. Ze volgt haar lessen sinds jongs af aan eigenlijk al op het hoogste niveau en doet dan nu nog steeds. Ze is ook het type dat niet veel hoeft te leren om prachtige cijfers te halen, aan een keer luisteren heeft ze eigenlijk al genoeg. Dit kenmerk maakt haar ouders ook heel trots, dus Cass schaamt zich er totaal niet voor. Cass is erg ambitieus en doelgericht. Ze heeft grote toekomstplannen en ze zal er ook alles aan doen om die stuk voor stuk te halen. Ze kan ook erg ver gaan om haar zin te krijgen, ze doet er werkelijk alles aan om haar plannen te realiseren.
    Cass is meestal een zelfverzekerd meisje. Ze is zeker van haar zaak en blijft altijd bij haar eigen mening. Ze heeft ook geen moeite om die te uiten. Maar natuurlijk heeft ook zij haar onzekere momenten. Deze worden meestal veroorzaakt door haar familie, maar ze kunnen ook vanuit het niets optreden. Soms zijn ze makkelijk te verhelpen, door bijvoorbeeld mooie woordjes of iets dergelijks. Maar het kan ook een tijdje blijven hangen. Zelf doet ze zich wel altijd zelfverzekerd voor, al is het niet zo. Onzekerheid ziet ze als een zwakte, een zwakte die ze niet mag tonen in het openbaar. Bij deze zelfverzekerdheid kan haar eeuwige koppigheid wel eens irriteren. Ze zal altijd bij haar mening blijven en je moet echt héél erg je best doen om haar alleen een beetje te laten twijfelen. Ze zal ook altijd alles op haar manier doen, ook al zeggen anderen dat er een betere of makkelijkere manier is.
    Haar volgende twee kenmerken staan wel een beetje in strijd met elkaar. Ze houdt er namelijk van om soms weg te dromen in haar gedachtes, bijvoorbeeld over een toekomst die zelfs voor haar onmogelijk is en allemaal dat soort dingen. Tegelijk is ze vrij realistisch. Ze weet heel goed wat wel en niet kan en houd dat ook in de gaten. Wel is ze het type dat altijd naar de absolute grens streeft qua wat mogelijk is.
    Cass kan soms ietwat arrogant zijn. Zo gaat ze bijvoorbeeld echt liever niet om met mensen die haar status in gevaar kunnen brengen en vind ze zichzelf zeker beter dan sommige groepen (bijv. druggies). Het boeit haar ook niet echt wat anderen hiervan vinden, snel zal ze namelijk niet veranderen. Cass kan zich ook behoorlijk snel irriteren, zeker als ze haar dag niet heeft. Een paar van haar grootste ergernissen zijn bijvoorbeeld mensen die altijd aan je kop zeuren en continue luide & storende geluiden. Maar haar irritatie bereikt echt de top als iets haar niet lukt. Ze heeft altijd een soort planning in haar hoofd en als ze dat niet kan halen dan weet je zeker dat ze echt niet blij is. Tot slot kan Cass gemeen zijn, maar dan ook echt gemeen. Meestal houdt ze het dan bij keiharde woorden en beledigingen. Maar als ze je echt niet kan hebben, dan is ze ook niet bang om ergere dingen voor je te regelen. Ze weet heel goed dat ze handige mensen achter haar heeft staan en ze zal dan ook niet twijfelen om die te gebruiken.
    Uiterlijk: [FC: Holland Roden]
    Cass is een mooie dame. Ze heeft een blanke huid zonder oneffenheden. Deze wordt alleen erg moeilijk bruin, waar ze wel van baalt. Verder dan een licht tintje komt ze dan vaak ook niet. Ze heeft een mooie huid omdat ze zich goed verzorgt, iets waar ze veel tijd insteekt. Ze heeft rode lokken met een slag, deze komen tot zeker over het midden van haar rug. Haar haar is erg makkelijk, ze kan er erg veel mee. Stijlen, krullen, vlecht, staart, knot en ga zo maar door. Hier is ze wel blij mee, dus er gaat ook veel tijd in haar haar zitten. Haar groene ogen vallen altijd snel op. Ze hebben een felle kleur en zijn omringt met lange wimpers. Ze laat ze daarom ook altijd mooi uitkomen met make up. Haar volle lippen vallen ook gauw op en als ze er zin in heeft geeft ze ze een mooi kleurtje. Anders blijven ze het neutrale roze. Verder heeft Cass een vrij kleine neus die goed bij haar gezicht past, duidelijke jukbeenderen & kaken en twee rijen rechte, witte tanden. Dat laatste heeft ze te danken aan een beugel op haar 11e.
    Cass is geen lang meisje, integendeel. Ze haalt echt net de 1,60 waardoor eigenlijk iedereen boven haar uit steekt. Dit is de grote reden dat ze bijna altijd op hakken loopt, ze haat haar lengte. Ze heeft wel een goed lichaam. Ze is mooi slank en heeft rondingen die er goed bij passen. Ze heeft een duidelijke boezem, heupen en billen. Het is echter niks te extreem, ze blijft een 16-jarige. Cass weet heel goed hoe ze zich moet kleden en met haar uitgebreide kledingkast heeft ze heel veel keuze. Ze houdt zich ook niet vast aan één stijl, maar het is niet zo dat ze zich opeens goth gaat kleden. Cass heeft geen tattoos. Wel heeft ze meerdere gaatjes in haar oren met kleine diamantjes en een navelpiercing. (die doet ze niet altijd in)
    Relaties:
    • Jason Ryan Grimes
    Jason is een erg belangrijk persoon in haar leven, hij is al jaren een van haar beste vrienden. De laatste tijd flirten de twee een hoop met elkaar en dat is ook een stuk serieuzer geworden.
    • Syden Ara Emerson
    De twee zijn niet de beste vriendinnen, integendeel. Cass vind haar maar een rare en gaat liever niet met haar om. Ze weet namelijk heel goed dat dat haar imago zal aantasten en dat kan ze er nu niet bij hebben.
    • Jessica Mia Crawford: Cass kan het goed met haar vinden en vind haar ook wel fijn gezelschap. Je kan ze dus zeker vriendinnen noemen.
    • Lucas Isaac Hughes: De twee hebben ooit een fling gehad, maar eigenlijk was het niks serieus. Tegenwoordig hebben ze weinig met elkaar te maken, maar ze doet nog wel vriendelijk tegen hem in de gangen en in de les.
    • Charlotte Kate Green: De twee zijn vriendinnen. Ze zijn niet heel close, maar zo mogen elkaar wel. Cass gaat echter meer buiten school met haar om, op de gangen en in de klas houdt ze het op een simpel praatje.
    • Benjamin George O'Donnel: Cass mag de jongen op zich wel. Soms doet ze mee met zijn geflirt, maar niet altijd.
    • Owen Damien Devine Owen is lucht voor Cass. Ze heeft de jongen nooit echt opgemerkt en als iemand zijn naam zou zeggen zou ze waarschijnlijk niet eens weten wie het is.
    • Finn Lesley Montgomery: Ze zijn goede vrienden, Cass kan goed met hem opschieten. Dit komt vooral omdat ze op sommige punten met elkaar overeen komen en omdat ze natuurlijk beide bij het populaire groepje zitten.
    • Jacelyn Viona Kennedy: Jace is een goede vriendin van Cass. Ze zitten in dezelfde groep, dus dat helpt ook wel.
    • Kyros Haith: Hij is haar ex en Cass is nu meer van 'been there, done that'. De twee praten nu amper met elkaar, alleen als het echt moet zullen ze wat woorden uitwisselen.
    • Ira Keano Venson Ira is haar ex. Ze hadden een keer op een feest gezoend en wilden beide wel meer. Heel lang duurde het niet tussen de twee, een paar weekjes maar eigenlijk. Ze zijn namelijk beide erg realistisch ingesteld en zagen ook wel dat het eigenlijk niet zou werken.
    • Cara Jessica Smith Deze twee zijn buren en je kon ze vroeger zonder twijfel beste vriendinnen noemen. Toen ze naar de middelbare school gingen, gingen ze beide met compleet andere groepen om. Hierdoor groeiden ze wat uit elkaar, maar ze hebben nu nog wel een vrij goede band.

    Extra:
    Cass spreekt behoorlijk wat talen, wat vooral komt omdat ze zich snel verveelde met haar schoolwerk als klein kind (nu nog steeds eigenlijk). Daarom spreekt ze nu maar liefst 9 talen. Namelijk: Engels, Spaans, Italiaans, Portugees, Frans, Russisch, Arabisch, Grieks en Latijn. Nu is ze trouwens bezig met Japans. Ze wil hierna het liefst naar Harvard of anders een andere, bekende universiteit.
    Hoewel de dame een geweldig sociaal leven heeft, is het achter de deuren bij haar thuis geen feest. Haar ouders werken beiden erg veel, wat vooral is om elkaar te vermijden. Wanneer ze samen thuis zijn is het altijd knallende ruzie, maar scheiden zijn ze na al die jaren nog steeds niet van plan. Voor Cass die altijd in het midden van de ruzies zit, is het ook een raadsel waarom ze nog steeds bij elkaar zijn. Ze heeft sowieso geen goede band met haar familie. Haar ouders hebben de laatste jaren weinig tijd en zijn er eigenlijk alleen voor wat complimentjes en om geld te geven zodat ze zichzelf kan redden. Bij de rest van de familie valt ze ook maar buiten de boot, waardoor ze niet heel graag mee gaat naar familiefeestjes. Voor anderen misschien een perfect leven, maar Cass is soms wel toe aan wat steun van haar ouders. Of in elk geval een van hen. Dit is de grote reden dat Cass niet graag thuis is. Óf ze is alleen, óf ze zit in het midden van de oorlog tussen haar ouders. Dit weet echter niemand, enkel mensen die Cass écht vertrouwd.
    Ze heeft dit één keer uitgelegd aan haar ouders, waarbij het eerder het ene oor in en het andere oor uit ging. Ze gaven haar een hond zodat ze niet altijd alleen was. Hoewel dit niet was wat ze bedoelde, is ze nu toch wel gehecht aan het beestje. Ze heeft haar overigens Abby genoemd.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 20:38 ]


    El Diablo.

    Gaskarths schreef:
    Ach ja yeauleau mag ik een alternative girl met als FC Cara Delevingne?



    Ja hoor! Morgen werk ik alles bij c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    And Luke is ook af, mag ik mijn derde meisje dan ook nog maken :3? Jeez ik heb zoveel rollen xd.

    nam ik begin alvast ^^.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 21:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    And Luke is ook af, mag ik mijn derde meisje dan ook nog maken :3? Jeez ik heb zoveel rollen xd.

    nam ik begin alvast ^^.


    Ja hoor!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN


    "Just go with the flow and see."

    "Shit happens
    – deal with it."

    "Everything is going to be okay in the end
    – if it isn't okay, then you're fucked my dear."


    NAAM
          Charlotte • klein en vrouwelijk • Frans | Sjar lot
          Kate • puur • Frans | Keet
          Green • man in het groen (Ierse kabouter) • Iers | Green

          • Charlie

          Charlotte, beter bekend als Charlie wordt het liefst en het meest aangesproken met Charlie, Charlotte vindt ze iet wat ouwbollig. Kate is de naam van haar oma en moeder.


    LEEFTIJD
          Charlie is zeventien en is hiermee prima op leeftijd als senior of 12h grader – ze is jarig op 25 december.

    GESLACHT
          Vrouwelijk.

    STATUS
          Alternative.

    INNERLIJK
                Qua omgang is ze eigenlijk heel makkelijk, ze doet niet erg moeilijk en zeuren en gezeik doet ze niet aan. Als je haar irriteert zal ze je dat wel laten weten maar voor de rest is ze een ontzettend leuk persoon om mee om te gaan, tenzij ze chagrijnig is, wat voornamelijk in de ochtend is.
          Ze heeft een groot hart en denkt negen van de tien keer positief over dingen, mensen en situaties. Ook weet ze altijd de schoonheid van dingen in te zien die haar medemens vaak niet ziet, dit maakt haar erg ruimdenkend en een lichtpunt in het donker.
          Charlie ziet er best wel uit als the girl next door en gedraagt zich ook wel een beetje zo, ze is nog erg puur, doet niet aan tè sexy kleding, tè veel make-up en ze is ook echt geen slet.
          Erg koppig kan ze ook zijn, en er is geen mogelijkheid dat je een idee uit haar hoofd krijgt eenmaal het gesetteld is, neem dan ook vooral niet de moeite het uit haar hoofd te praten, de kans dat ze zal zwichten is 0.0.
          Charlie is totaal geen huilebalk, ze heeft een keer gehuild in haar hele leven. Zelfs het tegenovergestelde, als ze gekwetst is sluit ze zich af en wilt ze er niet over praten, ook omdat ze niet graag wilt dat mensen haar helpen en denken dat ze zwak is.
          Ze kan ook enorm hyper actief zijn. Meestal doet ze, als ze in een hyper-actieve bui is dan ook de meest roekeloze en dan ook best wel domme dingen. Zo is ze een keer in een dronken bui - de enige dronken bui waarin ze ooit is geweest - het dak van haar huis opgeklommen, gelukkig kwam ze er heelhuids weer van af maar ze is soms best een gevaar voor zichzelf als ze niet oppast. Voor de rest is ze heel grappig om mee om te gaan als het op haar wildheid aankomt.
          Ze is ook verschrikkelijk roekeloos en impulsief, dat omdat ze het liefst eerst doet en dan pas denkt wanneer het meestal al te laat is. Niet dat ze dat erg vindt, immers houdt ze wel van een beetje spanning en avontuur, hoewel ze niet doet aan spijbelen. Ze zoekt de adrenaline kicks meer op in skydiven of iets dergelijks.
          Charlie gaat heel graag met jongens om, meestal omdat ze wat meer jongensachtig ingesteld is, ze houdt bijvoorbeeld heel erg van voetbal. Niet dat ze meisjes ontwijkt maar ze is gewoon geen "omg make-up, omg sieraden" meisje.
          Naast dat ze graag met jongens omgaat, weet ze ook wat flirten is, niet eens zo zeer met bij bedoelingen, ze vindt het gewoon leuk om ze te plagen en een beetje uit te dagen – hoewel ze niet constant aan het flirten is zoals sommige leeftijdsgenoten. Daarbij is ze best charmant, qua woorden en daden, hoewel ze wel de elegantie heeft van een ezel, gezien ze verschrikkelijk onhandig kan zijn.
          Zoals eerder gezegd is ze erg onhandig, wat deels komt door haar eerst doen dan denken instelling. Ze is vooral onhandig qua fysieke dingen, wat wil zeggen, tegen dingen aanlopen, vallen, dingen laten vallen, struikelen etc. ze kan hier wel bijna altijd om lachen maar heel praktisch is het natuurlijk niet.
          Haar roekeloosheid maakt Charlie ook een zeer moedig en dapper persoon. Zo zou ze zonder een greintje angst van een toren springen of iets anders wat stalen zenuwen vereist.
          Charlie houdt niet van vernederd worden en heeft ook iets met zichzelf willen bewijzen als mensen haar uitdagen, ook al kunnen de gevolgen een stuk minder leuk zijn. Als iemand haar vraagt om te spijbelen en dan vraagt of ze niet durft zal ze er geheid voor kiezen om toch te spijbelen, omdat ze zichzelf wilt bewijzen. Dit is een van haar grootste zwaktes.
          Als er iemand een grote mond heeft, dan is zij het wel. Ze heeft altijd wel een sacrastische opmerking klaar liggen of commentaar, ze is dus zeer ad rem. Maar ze houdt het nog wel net zo dat het nog net niet onbeleefd is, sowieso heeft ze altijd geleerd met respect om te gaan met haar (oudere) medemens dus als ze commentaar levert is ze nog altijd respectvol.
          Als het gaat om school is ze een goede leerling, ze let altijd goed op, doet actief mee, stelt vragen etc. Om nou te zeggen dat ze een nerd is, niet echt. Ze zit echt niet 24/7 met haar neus in de boeken, ze is veel liever bezig met muziek maken maar ze besteed wel tijd aan haar schoolwerk, je kunt haar, omdat ze ook niet doet aan drugs aan alcohol, een good girl noemen. Hoewel ze qua alcohol soms op feestjes nog wel eens één drankje wilt drinken, maar daar blijft het dan ook wel bij.
          Charlie is een erg creatief en vrolijk meisje om mee om te gaan, meestal is er een glimlach op haar gezicht geplakt, tenzij het ochtend is, dan heeft ze een wat minder leuk humeur. Qua creativiteit is ze vooral bezig met muziek, en dan met name de basgitaar hoewel ze ook gewoon gitaar speelt en een héél klein beetje piano. Tekenen vindt ze ook wel leuk, hoewel het dan eerder comics zijn dan echt tekenen.
          Ze is ontzettend tegendraads en doet het liefst het tegenovergestelde van wat de groep wilt, gaat de groep links, gaat zij rechts. Wilt de groep naar Starbucks, dan gaat zij naar die ene schattige lunchroom op de hoek. Charlie heeft dan ook een enorme hekel aan groepsgedrag en keurt dat dan ook nogal af, hoewel ze niet van iedereen verwacht en wilt dat ze nu gelijk tegen de groep in gaan, immers is dat ook groepsgedrag.
          Charlie is een verschrikkelijk erge health guru en let op alles wat ze eet, drinkt en doet. Ze sport dan ook regelmatig, loopt iedere ochtend hard, drinkt voornamelijk water en zelfgemaakte smoothies en let er ook op dat ze gevarieerd eet, Charlie is daarbij ook vegetariër.


    UITERLIJK [FC: Cara Delevingne]
          Ze heeft een lengte van 1.79 en is hierdoor vrij lang, meestal langer dan de gemiddelde vrouw. Meestal is Charlie zeer tevreden over haar lengte, ook al is ze wat te lang om Louboutins te dragen maar dat zal ze nooit vrijwillig doen.
          Haar huid, ogen en haren zijn niet opvallend contrasterend. Haar huid, om te beginnen is olijfkleurig en verkleurt redelijk snel in de zon, maar slechts een à twee tinten donkerder. Haar ogen zijn knalblauw en haar haren zijn een beetje vuil blond. Haar haren reiken tot ongeveer haar onderrug en hebben een lichte slag, hoewel het meestal steil is. In de felle zon verkleuren haar haren een beetje naar koperbruin.
          Charlie is een beetje een zandloper met de verhoudingen 90-64-87. Bijzonder mager is ze niet, maar vooral door het sporten dat ze doet is ze wel getraind en heeft hierdoor een strak figuur met wel redelijk volle rondingen bij de billen en borst.
          Ze heeft een vrij donkere oog opslag, afgezien van haar oogkleur, zoals eerder genoemd zijn haar ogen namelijk knalblauw, gemiddeld groot en hebben een beetje een amandelvorm. Meestal ziet ze er een beetje boos of chagrijnig uit, dit is ze echter totaal niet. De wimpers die haar ogen sieren zijn bijzonder lang en zijn donker gekleurd. Haar wenkbrauwen die in een mooie boog boven haar ogen lopen zijn ook vrij donker en zeer duidelijk aanwezig, dit is ook een bekende uiterlijke kenmerk van Charlie. Haar neus is vrij smal, rond en loopt aan het einde uit in een kleine wip, haar lippen zijn hoekig gevormd en zijn van nature redelijk roze van kleur, hoewel ze ook een lichte paars tint hebben. Wanneer ze lacht bollen haar konen een beetje op. Haar jukbeenderen ogen vrij strak, vooral omdat haar wangen iet wat hol zijn. Haar gezicht heeft een beetje een hart-achtige vorm. Haar tanden zijn keurig recht en hebben een mooie witte kleur, ze verzorgt ze dan ook altijd netjes.
          Ze is bijzonder getraind voor een meisje door het vele sporten en hardlopen, ze let hier dan ook goed op dat ze dit blijft volhouden.
          Charlie loopt het meest rond in strakke spijkerbroeken, meestal donker gekleurd, wijde blousen, Dr. Martens, Vans of Palladiums en op haar hoofd zijn vaak mutsen of snapbacks te vinden. Ook is ze verzot op truien en korte shirtjes.
          Charlie heeft een navelpiercing, meestal draagt ze een klein diamantje en een helix in haar rechter oor. Aan make–up doet Charlie niet, ze vindt het echt ver-schrik-ke-lijk spul, echt verschrikkelijk. Als tattoos heeft ze een soort plantje dat achter haar oor langs loopt.


    RELATIES
          • Finn Lesley Montgomery: het feit dat hij zich gedraagt als de koning van de school vindt ze wel grappig en ze mag hem dan ook best wel graag – ook al gaan ze weinig met elkaar om op school.
          • Cristiano Ignazio Barone: goede vrienden. Charlie mag zijn opstandigheid heel erg en gaat graag met hem om.
          • Jessica Mia Crawford: ze vindt haar vrolijke karakter wel erg leuk maar ergens vindt ze haar een beetje dom. Ook haat Jess – Charlie omdat Benjamin – Jess had bedrogen met Charlie, Charlie voelt zich hier nog steeds slecht over.
          • Jacelyn Viona Kennedy: Charlie heeft een enorme hekel aan haar gedrag, attitude en eigenlijk aan Jace zelf. Haar verwaande gedrag laat haar nog net niet kotsen en het aantal dodelijk blikken dat ze Jace dan ook toewerpt zijn er ongeveer 1000 per dag, Jace haat haar ook wederzijds.
          • Benjamin George O'Donnel: Charlie en Benjamin hebben een tijde een relatie gehad, Charlie heeft het uit gemaakt gezien ze erachter kwam dat Benjamin – Jess met haar bedroog. Jess is dan ook nog steeds boos hierom hoewel Charlie zich wel schuldig voelt, dit is meerdere keren voorgevallen.
          • Juliet Marie Maverick: zij zijn samen de alternatives en goede vriendinnen.
          • Cassandra 'Cass' Jordan West: de twee zijn redelijke vriendinnen en maken zo nu en dan een praatje op de gang, hoewel ze het meest met elkaar omgaan buiten school, als ze met elkaar omgaan.
          • Ira Keano Venson: ook al heeft Charlie het niet echt op de populaire squad, deze populaire footballer heeft haar aandacht getrokken. Naast zijn knappe verschijning trekt zijn karakter ook haar aandacht. Hij is erg down to earth – ook al wordt hij haast op handen gedragen en daarbij ook nog optimistisch en een beetje losbandig, net zoals zij. Stiekem vindt Charlie hem leuk maar dit ontkent ze, daarbij, Ira vind haar vast niet leuk gezien er veel leukere en knappere meisjes zijn, die wél populair zijn.
          • Syden Ara Emerson: goede vriendinnen.
          • Owen Damien Devine: Charlie mag hem wel en zou graag vrienden met hem worden maar omdat hij zo verlegen is komt hun gesprek nooit verder dan een "Hi".
          • Lachlan Hudson Gregory:
          • Cara Jessica Smith:
          • Abby Monroe:
          • Hadley Ayden Galloway:
          • Michella Jaci L'Amour:
          • Kyros Raith:
          • Ethan Hunt:
          • Vanx Royce Barnes:
          • Ryder Lincoln Barnes:
          • Jason Ryan Grimes:
          • Tobias "Toby" Cameron Hades:


    EXTRA
          Likes: gezond eten, smoothies, fruit, biologisch eten, thrills, the 70's, bliksem, schilderen en sporten.
          Dislikes: groepsgedrag, meegaan met de mainstream, fast food, te hoge temperaturen, luie mensen die klagen over hun gewicht, make-up, vlees en vis.
          Sport: Voetbal.
          Nationaliteiten:

          *insert eventuele Geschiedenis*

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 0:59 ]


    I just caught the wave in your eyes