• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je bent zelf een hypocriete en egocentrische bitch. Als alles niet om jou draait, zorg je er wel voor dat - dat gebeurt. Jezus, dat jij nog met jezelf kan leven :W

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 22:09 ]


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk durf ik je niet meer een berichtje terug te sturen nu ik al zo lang niet op je gb's gereageerd heb. Ik mis het wel om met je te praten en het spijt me dat ik dat niet doe.

    Why can't I like you?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil geen her-examen doen. Ik heb vandaag toch echt bewezen dat ik geen talent heb om in deze branche te werken. Ik ga geen 200 euro betalen zodat ik mezelf weer voor lul kan gaan zetten en weer kan gaan falen. En het maakt mij niks uit of mijn ouders het willen betalen. Ik. Wil. Het. Niet.


    En toch dwingen mijn ouders mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoofdpijn en keelpijn en ik heb al twee uur geslapen maar ik en nog steeds ontzettend moe. Dit is definitief niet alleen hooikoorts meer. Waarooooom. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alpheratz schreef:
    Well great to know that nobody gives a damn about me.


    I do.

    Alpheratz schreef:
    Well great to know that nobody gives a damn about me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb honger (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Everyone is leaving me. Oh god, oh dear god. Panic attack.


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    Hoofdpijn en keelpijn en ik heb al twee uur geslapen maar ik en nog steeds ontzettend moe. Dit is definitief niet alleen hooikoorts meer. Waarooooom. D:


    Beterschap!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Typisch, je blijft elke avond tot 1 uur op als ik vroeg naar bed moet, maar zodra ik vakantie heb en laat op kan blijven, ben je ineens moe en ga je vroeg naar bed.


    Your make-up is terrible

    Ik hoop dat ik nu wel goed kan slapen.. Heb het nodig voor dat vakantiewerk. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Waarom moet ik altijd zo snel verbranden? Rotzon D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm not going to try anymore. She can have you. You can have her.


    Lolicia schreef:
    Waarom moet ik altijd zo snel verbranden? Rotzon D:


    + Waarom moet ik een zonneallergie hebben? D: #YayVoorPillen, though.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys