• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stierenrennen moet echt verboden worden..

    Digame schreef:
    Stierenrennen moet echt verboden worden..


    Al die mensen mogen aan de hoorn geregen worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Al die mensen mogen aan de hoorn geregen worden.

    Oh ja, het liefst zo veel mogelijk. :Y)


    // je IGN is aarsbanaan? Wauw..

    Larkin schreef:
    (...)

    Al die mensen mogen aan de hoorn geregen worden.


    True.


    i put the fun in funeral

    'Je beheerst het wel maar je bent niet goed genoeg krijg de tering, je bent gezakt.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil zo graag beginnen met fitnessen (thuis), maar hoe/met wat begin ik? Lijkt me geen goed idee om meteen aan de JourneyToSplit te beginnen..

    Wat moet je doen als jouw dromen niet voor jou bestemd zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, al mijn kleren zijn klaar om op vakantie te gaan. Niet zo slim als je bedenkt dat ik zondag pas weg ga. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Google, als het weer een feestdag is en je hebt een plaatje met een ''play-knop'' erop, waarom gebeurt er dan niets wanneer ik erop klik? I'm dissapointed in you, GooglyGoogle. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 17:42 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Google, als het weer een feestdag is en je hebt een plaatje met een ''play-knop'' erop, waarom gebeurt er dan niets wanneer ik erop klik? I'm dissapointed in you, GooglyGoogle. (cat)


    Whaha lol, ik merk het nu pas ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Whaha lol, ik merk het nu pas ;')


    It's so stupid! D: Nu wil ik weten wat er zou gebeuren als die knop wél gewoon werkte! x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zie echt even geen licht en geluk aan het einde van de tunnel.
    Alles maar dan ook alles gaat niet zoals ik wil, ik was zo gelukkig dit schooljaar, en nu ben ik gewoon te verdrietig om van me diploma niveau 3 te genieten.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Kom maar op met de preek dat ik een beter humeur moet hebben en dat jij daardoor hebt besloten dat we toch niet samen gaan optreden terwijl ik tot nu toe gewoon braaf heb gedaan wat jij zei. Pff het is ook nooit goed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt dood- en doodmoe van helemaal niks te doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stomme familiefeesten.


    kindness is never a burden.