• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, goeie update android. Elke 5 minuten krijg ik een melding dat Hangouts gestopt is. Ik gebruik dat niet eens...

    Garnaleeeeeen *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    That just made me really sad. FUCK.


    kindness is never a burden.

    Stom verwijderknopje. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    What the fuck. Iedereen uit deze straat weet dat die man moeite heeft met 't verlaten van zijn huis en dan gaan die kut kinderen uitgerekend bij die man belletje lellen. Ja, jullie zijn de reden waarom ik een god-aller-gruwelijkste hekel heb aan kinderen. Ik walg van jullie.


    26 - 02 - '16

    Zoek je eigen RPG's, alsjeblieft. Ik voel me zwaar gestalkt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En dan heb je eindelijk de perfecte outfit bij elkaar • is het koud en moet je eigenlijk een jasje aan.


    Lol, whut?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Patriots schreef:
    En dan heb je eindelijk de perfecte outfit bij elkaar • is het koud en moet je eigenlijk een jasje aan.


    Haha ik ken die struggle.


    i put the fun in funeral

    Well great to know that nobody gives a damn about me.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind dat toch zo'n lelijk woord...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ugh. Ik haat het als mam mensen uitnodigt en ik het huis mag schoonmaken. 1. Nodig hun dan niet uit. 2. DOE HET FACKING ZELF.
    Like ik niks te doen hebt, alleen omdat het vakantie is. Zit al onder de stress.


    -

    Oké, dit is niet leuk. Ik houd van pokemon verzamelen, maar als Nintendo het weer onmogelijk maakt door de event alleen in Japan te organiseren, gaat dat me wat te ver. Jezus zeg. Er zijn ook nog pokefans die niet in Japan wonen asdfghjkl >:C


    26 - 02 - '16

    Ik moet es wat doen met mn leven. Wist ik maar wat. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent zoooo irritant, ugh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys