• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word helemaal lek geprikt. Waar ben je? Als je terug komt, kan ik naar binnen..

    Palinoia schreef:
    (...)

    Ofcourse everything will be alright. After the storm, the sun will come. <3

    (Psst, je hebt je mobiel niet bij je, of wel? *hinthintwhatsapphinthint*)



    Thanks dear <3
    (Hij is bijna leeg.. Ik ga 'm zo even aan de oplader leggen)


    26 - 02 - '16

    Glynne schreef:
    (...)


    Thanks dear <3
    (Hij is bijna leeg.. Ik ga 'm zo even aan de oplader leggen)


    Oh oke. Dan is het logisch dat je mijn bericht nog niet gezien had. (:


    OTOFT: na wat ik vandaag op tv gezien heb weet ik niet of die tic therapie zin heeft. Bijhouden hoe lang ik het vol kan houden geen tics te hebben kan ik zelf ook wel. :/ pff. We shall see, I guess.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Hey, whats up? Want to be friends? (:

    OTOFT: kuttics. Maar kennelijk kan het nog veeele malen erger dan wat ik het heb. En ik vind van mezelf al dat ik het belachelijk veel heb. D:


    I just feel very lonely sometimes, while others have a bunch of friends they like better.
    Can we be friends? *insert monkey smileys from whatsapp* haha.


    Danmarks Dynamite.

    Ugh mijn haar stinkt naar mijn werkplek. Voel me net een wandelende pillendoos. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Talley schreef:
    (...)

    I just feel very lonely sometimes, while others have a bunch of friends they like better.
    Can we be friends? *insert monkey smileys from whatsapp* haha.


    Ofcourse we can! :3
    Ik ga nu pitten though. K stuur je morgen wel eem een berichtje. Slaap lekker alvast! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Ofcourse we can! :3
    Ik ga nu pitten though. K stuur je morgen wel eem een berichtje. Slaap lekker alvast! <3


    Slaap lekker. <3


    Danmarks Dynamite.

    lololol
    Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    lololol
    Klik

    Hahahahahahaha :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    En nu wachten op die Bieber'ass memes....

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 5:57 ]


    -

    Stop met huilen!!
    Je hebt je diploma, en ja waarschijnlijk zie je K nooit mee...

    Serieus, toen hij me een afscheidsknuffel kwam geven, zette ik me vingers in zijn shirt haha omg ik ga hem zo missen :'(


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mama, ik help je er even aan te herinneren dat mijn amandelen ontstoken zijn. Hard dingen eten zoals crackers doet pijn. Je moet dan niet boos worden als ik zeg dat wij niks hebben om te ontbijten en je moet mij al helemaal niet ondankbaar noemen door zoiets. Daarnaast moet je nou niet zo heel zielig doen alsof jij het zwaarste leven van de wereld heb want nieuwsflits je hebt het echt niet zwaarder als mijn zus of ik hoor.
    Ook wil ik je vragen om alsjeblieft niet de hele tijd andere onderwerpen bij onze ruzie te betrekken. Dat wij ruzie hebben omdat ik zeg dat er geen eten is, hoef je niet gelijk te beginnen over dat mijn kamer een rommel is en dat er een tas van mij in de woonkamer ligt. Dat is nergens voor nodig want dat heeft niks met deze ruzie te maken.
    Ohja, je moet ook niet steeds beginnen met: 'Je zit al twee weken thuis.' Want ik heb afgelopen week alleen maar voor school gewerkt plus ik was kei ziek door mijn amandelen. Maar dat maakt natuurlijk niks uit. Ik had niet eens tijd om normaal adem te halen maar ik had best een plaatsje kunnen vinden om het huishouden te doen, wat dom van mij.
    Nou lieve mama, op je opmerking dat ik naar een ander huis moet gaan zoeken als ik het nergens mee eens ben. Graag. Als ik het geld had was ik allang weg geweest.

    EDIT: Nu ga je opeens weer heel lief tegen mij praten? Gooi jezelf weg

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 10:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lekker naar de stad en de markt, misschien naar de kapper en eindelijk in dat leuke rokje weg.


    Your make-up is terrible

    ugh en toen gingen we van twee vakanties naar helemaal nada niks weken eindeloze leegte en werken in de kaasfabriek. Yes mijn leven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Don't talk to me, my jam is on. Zo sociaal ben ik dus. :')

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 10:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it