• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Larkin schreef:
    (...)

    Dan zet je JOUW naam er toch op of BERG je het op? c:

    Als ik vantevoren zeg dat het van mij is, mag ik toch wel verwachten dat anderen er af blijven? Of niet dan?

    Sommige personen kunnen echt niets anders doen dan zeuren zeuren zeuren.


    Digame schreef:
    (...)
    Als ik vantevoren zeg dat het van mij is, mag ik toch wel verwachten dat anderen er af blijven? Of niet dan?


    Ik ken er ook zo eentje de stiefpa van mijn vriend pakt alles, al heb je het in je handen. Al zeg je dat het van jou is, hij pakt het alsnog, dus ik ken je frustratie. Misschien overwegen om er even over te praten met hem/haar ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaah, eindelijk is die hittegolf voorbij. Ik dacht echt dat ik stikte deze nacht of zo. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Patriots schreef:
    Sommige personen kunnen echt niets anders doen dan zeuren zeuren zeuren.


    i put the fun in funeral

    Larkin schreef:
    (...)

    Ik ken er ook zo eentje de stiefpa van mijn vriend pakt alles, al heb je het in je handen. Al zeg je dat het van jou is, hij pakt het alsnog, dus ik ken je frustratie. Misschien overwegen om er even over te praten met hem/haar ?

    Als ze ooit thuis is als ik dat ook ben, zal ik dat wel ff doen.
    Patriots schreef:
    Sommige personen kunnen echt niets anders doen dan zeuren zeuren zeuren.

    Why do I keep doing this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eigengrau schreef:
    Aaaah, eindelijk is die hittegolf voorbij. Ik dacht echt dat ik stikte deze nacht of zo. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is best veel werk.. But I'm proud of it.


    Ik wil een tuin vol egels

    Dr wordt van alles voor me besloten, maar kan er ook een keer naar mijn mening gevraagd worden? Gevraagd worden hoe ik me voel over alles. En wat ik wil? In plaats van dat iedereen maar bedenkt wat het beste voor me is, want iedereen kent me zo goed en o wee als ik ''nee'' zeg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh. Had ik toen juist maar 2 films gekocht terwijl ze 2+1 waren omdat ik die andere gratis kreeg via internet, was de dvd beschadigd en kreeg ik geen nieuwe. Moet ik nu met een nieuwe code wat anders bestellen en staat die dvd er niet eens meer tussen. Godsamme. Wat een kut sites allemaal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ROT GEWOON OP JONGE! D:
    Ik wil helemaal niet met jou samen gaan spelen! En al helemaal geen Hollandse muziek! Maar neeee, ik kan natuurlijk geen ''nee'' zeggen. Want dan wordt je weer stikchagrijnig en krijg ik weer gepreek van hier tot Tokio. En daar heb ik ook geen zin in. Maar een duet met mn pa? Ik wil een eigen muziekcarriëre, niet eentje met jou.
    Mjah, if you're happy, I'm happy? Guess it works like that. Want dat chagrijnige gedoe van je zo vaak heb ik ook geen zin in.

    En je weet best dat ik nog voor geen meter kan improviseren. En dan wil je per se dat ik het tóch doe. Prima. Maar ga me dan niet vertellen hóé ik moet improviseren, want dan haal je de hele betekenis uit het woord ''improviseren''. Want als jij bedenkt wat ik moet doen ben ik niet meer aan het improviseren. Dan ben ik aan het naspelen wat jij wil dat ik doe. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 16:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is het weer omgeslagen ineens. Niet dat ik dat erg vind, want het was me toch veel te warm, hahah.


    26 - 02 - '16

    En toen vloog er bijna een mus tegen mijn hoofd.
    Schrok me rot!!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En dan krijg je ineens een mail van microsoft dat een af andere onverlaat uit een ver land in probeerde te loggen op je e-mailadres. Holy fuck.


    26 - 02 - '16