• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het nieuwe bbq'en: alles tegelijk er op en als alles klaar is iedereen aan tafel roepen, de bbq uit en eten. Wauw, súper gezellig.

    Jeez, konden jullie niet ook ff wat eten voor mij bestellen? Leuk weer hoor.

    Oke, dat was het dan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik begin me te irriteren aan al die theorieën :') Als ze nu eens zouden kloppen, aight, but it doesn't make any sense. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Ik begin me te irriteren aan al die theorieën :') Als ze nu eens zouden kloppen, aight, but it doesn't make any sense. :')

    Haha, geen idee over welke WvW('s) (ik ga er toch vanuit dat het over WvW gaat) je het zou hebben, maar die van THG kan ik wel snappen. 't Is niet makkelijk een goede theorie te vinden, dus moeten we het maar doen met wat niet-waterdichte theorieën. :'3 Ik wou dat er wat duidelijkere aanwijzingen zouden zijn.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh, ze gaan nu echt te ver zeg. O_O En dan willen ze respect? Ja, donder op man.


    -

    Oh top. Ik ga voor het eerst sinds maanden weer wat leuks doen en het wordt kutweer.


    Caution first, always.

    Ligt het aan mij of is de stelling van deze week er niet?


    26 - 02 - '16

    Wat een zeikerds weer... mogen we serieus met deze hitte niet op de slaapkamers water drinken?!

    Ik snap het dat ze de juiste instrumentale muziek moeten vinden voor de begrafenis, maar ik kan het echt niet aanhoren om 2 uur hetzelfde te horen.

    Dit weekend krijg ik m'n beetus niet van de dingen die ik eet, maar van alle alcohol. Wodka is low cal toch. x)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eerste boek uit ^^ Op naar de twintig andere :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het was NIET de bedoeling dat je MIJN noodles ging eten...
    Net als dat je gister ook al MIJN bolletjes aan het eten was.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 14:45 ]

    Die herhalende reclames op FOX worden wel irritant (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Digame schreef:
    Het was NIET de bedoeling dat je MIJN noodles ging eten...
    Net als dat je gister ook al MIJN bolletjes aan het eten was.


    Dan zet je JOUW naam er toch op of BERG je het op? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.