• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 12345

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Foist
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Nou..." antwoordde hij met een suggestieve glimlach op zijn gezicht. "Er is wel een meisje..."
    Toen ze meldde dat ze wat te drinken ging halen, ging hij weer rechtop staan. "Ik loop niet weg," zei hij met een glimlach, maar hij wist dat hij haar verjaagd had. Hij had te snel willen gaan en nu vluchtte ze.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Met twee geopende biertjes in haar hand liep ze terug naar Will, een glimlach rond haar lippen.
    Héél misschien had ze, aan de tafel, een shotje aangeboden gekregen van een overduidelijk dronken meisje, en héél misschien had ze die aangenomen. Haar hoofd zoemde een beetje, maar op een positieve manier.
    De meisjes, die net stukken verder weg stonden, waren nu ineens op nog geen meter afstand van Will over hem aan het praten en Dyana voelde een steek van... jaloezie? Met grotere passen dan waarmee ze weggelopen was liep ze in zijn regio, haar heupen wiegend.
    "Hey," ze gaf hem haar liefste glimlach toen ze hem het biertje overhandigde, "ik ben er weer..."
    Opnieuw boog ze zich voorover, haar lippen tegen zijn oor, "tenzij je aangerand wilt worden door deze meisjes, kun je nu het best je hand om mijn middel slaan en doen alsof ik je vriendinnetje ben."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zijn borstkas ging wild op en neer en hij voelde hoe Nate hem nog steeds vasthield. Max sloot zijn ogen en concentreerde zich enkel en alleen op zijn ademhaling en de handen die hem tegenhielden. Hij kreeg geen nieuwe klap dus Tyler was waarschijnlijk ook aan het kalmeren.
    Max wist dat hij een fout had gemaakt en dat hij nog wel even aan de oplossing zou zitten, maar hij was tenminste kalm. Hij had niet echt spijt omdat hij iemand anders pijn had, maar zijn bloedneus en de grote scherf in zijn arm had hij best willen missen.
    "Jezus, wat hou jij het lang vol," gromde hij in Tylers richting, als eerste verzoeningsoffer. Hij verwachtte niet dat alles in orde was, maar nu was het tenminste duidelijk dat hij geen slechte bedoelingen meer had. Daarna richtte hij zich Nate en hij voelde de moed in zijn schoenen zakken bij zijn blik.
    Het viel hem nu pas op dat er een menigte om heb heen was verzameld, maar Nathans blik was recht op Elles gericht.
    "Shit," vloekte hij fluisterend terwijl hij zich afwende. Waarom moest ze net nu hem weer vinden? Waarom moest ze überhaupt weg gaan zonder hem? Waarom ging het altijd meteen weer verkeerd?


    Mhm?

    Hij pakte het biertje aan en sloeg zijn arm - met het biertje- om haar heen. "ik kies denk ik hiervoor," fluisterde hij zacht in haar oor terwijl hij met zijn vrije arm een lok van haar haar uit haar gezicht streek. Na dit korte, tedere gebaar, pakte hij het biertje in zijn andere hand en nam een slok van zijn bier, alsof hij niks gedaan had.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Tyler was ondertussen al gekalmeerd en hij keek even naar de groep die om hun heen stond. Oh great.. Toen merkte hij een meisje op en hij keek van haar naar Max. Toen wist hij al genoeg. Hij zuchtte even diep en keek naar de groep. ''Niks aan de hand, geen zorgen. Mijn buddy en ik hadden een klein ruzietje, mijn schuld..'' zei hij en toen de hele groep bleef staan rolde hij kort zijn ogen. ''Jullie kunnen terug naar het feest, niks aan de hand..'' zei hij en langzaamaan dropen de meesten af. Zelf liep hij naar Nate en zuchtte diep, ''Geweldig dit..''


    El Diablo.

    Vol angst en echt alleenmaar angst, angst dat er ernstige gewonden zouden vallen, keek ze toe. Het liefst wilde ze ertussen springen, maar werd bij haar elleboog gegrepen door een toeschouwer.
    "Als ik jou was en mijn mooie gezichtje wil behouden, zou ik blijven staan," waarschuwde de jongen met een speelse grijns. "Elles," voegde hij er knipoogend aan toe. Ze knikte langzaam en rukte zich los uit zijn greep. Herkennen of kennen deed ze hem niet, hij kwam haar alleen even vaag bekend voor.
    Wanneer ze zag dat beiden partijen uitgeteld waren en ze geen risico liep om ook als dood uitgeteld tegen de vlakte te liggen, scheurde ze zich los uit de menigte en rende ze naar Max, de andere twee jongens negerend. De groep droop af maar zij koos er voor om bij Max te blijven zitten en wierp even een boze blik naar Tyler omdat hij het gevecht zo minimaliseerde. Bezorgd boog ze zich over hem en ze dankte zichzelf dat ze zich had ingeschreven als vrijwilliger bij het rode kruis.
    "Alles goed? Hoor je me?" vroeg ze bezorgd met bijna tranen in haar ogen. Neergehurkt zat ze naast Max, ze was té bang dat er iets mis was met hem dat ze zelfs vergat dat hij gevochten had.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze glimlachte toen ze zijn aanrakingen voelde.
    "Hmmm...," haar tanden drukten zich weer in haar onderlip terwijl ze hem aankeek. "Denk je dat het overtuigend genoeg was?"
    Met dezelfde glimlach liet ze haar hand in zijn kontzak glijden en duwde ze, na op haar tenen te zijn gaan staan, kort haar lippen tegen zijn wang.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nathaniel schudde kort zijn hoof en keek naar Tyler die net even de schuld op zich genomen had waardoor de meeste mensen het afdropen en Elles-zo noemde ze toch?- naar Max toe liep, bezorgd zo te zien. Nathan trok kort een wenkbrauw op en keek dan naar Tyler die naar hem toeliep. "Dude, waar kwam dat plots vandaan? Daarbij warom dat gevecht van net?" Nathan had zijn arm om zijn schouder heen geslagen en liep wat verder van Max en zijn meisje vandaan. Lichtelijk bezorgd en vragend keek hij Tyler aan, Ty was eenmaal zijn beste vriend en Nathan was best blij dat het gevecht gestopt was gezien hij liever niet in problemen kwam met Max.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler schudde zijn hoofd en keek zijn beste vriend met een kleine glimlach aan. ''Het was niks bijzonders, geen zorgen..'' begon hij terwijl ze verder liepen.
    ''Volgens mij ging er iets niet goed tussen hem en zijn chica, dus hij was boos ofzo. Maargoed, dan laat ik hem maar even zijn woede kwijt raken. Dan zijn we daar ook weer vanaf, en ik kan wel tegen een stootje.'' zei hij en een grijns begon langzaam op zijn lippen te ontstaan. Hij viste een pakje sigaretten uit zijn zak en klemde er een tussen zijn lippen en hield toen het pakje aan Nate voor. Ondertussen zocht hij iets om zijn reflectie in te zien, om te kijken of hij nog wel een beetje vertoonbaar was..


    El Diablo.

    Hij voelde haar lippen zacht tegen zijn wang drukken en impulsief draaide hij zijn hoofd een klein beetje. Het was niet genoeg zodat hun lippen elkaar zouden ontmoeten maar net genoeg zodat ze zijn mondhoek zou raken. Ze was teruggekomen en zelf begonnen, hij had haar toch niet weggejaagd. Hij hoopte maar dat dit niet teveel was, al zei zijn gevoel dat het goed was. Helaas had die niet vaak gelijk.
    Hij kon dit zelfs niet aan de drank toewijzen want hij had bijna niks op. Nee, dit was geheel zijn eigen schuld als het nu mis ging tussen ze.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ze giechelde en trok haar hoofd terug. "Will...," haar adem stokte even terwijl ze haar hand terugtrok en als tijdrekker maar een slok van haar drankje nam. "Je weet dat ik dat niet doe."
    Er liep een zweetdruppel haar hals in, een glimlach rond haar lippen. "Drie dates... Dat is mijn regel."
    Haar tong likte haar lippen terwijl ze stevig uitademde. "Oh, fuck it." Dit was niet de drank, al hielp die zeker mee. Dit was Dyana, die de touwtjes uit handen gaf en deed wat haar hart haar vertelde.
    Het verbaasde zelfs haar dat ze haar lippen op de zijne drukte en haar beide handen, het bierflesje nog gevaarlijk in een ervan bungelend, in zijn nek vouwde.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Max voelde zich verdoofd. Al zijn zintuigen waren afgestompt en hij had nog maar nauwelijks door wat er om zich heen gebeurde. In zijn hoofd was het echter een drukte van jewelste en hij wilde dar het stopte. Het was alsof zijn hersenen de denkschade wilde inhalen.
    Hij was weer op de grond neergezakt en leunde met zijn ellebogen op zijn knieën, terwijl hij in het niets staarde.
    Het was pas toen hij de zachte hand van Elles op zijn arm voelde, dat hij weer zijn omgeving in het oog kreeg.
    "Max?" hoorde hij haar bang vragen, maar hij reageerde niet. Het lukte hem gewoon niet. hij trok zijn arm onder haar hand vandaan en stond op. Met stevige passen liep hij de tuin weer in terwijl hij de scherven uit zijn arm viste. Zonder Ash of Alexander in de buurt om hem weer in de echte wereld te krijgen, wist hij niet hoe hij op haar zou reageren.


    Mhm?

    Een klein spottend lachje verliet zijn lippen bij Tylers woorden over Max en nam daarna met een grijns om zijn lippen de peuk aan van Tyler en stak die tussen zijn lippen. " Wel zijn daad heeft hem wel geholpen gezien ze enkel nog oog voor hem heeft."zei Nathaniel en nam zijn aansteker om zowel zijn als Tylers peuk aan te steken. "Nou ik ben blij dat je er niet erger aan toe bent, maar eh... Misschien kun je toch wat ijs voor op je lip gebruiken." Nate fronste even naar de jongen en haalde dan kort zijn schouders op. "En over ijs gesproken, ik heb trek dus laten we eens kijken wat we uit de ijskast kunnen schooien."grijnsde hij met een ondeugende blik en nam dan een hijsje van zijn peuk. "Trouwens, hoe is het met jou meid? Waarom ben je niet bij der?" vroeg hij toen al zou hij wel liever hebben dat Ty bij hem bleef en ze wat de boel op stelten konden zetten, hij had zicht de hele week doodverveeld zonder hem. Nathen keek nog eens achter zich maar Max leek verdwenen terwijl zijn meisje daar nog zat. Kort fronste hij, maar Max ging zich wel redden

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 23:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler kon het niet laten, de brede grijns stond al op zijn lippen. ''Ik hoef niet 24/7 bij haar te zijn.. Ik heb het al heel goed geregeld, if you know what I mean..'' zei hij met een speels lachje en hij nam een trek van de sigaret. Hij wist ook wel dat hij al een beetje vooruit liep, vergeleken met de rest. Maar dat is alleen maar goed, no? Toen zijn lip pijn bleef doen zuchtte hij verslagen en hij knikte naar het huis. ''Laten we inderdaad maar de ijskast gaan plunderen..'' zei hij met een zwakke glimlach en hij keek weer naar Nate.


    El Diablo.

    "Tsss uitslover" lachtte Nate om Tylers antwoord en schudde zachtjes zijn hoofd, tja Tyler was nou eenmaal goed met de meiden en hij was aantrekkelijk -nohomo- "Ik wou dat ik dat kon zeggen, maar ik zit echt stukken achter. Wel heb ik haar in de vijfer gegooid" zei hij triomfantelijk en besefte dat het echt niet zo klonk zoals hij in zijn gedachten had. "Oke niet echt gegooid maar... Najah je snapt me wel... Het leek romantisch voor zover ik weet wat romantisch is... Maar Regina is een aangename meid te braafjes om snel mee te kunnen gaan."zei hij dan schouderophalend, hij liet het gedeelte dat hij haar meer dan aangenaam vond maar over of het feit dat haar armen rond zijn middel vertrouwd aamvoelden of... Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan maar deed het niet, dat zou stom zijn... "Ja kom, laten we hopen dat er Ben&Jerry ijs ligt." Nathan haalde zijn arm van Tylers schouder en trok hem dan vervolgens aan zijn arm mee te menite weer in. Nathaniel leek soms echt een actief klein kind, zeker als het om ijs ging.
    Eens ze in de keuken stonden trok Nate de koella open en kon wel een vreugdedansje doen. Hij had de jackpot gevonden. "Hier, voor je lip dat je er morgen weer handom uit gaat zien" grijnsde Nate waarna hij Tyler een pot ijs hafen zelf de browniefudje uithaalde. Hij nam nog een hijs van zijn peuk en opende de pot romig chocolade ijs en zocht daarna achyer lepels die hij niet veel later vond en nam er dan een uit van hem en een voor Tyler.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH