• KAN SPOILERS BEVATTEN!




    Walkers:
    Needles
    Wanderings
    IamSherlocked
    gleggie
    Rollins
    Apocalyptic
    Delfino
    Vessel
    Effs
    RabidKiller
    Trees
    Resilience
    Quiver
    DualShock
    Fukari
    Aire
    Poussey

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    Op welke personage lijk jij uit ''The Walking Dead''

    RPG's:

    When the dead come knocking

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben nu halverwege seizoen vier, maar het wordt een beetje meh, vind ik. Hopelijk wordt het straks weer beter.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tyki schreef:
    (...)
    Me! En mijn mama, we kijken samen en ze is al zeker een maand bezig over hoe hard ze ernaar uitkijkt :')


    Ik kijk samen met m'n broertje. Wat leuk dat je moeder het ook tof vind! :"D Mijn ouders vinden het vréselijk, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tracker schreef:
    Ik ben nu halverwege seizoen vier, maar het wordt een beetje meh, vind ik. Hopelijk wordt het straks weer beter.


    Ik vind van niet. :(

    Ik vind het echt een stuk minder leuk worden als ze elkaar allemaal weer vinden op die plek met die kannibalen, daarna vind ik het niveau echt wat minder worden. Al moet ik zeggen, het seizoen waar ze proberen hun nieuwe kamp (die stad, ik weet niet meer hoe het heet) duidelijk te maken hoe ernstig de situatie buiten de muren is, vind ik wel weer interessant. Maar zodra het daar weer 'rustig' is en ze Jesus vinden in het nieuwe seizoen, vind ik het echt weer een stuk slechter worden en daar ben ik afgehaakt.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tracker schreef:
    Ik ben nu halverwege seizoen vier, maar het wordt een beetje meh, vind ik. Hopelijk wordt het straks weer beter.


    Zoals de eerste paar seizoenen wordt het niet meer, maar er zitten zeker echt hele toffe afleveringen tussen die het zéker waard zijn om te blijven kijken!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tracker schreef:
    Ik ben nu halverwege seizoen vier, maar het wordt een beetje meh, vind ik. Hopelijk wordt het straks weer beter.

    Halverwege seizoen vier... Is dat nog gevangenis? XD Mama en ik vonden het net iets minder in de gevangenis, wanneer al die andere mensjes er waren. Voor de rest vonden we het zowat altijd wel leuk, omdat er altijd wel weer iets nieuws gebeurde.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Brynjolf schreef:
    (...)

    Zoals de eerste paar seizoenen wordt het niet meer, maar er zitten zeker echt hele toffe afleveringen tussen die het zéker waard zijn om te blijven kijken!


    16 - 09 - '17

    Tyki schreef:
    (...)
    Halverwege seizoen vier... Is dat nog gevangenis? XD Mama en ik vonden het net iets minder in de gevangenis, wanneer al die andere mensjes er waren. Voor de rest vonden we het zowat altijd wel leuk, omdat er altijd wel weer iets nieuws gebeurde.

    Ik vond de gevangenis juist wel leuk haha. Ik zal in de spoiler even zeggen waar ik ben.
    Meggie en Glenn zijn weg met allemaal nieuwe personages die ik stom vind en Beth is in een ziekenhuis waar Carol ook net werd binnengebracht


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Ik vond de gevangenis juist wel leuk haha. Ik zal in de spoiler even zeggen waar ik ben.
    Meggie en Glenn zijn weg met allemaal nieuwe personages die ik stom vind en Beth is in een ziekenhuis waar Carol ook net werd binnengebracht

    Ah, dat stuk, vond ik ook iets minder, ik was de hele tijd aan het wachten tot iedereen terug bij elkaar kwam :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tracker schreef:
    (...)
    Ik vond de gevangenis juist wel leuk haha. Ik zal in de spoiler even zeggen waar ik ben.
    Meggie en Glenn zijn weg met allemaal nieuwe personages die ik stom vind en Beth is in een ziekenhuis waar Carol ook net werd binnengebracht


    Oja, dat vond ik ook niks. Vind het veel leuker als ze allemaal bij elkaar zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeeh, gooi mij er ook maar bij (:

    Spoiler, laatste aflevering seizoen 6

    Wie is er dood volgens jullie? Ik verwacht eigenlijk Abraham :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Oeeh, gooi mij er ook maar bij (:

    Spoiler, laatste aflevering seizoen 6
    Wie is er dood volgens jullie? Ik verwacht eigenlijk Abraham :')


    Abraham of Glenn. Sowieso 1 van die twee. Stiekem hoop ik op Glenn, want Abraham is echt één van mijn favorieten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brynjolf schreef:
    (...)

    Abraham of Glenn. Sowieso 1 van die twee. Stiekem hoop ik op Glenn, want Abraham is echt één van mijn favorieten.


    Glenn zou wel heel wreed zijn, na zijn bijna dood ervaring :') Maar Glenn was wel uitgekozen in de stripboeken, hoewel Abraham in de comics al dood had moeten zijn. Ik weet niet, Abraham was nooit echt een favoriet van me, maar sinds zijn band met Eugene zich is gaan ontwikkelen, vind ik het wel een tof personage worden met nog veel mogelijkheden. Maar eigenlijk zou Maggie ook nog kunnen, ze had een soort hint weggegeven in een interview o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Glenn zou wel heel wreed zijn, na zijn bijna dood ervaring :') Maar Glenn was wel uitgekozen in de stripboeken, hoewel Abraham in de comics al dood had moeten zijn. Ik weet niet, Abraham was nooit echt een favoriet van me, maar sinds zijn band met Eugene zich is gaan ontwikkelen, vind ik het wel een tof personage worden met nog veel mogelijkheden. Maar eigenlijk zou Maggie ook nog kunnen, ze had een soort hint weggegeven in een interview o.o


    Maggie? Echt? Daar had ik niet eens aan gedacht. Zou ook best vreemd zijn, gezien ze zwanger is. Lijkt toch een heel vreemde manier om haar storyline te beëindigen. En arme Glenn... die jongen heeft het al zo zwaar!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bloodborne schreef:
    Oeeh, gooi mij er ook maar bij (:

    Spoiler, laatste aflevering seizoen 6
    Wie is er dood volgens jullie? Ik verwacht eigenlijk Abraham :')

    Ik denk Glenn, want
    ik heb mezelf laten spoilen dat Glenn in de comic op dat moment sterft, maar ik lees de comic en (om even een voorbeeld te geven) ze zitten nu in Alexandria en Sofia leeft nog en Carol is al mega lang dood, dus zo erg houdt de serie zich niet aan de comic...

    Mijn mama denkt ook Abraham (of Eugene of Aaron) :')

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 20:56 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog even doorgaand op laatste aflevering seizoen 6:

    Ik zou het wel erg jammer vinden als er een 'klein' personage dood gaat. Aaron bijvoorbeeld. Dit was zo'n mega grote cliffhanger en het is dan zo'n anti-climax als het toch iemand blijk te zijn waar je eigenlijk nog niets mee hebt. Sowieso hou ik al niet zo van 'alle hoofdpersonages blijven leven', dus ja. Op andere websites schijnen veel mensen te denken dat het Daryl is, die sterft :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen