• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker



    Jace gaf een zacht klapte op mijn wang, ''maar natuurlijk. ik weet wel naar wie ik toe moet gaan als hij het opeens weet.'' Ze grijnsde en ik knikte met een lichte glimlach, ''Maar eh, ik moet zo toch echt naar de training gaan. Verplichtingen als co-captain, help.'' Toen ik dacht dat ze wegging begon Myah; ''Hee pst, ik zou jullie geheimenclubje ook graag joinen.'' Ik zuchtte wetende dat Jace het alles behalve leuk ging vinden om z'n bijdehand opmerking terug te krijgen. ''Of durf je niet?'' Jace rolde haar ogen en ik gaf haar een waarschuwende blik. ''Lieve schat, dat zijn jouw zaken helemaal niet. Weet je wel wat jou zaken zijn? Dat je even een beugel gaat regelen voor die lelijke spleet daar. Pigeon.'' Ze draaide zich om naar mij en ik draaide mijn hoofd terug nadat ik hem had afgewend, ik kwam liever niet in een ruzie tussen mijn vriendin en mijn beste vriendin. ''Ik zie je zo wel, practice's calling.''
          Toen Jace was vertrokken pakte ze haar mobiel erbij en die stomme groepschat, die mensen waren alleen maar aan het discussiëren en het uitlokken van discussies. ''Waarom? Waarom Nate?'' De lichtelijke ondertoon van woede gaf aan dat ze het wel degelijk echt erg vond. Ik keek naar de screenshots van Owen en mij, wat een vreselijk joch was het ook. Nu zou hij mijn relatie ook nog verpesten; net nu het zo goed ging. ''Het was niks Myah, je ziet toch zelf ook wel dat ik gewoon een grapje maakte.'' Ik leunde tegen en het hek en trok haar bij mij. ''Je moet je niet zoveel aantrekken van die hele groepschat, en van Jace. Focus je nou maar gewoon op ons.'' Ik staarde voor me uit, ik was niet echt bepaald goed in speeches en zeker niet als ik Myah moest overtuigen; die zat toch ingewikkeld in elkaar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    VANX ROYCE BARNES

    Part of a twin - Badass - 18 - 12th grade - Clothes



    “Ik ben bang dat ik dat voorlopig nog even mag aanhoren?” Met een grijns op zijn gezicht en een arm rond haar schouder liep het duo naar buiten terwijl een spottende grijns wederom om haar lippen speelde.
    “Daar mag je zelfs zeker van zijn, Hughes.” Ze vond het nou eenmaal geweldig om mensen op stang te jagen – zeker als ze deze mensen echt mocht. Het was daarom ook dat ze deze ochtend de kamer van Ryder was binnengeslopen en er niets beters op had gevonden om zijn mobiel te verplaatsen. Ryder’s kennende zou hij immers op de parket belanden – iets dat ze uitermate hoopte en een geamuseerd gevoel bij kreeg.
    De verschillende ogen die op haar en Lucas waren gericht, had ze genegeerd toen ze op het muurtje gingen zitten. Na een tijdje werd je het gewoon en de reputatie die ze hadden opgebouwd, versterkte het alleen maar.
    “Vanx, je mist echt iets.” Lucas’ stem zorgde ervoor dat het meisje haar ogen opende en hem fronsend aankeek waarna ze dichter naar hem toe leunde en zo mee voor enkele seconden op het scherm kon zien.
    Oh, dat whatsappgesprek. Ze had er gisteren snel even meegekeken met Ryder waardoor ze eruit kon opmaken dat er inderdaad wel wat akkefietjes waren geweest tussen Ryder, Luke en Hadley en brainless number one and brainless number two – aka Jace en Nathan. Wat had ze toch een gloedhekel aan die mensen. Echter was ze zo druk bezig geweest met andere zaken dat ze besloten had om haar er deze keer buiten te houden – maar dat wilde niet zeggen dat ze niet geamuseerd had zitten meelezen.
    Ze keek toe hoe hij daarna zijn mobiel in zijn tas gooide, waarna ze de sigaret die Luke haar toestopte aannam, om vervolgens hem tussen haar lippen te balanceren en geduldig wachtte tot hij haar sigaret aanstak.
    “Ik heb gisteren..” begon ze terwijl ze de rook weer uit haar mond liet ontsnappen nadat ze een trekje had genomen maar in het midden van haar zin werd verstoord door wel een heel bekende stem.
    “Goedemorgen zonnestraaltjes.” De stem alleen al zorgde ervoor dat haar mondhoeken zachtjes omhoog kropen terwijl haar lichtblauwe ogen haar tweelingbroer aankeken.
    “Goedemorgen Ry, of moet ik zeggen Linnie?” Ze had de opmerking niet zomaar voorbij kunnen laten gaan. Waar had je anders zusjes voor?
    “Heb je goed geslapen? “ Haar onschuldige ogen boorden zich in de zijne maar haar zelfgenoegzame grijns verraadde haar geplaag meer dan genoeg.

    [Niet de beste post. Effe snel in elkaar geknutseld. Maar dan kunnen jullie (lees: Xanthe, onze ongeduldige :'D) toch verder. :Y) ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 13:07 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          "Daar mag je zelfs zeker van zijn, Hughes." een zucht verlaat mijn lippen terwijl ik kort mijn hoofd schud, dat wordt nog wat. Terwijl we zo maar buiten lopen kijken veel mensen ons na, deels vanwege onze reputaties maar ook omdat mensen vaak denken dat we samen zijn. Niet dat ik het zo erg vind om te horen, ik bedoel, Vanx is aantrekkelijk, for sure, maar samen zijn? Nope. Toch is er wel wat tussen ons, wat het is kan ik niet echt zeggen maar we hebben een soort friends with benefits achtige relatie kan je wel stellen en dat vind ik wel prima.

    Wanneer ik zeg dat ze iets mist buigt ze zich nieuwsgierig naar me toe en kijkt over mijn schouder mee naar de discussie die zich afspeelt op WhatsApp. Nathan - wat is het toch ook een dramaqueen - is weer eens aan het zeiken en aan het zeuren, goh wat haat ik dat joch. Die gevoelens zijn gelukkig ook wederzijds.
    "Hoe heeft die jongen het tot senior kunnen schoppen? Heeft hij überhaupt hersenen?" merk ik sarcastisch op en frons even wanneer Vanx wat zegt maar dan haar zin afkapt. Ik volg haar blik wanneer ze naar iemand lijkt te kijken en zie Ryder op ons aflopen.
    "Goedemorgen zonnestraaltjes." ik kuch even en trek een wenkbrauw naar hem op.
    "Laat dat 'goede' maar achterwegen," merk ik droog op en zie hoe hij ook een sigaret pakt en vervolgens opsteekt. Zelf inhaleer ik even diep en blaas de rook in cirkeltjes uit. Bij Vanx' laatste opmerking kijk ik haar even vreemd aan, het gevoel dat ze weer eens iets heeft uitgehaald bekruipt me.
    "Ik herken die blik..."

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 18:01 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Syden Ara Emerson

    Weirdo - 17








    Of Syden’s actie werd gewaardeerd door haar medestudenten? Waarschijnlijk niet echt. Na een tijdje op haar tafel te hebben gezeten ging Syden toch maar weer op d’r stoel zitten, die zat toch echt iets fijner dan die tafel. Syden moest nog een uur Wiskunde uithouden toen het eindelijk pauze was.
    “Laten we naar buiten gaan. Effe frisse lucht.” Vanx. Echter liep Vanx zonder het antwoord van haar beste vriendin af te wachten, onmiddellijk verder, richting het plein. “Ik kom er aan,” zei Syden nog, al had het toch niet zoveel zin meer. Syden liep ook het klaslokaal uit en zuchtte even. Vanx kennende, waar zou ze heen zijn gegaan?
    De kantine of hun muurtje en Syden vermoedde het muurtje, aangezien het waarschijnlijk niet toegestaan was om in de kantine te roken. Syden deed haar boeken nog even snel in haar tas en liep toen op haar gemak de school uit, naar het plein toe. Zoals verwacht was Vanx bij het muurtje te vinden. . En niet alleen Vanx, ze was samen met Lucas en Lincoln, die had ze vandaag ook nog niet gezien.
    Syden grinnikte even en liep naar hun toe. “Goedemorgen Vanxie, dipshit één (Lukey) en dispshit twee (Linc),” zei Syden grinnikend. “Ik kom ook even joinen,” zei Syden toen. “Dus, tell me, welk gespreksonderwerp onderbreek ik?” vroeg Syden toen. “Zeg Lukey en Linc, vonden jullie die discussies in dat groepsgesprek ook niet geweldig?" vroeg Syden toen.
    “Iemand die weet welke lessen we hierna hebben?” vroeg Syden uiteindelijk en ze jumpte op het muurtje om er daarna op te gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 16:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Ik kloot wat op mijn telefoon en naast wat drama gebeurt er maar vrij weinig. Echter raak ik zelf verwikkeld in een soort draaikolk van drama wanneer ik in een ruzie terecht kom met Benjamin. De aanleiding snap ik zelf niet eens zo. Eigenlijk begint het met dt ik uit de groep stap wanneer iedereen Benjamin een manslut begint te noemen en daar ben ik momenteel helemaal klaar mee. Ik weet dat hij een beetje seksverslaafd is en dat hij wel eens ies heeft gedaan achter mijn rug om maar dan nog, hij komt altijd bij me terug en we - of ik in ieder geval - houden erg van elkaar. Kyros vraagt me wat er scheelt en om een één of andere reden vertel ik het hem gewoon, ook al ken ik hem niet goed. Hij luistert naar me en geeft me wat advies waar ik hem dankbaar voor ben. Later bedank ik hem er nog voor met een hartjes emoji want dat doe ik vaker en dan barst de bom. Benjamin doet eerst heel achterdochtig en bot waarna hij vervolgens boos wordt op Kyros waardoor ik weer boos wordt. Uiteindelijk negeert hij ons gewoon en gaat hij kinderachtig zitten wezen. Een leeg gevoel overvalt me en zuchtend stop ik mijn telefoon weer weg terwijl ik eigenlijk heel erg graag wil huilen, en ook weer niet, ik bedoel: gênant. Dan voel ik hoe iemand me plat knuffelt, Jace.
    "Jess!" roept ze uit en ik tover een glimlachje op mijn gezicht.
    "Jace!" fake ik mijn enthousiasme en knuffel haar terug waardoor we op de grond vallen.
    "En hoe was Ben?" vraagt ze dan en ik bijt even op mijn lip terwijl ik voel hoe er een traan over mijn wang biggelt, de rest weet ik tegen te houden - gelukkig bestaat er waterproof mascara.
    "We hebben weer eens ruzie, en ik heb geen idee waarom en het ligt waarschijnlijk aan mij hoewel hij ook zo'n dick is en tegelijkertijd houd ik zoveel van hem," snik ik en knuffel het meisje.


    I just caught the wave in your eyes

    MYAH RAITH

    Nadat ik Jacelyn gevraagd had of ik haar 'clubje' mocht joinen, rolde ze met haar ogen en ging ze voor me staan.
    "Lieve schat, dat zijn jouw zaken helemaal niet." zei ze me arrogant. Ik had echt een enorme hekel aan arrogantie en arrogante mensen. Waarschijnlijk was dat dan ook wel één van de grote redenen dat ik Jacelyn echt totaal niet mocht.
    "Weetje wat wel jouw zaken zijn? Dat je even een beugel gaat regelen voor die lelijke spleet daar." Er verscheen een enorm kwaadaardige grijns op haar gezicht die haar gezicht nog lelijker maakte dan dat het al was.
    "Pigeon" noemde ze me toen nog. Hiervan ging mijn wenkbrauw omhoog. Hoezo een duif of sul? Toevallig was ik volgens mij een mens en sullig was ze zelf. Dat ze begon over mijn spleet kon me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik was er eigenlijk best blij mee. Het was één van de zeven schoonheden en het paste gewoon bij mij. Het zou waarschijnlijk heel raar staan als die spleet er niet zou zijn.
    "Nou, ben je weer lekker op dreef? Jammer dat je daarvoor eigenlijk niet op de goede plek bent. De bitchplace is daar." beet ik haar toe, waarna ik naar de cheerleaders wees.
    Jacelyn keerde zich naar Nate en meldde hem dat ze inderdaad naar 'de bitchplace' toe zou gaan. Vanbinnen maakte ik een vreugdedansje om haar vertrek. De enige die ik mocht van de cheerleaders was Jess, de rest waren echt alleen maar hersenloze trutjes.
          ''Het was niks Myah, je ziet toch zelf ook wel dat ik gewoon een grapje maakte.'' was Nates reactie op mijn telefoon. Hij trok me naar zich toe, maar ik ging niet heel erg mee in zijn beweging.
    'Je moet je niet zoveel aantrekken van die hele groepschat, en van Jace. Focus je nou maar gewoon op ons.'' ging hij verder, waarna hij voor zich uit staarde. Normaal zou ik smelten voor hem als hij voor zich uitstaarde. Eigenlijk zou ik voor alles kunnen smelten bij hem, maar toch kon ik het Owen-gedoe niet meteen vergeten. Ik wist dat hij gelijk had over dat ik alles in de groepschat me niet zou moeten aantrekken en zeker dat ik niet naar hersenloze Jace hoefte te luisteren.
    "Maar waarom doe je zo tegen Owen?" vroeg ik toch nog door. Ik wilde het gewoon weten. Ik wilde gewoon dat hij een goede reden had om het uit te leggen. "Hij heeft jou toch niets misdaan?"

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Benjamin George O'Donnel




    Ik mocht dan misschien wel een ramp zijn met emoties uitdrukken en laten zien hoe ik me voel, maar als er één emotie is dat ik duidelijk kon laten zien was dat woede/jaloezie. De groepchat was gewoon één grote ruziechat waar men het slechtste van je boven haalt. Toen ik plots merkte hoe Jess en Kyros zo close waren het deed me wel wat. Voor zover Jess wist 'kende' ik hem niet en dat was wederzijds, gezien Kyros me het liefst uit zijn leven wil. Dat chatgesprek zorgde gewoon voor een enorme krop van emoties gezien ik dol ben op Jess maar ondanks dat voelde ik ook nog wat voor Ky, wie ooit mijn eerste vriendje was. Gelukkig had ik me allang van de kantine afgezonderd gezien ik ook geen honger meer had en was naar het plein gegaan waar ik me tegen een boom had gezet. Het liefst gooide ik mijn mobiel nu in stukjes, maar dat deed ik niet. Nee ik beging een grove fout door al mijn woede af tereageren in de chat. Ze daagden me gewoon uit met de hartjes en shit en mijn reactie was mijn wraak. Die ik uiteindelijk ook gewonnen had, maar de prijs was minder.
    Jess was pissed en ik voelde mezelf rot vanbinnen maar negeerde het gevoel.
    Echter kon ik het niet helpen om me schuldig te voelen iedere keer als Jess boos op me was, ik wilde haar niet kwijt door die Kyros.
    °°°
    Na even leek alles toch opgelost te zijn, met wat tegenzin had ik me verontschuldigt tegenover hem en ook had ik het weer goed gekregen tussen Jess en mij. Ik moest dan ook glimlachen toen ik haar berichtje kreeg en stond op van het bankje, waarna ik naar de afgesproken plek liep. The dressingrooms. Na mijn weg gevonden te hebben opende ik de deur van de ruimte en wachtte geduldig af tot Jess er zou zijn. Ik had me echt al een dick gedragen en dat verdient ze niet.


    -sorry prut stukkie, ben enorm moe van niets te doen really :c -

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 19:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Zachtjes doorsnikkend wurm ik me weer uit Jace's knuffel en kijk haar verontschuldigend aan.
    "Sorry dat ik je hiermee lastigval laten we beginnen," ik loop snel bij haar weg en veeg mijn tranen weg terwijl ik nog snel op mijn telefoon kijk. Tot mijn grote verbazing bied Benjamin zijn excuses aan, maar koppig als ik ben geef ik niet toe en probeer me groot te houden, hoewel ik me nu het liefst in zijn armen zou werpen. Ik doe ontzettend erg mijn best hem te burnen, te kleineren, slecht te laten voelen en een bitch te zijn, maar ik kan het gewoon niet. Jace en Ira proberen me te steunen maar ik kan gewoon niet boos blijven op die jongen, hoe hard ik het ook probeer. Ook al zou ik het nooit toegeven, hij heeft me om zijn vinger gewonden en op zulke momenten haat ik dat. Hij blijft "I love you" sturen en mijn hart kan het gewoon niet aan, ik ben nog steeds een mens en nog steeds een meisje die verliefd is op een dickfacd, wat ook al ontken ik het, hij is er een. Een hele lieve, knappe, schattige, leuke en sexy dickface, maar hij is er één. Uiteindelijk zwicht ik en geef ik me over, ik vergeef hem, ook al ben ik eigenlijk nog steeds nogal bood op hem.
    "Hey ik ben wat vergeten in de kleedkamefs, begin maar zonder mij," deel ik mee en glimlach even voordat ik me richting de kleedkamers haast, waar ik met Benjamin had afgesproken. Haastig fatsoeneer ik nog even mijn haar en check ik nog even snel in een autoruit of het eruit ziet of ik hen gehuild - wat gelukkig niet het geval is. Terwijl ik vlug om me heen kijk trek ik de kleedkamer deur snel open en sluit hem achter me.
    "Hallo?" vraag ik terwijl ik door de ruimte loop en hoor mijn stek na galmen, hij beeft een beetje, slechts een beetje. Dan zie ik hem staan en even voel ik weer de woede opborrelen. Terwijl mijn ogen de zijne zoeken, spuwen ze waarschijnlijk voor een tel vuur en ter bescherming sla ik als reflex mijn armen over elkaar terwijl ik tegenover hem blijf staan.
    "Hi Benjamin." ik probeer het koelbloedig en zelfs afstandelijk te zeggen, wat me bijzonder goed afgaat. Als ik iemand anders buiten deze discussie was geweest was ik bang geworden van mezelf. Echter weet ik deze houding - na een langs, snijdende stilte - niet vol te houden en voor ik het weet veranderd mijn vuurspuwende blik in een zachtere, warmere blik. "Okay ik kan het gewoon echt niet," mompel ik voordat ik naar hem toe loop en mijn lippen op de zijne druk en mijn armen om zijn nek sla.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:43 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Nathan Cole Parker




    "Nou, ben je weer lekker op dreef? Jammer dat je daarvoor eigenlijk niet op de goede plek bent. De bitchplace is daar,'' beet Myah haar toe en ik schudde mijn hoofd. Toen ze niet meewerkte toen ik haar naar mij toetrok wist ik al gelijk dat het geen kiss and tell zou worden.
          "Maar waarom doe je zo tegen Owen?" Vroeg ze en ik kreunde geërgerd. ''Waarom moet jij altijd zo erg op dingen ingaan?'' Ik liet even een hand door mijn haar gaan, "hij heeft jou toch niets misdaan?" Voegde Myah er aan toe en ik gaf haar een korte blik. ''Ik mag hem gewoon niet, hij heeft amper een woord gezegd en wanneer hij iets zegt is het toch nutteloos.''
          Weer zuchtte ik en liet Myah los, ''soms zijn we het gewoon net niet Myah.'' Ik keek naar de jongens van mijn team en besloot maar gewoon mee te trainen aangezien de coach er anders niet bepaald blij mee zou zijn. Mijn cijfer zou sowieso al een probleem worden maar de training skippen. Dan was ik mijn plek geheid kwijt, ''ik moet trainen My, anders ben ik nog lang niet jarig.'' Ik grijnsde zwakjes en gaf haar een kus op haar wang. ''We hebben het er al later wel over.''
          Toen ik aankwam bij het team had ik de vieze blikken van de coach natuurlijk wel gezien maar de preek van Finn miste ik dus echt niet. ''Aan de slag Parker,'' hoorde ik en ik rolde met mijn ogen terwijl ik begon met rennen.


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Benjamin George O'Donnel




    Rustig wachtte ik af tot Jess kwam opdagen en terwijl ik dat deed las ik nog even enkele berichten door, pas toen ik een deur hoorde opengaan keek ik op en beet ik zachtjes op mijn lip. Meestal als we een ruzie hadden ging ze eerst kwaad doen tegen me, maar uiteindelijk blijft ze nooit erg lang kwaad. Haar stem halmde door de ruimte heen al klonk het niet al te vrolijk, dus verwachte ik wel een angry Jess. Eens ze me in zicht had sloeg ze haar armen over elkaar en inderdaad haar blik was woedend. "Hi Benjamin." haar stem was koeltjes en zodra ze mijn volledige naam keek ik haar even met een schuldige, maar zielige blik aan. De stilte die er tussen ons ging was moordend en dat leken we beiden te voelen, want na een eindje veranderde haar kwade blik weer naar de Jess die ik kende. "Okay ik kan het gewoon echt niet," ze snelde naar me to en vrijwel meteen sloeg ik mijn armen om haar middel en kuste ik haar liefdevol terug.
    Zachtjes duwde ik haar dichter tegen me aan en liet ik een hand over haar wang strijken. Even kort haalde ik mijn lippen van de hare om haar daarna diep in haar bruine ogen te kijken. "Het spijt me echt Jess, so are we okay again?" ik keek haar liefjes aan en drukte mijn lippen weer op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit



    ''Hm, wat ga jij nemen?'' vroeg hij aan me en ik kijk even op van de kaart. ''De carbonara is hier altijd goed.. Maar dat neem ik al heel vaak.'' zeg ik met een licht lachje. ''De salades hier zijn ook wel goed...'' mompel ik vervolgens en ik richt me weer op de kaart. ''Lasagne klinkt wel heel goed op het moment, sinds ik niks heb gegeten vanochtend. Maar dat wordt dan ook geen lunch..'' hoor ik Jason zeggen en ik knik even. ''Ah, who cares. Lasagne it is.'' mompelde hij niet lang daarna en ik lach kort. ''Goede keuze.'' glimlach ik en ik leg de kaart dicht voor me neer. Ik had mijn keuze gemaakt en die was wederom gevallen op de klassieke spaghetti bolognese. Een gerecht dat ik hier ook veel te vaak koos, maar dan moesten ze het maar niet zo goed maken.
    Het duurde niet lang voor Tony bij ons terug was en ik glimlachte naar hem. ''Keuze gemaakt?'' vroeg hij en ik knikte. ''Yes.. Lasagne en een spaghetti bolognese.'' glimlach ik naar hem en hij schrijft het snel op. ''All right.. Komt helemaal goed!'' zegt hij en hij kijkt ons beide aan. ''En wat willen jullie drinken?'' vroeg hij en ik haal licht mijn schouders op. 'Ik kan wel gaan zeggen 'breng de champagne', maar misschien is het daar nog wat te vroeg voor.'' zeg ik met een klein lachje. Ik kijk weer naar Jason, ''Wat zeg jij? Ik lust alles behalve bier.'' grijns ik naar hem.


    El Diablo.

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Wanneer ik mijn koelbloedige woorden uitspreek zie ik hoe hij me schuldig aankijkt, met die prachtige blauwe ogen van hem, waarom is hij nou zo knap! Als hij nou een vies, lelijk, oud mannetje was geweest... Hoewel dat ook niet had gewerkt, dan had ik hem allang gedumpt ver voordat we ooit iets waren geworden, gelukkig voor hem is hij knap, heel erg knap, ik kan hem gewoon onmogelijk weerstaan. Wanneer hij me ook nog zielig aankijkt kan ik het gewoon echt niet meer aan en mijn koude masker valt. Haastig zoen ik hem waarna ik mijn armen om zijn nek sla. Hij kust me liefdevol terug met die o zo zachte lippen van hem die hem deels ook zo onweerstaanbaar maken. Zijn armen wikkelt hij onmiddelijk om mijn middel en zachtjes duwt hij me dichter tegen zich aan en ik druk mijn lichaam zowaar ook nog dichter tegen hem aan. Mijn ogen sluit ik terwijl ik helemaal op ga in de kus, pas wanneer hij zijn lippen van de mijne haalt open ik mijn ogen en kijk naar hem op - terwijl hij mij aankijkt en over mijn wang streelt.
    "Het spijt me echt Jess, so are we okay again?" hij kijkt me lief aan en drukt zijn lippen op de mijne. Ik kreun wat tegen zijn lippen aan en weet met moeite me terug te trekken uit de zoen.
    "Je hebt zo'n geluk dat je knap bent en geen vieze oude man," grom ik tegen zijn lippen aan - mijn gedachten van net uitsprekend - voordat ik hem weer passievol zoen en mijn armen uit zijn nek haal. Vervolgens laat ik mijn armen over zijn rug glijden naar beneden voordat ik met mijn handsn onder zijn shirt ga, weer omhoog.
    "Ik kan niet te lang wegblijven though," mompel ik tegen zijn lippen aan voordat ik zachtjes op zijn lip bijt en vervolgens met mijn tong plagend over zijn lippen strijk.


    I just caught the wave in your eyes

    MYAH RAITH

    ''Ik mag hem gewoon niet, hij heeft amper een woord gezegd en wanneer hij iets zegt is het toch nutteloos.'' was zijn antwoord. Hij dacht er geen seconde overna, wat mij juist wel liet nadenken. Over wie deze jongen was en waarom hij zo deed? Dit was zeker niet wat ik in hem gezien had.
    Hij zuchtte even, waarna hij me liet ontsnappen uit zijn armen.
    ''Soms zijn we het gewoon net niet Myah.'' Ondanks mijn eerdere gedachten, schrok ik toch van deze woorden. Ik was zeker verbaasd over een heleboel dingen die hij deed alsof hij doodnormaal was, maar toch vond ik dat het wel oke tussen ons ging.
    Ik knikte even lichtelijk teneergeslagen, terwijl ik nathans aandacht naar de training voelde stromen.
    ''Ik moet trainen My, anders ben ik nog lang niet jarig.'' zei hij zwak grijnzend, waarna ik zijn warme lippen mijn wang voelde kussen. Het was niet zo passievol, zo liefdevol als dat het eerder geweest het kunnen zijn en het voelde als een steen in mijn maag.
    ''We hebben het er al later wel over.'' zei hij nog en toen was hij weg. Ik was verdrietig, maar toch was er een klein deel in me dat wist dat hij gelijk had.
    "Dan hoef ik je tenminste nog geen verjaardagscadeau te geven" zei ik mat, waarna ik begon te rennen. Ik rende en rende en kwam uit bij de kantine. Eerlijk gezegd was ik erheen gerend zonder reden of enige gedachte. Het was gewoon een bekende route die ik zomaar had gerend. Er waren mensen die me aangekeken hadden, die naar me hadden gestaard, maar ik had ze genegeerd. Ik moest nu gewoon even rennen.
    Ik liep de kantine in, aangezien ik er nu toch was en daar zag ik gelukkig een bekende. Ik liep naar haar toe en ging bij haar staan. Ze stond in de rij in de kantine. Er stonden nog mensen achter haar in de rij, maar trok ik me even niets van aan.
    "Hey Charles" zei ik nog even mat als voordat ik gerend had.

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Net toen ik aankwam bij Jess en vroeg hoe het met Benjamin was, rolde er een traan over haar gezicht. Natuurlijk, het was te verwachten en het was niet eens één dag. Dat kind moest eens naar me luisteren als ik zei dat - dat joch niet goed snik was en daarbij behandelde hij haar als vuil. Niet echt een bepaald aanzicht voor je beste vriendin moest ik zeggen. "We hebben weer eens ruzie, en ik heb geen idee waarom en het ligt waarschijnlijk aan mij hoewel hij ook zo'n dick is en tegelijkertijd houd ik zoveel van hem," Ik zuchtte even en schudde mijn hoofd, maar hield mijn mond. Jess knuffelde me en ik kon het niet laten om even mijn ogen te rollen. Eigen schuld, dikke bult.
          "Sorry dat ik je hiermee lastigval laten we beginnen," Ze trok zich uit de knuffel en pakte haar telefoon erbij, maar ik keerde me naar de cheerleaders die allemaal nogal verward naar Jess keken. Ik schudde mijn hoofd. ''Negeer dat maar, we gaan gewoon beginnen, oké?'' De meesten knikten en we begonnen gezamenlijk te stretchen.
          "Hey ik ben wat vergeten in de kleedkamefs, begin maar zonder mij," Ik draaide mijn hoofd naar Jess toe en schudde mijn hoofd. Dat kind was echt niet goed wijs. Ze verliet de training en ik keek haar na. ''Ze is echt een beetje naïef,'' mompelde ik en keek daarna achter me naar de footballtrainingen. Myah was weg bij Nathan, dus ik kon met een gerust hart weer naar hem toe gaan. ''Meiden, maak een piramide. De flyers zoals gewoonlijk boven en met een salto landen in de armen van de bases.'' mompelde ik en fronste kort. ''Ik moet even wat regelen.'' kondigde ik aan en liep naar het veld voor de footballers, waar ik aan de kant ging zitten. Nathan zou me toch wel zien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Benjamin George O'Donnel




    Jess drukte zich nog dichter tegen me aan en onze lippen speelden hun liefdesspel. Even kreunde ze ook en dit deed me glimlachen, weten dat ik mijn meisje weer terug heb zorgde voor een fantastisch gevoel. "Je hebt zo'n geluk dat je knap bent en geen vieze oude man," gromde ze tegen mijn lippen aan en een lichte grijns verscheen op mijn gezicht. Gauw werden onze lippen weer met elkaar herenigt en ging de kus wat passievoller en ruwer er aantoe. Een kreuntje verliet mijn lippen zodra haar handen zich een weg baanden over mijn rug heen en daarna onder mijn shirt verdwenen."Ik kan niet te lang wegblijven though," mompelde ze en streek plagend over mijn lippen waardoor er nog een zacht kreuntje mijn lippen verliet. "Dan moeten we maar genieten van die korte tijd." mompelde ik en drukte mijn lippen weer vurig op de haren en liet mijn handen zacht haar blote huid strelen. mijn vingers gleden over haar rug, zij en buik en mijn lippen plaatste ik nu even op haar hals waar ik nu mijn stempel op drukte naar een kleine maar erg gevoelige zuigzoen daar te plaatsen. Eens deze klaar was likte ik er nog even plagend over en drukte dan zachte kusjes in haar hals tot ik weer eindigde bij haar lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH