• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashiongeek || 12th grade

    Wanneer meneer Gould mijn cijfer opniemt knik ik tevreden, een 8,6 is een ruim voldoende. Mensen denken vaak dat ik dom ben, gezien ik cheerleader ben, die voorbeoordelingen kunnen mij soms mateloos irriteren. Eigenlijk ben ik heel slim en alleen de leraren en mijn ouders weten dat echt. De toets stop ik in mijn tas wanneer de bel gaat, samen met mijn boeken en ik kijk even om naar Benjamin die al opstaat. Ik glimlach even naar hem wanneer hij me vragend aankijkt en druk nogmaals een kus op zijn lippen, ja ik was een beetje verslaafd aan zijn lippen, hoe randdebielerig dat ook mag klinken.
    "Nog nieuws over het feestje?" vraagt hij dan en ik knik even naar hem.
    "Ja de dresscode is black and white. Ik denk dat ik die ene kanten jurk aantrek met die lage rug, je weet wel, die we ooit samen hebben gekocht," ik glimlach en denk aan de jurk. Ik weet dat Benjamin die jurk mooi vindt, vooral wanneer ik er in rond loop. Dan bedenk ik me opeens iets en ik excuseer me even tegenover mijn vriendje.
    "Wacht ik ben zo terug moet heel even wat vragen," ik druk nog een kus op zijn wang voordat ik richting Nathan en Ira loop. Ik tik Ira even op zijn rug en neem dan even plaats op zijn tafel.
    "Hey guys," ik glimlach even naar beide jongens en richt me dan tot Ira.
    "Hey Ira ik zat te denken, zou je misschien bijles willen? Ik zou het je namelijk met plezier willen geven," ik haal mijn schouders op en sta vervolgens weer op van zijn tafel. "Ik weet het, een beetje een random vraag maar denk er maar over na, je weet me te vinden." Ik zwaai nog even naar Nathan en gooi Ira's haren kort door de war voordat ik me omdraai. Glimlachend loop ik weer terug naar Benjamin en sla dan een arm om zijn middel.
    "Dus het is nu pauze..." begin ik en kijk hem dan speels aan. "Misschien kunnen we meneer Gould's advies opvolgen en onze interacties hervatten?"

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 21:26 ]


    I just caught the wave in your eyes

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Opeens kwam een grote schaduw mijn zonlicht verpesten en ik hief mijn hoofd op om daarna Kyros te zien. ''Je moet het aan hem vertellen.'' Ik fronste even en keek hem verward aan. ''Wat?'' Zo snel mogelijk hief ik mezelf op en keek hem recht in zijn ogen aan –– wat eigenlijk niet echt zijn ogen was, maar eerder zijn mond, maar ach. 'Hij vroeg net aan me waarom jij zo afstandelijk en raar tegen heb deed. Ik ga dit probleem niet voor jullie oplossen. Jullie zoeken jullie eigen zooi maar uit en hou mij erbuiten. Ik wil dat je het hem voor zaterdag verteld heb, anders vertel ik het aan hem en geloof me, dat gaat een heel stuk minder subtiel worden,'' Mijn ogen werden groot en keek hem vol ongeloof aan, waarna ik mijn mond even opende. ''Jij bent vreemd gegaan, dus jij lost het op, ik wil niet meedoen aan je stomme spelletjes.''
          Ik rolde even mijn ogen en keek met een strak gezicht aan. ''Lieve, lieve schat,'' begon ik en schudde mijn hoofd. ''Dit is een hele grote fout van je. Als jij het zegt, dan weet je vrij goed dat jouw geheimpje niet meer een geheim is, of wel soms?'' Een lichte grijns verscheen rond mijn lippen en schudde mijn hoofd. ''Je moet het maar zelf weten, als je wilt dat de hele school –– de hele stad eigenlijk het weet, mag je het van mijn part gewoon aan hem vertellen.'' Ik stak mijn handen op, als teken van onschuld en keek hem opnieuw met dezelfde grijns aan. ''Dus, wat denk je ervan? Misschien wel een leuke voorpagina voor de schoolkrant?''

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 21:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit



    ''Tja, ik zie wel.'' zei ze en ik knikte even licht. Even liepen we in stilte verder, tot ze haar mobiel weg deed. Ze keek glimlachend naar mij en ik glimlach terug. Blij dat in elk geval de frons van haar gezicht is. ''Ik ga het proberen, Cass. Thanks.'' zei ze vervolgens waarna ze een kus op mijn wang drukte en weg liep. Ik grinnik zachtjes en schud kort mijn hoofd. Het is ook altijd wat met die twee.. Maar op de een of andere manier passen ze gewoon bij elkaar, dus ik zeg er maar niks over. Net als ik weer verder wil lopen hoor ik mijn mobiel afgaan en ik pak hem wederom uit mijn tas.

    Een brede glimlach verschijnt op mijn lippen als ik de naam zie. Jason. Mijn ogen glijden over het berichtje en snel typ ik een antwoord. On my way J x verstuur ik naar hem en loop weer verder. De kantine loop ik voorbij, naar buiten. Daar valt de zwarte Range Rover verderop me gelijk op en ik glimlach terwijl ik snel verder loop. ''Hey Jay!'' zeg ik en ik sla mijn armen om hem heen als ik bij hem sta. Even later laat ik hem los en ik leun wat tegen de auto. ''Hoe was de vergadering?'' vraag ik hem en ik wacht af op zijn antwoord. Ook al wist ik wat ik ongeveer voor antwoord kon verwachten. Ik moet maar blij zijn dat ik die verplichtingen niet heb..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 21:47 ]


    El Diablo.

    Hadley 'Hale' Ayden Galloway
    Social Butterfly • 17



    Ik zuchtte even en keek Finn bedenkelijk aan toen hij zonder iets te zeggen het lokaal verliet — maar ach, of hij zou het me eens zeggen of niet. In zulke momenten kon hij beter met rust gelaten worden.
          Ik pakte rustig mijn spullen in mijn witte tas van Louis Vuitton, en keek snel op mijn horloge hoe laat het was. Tenminste had ik genoeg tijd wat te eten, en gelukkig had ik meer eten mee dan een appel anders was die verloren aan Ira — en ik had geen geld mee voor eten uit de kantine. Dat geld had ik nodig voor een nieuw paar schoenen, en douchespullen dus dat ging ik niet uitgeven aan vette hamburgers.
          Ik hing de tas over mijn arm en verliet het lokaal, ietwat later dan de rest. De reden waren mijn hakken en het geduw aan de uitgang van het lokaal, dus wachten kon je net zo goed — want in dat geduw kwam je ook geen millimeter vooruit.
          Een zachte zucht rolde over mijn lippen toen ik uiteindelijk buiten was en de mensenstroom richting de reusachtige kantine volgde. Ik liep door naar één van de tafels achter een grote plant, die in het midden van de kantine stond en nam daar plaats. Meestal zaten Owen, soms Jess en ik hier — soms ook nog andere personen: maar het was in ieder geval een vaste plek van Owen en mij. Rustig haalde ik twee toasts met zalm uit mijn tas, en een flesje met cola welke ik voor me uitstalde.
          Ik besloot te wachten en scrolde wat door Instagram, gezien ik nog geen erge grote honger had.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Annoyed

          'Lieve, lieve schat,' begint ze. Ik vernauw mijn ogen, ik vind het afschuwelijk als mensen zo praten en al helemaal Jacelyn. 'Dit is een hele grote fout van je. Als jij het zegt, dan weet je vrij goed dat jouw geheimpje niet meer een geheim is, of wel soms?' Ik kijk haar aan, ik probeer niet te laten zien dat ik weet dat ze gelijk heeft, maar mijn boze uitdrukking veranderd lichtelijk in angst.
          'Je moet het maar zelf weten, als je wilt dat de hele school –– de hele stad eigenlijk het weet, mag je het van mijn part gewoon aan hem vertellen,' ze houdt haar handen onschuldig omhoog. 'Dus, wat denk je ervan? Misschien wel een leuke voorpagina voor de schoolkrant?'
          'Jij bent smerig,' zeg ik, 'ik snap niet waarom Finn ooit met zoiets als jou om zou gaan. Het enige waar je om geeft is jezelf en je status. Zielig,' grom ik, maar ik weet dat gelijk heeft. Als ik iets probeer uit te halen, dan weet ik zeker dat zij het zegt, maar toch...?
          'Maar prima,' zeg ik, 'doe wat je wilt. Ik vertel de hele school dat jij vreemd gegaan bent en Finn Montgomery haat je. Je status is naar de klote en niemand zal meer naar je op of om kijken, als jij dat erop wil wagen? Ik moet het toch ooit vertellen, dan kan ik het maar beter nu doen, toch?' zeg ik. Ik bluf. Ik wil het niemand vertellen, ik was niet eens van plan om het ooit aan iemand te vertellen, maar ik heb geen zin om voor altijd met dit geheim rond te lopen, ik ben klaar met Jacelyn en haar arrogante kop. Als dit is wat er er voor over moet hebben, dan doe ik dat ook... nou ja, misschien. Ik kijk haar aan en grijns.
          'Voor zaterdag, anders weet de hele school straks wie jij allemaal je tieten laat zien... als je die überhaupt hebt.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucas Isaac Hughes || Badboy and secret musician || 12th grade

    Verveeld sta ik op van mijn plaats, een één voor wiskunde, whatever die toets inhalen gaat hem niet worden. Ik kijk even om naar Vanx en blik toen even veelbetekend naar de leraar, met mijn ogen geef ik al aan dat ik niet van plan ben een afspraak te maken. Rustig pak ik mijn tas in en zwaai hem vervolgens om mijn schouder terwijl ik nonchalant richting de deur loop.
    "Meneer Hughes, zou u nog even willen komen?" hoor ik meneer Gould mij aanspreken maar ik negeer hem gewoon en kijk hem enkel heel droog aan. De man tikt ongeduldig op zijn bureau en ik zwaai even sarcastisch naar hem voordat ik gewoon het lokaal uitwandel.
    "Meneer Hughes...." hoor ik nog maar ik negeer hem straal en kijk om mij heen. Dan bedenk ik me opeens dat ik geen idee heb wat het huiswerk is, niet dat het me iets boeit maar laat ik de leraar maar de indruk geven dat ik iets doe. Ik weet dat Owen vast wel het huiswerk heeft en in de kantine zit, met Hale dus besluit ik die kant op te gaan, met iedereen mee.
    Na wat bruggers omver gebeukt te hebben en andere onderbouwers kom ik zonder moeite in de kantine aan en mijn ogen scannen de ruimte. Owen is nergens te bekennen maar Hadley zie ik meteen zitten en doelbewust stap ik op haar af, ik weet dat zij vast ook wel het huiswerk heeft, ik bedoel, een 9.5... Met een geforceerde glimlach stap ik op haar af en ik plof neer op de stoel terwijl ik met mijn buik tegen de stoelleuning leun en mijn armen erop laat rusten.
    "Hey Hale," begin ik kalm en kijk haar even aan, benieuwd of ze 1.) bang wegrend, 2.) me wegstuurd 3.) *insert other option*. "Sorry dat ik stoor maar heb jij misschien het huiswerk opgeschreven? Zo ja zou ik het dan van je mogen?"


    I just caught the wave in your eyes

    JASON RYAN GRIMES
    ''Carry on wayward son.''
    Senior • Rich asshole •



          Ik inhaleerde de nicotine diep en keek even om me heen terwijl ik het as van de sigaret aftikte. Zachtjes neuriede ik een willekeurig liedje terwijl ik op Cassandra wachtte –– mijn beste vrienden en tevens ook mijn waarschijnlijk mijn vriendin over een tijdje. Al kan ik dat niet zeggen, want ik wilde onze vriendschap niet kwijtraken op zo'n manier.
          Ik trapte de peuk uit met de onderkant van mijn veel te dure schoenen en zag in de verte Cass al aanlopen. Een brede grijns omringde mijn lippen en voelde niet veel later haar armen om mijn lichaam. Met mijn 1.86 was ik vrij groot in vergelijking met haar, maar dat vond ik nou leuk. ''Hoe was de vergadering?'' Ik zuchtte even diep en keek haar lachend aan. ''Fantastisch, ik bedoel –– oude mannen in pakken, geweldig toch?'' verliet sarcastisch mijn mond en schudde daarna lachend mijn hoofd. ''Saai, mijn vader wilt nog steeds dat ik het bedrijf van hem overneem.'' Ik haalde mijn schouders op en keek haar aan. ''Maar, hoe was Russisch? Nog leuke roddels gehoord?'' vroeg ik, het laatste semi-sarcastisch, met een lichte grijns op mijn lippen. Ik haalde een hand door mijn haren en zuchtte diep, mijn maag rammelde, maar ik was vergeten überhaupt eten mee te nemen. Dat was erg slim.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Benjamin George O'Donnel




    Jess drukte een kusje op mijn mond waardoor ik weer even tevreden glimlachte en naar haar luisterde. "Ja de dresscode is black and white. Ik denk dat ik die ene kanten jurk aantrek met die lage rug, je weet wel, die we ooit samen hebben gekocht," glimlachte ze en ik grijnsde. "Ik hou van die jurk, staat je echt beeldig." glimlachte ik en meende het ook echt. Als ik eens ging shoppen met Jess zorgde ik er ook voor dat ze al het mooie kreeg wat ze maar wilde en die jurk, die was misschien duur maar alles leek zo perfect eens ze die aanhad, betoverend gewoon echter werd ik uit mijn gedachten gehaald en wer mijn lichtelijk vrolijke humeur alweer verpest "Wacht ik ben zo terug moet heel even wat vragen," mijn blik volgde Jess naar twee jongens, Nathan was een goede vriend van me dus met hem had ik geen problemen, maar met Ira ... Mijn blauwe kijkers stonden jaloers op de jongen gericht die met mijn meisje aan het praten was - oké, ze waren misschien beste vrienden, maar dat wilde niet zeggen dat ik dat was. Ugg stel je voor, ik vrienden met Ira.
    Nauwkeurig volgde ik haar bewegingen, maar begreep niet echt wat ze hem zij, pas als ze terug naar me toe liep met een glimlachje zette ik ook een nep glimlach op zodat zijn mijn jaloerse blik niet zou opmerken. Haar armen sloeg ze om mijn middel wat ik algauw ook mijn haar deed
    "Dus het is nu pauze..." begin ze met een speelse blik en met een grijnsje keek ik haar aan. "Misschien kunnen we meneer Gould's advies opvolgen en onze interacties hervatten?" haar woorden deden me zacht lachen en knikken. "Dat is nu eens een advies die ik ga opvolgen." grijnsde ik en trok Jess mee het lokaal uit waarna het al niet lang duurde of ik drukte mijn lippen weer vluchtig op de haren en keek haar ondeugens aan. Mijn ene hand had ik op haar blote rug geplaats terwijl mijn vingers er zachtjes rondjes op haar huid tekenden en met mijn andere hand streek ik over haar wang heen en keek ik speels in haar bruine ogen. "Wat dacht je van de toiletten ? Of wil je de nog stoutere schoenen aantrekken en verder gaan in het congergië kotje of..." speels beet ik op mijn lip en wachtte rustig af tot de leerlingen langzaamaan het lokaal uitdruipten. Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen terwijl ik zachtjes achter me knikte naar het lokaal die bijna toch nooit op slot gedaan werd. Prima plek om eens wat ondeugend te zijn. Met een grijnsje keek ik Jess aan en trok haar wat dichter tegen me aan.



    Owen Damien Devine


    Zodra de bel ging borg ik zorgvuldig mijn boeken op in mijn rugtas en hees deze dan over mijn schouders heen. Tijdens de les had ik mijn mobiel enkele keren horen trillen maar echt ernaar gekeken had ik nog niet, gezien ik 1) niet gesnapt wilde worden 2) bijna nooit berichten kreeg tijden de les en 3) ook liever de les wilde volgen. Over het algemeen was ik best goed in Russisch maar eens je niet oplette kon je ook niet meer volgen. Daarbij ik ben een geduldig iemand en kan zeker wachten. Op mijn gemak ging ik het lokaal uit en eens ik buiten was haalde ik mijn mobiel boven en keek even naar de berichtjes van Hale en van Kyros. Verbaasd trok ik dan ook een wenkbrauw op toen het bleek te gaan over een feestje van Finn en ik dus mee mocht gaan. Hoewel ik geen feest beest was wist ik bijna zeker dat ik zou gaan, gezien Hale me -als het moest- uit mijn huis zou sleuren. En over Hadley gesproken ze zat vast al op me te wachten in de kantine. Al slenterend liep ik de kantine binnen en liep ik mijn blik over de mensen heen glijden zoekend achter de bekende blonde haren en eens ik die gevonden had verscheen er een lichte glimlach om mijn lippen en wurmde ik me door de menigte door naar ons vaste plekje en plofte me neer voor Hale. "Zalm?" gokte ik met een grijnsje terwijl ik knikte naar haar broodjes en haalde zelf ook mijn boterhammen boven, het was gewoon simpel ham gezien ik niet echt een grote eter was. "Dus wat is dat van Finns feestje?" vroeg ik haar lichtelijk nieuwsgierig en nam dan een hap van mijn eten.
    Het duurde ook niet lang voor een lage stem zich bij ons voegde en fronsend keek ik naar Lucas, wat deed hij hier?






    Riley Samantha Knox




    Eindelijk ging de bel ik begon al in slaap te vallen tijdens Engelse les. Vlug bord ik al mijn spullen op en deed mijn rugzal om mijn schouders heen waarna ik het lokaal uit liep en niet veel later in mijn jaszak taste om er dan nog een zakje ongeopende zuurtjes uit te vissen. Ondanks dat het pauze was en ik zo wel wat ging eten kon ik het echt niet laten en stak daarna eentje in mijn mond en baande me een weg tussen alle pubers door opweg naar de kantine. Ik hoopte om Brad er te vinden gezien ik hem nog niet gezien heb vandaag. Al neuriend op een Taylor swift liedje liep ik de kantine binnen echt opletten deed ik niet gezien ik alweer met mijn gedachten elders zat waardoor ik tegen een gespierd iemand opbotste en ik geschrokken opkeek, dat had ik niet zien aankomen... Erg slim Riles. Ik moest wat opkijken gezien de persoon langer was dan me en zodra ik merkte dat het Finn was -de populairste jongen van school en captain of het football team-
    "Ik eh... Het spijt me." mompelde ik, hoewel Finn me erg aardig leek wist ik van anderen dat hij ook erg bot uit de hoek kon komen dus kon ik me maar beter verontschuldigen wilde ik geen gemene woorden naar me toegeslingerd krijgen. Daarbij nu ze tegen de jongen aangelopen was wilde ze even polsen over een feest dat deze zaterdag bij hem zou lopen. De hele klas had het er namelijk over -jep eens er een nieuw onderwerp door school vloeit mag je zeker zijn dat de hele school binnen een uur er vanaf weet. "Dus jij houd een feestje zaterdag?" een vriendelijke glimlach sierde haar lippen en wat afwachtend speelde ze met een plukje van haar haar door deze rond haar vinger te draaien - wat ze wel vaker deed, meesten dachten ook dat dit een wanhopige manier van haar was om te flirten, maar dit was in mijn geval helemaal niet zo.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 22:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Jij bent smerig,'' zei Kyros, waarop ik een schamper lachje liet horen. ''Ik snap niet waarom Finn ooit met zoiets als jou om zou gaan. Het enige waar je om geeft is jezelf en je status. Zielig,'' Ik keek hem geamuseerd aan met nog steeds mijn lichte grijns rond mijn lippen –– dit begon met de minuut leuker te worden.
          ''Maar prima,'' Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem daarna gefronst aan. ''Doe wat je wilt. Ik vertel de hele school dat jij vreemd gegaan bent en Finn Montgomery haat je. Je status is naar de klote en niemand zal meer naar je op of om kijken, als jij dat erop wil wagen? Ik moet het toch ooit vertellen, dan kan ik het maar beter nu doen, toch?'' Mijn maag viel duizend kilometer de grond in, dat voelde ik gewoon, maar dat liet ik niet zien. De grijns rond mijn lippen was echter wel verdwenen en luisterde daarna braaf toe naar wat hij te zeggen had. ''Voor zaterdag, anders weet de hele school straks wie jij allemaal je tieten laat zien... als je die überhaupt hebt.''
          Opnieuw rolde ik mijn ogen –– sinds ik niet wilde dat hij me als een zwak mens zou gaan zien en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, mijn mond wel in een rechte streep. ''Best, als je dat wilt doen –– ga je gang lieve schat. Als je de hele wereld wilt laten weten dat één iemand vreemd is gegaan omdat haar vriend agressief tegen haar doet, best.'' Ik kruiste mijn armen en glimlachte daarna sarcastisch. ''Dus aan jou de eer, meneer Raith,'' De grijns verscheen opnieuw op mijn gezicht. ''Trouwens, niet mijn fout dat jouw beste vriend wel met mij het bed wilde delen. Hij jaagt tenminste naar niet dicks én heeft smaak.'' Dat was verkeerd, héél erg verkeerd, maar dat liet ik maar achterwege.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 10:04 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit





    ''Fantastisch, ik bedoel –– oude mannen in pakken, geweldig toch?'' zei hij sarcastisch en ik schudde net als hem lachend mijn hoofd. ''Saai, mijn vader wilt nog steeds dat ik het bedrijf van hem overneem.'' zei hij vervolgens en ik knik licht mijn hoofd. ''Nou.. Dat klinkt leuk.." zeg ik met een klein lachje en ik kijk naar hem op. Tja, hij was wel een kop groter dan mij. Wat eigenlijk mijn schuld is, met mijn mini lengte die net de één meter zestig haalt. Ik glimlach naar hem en kijk dan even kort weg. Ik zal liegen als ik zeg dat het geen leuke jongen is, het is ook de grote reden van ons geflirt de laatste tijd. Maar om het echt te zeggen.. Dat kan ik niet. Het is wel mijn beste vriend waar we het over hebben, zo'n band kan je niet verpesten door dit soort dingen...
    ''Maar, hoe was Russisch? Nog leuke roddels gehoord?'' vroeg hij en ik grijnsde even. ''Mwah.. Het was duidelijk,'' begin ik, doelend op dat ik al jaren vloeiend Russisch sprak. ''De roddels waren niet heel interessant. Ik ben een newbie tegen gekomen, Abby ofzo. Maar naast dat dit haar eerste dag is en dat ik mijn eerste klas heb met haar weet ik niks.'' zeg ik vervolgens. Ik denk even na. ''Oh ja, Montgomery geeft een feest zaterdag maar daar heb ik je al een bericht over gestuurd. De dresscode is black and white,'' zeg ik en ik kijk hem weer aan. ''Zin om weer fashionably late te zijn?'' grijns ik. Meestal kwamen we samen opdagen op feesten, dus het zal me niet verbazen als dit deze keer precies zo was. Ik lach even, ''Misschien eerst wat eten... Bij de Italiaan maybe?'' stel ik hem voor.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 23:18 ]


    El Diablo.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Grumpy at the moment





    ik schrik op uit mijn gedachtes, kijk op en zie een blond meisje voor me staan. Voorzichtig bekijk ik haar en algauw kom ik tot de conclusie dat ik haar naam niet weet. Ik doe nooit de moeite om namen te leren, zolang iedereen mij maar kent is het goed. Ze verontschuldigt zich en lijkt het te menen. Normaal gesproken zou ik vloeken, tieren en helemaal uit mijn dak gaan - maar vandaag is het anders. Ik ben moe, gefrustreerd en misschien zelfs wel verdrietig. Het laatste wat ik van haar verwacht, is dat ze naar mijn feest vraagt. Maar ze lijkt me aardig en dat soort mensen zijn altijd welkom.
          'Hoe heet je?' vraag ik dan en ze vertelt me haar naam. 'Als je wilt, mag je komen naar mijn feest. Je lijkt een prima toevoeging'
    Ze zal het niet gewend zijn, niemand eigenlijk, dat ik zomaar aardig ben tegen een vreemdeling. Maar Riley oogt niet als een slecht persoon en misschien wordt het voor mij tijd om me meer te mengen met mensen met een goede invloed.
          'Waar zit je?' vraag ik, doelend op haar plek in de kantine. Ook dat is een vreemde streek voor mij, maar nu ik zowel Jace als Kyros niet zag, moest ik iets. Over die twee gesproken, waar zijn zij?


    Vanaf mijn telefoon getypt, dus sorry voor typfouten haha

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 12:52 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Sassy af

          Ik grijns tevreden als ik merk dat ze wel degelijk geraakt is door mijn opmerking en sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik haar aankijk en wacht totdat ze iets reageert.
          ''Best, als je dat wilt doen –– ga je gang lieve schat. Als je de hele wereld wilt laten weten dat één iemand vreemd is gegaan omdat haar vriend agressief tegen haar doet, best.' Ik frons lichtjes. Finn? Agressief? Oké, ik kan het me wel redelijk voorstellen met alles wat hij thuis doormaakt, maar dan nog, daar heb ik nog nooit eerder wat over gehoord. Misschien wordt het ook eens tijd dat ik met hem een woordje spreek.
          'Dus aan jou de eer, meneer Raith.' De grijns is van mijn gezicht verdwenen, maar bij haar komt hij weer tevoorschijn. Ik ben nooit geweldig geweest in bitch fights. Ik heb misschien wat opstoken van rond Cassandra en Jacelyn zijn, maar daar houdt het ook bij op. Finn weet hoe hij hier mee om moet gaan, ik bemoei me er nooit mee. Normaal in ieder geval niet. 'Trouwens, niet mijn fout dat jouw beste vriend wel met mij het bed wilde delen. Hij jaagt tenminste naar dicks én heeft smaak.'
          Vieze, vuile, arrogante slet. 'Maak het goed met hem. Als jij zo graag bij hem wilt blijven, goed, dan houdt ik mijn mond - en jij ook, maar zorg dan dat Finn zich goed voelt en wees voor één keer een goede vriendin. Misschien gaat hij zich dan ook wel gedragen als een goede vriend en je bent laag gezonken. Vier jaar geleden, snapte ik wel waarom Finn met je wilde daten. Wie zou er niet willen daten met het knapste meisje van de school? Nou, als jij dat smaak noemt? Je bent veranderd in een monster, je bent zo lelijk van binnen, dat je van buiten niet eens mee aantrekkelijk bent. Maybe I like to suck of dicks as well as chicks, maar ik spreid mijn benen tenminste niet voor alles wat er langs komt wandelen. Ik houd mijn mond, als jij mij maar buiten al de drama houdt - en ohja, Jacie? Als je Finn op wat voor een manier dan ook pijn doet, haal ik je neer. Begrepen? Good girl. Now go do your job, bitch.'
          Met mijn handen knip drie keer in de lucht waarbij ik haar zo arrogant aan kijk en vervolgens geef ik haar een "facepalm". Ik grijns, draai me om en loop overdreven heupwiegend weg, zoals Jacelyn zou doen. If she wants a bitch, she gets one.
          'Oh, I'm way too gay to handle,' mompel ik tegen mezelf voordat ik de school binnen loop en op weg ga naar een leeg muziek lokaal. Ik heb niet echt honger en ik moet zeggen dat ik vrij weinig zin heb om iemand onder ogen te komen - en dan bedoel ik vooral Finn.

    [Ik neem aan dat de laatste zin *niet naar dicks of *naar chicks moet zijn c;]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashiongeek || 12th grade

    Ik druk mijn neus even in zijn nek terwijl ik voel hoe hij zijn armen om mijn middel slaat en ik snuif zijn zoete geur op.
    Ik voel hoe zijn borst op en neer gaat wanneer hij zachtjes lacht en knikt om mijn opmerking waardoor ik grijns tegen zijn huid aan en ik kus zachtjes zijn borst.
    "Dat is nu eens een advies die ik ga opvolgen," zegt hij grijnzend waardoor ik giechel en me gewilig laat meevoeren door hem het lokaal uit. Eenmaal buiten drukt hij zijn lippen alweer op de mijne en ik kijk hem speels aan. Met een ondeuende blik kijkt hij me aan terwijl hij cirkeltjes op mijn ontblote rug tekent en met zijn andere hand mijn wang streelt. Zijn adem strijkt zachtjes over mijn lippen heen en ik kijk hem terug speels aan terwijl ik zachtjes op mijn lip bijt. Ik sluit even mijn ogen en leun tegen zijn gespierde borstkas aan waar ik een zachte kus op plant.
    "Wat dacht je van de toilletten? Of wil je de nog stoutere schoenen aantrekken en verder gaan in het conciërge krotje of..." hij bijg even speels op zijn lip en ik kijk hem vragend aan. Ondertussen druppelen alle leerlingen het lokaal uit, net zoals de leeraar die ons even toeknikt en ik glimlache even beleefd naar hem voordat ik me tot Benjamin richt die zachtjes in de richting van het nu lege lokaal knikt en met zinn kort wenkbrauwen wiebelt. Dan begrijp ik wat hij bedoelt en opslag begin ik te blozen en ik kijk even weg. Dan kijk ik weer terug naar Benjamin en zie hoe hij even grijnst en me dan zachtjes dichter tegen zich aantrekt. Ik tuit even mijn lippen, ook al weet ik heel goed wat ik ga kiezen, een avontuurtje in het wiskundelokaal? Daar zeg ik geen nee tegen en al helemaal niet wanneer dat avontuurtje met Benjamin is. Vervolgens kijk ik mijn vriendje weer met een speelse blik aan terwijl ik met de zoom van zijn shirt speel. Vlinderlicht druk ik een kus op zijn lippen voordat ik zijn hand vastpak en heupwiegend richting het lokaal loop. De gang is zo goed als leef dus niemand zal last van ons hebben of ons überhaupt betrappen, hoewel ik merk dat ik het wel spannend vind gezien mijn hart sneller begint te kloppen. Eenmaal binnen doe ik de deur dicht voordat ik me weer naar Benjamin draai.
    "Nou wat is de volgende stap? Meneer O'Donnel?" vraag ik hem speels voordat ik op hem afloop en zijn shirt vastpak. "Naar mijn mening mag dit enige shirt wel uit. Hij staat u beeldig maar ik denk dat zonder er nog beter uit ziet." terwijl ik dit zeg til ik zijn shirt een klein beetje op en streel met mijn handen zijn buik terwijl ik mijn lippen vurig op die van hem druk.


    I just caught the wave in your eyes

    Cara Jessica Smith

    On the outside looking in. - Outfit


    Lucas bevestigde dat hij mijn haar leuk vond staan, en ik glimlachte nog even vrolijk en bekeek mijn eigen haar, voor zover ik het kon zien. Ik was er ook echt erg blij mee. "Je even afzetten tegen je moeder, eh? Rebels hoor." Ik grinnikte nog even om deze opmerking. Toen hij constateerde dat het voor mijn youtube kanaal was, knikte ik. Lucas was één van de weinige mensen op school die ik echt verteld had over mijn kanaal. "Ik kreeg zo veel lieve reacties op mijn tattoo video en ik kon het eigenlijk niet laten..." Ik haalde lachend mijn schouders op. "Oh ik heb ook een nieuwe tatoeage trouwens," vertelde Lucas, en nieuwsgierig keek ik de jongen voor me aan. Geïnteresseerd bekeek ik de tatoeage. "Die cijfers staan trouwens niet echt ergens voor, ik vond ze gewoon fancy." Zei hij, en ik knikte lachend. "Ze zijn prachtig." Grinnikte ik, "Hij is wel heel gaaf, though." Glimlachte ik toen wat serieuzer. Hadley kwam voorbij lopen en ik zag Lucas kijken. Ik grinnikte. "Oooooooh, someone's got a crush?" Zei ik met een knipoog, toen ze ver genoeg weg was. Ik hoorde de bel gaan, en zuchtte. Wiskunde, of nog even buiten blijven staan.... De keuze was snel gemaakt, en ik keek Lucas schuin aan, "Ga jij...?" Vroeg ik toen, en gebaarde met mijn hoofd naar de deur.


    Spinning around, I'm weightless.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Oh no, he didn't. • Quoted Mean Girls



          ''Maak het goed met hem. Als jij zo graag bij hem wilt blijven, goed, dan houdt ik mijn mond - en jij ook, maar zorg dan dat Finn zich goed voelt en wees voor één keer een goede vriendin. Misschien gaat hij zich dan ook wel gedragen als een goede vriend en je bent laag gezonken. Vier jaar geleden, snapte ik wel waarom Finn met je wilde daten. Wie zou er niet willen daten met het knapste meisje van de school? Nou, als jij dat smaak noemt? Je bent veranderd in een monster, je bent zo lelijk van binnen, dat je van buiten niet eens mee aantrekkelijk bent. Maybe I like to suck of dicks as well as chicks, maar ik spreid mijn benen tenminste niet voor alles wat er langs komt wandelen. Ik houd mijn mond, als jij mij maar buiten al de drama houdt - en ohja, Jacie? Als je Finn op wat voor een manier dan ook pijn doet, haal ik je neer. Begrepen? Good girl. Now go do your job, bitch.'' Mijn mond stond open en keek hem verbaasd aan, terwijl ik hem aankeek toen hij wegging. Ik zuchtte diep en schudde mijn hoofd. ''Too gay to function.'' mompelde ik terwijl ik mijn tas van de grond raapte en weer richting het schoolgebouw liep.
          Het punt was dat Kyros niets snapte van mijn situatie en dat ik Finn nooit pijn zou willen doen for God's sake. Daarbij was het niet mijn fout dat Finn iets over ons vroeg aan hem, jezus. Ik liep het gebouw weer binnen en keek om me heen –– niemand die ik kende was hier, alleen maar mensen die niet kende. Daarom liep ik weer verder, naar de kantine en hopend dat ik daar wel iemand zag die op goede termen met mij was. Een eindje verder zag ik Riley en Finn, waardoor mijn wenkbrauwen even fronsten, maar toch gewoon verder liep naar de twee.
          ''Hey,'' Waarschijnlijk zag ik er vreselijk uit op het moment, maar het kon me niets minder schelen. Ik voelde me uitermate schuldig en diep van binnen wist ik dat Kyros gelijk had –– dat ik was veranderd, maar dat wilde ik niet toegeven. Dat zou zwak zijn. Ik verstrengelde mijn vingers met die van Finn, geen zin om iemand normaal aan te kijken vandaag. ''En, hoe was wiskunde?'' vroeg ik en leunde tegen hem aan. Mijn energie was verspild aan helemaal niks, erg bedankt Kyros. Daarna blikte ik weer op Riley, die haar - haar om haar vinger had gewonden, een normale flirtpoging van een meisje. Ik trok even mijn wenkbrauwen op, maar hield mijn mond wijs.


    I don't want you to die, I want you to suffer.