• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ira Keano Venson



    Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht, wanneer ik de appel in de prullenbak heb weten te mikken. 'Nice gegooid,' complimenteert Charlie me, waarop ik haar met een lichte grijns aan weet te kijken en zie hoe ze even lachend in haar handen klapt.
    Ik wacht even voordat ik vraag of ze mee gaat naar het feest van Finn zaterdag en op een antwoord hoef ik niet lang te wachten, gezien het enige wat ze doet is even naar de leraar kijken voordat ze een antwoord formuleert. 'Jazeker, Syden stuurde net de uitnodiging naar me door, dus je kunt me daar verwachten. Ik ben dol op feestjes,' Een korte grinnik verlaat mijn mond, eerlijk gezegd had ik niet veel anders verwacht. Ze mag dan wel niet een van de cheerleaders zijn of bij de populaire groep horen, hier heb ik, in tegen stelling tot anderen, totaal geen moeite mee. Tenzij ik ze, zoals Lucas, totaal niet uit kan staan. Dan is het een ander verhaal.
    'Hoezo? Vraag je me nou mee?' Vraag ze dan grappend, maar ik besluit om er verder niet op in te gaan, gezien ze haar aandacht ergens anders op heeft gevestigd. Ik volg haar blik en kijk naar het rode cijfer op mijn toets. Vervolgens wordt het blaadje van mijn tafel afgehaald en ik kijk met een opgetrokken wenkbrauw naar haar op, benieuwd wat ze van plan is. 'Zie zo, dat is beter,' zegt ze met een vrolijkheid die van haar stem afspat, terwijl ik het blaadje bekijk en het aangepaste cijfer bewonder. Een smiley is beter dan een 4,5. Ik kan het niet laten om kort te lachen door de vrolijkheid die ze uitstraalt.
    Zodra de bel gaat, draai ik me van Charlie af naar Nathan, terwijl ik mijn hoofd weer tekeer voel gaan. 'We gaan lekker, Nathan. Top cijfers, hier zal Coach zeker blij mee zijn.' Ik houd mijn blaadje even in de lucht. 'Met mijn smiley in ieder geval wel.' Ik grijns even kort naar hem en klop dan even op zijn schouder om vervolgens op te staan. Ik wil naar de kantine.
    Zodra ik in de kantine aan een tafel zit, tikt er iemand op mijn rug. Het is een onaangenaam gevoel en zorgt voor een rilling door mijn lichaam. Vervolgens verschijnt Jess achter me vandaan en neemt ze plaats aan de tafel. 'Hey, guys' Hale glimlacht zowel naar mij als naar Nathan en richt zich dan verder op mij. 'Hey, Ira ik zat te denken, zou je misschien bijles willen? Ik zou het je namelijk met plezier willen geven.' Ik kijk haar aan, terwijl ze haar schouders op haalt. Ze heeft het weleens vaker voorgesteld, maar eigenlijk ben ik er nooit eerder op in gegaan. Daarbij ben ik niet iemand die het zomaar zou toegeven, echter ben ik ook niet van plan om mijn plek in het footballteam op te geven. 'Ik weet het, een beetje een random vraag, maar denk er maar over na, je weet me te vinden.' Ik knik even kort en mijn gezicht vertrekt, wanneer ze haar hand door mijn haren haalt. Misschien had ik moeten vermelden dat ik last van mijn hoofd heb, gezien ik had kunnen verwachten dat ze aan mijn haar zou gaan zitten. Het is praktisch een gewoonte.
    Mijn ogen glijden naar de personen in de deuropening, Riley en Finn. Finn. In de les heb ik er niet aan gedacht, maar nu komt het me weer naar boven. Ik heb iets gedaan met Jace.
    Ik kijk Nathan met mijn hazelnoot kleurige ogen aan en mijn blik staat zowel verward als bezorgd. 'Dude, ik heb zo iets slechts gedaan.'

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 11:11 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    Benjamin George O'Donnel




    Haar vragende blik veranderde algauw en even blozend keek Jess me aan en keek dan even weg waarna ze me aankeek met getuite lippen en even bedenkelijk met de zoom van mijn shirt begon te spelen. De gang leek zo goed als leeg en ook de laatste leerlingen en de leraar hadden het lokaal verlaten. Jess drukte een vluchtige kus op mijn mond en nam vervolgens mijn hand vast om dan heupwiegend het lokaal in de lopen en ik beet even verlekkerd op mijn lip terwijl ik naar haar mooi gevormde achterste en liep dan met Jess het lokaal binnen. De deur achter me werd door haar dicht gedaan en algauw wende ze zich weer op mij "Nou wat is de volgende stap? Meneer O'Donnel?" vroeg ze me speels, met sierlijke stappen liep ze naar me toe en trok me wat dichter tegen zich aan door mijn shirt vast te nemen."Naar mijn mening mag dit enige shirt wel uit. Hij staat u beeldig maar ik denk dat zonder er nog beter uit ziet." Haar woorden deden me zachtjes lachen en ik genoot van de simpele aanraking van Jess. Haar handen waren onder mijn shirt verdwenen en haar lippen drukte ze vurig op de mijne welke ik ook gretig terug kuste. Zonder mijn lippen van de hare te halen tilde ik Jess op en liep naar de bureau van de leraar toe waar ik haar op zette en even kort haalde ik mijn lippen van haar af om dan mijn shirt uit te trekken en met een grijnsje begon ik weer kusjes in haar nek te drukken. "So teacher, teach me." fluisterde ik speels in haar oor en liet mijn handen nu ook ander haar korte topje glijden. Gelukkig hadden we hier geblindeerd glas, want echt zin in pottenkijkers had ik niet. Mijn lippen drukte een spoor van kusjes in haar hals die naar haar sleutelbeen gingen en daarna richting haar mooie boezem gleden. Mijn vingers gleden naar haar rug toe waar ze plagend naar haar bh sluiting gleden en daar wat speelden.




    Riley Samantha Knox




    Hoewel ik één of andere gemene reactie verwachte gebeurde er niets wat me wel opluchtte ik had geen zin in drama al zeker niet in een overvolle kantine. In plaats daarvan vroeg hij me zelfs wat 'Hoe heet je?' Iets verbaasd keek ik de jongen aan, maar dat maakte algauw plaats voor een vriendelijke glimlach. "Riley, maar natuurlijk weet ik wie jij bent." zei ik met een zachte grinnik en achter mijn vraag over zijn feestje zei hij wat dat ik al helemaal niet verwachtte 'Als je wilt, mag je komen naar mijn feest. Je lijkt een prima toevoeging' een vrolijke glimlach was op mijn lippen te vinden en ik kon wel een vreugdedansje doen maar ik hield me rustig, helemaal cool. "Dat zou echt geweldig zijn!" zei ik tevreden en keek de jongen nog even aan. 'Waar zit je?' zijn vraag overdonderde me wat en even kort liet ik mijn blik over de kantine glijden. "Een vaste plaats heb ik niet echt, maar overal is wel fijn." zei ik simpel en haalde onschuldig mijn schouders op , pas toen zijn vriendin Jace de kantine inliep leek ik door te hebben waarom hij met me zat te praten, juist ja hij was alleen... Zo'n jongen zou natuurlijk nooit zomaar met me praten. Ze negeerde me volledig en haalde dan een wenkbrauw op toen ze me zag. "Ik ehm, ik ga maar weer." mompelde ik en zocht dan nog even in de kantine naar een bekend gezicht.
    .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gabriël 'Gabe' Caleb Ashworth
    Dealer / Outsider • 18



    Heel erg ongeïnteresseerd staarde ik naar de muur van het klaslokaal — op mijn mobiel ging ik niet. Die is daarnaast toch al heel erg kapot, en dat ging gebruikte ik alleen voor bellen en berichten. Niet voor die domme app's waar iedereen mee bezig is, zoals Instagram of die andere dingen zoals Tumblr. Ik zuchtte verveeld, terwijl ik koeltjes voor me uit bleef staren. Als ik een 7 had was het goed, maar dan hield de les ook op met interesse.
          Opeens draaide zich niemand minder om dan die arrogante kwal die zich footballer noemde: Nathan Parker. "Hey. . . pssst. Kun jij niet wat voor mij fixen voor zaterdag?" Hij glimlachte zwakjes — waardoor ik nu al zin had hem in het face te meppen. Echter was ik ook wat verbaasd: sinds wanneer gebruikten footballers drugs? "Luister, ik weet dat het misschien wat ongelegen nu komt maar in de pauze heb ik alle tijd." Nu kon ik niks anders dan nog koeler kijken, wat veel mensen af deed schrikken.
          "Footballers doen niet aan drugs, en ik krijg het niet voor niks. Maar prima, als jij het wilt. Woensdag tot vrijdag wil ik zeventig dollar hebben, en als je het tot die tijd niet hebt — heb je een probleem. Ik moet het ergens vandaan halen en die waar ik het vandaan haal, zijn niet blij als er geen geld komt." Ik glimlachte fake en stond op toen de bel ging. "Onthoud, woensdag tot vrijdag. Je weet me vast te vinden," zei ik wat spottend, voordat ik het lokaal en ook de school verliet om buiten te gaan roken bij mijn vaste plaats: de binnenplaats van de school die haast niet gebruikt is.
          Ik moest geen mensen aan de kant duwen, gezien die zelf al wegliepen toen ze mij zagen — waardoor ik grijnzend naar buiten liep en een sigaret op stak.









    Hadley 'Hale' Ayden Galloway
    Social Butterfly • 17



    Het duurde niet lang, voordat de kantine bomvol was — zelfs in de zomer was hij over vult, alhoewel mensen ook naar buiten gaan met het mooie weer.
          Ik nam een slok van de cola, aangezien Owen er nog niet was. Maar met het eten wachtte ik, gezien hij binnen enkele minuten zou moeten komen. Hem kennende. Het duurde ook maar luttele seconden voor Owen, voor mij neerplofte — en me grijnzend bekeek. "Zalm?" Hij knikte naar mijn eten, waardoor ik onschuldig glimlachte. Ik hield van zalm, en dat weet mijn beste vriend maar al te goed. "Jup, zoals elke maandag." Standvastig nam ik elke maandag zalm mee naar school op het brood.
          "Dus wat is dat van Finn's feestje?"
          Ik mompelde nog snel een eet smakelijk en nam eerst een hap, voordat ik op zijn vraag ging antwoorden. Ik slikte gauw door en keek Owen dan aan. "Zaterdag geeft hij een feest, en het hele huis plus zwembad is ter beschikking," begon ik enthousiast, ik hield van feestjes. "Daarnaast is er een dresscode, en die is black white. Door mij bedacht," zei ik grijnzend.
          Plotseling kwam niemand minder dan Lucas Hughes op ons af, en plofte naast Owen neer. Oké. . . "Hey Hale," begon hij, waardoor ik hem argwanend bekeek. "Sorry dat ik stoor, maar heb jij misschien het huiswerk opgeschreven? Zo ja, zou ik het dan van je mogen?" Oké. Dit was raar.
          "Hallo Hughes," zei ik dan ook wat koeltjes, met een fake glimlach — zulke mensen als hem mocht ik dus echt niet. Die mensen als hem waren misschien zelfs nog erger als de cheerleaders. "Sinds wanneer komt iemand met een reputatie als jij huiswerk vragen aan iemand dan mij? Dat is iets nieuws. Je bent toch zo'n badass dat je zoiets nooit zou doen. Nog iets nieuws, zonder vrienden. Wauw, Hughes, wauw." Ik nam weer een hap van mijn brood en keek hem daarna even met een twinkelende blik aan.
          "Waarom vraag je niet iemand anders?"
          "Owen, we gaan zaterdag bovendien samen," voegde ik er nog snel aan toe met een glimlach naar mijn beste vriend.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Feeling better








    Het meisje stelt zichzelf voor als Riley en dan herinner ik het me weer. Ze zegt dat ze weet wie ik ben en dat tovert een glimlach op mijn gezicht. Eigenlijk weet iedereen wie ik ben, maar toch doet het me goed om te horen dat ik bekend ben. Riley accepteert mijn uitnodiging voor mijn feest. Dat is mooi, want het is de bedoeling dat er veel mensen komen. Als ze het maar niet in haar hoofd haalt om vage mensen uit te nodigen. Er zijn genoeg mensen hier op school die absoluut niet welkom zijn in mijn huis. Dat ongedierte hoef ik niet te zien. Ik voel een zachte hand in de mijne en kijk verschrikt op naar mijn zijde. Daar staat Jace. Op het moment dat ze bij ons komt staan, lijkt Riley teleurgesteld te kijken.
          'Hoe was wiskunde?' vraagt Jace aan me.
          'Ik heb een tien,' zei ik trots, maar toch minder enthousiast dan je zou verwachten. Ik bekijk Jace en zie dat ze er best belabberd uitziet, niet hoe ik me haar van deze ochtend herinner.
          'Ik ehm, ga maar weer' zegt Riley haastig en loopt van ons weg.
          'Vergeet niet om zaterdag te komen,' roep ik haar lachend na. Ze kijkt even om en glimlacht naar me. Waarschijnlijk kan Jace dat niet waarderen, maar er zit niks kwaads achter. Riley lijkt me aardig, maar meer ook niet. Jace is de enige voor mij en dat weet ze ook.
          'Waar hing jij uit?' vraag ik tenslotte aan Jace als we samen naar een tafeltje lopen. Ze lijkt ietwat betrapt te kijken, maar die blik verdwijnt al snel. Mijn humeur is al iets verbeterd ten opzichte van deze ochtend, zou dat door het goed bedoelde gedrag van Riley komen of toch door Jace? Ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 19:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashion geek || 12th grade

    Een lach rolt over zijn lippen waardoor ik even giechel waarna ik mijn lippen vurig op die van hem druk en tot mijn genoegen zoent hij me gretig terug. Een gesmoord giletje verlaat mijn lippen wanneer hij me optilt, maar doordat we elkaar nog steeds zoenen komt er enkel een vaag geluidje uit. Mijn benen klem ik vlug om zijn heupen heen en mijn armen sla ik gauw ok zijn nek voor grip terwijl ik voel hoe hij richting het bureau van meneer Gould loopt. Ik begin weer zachtes te hijgen en mijn borst gaat weer wild op en neer terwijl mijn hart als een bezetene tegen mijn borstkas klopt. Kort haalt Benjamin zijn lippen van de mijne af waardoor ik de kans krijg even adem te halen en hij zijn shirt uit kan trekken. Verlekkerd kijk ik naar zijn gespierde torso en giechel even wanneer hij mijn nek weer begint te beroeren met zijn lippen. Met gesloten ogen voel ik hoe hij tegen mijn huid aan grijnst en zijn haren kietelen een beetje tegen mijn huid aan waardoor ik weer even moet giechelen.
    "So teacher, teach me," fluistert hij dan in mijn oor waardoor ik even ril en ik druk een kus in zijn hals waarna ik zachtjes begin te zuigen aan zijn warme huid.
    "Hm ik denk dat ik nu niet zo'n behoefte heb aan wiskunde, jij wel soms?" vraag ik plagend en streel met mijn handen zijn borst terwijl ik even een zacht kusje druk op de plek waar ik met een zuigzoen heb geplaatst.
    Zijn zachte lippen verplaatsen zich van mijn nek, naar mijn hals, over mijn sleutelbeen richting mijn boezem die dicht tegen zijn borst aangedrukt staat. Zachtjes hijg ik in zijn oor terwijl hij met zijn handen de huid onder mijn topje streelt en plagend met de sluiting van mijn bh speelt. Ik trek me wat terug en sla zijn handen weg voordat ik hem even speels aankijk. Vervolgens trek ik mijn topje snel over mijn hoofd heen waardoor ik in mijn zwart-kanten strapless bh voor hem op het bureau zit en ik lach even voordat ik ook gelijk mijn rokje uit doe en in mijn zwart-kanten lingerie setje zit ik dan voor zijn neus op tafel. Ik bijt nog even op mijn lip en gooi mijn lange bruine haren over een schouder voordat ik weer mijn lippen op de zijne druk, mijn benen om zijn heupen sla en mijn armen om zijn nek.


    I just caught the wave in your eyes



    Brad Aaron Wilson

    Zuchtend liep ik het schoolplein op. Ik had de eerste paar uurtjes van vandaag al gemist. Vannacht was ik pas om 2 uur klaar met werken en gezien ik mijn wekker vergeten te zetten had, schrok ik om 11 uur pas wakker. Het was eigenlijk belachelijk dat ik tot zo laat werkte. Maar ik had nu eenmaal geld nodig. En het eettentje betaalde goed. Nog even en ik kon weer met een grijns mijn loonstrook aannemen.
    Ik liep de gangen in die vol waren met leerlingen. Oja, het was pauze. Ik liep door de gangen door naar de aula. Ik voelde hoe er achter mijn rug over mij gepraat werd, maar trok mij er niets van aan. Ondertussen keek ik in het rond of ik iemand bekends zag, maar tot nu toe zonder succes. In de aula aangekomen zag ik Riley. Yes. Ik wilde snel naar haar toelopen, toen ik zag dat ze met Finn aan het praten was. Gelijk verlaagde ik mijn pas. Wat moest ze daar nu weer mee? Nog voor ik een antwoord kon bedenken, kwam Jace eraan en liep Riley weg. Ik liep langs Finn naar haar toe en trok even mijn neus op toen hij vlak langs mij kwam. Daarna liep ik snel door naar Riley. "Hey Riley!" riep ik om haar aandacht te trekken. "Wat moest Finn van je?" vroeg ik gelijk.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 16:27 ]


    Tell me about it, stud.


    Benjamin George O'Donnel




    Haar lippen had ze in mijn nek geplaats waar ze eerst een liefdevolle kus drukten en daarna begon ze te een zuigzoen te plaatsen. Een zacht kreuntje verliet mijn keel terwijl ze dat deed en ik liet haar hand door haar haren gaan. Eens ze klaar was met haar stempel op me te drukken voelde ik het gevoelige stukje huid tintelen wat me een kriebelend gevoel haf. "Hm ik denk dat ik nu niet zo'n behoefte heb aan wiskunde, jij wel soms?" vraag ze me plagend en ik trok even een bedenkelijk gezicht. "Nee ik heb eerder zin in bio." zei ik met een knipoog en voelde hoe haar handen over mijn bovenlichaam gleden en een zacht kreuntje van opwinding verliet mijn mond. Jess ontdeed zich van haar korte topje en daarna ook haar rokje waardoor ze enkel nog voor me stond in haar zwartkanten lingerie en verlekkerd keek ik haar aan. Haar adem streelde mijn nek wat me kippenvel bezorgde en het duurde ook niet lang voordat ik mijn broek uitgedaan had en enkel in mijn bokser voor haar stond maar erg lang zou dat niet duren. Jessica drukte me wat dichter tegen dich aan en ik voelde hoe ze haar benen om mijn heupen had geslagen en niet veel later waren onze lippen weer herenigd. De kus werd ruwer en vol met passie terwijl mijn handen haar lichaam verkenden en met een soepele beweging had ik haar BH los en keek haar met een speelse blik aan ...
    De rest kun je wel raden. Ik liet haar alle hoeken van de tafel zien die gelukkig -integenstelling tot de meeste keren- niet brak onder ons liefdesspel. Jammer genoeg hadden we het niet al te uitgebreid gedaan, gezien we nogsteeds betrapt konden worden door Mr. Gould en was het slecht een vluggertje geweest waar ik met volle teugen van genoten had.

    Ik raapte mijn boxer weer op en trok deze aan waarna ik ook mijn broek en shirt weer aantrok. "Je bent geweldig Jess." glimlachte ik naar mijn vriendin en drukte nog een lange liefdevolle kus op haar lippen en haalde dan een hand door mijn blonde haren. "Zin om wat te eten schat?" ik was best vermoeid gezien het nogal een sport was en ik kon best wel en lekkere maaltijd appreciëren, hoewel Jess ook om op te eten was.



    Riley Samantha Knox




    Met een zachte zucht liep ik verder op zoek naar een tafeltje, pas toen ik een bekende stem hoorde verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht en draaide ik me om "Hey Riley!" het was Brad die naar me toeliep. "Hey Brad!" glimlachte ik en had hem een korte knuffel als begroeting. "Wat moest Finn van je?" vroeg hij me direct, typisch Brad om altijd meteen het fijne te willen weten. "Nou, ik botste per ongelijk tegen hem aan en hoewel ik dacht dat hij kwaad ging reageren was dat dus totaal niet zo en ja wat verbaasd stond ik daar en vroeg hij plots mijn naam en ..." ratelde ik vrolijk maar kuchte dan even om dan kort samen te vatten wat er net gebeurd is. "Nou het punt is, Finn heeft zaterdag een feestje en ik mag komen! Dus wat zeg je ervan ga je mee zaterdag? Je moet wel anders word het echt saai zonder je." met een brede glimlach rond mijn lippen keek ik Brad vragend aan. Het feestje zou echt geweldig worden gezien het ook het gesprek van de dag was. Ondertussen haakte ik mijn arm in de van Brad en liep ik met hem naar een tafeltje "Trouwens waar was je vanochtend?" vroeg ik hem en trok quasi verdrietig een pruillipje.
    .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charlotte 'Charlie' Kate Green || Alternative || 12th grade

    Tevreden zie ik hoe hij moet lachen om mijn smiley en ik lach vrolijk met hem mee. Wanneer de bel gaat draait hij zich van me af waardoor ik me ook weer omdraai en mijn spullen bij elkaar raap. Een beetje slordig prop ik mijn spullen weer in mijn tas voordat ik opsta en mijn jas over mijn arm leg. Na nog een keer een blik op het bord geworpen te hebben om zeker te zijn dat ik niets ben vergeten op te schrijven loop ik met de stroom mee het lokaal uit. Ik ben één van de laatte die het lokaal verlaat waardoor ik nog even leuk mag aanschouwen hoe Jessica - Benjamin's mond mag verkennen met haar tong. Ik trek een gezicht en moet nogal mijn best doen geen opmerking eruit te flappen. Inplaats daarvan draai ik me gauw om en loop richting de kantine. Of ik jaloers ben? Totaal niet maar Jess heeft iets tegen mij, alleen maar omdat ik en Benji ooit hebben geflikflooid en daarbij snap ik haar echt niet. Toch haat ik haar niet, het blijft enkel bij haar niet begrijpen en ik weet het soms zelfs op te brenen naar haar te lachen, in tegenstelling tot har. Het enige wat ik uit haar weet te krijgen is een vuile blik, biet dat ik zit tr wachten op een vriendschap met haar. Nonchalant wandel ik de overvolle kantine binnen en sluit achteraan de rij om wat eten te kopen, hopelijk hebben ze nog iets vegetarisch of iets.

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes || Badboy and secret musician || 12th grade

    Hale kijkt me nogal argwanend aan waardoor ik even grinnik, typical.
    "Hallo Hughes," begint ze koeltjes en ook al glimlacht ze naar me weet ik dat ze het faket. Mijn grijns vertrekt dan ook even, ik haat het als mensen dingen faken. Mensen zijn echt hatelijke wezens, op alle mogelijke manieren die je - je kunt bedenken. "Sinds wanneer komt iemand met een reputatie als jij huiswerk vragen aan iemand dan mij? Dat is iets nieuws. Je bent toch zo'n badass dat je zoiets nooit zou doen. Nog iets nieuws, zonder vrienden. Wauw, Hughes, wauw." zegt ze dan en ik kantel mijn hoofd even waarba ik haar even met opgetrokken wenkbrauwen aankijk.
    "Nou ten eerste ben ik al eens blijven zitten en ik wil niet graag nog een keer een jaar op deze school vastzitten dus laat ik maar een beetje mijn best doen door in iedergeval het huiswerk te noteren, het maken is een tweede ding. Ten tweede denk ik niet dat je het zou waarderen als ik met Gabriël voor je neus zou verschijnen of wel?" ik kijk haar even geamuseerd aan en kauw dan op de binnenkant van mijn wang bij haar volgende vraag.
    "Ik had gedacht dat de sociale vlinder en good girl van de school wel haar agenda zou willen geven, maar okay blijkbaar had ik dat verkeerd gedacht." vervolgens wend ik me tot Owen en kijk hem met een scheve glimlach aan.
    "Heb jij dan het huiswerk?"


    I just caught the wave in your eyes

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashiongeek || 12th grade

    Blozend en met een glimlach van oor tot oor kruip ik van de tafel af en schik de spullen weer wat beter, sorry not sorry meneer Gould. Ik trek een pruillipje wanneer Benjamin zich weer aankleed en ik kantel even mijn hoofd.
    "Daar gaat mijn mooie uitzicht," verzucht ik en zoen hem vol passie terug wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt en ik sla mijn armen kort om zijn nek heen.
    "Je bent geweldig Jess," zegt hij dan glimlachend waardoor ik even giechel en ik schud even mijn hoofd.
    "Nee jij bent geweldig Benji," zeg ik liefkozend en druk een korte kus op zijn lippen waarna ik me ook snel aantrek. Wanneer mijn boezem ook weer goed ingepakt is in mijn strakke, korte cheerleader topje richt ik me weer tot hem. Hij haalt net een hand door zijn blonde haren die nu nogal uit model zijn en ik giechel even.
    "Zin om wat te eten schat?" zegt hij dan en ik knik.
    "Zeker, ik heb nu nogal honger, jeetje dat de tafel niet kapot is. Goede kwaliteit bureau toch maar weer," giechel ik en loop dan vervolgens naar hem toe. Mijn handen fatsoeneren zijn kapsel weer wat voordat ik mijn lippen weer op die van hem druk. "Zo dat is alweer wat beter." ik schenk hem een plagende knipoog voordat ik mijn eigen haar in een paardenstaart doe, zo ziet het er ook al een stuk minder uit alsof ik toenet niet een leuk avontuurtje heb beleefd met mijn vriendje.
    "Zo kom je dan handsome?" vraag ik dan met een brede glimlach voordat ik zijn handvastpak en hem weer voorga naar de deur. Deze open ik en na nog een blik op de gang geworpen te hebben, die nu echt dood is, trek ik Benjamin blozend en giechelend de gang op richting de kantine.


    I just caught the wave in your eyes

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Ik heb een tien,'' antwoordde hij op mijn vroeg hoe wiskunde ging, waardoor een klein minuscuul glimlachje op mijn gezicht verscheen. Misschien moest ik Kyros bedanken dat mijn stemming echt naar Tokyo is gegaan, maar voor meerdere conflicten had ik geen zin meer. ''Dat is maar goed,'' glimlachte ik en keek even naar boven om hem goed aan te kijken.
          "Ik ehm, ik ga maar weer." waren Rileys woorden voordat ze ons verliet en een diepe zucht verliet mijn lippen. Was ik echt zo angstaanjagend dat ik mensen wegjoeg? Wauw, dat was totaal niet een verrassing. ''Vergeet niet om zaterdag te komen,'' riep Finn Riley nog lachend terug, waarop ik even kort mijn wenkbrauwen fronste. Kort daarna realiseerde ik me dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken –– in tegenstelling tot mezelf was Finn wél trouw. Mijn hoofd begon pijn te doen terwijl we naar een tafel liepen en schudde even mijn hoofd.
          ''Waar hing jij uit?'' Ik keek hem kort aan en glimlachte zwakjes. ''Toilet, je weet wel.. Vrouwenprobleempjes?'' probeerde ik maar, hopend dat ik niet al te twijfelachtig klonk. ''Sorry dat het zo lang duurde trouwens. Deze rok zit veel irritanter dan het er eigenlijk uitziet.'' Ik glimlachte opnieuw en leunde licht tegen zijn arm aan, nogal moe van de korte bitchfight tussen Kyros en mij. Met een zuchtje draaide ik me om zodat ik tegenover hem stond en hing weer mijn armen in zijn nek. ''Ik heb je wel héél erg gemist, waarom neem jij eigenlijk geen Russisch?'' Een lichte grijns verscheen op mijn lippen en drukte mijn lippen op de zijne.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JASON RYAN GRIMES
    ''Carry on wayward son.''
    Senior • Rich asshole •



          ''Mwah.. Het was duidelijk,'' Ik lachte even kort en schudde mijn hoofd –– dat kind kon vloeiend Russisch spreken en waarschijnlijk had ze genoeg punten om vorig jaar te slagen. ''De roddels waren niet heel interessant. Ik ben een newbie tegen gekomen, Abby ofzo. Maar naast dat dit haar eerste dag is en dat ik mijn eerste klas heb met haar weet ik niks.'' Een lichte grijns verscheen op mijn gezicht en keek haar aan. ''En, was ze een beetje leuk en knap?'' vroeg ik met een plagerig ondertoon. Ze wist dat ik met niemand anders wilde gaan klooien, maar hopelijk wist ze dat.
          ''Oh ja, Montgomery geeft een feest zaterdag maar daar heb ik je al een bericht over gestuurd. De dresscode is black and white,'' Even dacht ik na of ik wel wat zwart-wits in mijn kast had hangen, sinds ik absoluut geen zin meer had om te gaan winkelen. Meiden vonden dat uitermate geweldig, maar ik kocht liever al mijn kleren in één keer in plaats van élke week naar een winkelcentrum gaan. ''Zin om weer fashionably late te zijn?'' Ik keek haar grijnzend aan en knikte. ''Maar natuurlijk, altijd toch?'' Ik ging even kort met mijn hand door haar haren en lachte daarna.
          ''Misschien eerst wat eten... Bij de Italiaan maybe?'' Ik knikte even. ''Nu of zaterdag? Anders wordt het een date namelijk.'' Ik haalde nonchalant mijn schouders op en stak mijn handen in mijn broekzakken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Benjamin George O'Donnel









    Owen Damien Devine





    Hadley had nog een 'eet smakelijk' gemompeld voor ze ook aan haar broodje begon en begon dan over het berichtje die ik van haar gekregen had. "Zaterdag geeft hij een feest, en het hele huis plus zwembad is ter beschikking," Haar enthousiasme was duidelijk te horen en algauw vervolgde ze haar zin "Daarnaast is er een dresscode, en die is black white. Door mij bedacht," de trotse grijns om haar lippen deed me glimlachen en ook was ik best tevreden, een ddrescode die makkelijk te volgen is althans dat dacht ik toch. Beiden hadden we opgekeken toen Lucas zich bij ons voegden en met een lichte frons had ik hem aangekeken, maar ik zei er niets op. Hij was naast me komen zitten en richtte zich meteen op Hale. "Hey Hale," begon hij en mij blik gleed even kort van Lucas naar Hale die hem met een argwanende blik aankeek "Sorry dat ik stoor, maar heb jij misschien het huiswerk opgeschreven? Zo ja, zou ik het dan van je mogen?" Hoewel Hale wat vreemd keek wist ik wel dat Lucas iets deed voor school, hij kwam af en toe eens naar me toe om over de les te vragen al luisterde hij maar half.
    "Hallo Hughes," de koele toon in Hadleys stem was duidelijk te merken en de glimlach die rond haar lippen ging was fake, wat ik als haar beste vriend altijd meteen opmerkte. "Sinds wanneer komt iemand met een reputatie als jij huiswerk vragen aan iemand dan mij? Dat is iets nieuws. Je bent toch zo'n badass dat je zoiets nooit zou doen. Nog iets nieuws, zonder vrienden. Wauw, Hughes, wauw." Haar uitdagende toon deed me wat ongemakkelijk kuchen en stil nam ik nog een hap van mijn broodje. "Waarom vraag je niet iemand anders?" haar mierzoete toon was duidelijk om hem af te wimpelen, maar opzich mocht ik Lucas wel. Toen Hale haar blik op mij richtte keek ik op "Owen, we gaan zaterdag bovendien samen," Glimlachte ze met een dit maal echte glimlach naar me en ik glimlachte zwakjes en knikte waarna ik het eten in mijn mond doorslikte en naar Lucas keek die Hale's raad opvolgde.
    "Ik had gedacht dat de sociale vlinder en good girl van de school wel haar agenda zou willen geven, maar okay blijkbaar had ik dat verkeerd gedacht." Mijn blik ging nu kort naar Hale en dan naar Lucas die me met een scheve glimlach aankeek. "Heb jij dan het huiswerk?" ik knikte zacht en nam dan even mijn tas waarna ik het blad zocht en eens ik het vond haf ik het aan Lucas. "Het is niet zo moeilijk." zei ik vriendelijk "Waarom blijf je niet even zitten? De kantine zit toch al propvol." stelde ik voor aan Lucas.

    -Benji komt nog-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Feeling better






    "Toilet, je weet wel....vrouwenprobleempjes' verklaart Jace. Ik doe mijn best om geen vies gezicht te trekken, maar bij het woord "vrouwenproblemen" beeld ik me vaak andere dingen in dan dat ze waarschijnlijk bedoelt.
          'Jammer,' grijns ik vervolgens, hopen dat ze weet waar ik op doel. Als Jace last heeft van haar feestdagen van de maand kan dat een romantische avond bederven. Begrijp me niet verkeerd, seks is niet alles voor me maar het is wel een dingetje in onze relatie. Een dingetje waar ik altijd graag naar uitkijk. Ik ben niet zoals die kwal van een Benjamin -seksverslaafd ten top- maar ik ben en blijf een man. Met een vriendin als Jace kun je het me toch ook niet kwalijk nemen, of wel dan?
          ''Ik heb je wel héél erg gemist, waarom neem jij eigenlijk geen Russisch?'' vraagt Jace en kust me op mijn mond. Ik kus haar terug en streel speels met mijn tong langs haar lippen heen. Toch houd ik het daarbij, om haar een beetje uit te dagen.
          'Omdat je mij geen Russisch wilt horen praten,' lach ik vervolgens als ik mijn lippen van die van haar af haal. Ik verplaats mijn hand van haar onderrug kort naar haar kont. Die cheerleaderoutfit doet dingen met me.
          'Slaap je zaterdag bij mij na het feest?' vraag ik. 'Anders ben ik zo alleen en dat wil je me niet aandoen, toch?'

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 20:10 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit



    ''En, was ze een beetje leuk en knap?'' vroeg hij en ik hoorde de plagende ondertoon, maar ik kon het niet laten om kort mijn ogen te rollen. ''Ja, echt geweldig en prachtig. Ik was van plan om haar uit te vragen trouwens.'' zei ik sarcastisch, waarna ik hem een plagerige knipoog gaf. ''Oh ja, Montgomery geeft een feest zaterdag maar daar heb ik je al een bericht over gestuurd. De dresscode is black and white. Zin om weer fashionably late te zijn?'' had ik grijnzend gezegd, waarop hij al snel bevestigend antwoordde. ''Maar natuurlijk, altijd toch?'' zei hij en ik knik kort. ''Misschien eerst wat eten... Bij de Italiaan maybe?'' stelde ik toen voor en hij knikte even. ''Nu of zaterdag? Anders wordt het een date namelijk.'' zei hij, waarna hij nonchalant zijn schouders ophaalde en ik bijt even kort op mijn lip. ''Ik wou eigenlijk zeggen nu, het klinkt alsof je nogal honger hebt,'' zeg ik met een klein lachje.
    ''Ik ben alleen niet echt gekleed voor een 'date', in tegenstelling tot jou.'' zeg ik vervolgens en ik haal mijn schouders licht op. Ik haal in een snelle beweging het elastiekje uit mijn haar, wat tot nu toe vast zat in een messy bun. Ik haal een hand door mijn haar dat nu golvend over mijn rug hangt, in een poging om het nog een beetje goed te krijgen. ''Maar we kunnen nu gaan, als je wilt tenminste?'' zeg ik dan nonchalant en ik kijk weer op om hem aan te kijken..


    El Diablo.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Finn kuste me terug en streek daarna met zijn tong langs mijn onderlip, maar voordat ik nog iets kon doen haalde hij zijn lippen van de mijne af. ''Omdat je mij geen Russisch wilt horen praten,'' lachte hij en ik schudde mijn hoofd. ''Het zou vast heel sexy zijn,'' zei ik en wiebelde daarna even met mijn wenkbrauwen. Ik voelde hoe hij zijn hand van mijn onderrug naar mijn kont verplaatste en beet even op mijn lip, waarna ik hem met een grijns aankeek.
          ''Slaap je zaterdag bij mij na het feest?'' vroeg hij en ik keek hem weer aan. ''Anders ben ik zo alleen en dat wil je me niet aandoen, toch?'' Ik lachte even kort en knikte. ''Natuurlijk, al zeg ik je alvast dat ik zaterdag niks van alcohol ga consumeren.'' zei ik en wreef met mijn vingers in zijn nek, maar daarna ook in zijn haar. ''Trouwens, mijn vrouwenprobleem was niet zo erg. Mijn haar zat niet goed.'' zei ik lachend en schudde daarna mijn hoofd. Ik pakte zijn hand weer en trok hem mee naar een leeg tafeltje, om daarna hem te laten zitten en op zijn schoot te gaan zitten. Maar dan wel zo dat ik hem normaal aan kon kijken en mijn benen aan weerszijde. ''Nu kan ik je tenminste normaal aankijken en mijn nek dan niet meer pijn doet,'' zei ik lachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.