• Hallo iedereen!

    Ik ben aan het overwegen een e-reader te kopen, maar ik heb daar eigenlijk totaal geen ervaring mee en ik ken ook niemand die er een heeft. Dus kom ik hier even de vraag stellen (meerdere vragen eigenlijk ;D)!

    Zijn er onder jullie mensen die een e-reader hebben?
    Is het aan te raden of blijven boeken nog steeds het best?
    Welk merk vinden jullie het beste (of helemaal niet goed)?
    Kan je best investeren in iets dat een beetje duurder is of zijn goedkope versies even goed?

    Heel erg bedankt voor de hulp,
    Felicia (:


    What would Emma do?

    Voor een E-reader moet je echt bepaalde afwegingen maken, wat vind je belangrijk en wat niet. Heb je geen plek voor een echt boek, zijn boeken te duur of is je tas al zo zwaar? Dan zou ik toch een E-reader aanschaffen, aangezien je tegenwoordig de meeste boeken gratis kan downloaden.
    Daarnaast zijn er nog meer dingen, wil je dat je E-reader internet heeft, hoe lang moet de batterij meegaan (je hebt tegenwoordig E-reader die een pagina laden en in het beeldscherm 'plaatsen' wat erg weinig energie kost, maar die zijn dan wel weer duurder). Zelfs het soort scherm heeft invloed op hoelang de batterij meegaat.
    Daarbij kan je je ook nog afvragen of je niet gewoon op je telefoon kan lezen. Ik heb gewoon een programma op mijn telefoon waarop ik zo af en toe lees, omdat ik toch niet genoeg E-books lees om een E-reader voor te kopen.


    Your make-up is terrible