• Lieve mensen!

    Een hele tijd terug alweer heb ik dit topic geopend, waarin ik vertelde dat ik naar Zuid-Afrika zou gaan. Vandaag is het dan eindelijk zo ver: om half vier gaan we met auto's naar Düsseldorf, waar we op het vliegtuig richting Dubai stappen. In Dubai zullen we een tijd moeten wachten (wat waarschijnlijk betekent dat we ook Dubai even in gaan, in plaats van alleen op het vliegveld), waarna we het vliegtuig naar Johannesburg nemen. In Johannesburg moeten we een nacht slapen, omdat we niet 's nachts mogen reizen. Als alles goed verloopt, bereiken we dus dinsdag de plek van bestemming: Mtubatuba.

    Ik heb er zooooo'n zin in!

    Tot over een kleine maand, ik ga jullie missen!
    Liefs Evi

    Patriots schreef:
    Mogen jullie van het vliegveld af in Dubai? Bofkonten. Wij moeten vijf uur wachten (':

    Heeeeel veel plezier!


    Jaa, wij moeten anders iets van negen uur wachten of zo. Waar ga jij heen? (:

    Thanks!

    Vause schreef:
    (...)

    Jaa, wij moeten anders iets van negen uur wachten of zo. Waar ga jij heen? (:

    Thanks!


    Thailand ^^ Ik vertrek woensdag!


    Veel plezier snoesje. En ik ben net als Eva jaloers omdat mijn vader daar ook geboren is en ik er nog nooit ben geweest. Ik zie je in augustus!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Painkiller schreef:
    Eviiiiii noooohh, you're making me so jealous omg. Have fun anyway ^^
    En ik eis foto's :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Patriots schreef:
    (...)

    Thailand ^^ Ik vertrek woensdag!


    Ahh wat vet! Jij ook heeel veel plezier alvast!

    Wat leuk, veel plezier daar!


    Ik wil een tuin vol egels

    Parada schreef:
    Veel plezier! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Heel veel plezier!


    Pretty is just a pretty word.

    Hazy schreef:
    Wat leuk, veel plezier daar!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hazy schreef:
    Wat leuk, veel plezier daar!


    26 - 02 - '16

    Ik ben weg! Tot later (:

    Painkiller schreef:
    Eviiiiii noooohh, you're making me so jealous omg. Have fun anyway ^^
    En ik eis foto's :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    "Kleine" update: Inmiddels ben ik alweer een dagje thuis. Ik en de andere 4 minderjarigen misten een stempel op officiële documenten, dus we mochten het vliegtuig niet in. Eén begeleider is bij ons gebleven en de rest is wel gegaan. Zij zijn als het goed is nu in Johannesburg.
    Het is even spannend geweest (geen tickets kunnen regelen en zo), maar woensdag nemen we het vliegtuig via Londen en daarna Kenia om vervolgens in Johannesburg aan te komen. Wij gaan dus met z'n zessen wat later, erg jammer, maar niks aan te doen.
    Omdat we ook de oorspronkelijke terugreis door dit gedoe moesten cancelen, reizen we ook op de terugweg apart van de rest. Echter is dan de begeleider er niet bij, omdat hij nog langer in Afrika blijft. Wij moeten dus als groepje minderjarigen van Johannesburg, via Kenia naar Schiphol toe over drie week, haha. Helaas komen wij dus niet meer in Dubai.

    Goed, dus hartstikke veel stress gehad afgelopen dagen, maar als het goed is zitten we vrijdag in Afrika en hebben we nog drie weken daar (:

    Veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Oh god, wat een gedoe. Alsnog wel goed dat je kan! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys