• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    It's been my heart that's been missing you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er achter komen wie je vrienden zijn als je op vakantie gaat en niemand meer tegen je praat. Fijn. Ik zit niet op de maan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 17:04 ]


    Ok, ik heb er een nieuwe vriend bij...Zijn naam is CTRL+Shift+T


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I can do this on my own. Enough with being sorry for myself. I can do this. I can handle life.


    kindness is never a burden.

    Aaaaaah, liefde voor de weegschaal vandaag! Eindelijk iets dat me blij maakt! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen zin om mijn spullen te pakken. (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sommige mensen willen niet snappen dat het niet hun uiterlijk is waardoor ze geen contact hebben met jongens, maar hun gedrag. Als jij ontwijkend naar jongens bent, of ze anders behandeld, moet je het niet raar vinden als ze jou ook niet zien staan.


    Your make-up is terrible

    TARDlS schreef:
    Ik heb geen zin om mijn spullen te pakken. (cat)


    I know the feeling


    26 - 02 - '16

    Je bent net pas lid van deze site en ik irriteer mij nu al aan je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Verdomme. Waarom moet deze shit ook weer in mijn leven gebeuren.
    Ik ben zo bang.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Toch nog makkelijk opgelost geraakt, phew! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    I wish I could stop time. Let everything stand still, except me. Enjoy the silence, look at people, think about everything, say things no one can hear, make the right decisions... Take the time I need.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Moet om twee uur opstaan dus ik moet nu slapen. Yeah... not gonna happen. :'D

    I feel.lonely


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben een verschrikkelijk mens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.