• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat hebben die meisjes op youtube toch met het woord "cute". Echt elk object wat ze aanraken is cute. Kots kots.

    Eat. Drink. Sleep. Repeat.


    kindness is never a burden.

    DUDE! Wat is je probleem?!
    Je moet me heus niet aanvallen omdat ik iets niet heb gehoord! Als je het gewoon zou vragen in plaats van te brullen dan had ik het ook wel gedaan hoor! Eikel...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wordt gewoon gek van alles om me heen, en ik zou gewoon soms wensen dat ik als enigste over ben op deze planeet, maar dat kan ofcourse niet, kennen jullie dat gevoel?


    tiptoe through the tulips...

    Taurine, zit dat gewoonlijk niet in energiedrank of zo? Vandaar dat ik niets merk van die liters Red Bull die ik drink, ik heb er een ernstig tekort aan en mag nu lekker pillen slikken ervoor. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pff tis nu al freaking zes uur geleden dat ik bij de tandarts vandaan ben. Why the hell doet t dan nu nog steeds pijn? Het was maar een klein gaatje, zei de man. Jeez, voor mijn gevoel klopt t ook niet wat ie met mn gebit heeft gedaan. En dan ook nog es dr vanuit gaan dat ik voor twee uur betaal terwijl ik vandaag maar een uur ben geweest en gisteren een kwartier. Ik ben benieuwd of dit nare gevoel binnen een paar dagen over is, maar no way dat ik voor twee hele uren ga betalen als ik die tijd niet kwijt ben geweest. Pff. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben moe en heb buikpijn en wil liever slapen, maar ik moet schrijven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Er gaat een ontzettend grote break out aankomen • heerlijk, helemaal hier in Thailand zonder enige steun.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 16:32 ]


    Wat is er met jouw opvoeding gebeurd, jeez. Ik voel me net een moeder en dat haat ik.

    Eigengrau schreef:
    Taurine, zit dat gewoonlijk niet in energiedrank of zo? Vandaar dat ik niets merk van die liters Red Bull die ik drink, ik heb er een ernstig tekort aan en mag nu lekker pillen slikken ervoor. :'D

    Dat zit inderdaad in verschillende energiedranken, ja, maar ook gewoon in voedsel.
    Hoezo heb je er een tekort aan? :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In dit jaar is mijn gevoel voor jou nog niet gedempt en ik voel me als een idioot dat ik wel makkelijk te vergeten ben. Ik wou dat ik zo gemakkelijk als jou kon denken en zonder jou kon doorgaan, maar dat kan ik niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgende keer eerst de verpakking lezen voordat je highlighter gebruikt op je armen... (A) Zo erg zal het wel niet zijn.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat zit inderdaad in verschillende energiedranken, ja, maar ook gewoon in voedsel.
    Hoezo heb je er een tekort aan? :'D

    Nou, eh, geen flauw idee. Ik heb een of ander onderzoek gehad bij mijn dokter voor vermoedheid en hoofdpijn, waarna ik een hele uitleg kreeg van alles waar ik tekorten aan had (ik weet niet meer wat het allemaal was, though) en vandaag moest ik dus taurinesupplementen en iets tegen insomnia bij de apotheek gaan halen. Ik wist ook niet dat je daar tekort aan kon hebben, haha. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw, sinds ik dit gezien heb, voel ik me ineens belachelijk badass.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 17:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I hate you because I will have to wonder for the rest of my life why I wasn’t enough.


    kindness is never a burden.