• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eigenlijk zou ik moeten slapen nu, maar he, waarom slapen als je ook wakker kan zijn? :'D


    26 - 02 - '16

    TMI !!!!

    Het paniekerige gevoel dat je krijgt wanneer je je broeksriem niet open krijgt maar écht héééél dringend naar het toilet moet. Verschrikkelijk! D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Resilience schreef:
    Eigenlijk zou ik moeten slapen nu, maar he, waarom slapen als je ook wakker kan zijn? :'D

    Lol, dit dus. :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Resilience schreef:
    Eigenlijk zou ik moeten slapen nu, maar he, waarom slapen als je ook wakker kan zijn? :'D


    every night struggles


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je beste vriendin die je al 8 jaar kent laten vallen voor een jongen waarmee je amper drie maand samen bent en amper vier maand kent.... Waauw... Thanks a lot

    Royai schreef:
    I hate you because I will have to wonder for the rest of my life why I wasn’t enough.


    Ik durf echt niet in bikini vanmiddag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gisteren een hartstikke leuke dag gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou niet zo van compacte pannekoeken. Liever eet ik luchtige.

    Oh mijn god, dit was zo'n geweldige droom en ik ben zo vrolijk nu. Het boeit me niet eens dat het allemaal niet echt is, dit was great. :')


    Caution first, always.

    Ik weet niet wat ik erger vind. Jou of al die achterlijke dingen waar je iedere keer over zeurt.


    26 - 02 - '16

    Waarschuwingen. Leuk. Hier moet ik echt best wel erg over nadenken wat het precies betekend en hoe ik voorkom dat her waar wordt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jfc, hoe manipulatief kun je zijn?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja, mijn ouders wonen in een portiekflat en roken helaas. Nee, dat maakt mij nog geen meisje in een trainingspak met getekende wenkbrauwen en een naamketting die het hele jaar door uggs draagt. Is dat echt zo moeilijk te bevatten?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Als je eerst even naar jezelf kijkt, voor je iets over anderen zegt...