• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)

    Maar ik ben dit jaar en vorig jaar ook tot conclusie gekomen dat ik andere dingen had en daar ben ik nog steeds depri door, en ik wil niet meer dingen horen daar ben ik echt bang voor


    Tja, die dingen ga je zeker horen. Maar je kan er beter wat aan doen dan depressief zijn. Die therapeuten zijn er om je te helpen. Als je er niks aan doet word het misschien wel erger.

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Tja, die dingen ga je zeker horen. Maar je kan er beter wat aan doen dan depressief zijn. Die therapeuten zijn er om je te helpen. Als je er niks aan doet word het misschien wel erger.

    Ik heb gehoord dat ik PDD-NOS heb, en dat ik erg moeite heb met sociale problemen, en ze gaat al testen of ik ADHD heb, moet ik nog meer dingen erbij (huil)


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik heb gehoord dat ik PDD-NOS heb, en dat ik erg moeite heb met sociale problemen, en ze gaat al testen of ik ADHD heb, moet ik nog meer dingen erbij (huil)


    Als je het hebt, dan heb je het. Je had al PDD-NOS voordat je getest werd, als je ADHD hebt, heb je al het en het komt niet door de test dat je het ineens hebt. Je moet juist blij zijn dat het getest kan worden en dat je weet wat je hebt, zodat anderen er rekening mee kunnen houden en jijzelf ook.


    Your make-up is terrible

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik heb gehoord dat ik PDD-NOS heb, en dat ik erg moeite heb met sociale problemen, en ze gaat al testen of ik ADHD heb, moet ik nog meer dingen erbij (huil)


    Als je daadwerkelijk meer hebt dan dat, dan zul je dat te horen krijgen als je je ervoor laat testen. Maar wanneer men zegt dat je ook nog andere dingen hebt, dan had je ze al voordat de conclusie getrokken werd. Het wordt dan alleen een feit dat je het hebt. En wanneer je dan eenmaal weet wat je allemaal hebt, kun je ernaar handelen en ervoor zorgen dat je de eventuele hulp krijgt die je nodig hebt die er -denk ik- voor zal zorgen dat jouw leven een stukje aangenamer te leven valt. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Als je daadwerkelijk meer hebt dan dat, dan zul je dat te horen krijgen als je je ervoor laat testen. Maar wanneer men zegt dat je ook nog andere dingen hebt, dan had je ze al voordat de conclusie getrokken werd. Het wordt dan alleen een feit dat je het hebt. En wanneer je dan eenmaal weet wat je allemaal hebt, kun je ernaar handelen en ervoor zorgen dat je de eventuele hulp krijgt die je nodig hebt die er -denk ik- voor zal zorgen dat jouw leven een stukje aangenamer te leven valt. (:

    Precies dit.


    Life is a beautiful struggle

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik heb gehoord dat ik PDD-NOS heb, en dat ik erg moeite heb met sociale problemen, en ze gaat al testen of ik ADHD heb, moet ik nog meer dingen erbij (huil)


    Je moet niet doen alsof je het heel erg zwaar hebt. Ik heb MCDD. Gemixt met ADHD en psychose. Maar ik maak er het beste van.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 21:09 ]

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Je moet niet doen alsof je het heel erg zwaar hebt. Ik heb MCDD. Gemixt met autisme en psychose. Maar ik maak er het beste van.


    Vind ik een nogal oppervlakkige uitspraak.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pecadores schreef:
    (...)

    Vind ik een nogal oppervlakkige uitspraak.


    Sorry maar ik begin gewoon een beetje pissed te worden.

    PsychoElz schreef:
    (...)

    Niks

    Maak dan geen topic hierover aan.


    Take me to wonderland

    lol_Manson check profiel. Die spoort ook niet. Waar gaat de wereld naartoe toch?

    En serieus hobby : moorden?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    lol_Manson check profiel. Die spoort ook niet. Waar gaat de wereld naartoe toch?

    En serieus hobby : moorden?


    ^ Dit dus. Ik vind dit nogal een wel bekende popcorn topic. Voornamelijk door het slecht gebruik van Nederlandse taal aan haar kant. Daarnaast blijft ze ook maar reageren en mankeert ze opeens van alles. Beetje te veel van het 'goede' naar mijn mening.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    GossipGirl21 schreef:
    lol_Manson check profiel. Die spoort ook niet. Waar gaat de wereld naartoe toch?

    En serieus hobby : moorden?


    Die heb ik idd ook al gezien.
    En dan die berichten in haar gb ;o

    Okeeeee, je hoort toch wel ergens anders thuis dan in je kamer, meid. Misschien in een mooi tehuis voor gekke kinderen.


    Your make-up is terrible

    GossipGirl21 schreef:
    lol_Manson check profiel. Die spoort ook niet. Waar gaat de wereld naartoe toch?

    En serieus hobby : moorden?


    Jeetje... Dit gaat wel erg ver. Die GB-berichtjes (En overtreedt de regels ook?)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Philip schreef:
    (...)

    ^ Dit dus. Ik vind dit nogal een wel bekende popcorn topic. Voornamelijk door het slecht gebruik van Nederlandse taal aan haar kant. Daarnaast blijft ze ook maar reageren en mankeert ze opeens van alles. Beetje te veel van het 'goede' naar mijn mening.


    mij ook. Heb het net ontdekt. Kom op zeg.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,