• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Als je therapeut alles tegen je ouders zegt, kun je beter een andere therapeut zoeken. Die mensen hebben een geheimhoudingsplicht en mogen alleen dingen vertellen die hun zorgen baren


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dat is een hele goede tip maar ik weet niet of het lukt, als al mijn klasgenoten steeds me gaan uitschelden en uitdagen


    Gewoon niet op reageren, dan houden ze vanzelf wel op

    En niet steeds denken wat ze van je vinden, want dan straal je dat uit en dan ben je een makkelijk doelwit voor persterijen.

    Foist schreef:
    Als je therapeut alles tegen je ouders zegt, kun je beter een andere therapeut zoeken. Die mensen hebben een geheimhoudingsplicht en mogen alleen dingen vertellen die hun zorgen baren

    Ik heb ook tegen mijn ouders gezegt dat ik een andere psycholoog wil, maar zei keuren het niet goed.


    tiptoe through the tulips...

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Gewoon niet op reageren, dan houden ze vanzelf wel op

    En niet steeds denken wat ze van je vinden, want dan straal je dat uit en dan ben je een makkelijk doelwit voor persterijen.

    Dat is waar, maar het is echt moeilijk om het te negeren als 10 mensen tegen je gaan, je kent het gevoel wel.


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar het is echt moeilijk om het te negeren als 10 mensen tegen je gaan, je kent het gevoel wel.


    Ja dat kennen we zeker. Maar gewoon niet naar ze luisteren.
    Jij bent beter dan hen. Oke?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar het is echt moeilijk om het te negeren als 10 mensen tegen je gaan, je kent het gevoel wel.


    Hoe denk je dat ik al die jaren ben doorgekomen? Ik ging er ook niet op in, en ben er alleen maar sterker door geworden.
    En dan kan jij ook.

    Niet vergeten dat je naar school gaat voor je zelf dat zodra je klaar bent met school je van die mensen af bent.

    Monstrous schreef:
    Niet vergeten dat je naar school gaat voor je zelf dat zodra je klaar bent met school je van die mensen af bent.


    Ja daar heb je gelijk in. En na je schooltijd hoef je ze nooit meer te zien.
    Dan kun je met je eigen leven beginnen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Monstrous schreef:
    Niet vergeten dat je naar school gaat voor je zelf dat zodra je klaar bent met school je van die mensen af bent.


    Dit dus.

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Dit dus.

    Dus dat is na ongeveer 3/4/5 jaar (huil)


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dus dat is na ongeveer 3/4/5 jaar (huil)

    Dus? Ik heb het toch ook overleefd? Ik ben vast en zeker niet de enisgte die het vol gehouden heeft, en wat is die paar jaar nou vergeleken met je hele leven?
    In welke klas zit je dan?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 9:26 ]

    O-M-G.
    -.-
    (zucht)


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dus dat is na ongeveer 3/4/5 jaar (huil)


    Ik heb 7 jaar lang rotopmerkingen moeten aanhoren.

    *zucht* je klinkt nu een beetje aanstellerig.

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Ik heb 7 jaar lang rotopmerkingen moeten aanhoren.

    *zucht* je klinkt nu een beetje aanstellerig.

    Pff. Nou ik kan me anders goed voorstellen dat het klote is om nog zolang rotopmerkingen te moeten horen hoor. Ik vind het nogal cru dat het opeens aanstellerig is omdat jij die periode al voorbij bent, want ik durf te wedden dat jij jezelf destijds ook geen aansteller vond.

    @PsychoElz, verander je niet af en toe van klas? Volgens mij ben ik op de Middelbare vier keer van klas gewisseld ofzo. Misschien biedt dat hoop?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Pff. Nou ik kan me anders goed voorstellen dat het klote is om nog zolang rotopmerkingen te moeten horen hoor. Ik vind het nogal cru dat het opeens aanstellerig is omdat jij die periode al voorbij bent, want ik durf te wedden dat jij jezelf destijds ook geen aansteller vond.

    @PsychoElz, verander je niet af en toe van klas? Volgens mij ben ik op de Middelbare vier keer van klas gewisseld ofzo. Misschien biedt dat hoop?


    Ik deed er gewoon niks mee, het maakte me niks uit, ik keek vooruit.
    Maargoed, als jij me nu cru vind, dan mag je dat vinden van mij.

    Ik probeerde dat meisje moed in te praten, want ik kan me heel goed voorstellen dat je klote is.