• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Eh, wat bedoel je met "ik weet iets"?

    Volgens mij gaat het slotje niet meer lang op zich wachten, lol. :') Nog altijd niet zeker of dit aandachttekort of serieuze psychische problemen zijn, though.


    Godsedank. Ik had een idee :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ten eerste vindt ik het wel een beetje vervelend dat je dan wel een topic aanmaakt met de vraag of je wel spoort, en om advies te vragen aan ons, maar op vragen en dergelijke geef je vage antwoorden waar niemand iets aan heeft. Dus het komt wel een beetje over alsof je aandacht tekort hebt, ja. Maar ik zal heel eerlijk zijn - als je de dingen die hij doet echt 'cool' vindt, is er wel iets aan de hand denk ik. Maar als je echt wilt dat wij je helpen en je wilt bewijzen dat je dit niet alleen maar zegt vanwege aandacht tekort, adviseer ik je om duidelijker antwoorden te geven en dergelijke.


    “A queen will always turn pain into power.”

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Godsedank. Ik had een idee :)

    Wat voor idee?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Roms schreef:
    Een ding waar ik na het lezen van dit lichtelijk zorgelijke topic mijn vraagtekens bij heb: waar identificeer jij je mee? Het is in dit geval best belangrijk om een distinctie te maken tussen het persoon en zijn daden. De hele tijd zeg je: "ja, allebei" en "het is gewoon cool", maar daar kom je ook niet verder mee.
    Manieren om die distinctie te maken zijn:
    - Tot wat voel je je meer aangetrokken: tot wat hij deed - sex met lijken, doden, ontleden - of hem als persoon - uiterlijk, zijn gevoel van onbegrip?
    - Zou jij zijn daden zelf willen doen, buiten het feit dat hij ze heeft gedaan?
    - Waar komt de fascinatie vandaan?
    - Voel je je ook aangetrokken tot vergelijkbare personen?
    Sowieso zou ik dit overleggen met je psycholoog. Het is best zorgelijk als je je identificeert met een seriemoordenaar (of het zijn daden of hemzelf is) en een psycholoog is er om je te helpen. Zij/hij ziet de hele dag mensen met hun eigen problemen en het is niet zo dat jij opeens "gek" bent. Jouw psycholoog is ervoor opgeleid om daarmee om te gaan en jou zo goed mogelijk te helpen. Dat betekent dat je ook niet bang hoeft te zijn voor "nieuwe aandoeningen", want die heb je sowieso al én als jouw psycholoog weet dat je die hebt, kan zij/hij je ook beter helpen. Voordat je erover begint, benadruk gewoon dat je echt niet wilt dat ze iets tegen je ouders zegt en dat je nieuwe testen niet prettig vindt.

    Ik zou zijn daden zeker niet na doen, maar ik denk ze wel en daar kan ik helaas niks aan doen.
    Ik ben er al klein kind geïnteresseerd in, alleen begon het bij auto-ongelukken etc.
    Door wat ik aangetrokken ben door Jeff is dit: Hem als persoon, uiterlijk en zijn gevoel van onbegrip, dat trekt me aan Rn decreet vind ik gewoon cool, maar ik zou het niet na doen.
    Dit is niet de eerste die ik leuk vind, ik vond vroeger ook Jeffrey Woods cool, maar niet leuk leuk, en bij Jeffrey Dahmer voel ik ook meer.


    tiptoe through the tulips...

    *zucht* Is dit topic nou nog steeds niet gesloten?

    Ik heb het hele topic door gelezen en je krijgt therapie voor je PDD-NOS en wordt getest op ADHD en wilt niet meer testen, prima. In groep zes ben ik met zowel PDD-NOS als ADHD gediagnosticeerd . Verschillende sociale vaardigheden trainingen gehad en mensen doen er wat aan om te helpen. Als ik jou was zou ik er over praten met je psycholoog/therapeut/whatever, want dit is niet gezond meid. Meer dingen erbij is misschien goed voor je. Want je kunt eerder geholpen worden.

    Ik twijfel of je echt aandacht te kort hebt, wat kinderen met ADHD wel eens vertonen, of dat er echt wat aan de hand is. Praat er serieus over.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik heb het hele topic door gelezen en je krijgt therapie voor je PDD-NOS en wordt getest op ADHD en wilt niet meer testen, prima. In groep zes ben ik met zowel PDD-NOS als ADHD gediagnosticeerd . Verschillende sociale vaardigheden trainingen gehad en mensen doen er wat aan om te helpen. Als ik jou was zou ik er over praten met je psycholoog/therapeut/whatever, want dit is niet gezond meid. Meer dingen erbij is misschien goed voor je. Want je kunt eerder geholpen worden.

    Ik twijfel of je echt aandacht te kort hebt, wat kinderen met ADHD wel eens vertonen, of dat er echt wat aan de hand is. Praat er serieus over.

    Maar ik vind het niet fijn om te horen dat ik meer heb, ik ben nog steeds in de schok dat ik PDD-NOS en misschien ADHD


    tiptoe through the tulips...

    Ik weet niet of dit echt is of niet - zoiets kan iemand niet zeker weten. Ik ga er altijd van uit dat zulke topics echt zijn, omdat het absoluut niet fijn is voor de maker niet geloofd te worden als het echt is. Hoe dan ook, als alles echt is, zou ik echt hulp gaan zoeken. Je wilt het misschien niet, maar als dit echt is, is er misschien toch wel iets waar je een probleem mee hebt. Wat betreft dat PDD-NOS en die ADHD, in elk geval voor dat laatste hoef je geen therapie te volgen. Ik weet eigenlijk niets over PDD-NOS, maar ADHD is niet therapie-nodig. Daarnaast ben ik ook niet zo pro de labeltjes. Weet je, officieel ben ik hoogbegaafd en heb ik DCD (een concentratiestoornis) - maar als je gewoon zegt "fuck dit, ik laat het voor wat het is", kom je al een stap verder dan erover zitten mokken.
    Ik zeg niet dat je dit probleem moet laten zitten. Absoluut niet. Je PDD-NOS en ADHD vormen geen probleem voor de maatschappij, maar wat je hier verteld kan dat na verloop van tijd wel zijn. Zoek er alsjeblieft hulp voor, je helpt er niet enkel jezelf, maar ook anderen mee.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Maar ik vind het niet fijn om te horen dat ik meer heb, ik ben nog steeds in de schok dat ik PDD-NOS en misschien ADHD

    Het is nooit fijn om te horen dat je meer hebt. Geloof me, je kan het beter op tijd weten.


    Seasons will change, but I shall remain

    Volgens mij denk je te veel na over wat anderen van je denken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Maar ik vind het niet fijn om te horen dat ik meer heb, ik ben nog steeds in de schok dat ik PDD-NOS en misschien ADHD


    Hoe ouder je wordt, hoe minder dat wordt. Ook zei mijn dokter dat ADHD bij iedereen er bij geplakt kan worden.
    Zelf ging ik voor sociale vaardigheden altijd een weekend weg met andere kinderen die ook ADHD, PDD-NOS, ODD, ADD etc. hebben en die begeleiders daar hebben zelf gezegd dat ik mijn medicatie niet meer nodig had etc. Hun hulp en regels waren erg goed en ik heb mij ook heel erg ontwikkeld. En het lijkt momenteel ook niet meer of ik ADHD of PDD-NOS heb.
    Het vaart uiteindelijk dus wat weg en als je nog iets hebt moet er wel wat aan gedaan worden. Want het kan aan van alles liggen. Ik plak normaal geen labels van die dingen op mij, maar nu doe ik het eventjes om jou te laten zien dat het weg kan gaan als je er zelf hard aan werkt en je regels voor jezelf maakt.
    Je therapeut kan je echt helpen, alleen als jij er ook wat aan doet. Een dingetje erbij maakt niets uit, ADHD en PDD-NOS is eigenlijk gewoon een benaming voor snel boos worden, erg druk kunnen zijn, een lage concentratie hebben en voor lage sociale vaardigheden. Dat je alles aan een seriemoordenaar leuk vindt kan een probleem vormen en hoe eerder er wat aan gedaan wordt, hoe eerder het over zal zijn. Niemand zal zich druk maken als je 3 dingen te gelijk aan het spelen hebt bij jezelf, want in het einde maakt het je enkel sterker.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sognare schreef:
    Volgens mij denk je te veel na over wat anderen van je denken.

    Dat klopt deels, want ik perst al uitgescholden voor autist en mongol


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dat klopt deels, want ik perst al uitgescholden voor autist en mongol


    Je moet daar niet teveel over nadenken.
    Ik liep jaren geleden ook rond met de gedachte wat anderen van me zouden vinden, en ik werd daar totaal ongelukkig van.
    Ik werd ook steeds geziekt door mijn klasgenoten. Nu denk ik niet meer zo, en dat voelt stukken beter.
    Misschien is dat een hele goede tip voor jou.

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Je moet daar niet teveel over nadenken.
    Ik liep jaren geleden ook rond met de gedachte wat anderen van me zouden vinden, en ik werd daar totaal ongelukkig van.
    Ik werd ook steeds geziekt door mijn klasgenoten. Nu denk ik niet meer zo, en dat voelt stukken beter.
    Misschien is dat een hele goede tip voor jou.

    Dat is een hele goede tip maar ik weet niet of het lukt, als al mijn klasgenoten steeds me gaan uitschelden en uitdagen


    tiptoe through the tulips...

    Doofenshmirtz schreef:
    *zucht* Is dit topic nou nog steeds niet gesloten?


    Dat dacht ik dus ook. Blijkbaar dus niet. *zucht*


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,