• Is het raar dat ik Jeffrey Dahmer leuk begin te vinden?
    Want het lijkt net of ik zelf gek begin te worden.
    Wat heb ik toch?
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Aub geen afkraakers!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Die heb ik idd ook al gezien.
    En dan die berichten in haar gb ;o


    Niet normaal toch? :o


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Niet normaal toch? :o


    Zeker niet, en ze is pas 13

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Jeetje... Dit gaat wel erg ver. Die GB-berichtjes (En overtreedt de regels ook?)


    Waarschijnlijk wel. Kan toch niet anders waarschijnlijk?
    Ik word er ziek van als ik die berichtjes zie.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Zeker niet, en ze is pas 13


    Ja wel ja. Dan denk je op die leeftijd daar helemaal niet aan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Oké meid zoek hulp! Echt waar, het is alleen maar beter.
    Daar naast als je geen hulp wil (wat ik uit haal uit deze topic?) waarom maak je dan een topic aan?

    Bundy3 dagen geleden
    Ik had het gezien :'O Seriemoordenaars zijn ook gewoon mensen, dus waarom mogen ze niet cool zijn?


    Quote uit haar GB... Blijkbaar is de definitie 'cool' niet meer hetzelfde als ik het vroeger op mijn 13e kende en dat is gewoon té triest voor woorden.

    Meisje; serieus; je doet alsof je het zo 'erg' vind en hulp wilt; maar als je wilt veranderen begint het eerst bij jezelf. Niemand anders kan dit voor je doen. Dus ga vooral zo door met van die achterlijke gb'tjes sturen. Kom je vast een stuk verder mee.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 22:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik blijf van mening dat je gewoon aandacht zoekt.
    1. Je loopt erg te koop met je probleem.
    2. Bij elk advies heb je wel een reden waarom het niet kan.
    3. Je verzint bij elke post een nieuw probleem erbij.

    En dat van gb bericht. Dat is gewoon ziek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Philip schreef:
    (...)

    Quote uit haar GB... Blijkbaar is de definitie 'cool' niet meer hetzelfde als ik het vroeger op mijn 13e kende en dat is gewoon té triest voor woorden.

    Meisje; serieus; je doet alsof je het zo 'erg' vind en hulp wilt; maar als je wilt veranderen begint het eerst bij jezelf. Niemand anders kan dit voor je doen. Dus ga vooral zo door met van die achterlijke gb'tjes sturen. Kom je vast een stuk verder mee.


    Hmm gelijk heb je.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Kishimoto schreef:
    Ik blijf van mening dat je gewoon aandacht zoekt.
    1. Je loopt erg te koop met je probleem.
    2. Bij elk advies heb je wel een reden waarom het niet kan.
    3. Je verzint bij elke post een nieuw probleem erbij.

    En dat van gb bericht. Dat is gewoon ziek.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nog eentje http://www.quizlet.nl/users/SNORLAXXX/
    Mensen stuur mij eens een prive-bericht ik weet iets.

    Als ze hun niet laten helpen dan is het voor hun.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    elz ik zou toch echt gaan praten met je psycholoog weetje want ik schrok best van die berichtjes in de gb van lol_manson.....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb me een beetje in gelezen in die jeffrey, dat je hem leuk zou vinden om zijn uiterlijk dat zou op zich nog kunnen dat is gewoon dan je smaak.
    Maar dat je zijn daden goed keurt (wat zeker niet goed te keuren is in mijn ogen of je nu een kl*te jeugd hebt gehad of niet zo iets doe je gewoon niet!) en zoals je praat in je gb zal ik toch echt zeggen zoals ik net al zei zoek echt hulp meid!

    En anders is dit gewoon een manier van aandacht trekken. En is het misschien alleen maar beter als we haar die aandacht niet geven.

    Een ding waar ik na het lezen van dit lichtelijk zorgelijke topic mijn vraagtekens bij heb: waar identificeer jij je mee? Het is in dit geval best belangrijk om een distinctie te maken tussen het persoon en zijn daden. De hele tijd zeg je: "ja, allebei" en "het is gewoon cool", maar daar kom je ook niet verder mee.
    Manieren om die distinctie te maken zijn:
    - Tot wat voel je je meer aangetrokken: tot wat hij deed - sex met lijken, doden, ontleden - of hem als persoon - uiterlijk, zijn gevoel van onbegrip?
    - Zou jij zijn daden zelf willen doen, buiten het feit dat hij ze heeft gedaan?
    - Waar komt de fascinatie vandaan?
    - Voel je je ook aangetrokken tot vergelijkbare personen?
    Sowieso zou ik dit overleggen met je psycholoog. Het is best zorgelijk als je je identificeert met een seriemoordenaar (of het zijn daden of hemzelf is) en een psycholoog is er om je te helpen. Zij/hij ziet de hele dag mensen met hun eigen problemen en het is niet zo dat jij opeens "gek" bent. Jouw psycholoog is ervoor opgeleid om daarmee om te gaan en jou zo goed mogelijk te helpen. Dat betekent dat je ook niet bang hoeft te zijn voor "nieuwe aandoeningen", want die heb je sowieso al én als jouw psycholoog weet dat je die hebt, kan zij/hij je ook beter helpen. Voordat je erover begint, benadruk gewoon dat je echt niet wilt dat ze iets tegen je ouders zegt en dat je nieuwe testen niet prettig vindt.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    GossipGirl21 schreef:
    Nog eentje http://www.quizlet.nl/users/SNORLAXXX/
    Mensen stuur mij eens een prive-bericht ik weet iets.

    Als ze hun niet laten helpen dan is het voor hun.

    Eh, wat bedoel je met "ik weet iets"?

    Volgens mij gaat het slotje niet meer lang op zich wachten, lol. :') Nog altijd niet zeker of dit aandachttekort of serieuze psychische problemen zijn, though.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Eh, wat bedoel je met "ik weet iets"?

    Volgens mij gaat het slotje niet meer lang op zich wachten, lol. :') Nog altijd niet zeker of dit aandachttekort of serieuze psychische problemen zijn, though.


    Ik kan het eigenlijk niet eens meer serieus nemen.
    Dit kan ze toch niet menen.

    Ik denk ook dat dit topic snel op slot gaat.