• Ik weet niet zeker of er hier al een topic over is, if so, I'm sorry.
    Wie is jouw favoriete YouTuber?
    Ik ben al een tijdje een grote fan van Markiplier. Ik hou van die man.



    Post hier jouw favoriet! c:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:43 ]

    Eigenlijk kijk ik echt weinig naar bepaalde Youtubers, maar als ik een favoriet moet zeggen is het Pewdiepie!


    I wanna be a wizard!

    Ik volg zoveel YouTubers dat ik echt geen idee heb hoeveel, maar mijn favorieten zijn PsychoSoprano (Colleen Ballinger) en Miranda Sings (ook Colleen Ballinger), doddleoddle/doddlevloggle (Dodie Clark, ze maakt echt geweldige muziek en superleuke videos), TheThirdPew (Nathan Zed, sowieso een aanrader als je geïnteresseerd bent in sociale dingen zoals equality etcetera), de 'usual' Jenna Marbles, Danisnotonfire, AmazingPhil, DanandPhilGames, Tyler Oakley, Joe Sugg en Pewdiepie, en dan Evan Edinger, Jack Howard, Buzzfeed grav3yardgirl en JacksFilms. (En ik volg echt veel meer channels maar dit zijn de mensen waarvan ik hun video's meestal meteen bekijk als ze nieuwe posten.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Die van mij is al een tijdje het zelfde maar het is toch echt SivHD puur en alleen omdat ik zelf ook league verslaafd ben :')


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Zoe en Joe Sugg, Pewds en Aspyn Ovard zijn toch wel mn faves


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    ChilledChaos/CriousGamer, ZeRoyalViking, Ohmwrecker, TheRPGMinx, Dan en Phil, en YourGibs en vast nog een paar die ik nu vergeet XD

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 10:49 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Markiplier vind ik echt geweldig, vooral de horrorspellen. Omdat hij er ook echt dieper op in gaat en het uitspeelt, waar ik me bij sommige nogal aan erger. Pewdiepie vind ik ook wel leuk, maar enorm hysterisch ;-;

    Dan en Phil (PHAN), Louise, Shane Dawson en Smosh vind ik soms ook wel leuk. Verder kijk ik op enkele momenten Marcus Butler en Pointlessblog, maar niet zo vaak hahah.

    Edit: Finebros stalk ik een beetje, haha, vooral de 'teens reacters'. Zo erg dat er een paar tegen me gepraat hebben ahah. En Buzzfeed

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 21:42 ]


    wat was dit ookalweer

    Daggers schreef:
    Game fave; Serpentgameplay
    Cover fave: Against The Current & Alex Goot
    Vlog fave: Tyler Oakley, Kelvin ofc en Troye Sivan


    Since today Joe Sugg, Caspar Lee, Zoe Sugg en Alfie Deyes.
    En de Harries twins was ik nog vergeten erbij te zetten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nakama schreef:
    Ja, er is een Youtuber fantopic, maar daar gebeurt op zich niks. Mijn favoriete Youtuber is Joe Sugg aka ThatcherJoe.

    Yessss mijne tegenwoordig ook wel!

    Maar verder ben ik de hele Britse hoop zo wat afgezaagd te worden omdat ze allemaal wel zeer gelijkaardige videos uploaden, heb ik het gevoel.
    Mijn favoriete videos zijn meestal de pranks van Roman Atwood & Vitalyzdtv maar ik kijk enkel hun pranks niet hun vlogs ofzo dus ik weet niet of dat telt. Ik kijk ook altijd enorm uit naar Teens React & Elders react van The Fine Bros!


    effort never betrays you

    Poooooooooooods. En Marzia, omdat ik hun vlogs zo leuk vind haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    LEDA MUIR


    Spinning around, I'm weightless.

    Sacconejoly's :D Is een familie die elke dag een vlog post, ze hebben een dochter van bijna 3, een zoon van iets meer dan een jaar en 6 honden :D


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Pewdiepie, CutiePieMarzia, EnzoKnol, Theaumes, Potkast, Cinemates, CaptainSparklez, TheBajanCanadian en zijn andere account Benja, JeromeASF, DangerDolan ^.^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 0:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het gaat om gamen:
    Game Grumps
    Achievement Hunter
    Tobygames
    Markiplier
    The Creatures
    Jontron

    Andere dingen:
    Roosterteeth
    Tobuscus
    Crabstickz
    Bill Vicars (ASL)
    Jontron


    Caution first, always.

    GwenM98 schreef:
    Sacconejoly's :D Is een familie die elke dag een vlog post, ze hebben een dochter van bijna 3, een zoon van iets meer dan een jaar en 6 honden :D


    Sjeempie.
    Dat zijn zo veel honden.


    wat was dit ookalweer

    Nigahiga, Bart Baker, ERB, PrankvsPrank


    Ik wil een tuin vol egels