• Ik weet niet zeker of er hier al een topic over is, if so, I'm sorry.
    Wie is jouw favoriete YouTuber?
    Ik ben al een tijdje een grote fan van Markiplier. Ik hou van die man.



    Post hier jouw favoriet! c:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:43 ]

    Stan Gerards ofc <'3 (A)


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Lekker spelen ! Het meest boeiende kanaal van YouTube


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    tiesgames gameplayworldxl enzoknol milanknol gamemeneer dylan haegens joey craig en nog veel meer

    TeamFourStar


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jim en Tanya zijn eindelijk getrouwd!


    16 - 09 - '17

    Markiplier maakt me altijd aan het huilen wanneer hij huilt he. Hij's zo cute.

    Dee moet er ook even op bij mij ^^

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een enorme crush op Pewdiepie; haha hoe origineel. Hij is eigenlijk de reden dat ik zelf ben gaan gamen ooit. Verder hou ik van Em Ford (mypaleskin) en van kan ik zo af en toe ook wel genieten van GoodMythicalMorning, Jacksepticeye en Ken :3

    OHOHOH.En Toby natuurlijk. Badoodoodoodoodoodoodoo-do subscribe.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Pewds is toch wel m'n favoriet, maar Miranda staat op 2. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pewdiepie is mijn favoriet.
    NikkieTutorials komt wel eens langs bij mij op mijn werk, wat een bitch is dat, zeg. Ik was fan van haar, maar dat is nu verpest.


    everything, in time

    Pewdiepie, en StukTv is ook erg leuk.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 10:45 ]


    26 - 02 - '16

    why, Meraki? Als ik mag vragen. (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 10:45 ]

    DualShock schreef:
    why, Meraki? Als ik mag vragen. (:


    Dat mag jij zeker, haha! Ik werk bij een bioscoop in Eindhoven en het is echt leuk werk, dus doe ik dat vrolijk.
    Ze moest bij mij afrekenen en ik noemde het bedrag. Ze reageerde zo heel knorrig: "pinnen" en toen ik haar een fijne dag wenste was het: "ok". Nu kan ik me voorstellen dat ze die keer een slechte dag had, maar dit is meerdere malen gebeurt. Toen ik haar vertelde dat ik normaal gesproken haar filmpjes keek, ging ze ineens heel zoetsappig doen. Alsof ik daar dan nog in trap. (cat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Dat mag jij zeker, haha! Ik werk bij een bioscoop in Eindhoven en het is echt leuk werk, dus doe ik dat vrolijk.
    Ze moest bij mij afrekenen en ik noemde het bedrag. Ze reageerde zo heel knorrig: "pinnen" en toen ik haar een fijne dag wenste was het: "ok". Nu kan ik me voorstellen dat ze die keer een slechte dag had, maar dit is meerdere malen gebeurt. Toen ik haar vertelde dat ik normaal gesproken haar filmpjes keek, ging ze ineens heel zoetsappig doen. Alsof ik daar dan nog in trap. (cat)


    hahha omg, snap ik. Wel raar dat ze zo doet joh. Trek je er maar niks van aan. Ligt gewoon aan haar, niet aan jou hahah.

    DualShock schreef:
    (...)

    hahha omg, snap ik. Wel raar dat ze zo doet joh. Trek je er maar niks van aan. Ligt gewoon aan haar, niet aan jou hahah.


    Sowieso ligt het niet aan mij, ik doe mijn werk hartstikke vrolijk en goed.(nerd)
    Ik weet trouwens ook een geheim van haar, een collega zat bij Nikkie in de klas. Dat ga ik alleen niet zo op het forum plaatsen.


    everything, in time