• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm two quarters and a heart down, and I don't want to forget how your voice sounds

    Ik heb echt zo'n ongelooflijk zwak voor jou, ookal heb ik een relatie met een ander.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb zo'n goed idee voor een verhaal... inclusief details en dergelijke... en dan lukt het me maar niet om te beginnen. Ik heb echt te lang niet geschreven. Stupid.

    Ik moet zeggen het was niet mijn favoriete film van de franchise maar deze had wel tranen over mijn wangen rollen. Dat einde was zo zielig. ;_;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Elvenking schreef:
    Ik heb zo'n goed idee voor een verhaal... inclusief details en dergelijke... en dan lukt het me maar niet om te beginnen. Ik heb echt te lang niet geschreven. Stupid.

    Aaaah same ik doe nu al drie dagen over het begin en ik heb nu 57 woorden waar ik nog steeds niet tevreden mee ben. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Aaaah same ik doe nu al drie dagen over het begin en ik heb nu 57 woorden waar ik nog steeds niet tevreden mee ben. x)

    Zo vervelend. ):

    Fuck you thunder.


    26 - 02 - '16

    Ugh, rot weer. Juist op die dag gaat het slecht weer worden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh. Nek compleet verbrandt. Au. :') Ik wou dat aftersun een wondermiddel was.

    Ik denk dat ik gewoon voor eeuwig jaloers op haar zal blijven.

    En de tv is weer bezeten of iets in die richting.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo inspiratieloos. D:


    Your make-up is terrible

    Zoveel ideeën voor 1x1 RP, zo weinig slachtoffers om ze mee uit te voeren.

    Winterhold schreef:
    Zoveel ideeën voor 1x1 RP, zo weinig slachtoffers om ze mee uit te voeren.


    Slachtoffers nog wel :')
    Sadly heb ik de schrijfvaardigheid en tegenwoordig ook de inspiratie van een pindadop, dus ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Slachtoffers nog wel :')
    Sadly heb ik de schrijfvaardigheid en tegenwoordig ook de inspiratie van een pindadop, dus ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen :/


    Mijn plotwending vallen nog wel eens verkeerd. Op een goede manier, dat wel. Het zou niet de eerste keer zijn als ik een "GODVERDOMME INGE HOE KAN JE" toegestuurd krijg na een post. :') Dat zijn de beste reacties.
    Ah jammer ^^

    Winterhold schreef:
    (...)

    Mijn plotwending vallen nog wel eens verkeerd. Op een goede manier, dat wel. Het zou niet de eerste keer zijn als ik een "GODVERDOMME INGE HOE KAN JE" toegestuurd krijg na een post. :') Dat zijn de beste reacties.
    Ah jammer ^^


    Whahaha, dat klinkt eigenlijk best leuk ja x) Een goede plottwist houdt het tenminste niet zo eentonig. Het is ook niet leuk als je precies weet hoe alles gaat verlopen omdat het al volledig is uitgedacht..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."